Bedankt voor alle reacties!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij voorbaat kansloos. Je hebt een betere kans om iets terug te krijgen van de toko waar je dat ding gekocht hebt. Die hebben jou een opgevoerde snorfiets verkocht en dat mag niet.
Haha bedankt, was er al achter dat één cola-dopje vol met 2takt olie prima is voor 1 liter (ongeveer +/-)quote:Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ho damn supervet ding!
ergens tussen 1:40 en 1:50 is helemaal prima![]()
Heb zelf nog wel is op zo´n ding gereden, dat is nog best een opgave met die trappers haha
Ben benieuwd!quote:Op maandag 2 december 2013 14:08 schreef siemz het volgende:
[..]
Haha bedankt, was er al achter dat één cola-dopje vol met 2takt olie prima is voor 1 liter (ongeveer +/-)
Volgende week zaterdag er aan beginnen en zal laten weten of hij loopt, even oude bezine er uit en nieuwe bougie er in en hem in oorde maken voor de winter!
Bedankt, zal ik onthouden!quote:Op maandag 2 december 2013 16:26 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Ik zou als ik jou was eventjes de carburateur reinigen, als je toch bezig bent in die hoek.
Even doorblazen, vooral de sproeier!
Dat verhoogt de kans op starten aanzienlijk ivm de leeftijd van het apparaat, en het is toch veel leuker als ie wel start.
iets met ethanol staat me bij, maar volgensmij vereist elke andere brandstof flink wat werk.quote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
iemand nog nuttige suggesties over wat je veilig in je tank kan pleuren naast Euro 95( mengen met E95), waar een 2 takt blok toch wel op lopen wil, zonder hem te beschadigen? jaha Euro 98 :w maar meer in de trant wat is goedkoper is dan Euro 95 per liter![]()
op de div scooter forums word je van het kastje naar de muur naar de stoel naar de bank en terug naar het kastje gestuurt, omdat iedereen wat anders roept
of waarmee zou ik kunnen expirimenteren?
die kut rush kan toch wel wat hebben
Succes met op Nederlands kenteken zettenquote:Op zondag 1 december 2013 11:22 schreef siemz het volgende:
Hey!
Heb voor me vader (&me zelf) een oude puch mv50 uit 1973 gekocht!
Fototjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet punt gaaf, maar ja.. Logisch wel (toch?)
Weet iemand toevallig wat de meng-smeer-formule is voor de puch mv50? Me pa zei eerder dat hij het wel wist, wou ik kijken of die nog goed loopt zegt hij "Oh..ehm, eigenlijk geen idee!"![]()
Wie zou me kunnen helpen met het vinden van de meng smeer verhouding?
yo![]()
ik heb hier ook lange tijd naar gezocht. Maar niet veel gevonden en ook niks geëxperimenteerd.quote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
iemand nog nuttige suggesties over wat je veilig in je tank kan pleuren naast Euro 95( mengen met E95), waar een 2 takt blok toch wel op lopen wil, zonder hem te beschadigen? jaha Euro 98 :w maar meer in de trant wat is goedkoper is dan Euro 95 per liter![]()
op de div scooter forums word je van het kastje naar de muur naar de stoel naar de bank en terug naar het kastje gestuurt, omdat iedereen wat anders roept
of waarmee zou ik kunnen expirimenteren?
die kut rush kan toch wel wat hebben
Ja haha ik hoop op het beste, bedankt!quote:Op maandag 2 december 2013 20:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Succes met op Nederlands kenteken zetten
het gaat ook meer om het expirimentele karakterquote:Op maandag 2 december 2013 21:16 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik heb hier ook lange tijd naar gezocht. Maar niet veel gevonden en ook niks geëxperimenteerd.
Maar lampenolie of petroleum zou moeten gaan.
Je kunt ook 30% diesel bijmengen. Werkt ook.
Helaas is er niks wat enorm scheelt in de prijs. Anders had ik allang op iets anders dan benzine gereden.
slaolie kan ook, rookt en stinkt alleen als een idioot en je uitlaatpoort gaat er enorm van dichtzitten. geen aanrader dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
het gaat ook meer om het expirimentele karakter
lampolie is per liter duurder dan benzine op het moment, petroleum weet ik zo niet.. en diesel... mmhm dan kan er ook wel een slootje sla/zonnebloem olie in
ah, doen we dat dus nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:01 schreef -niemand- het volgende:
[..]
slaolie kan ook, rookt en stinkt alleen als een idioot en je uitlaatpoort gaat er enorm van dichtzitten. geen aanrader dus.
Uitlaat invetten, voorvorkpoten invetten en andere roestgevoelige delen invetten. Misschien een nieuwe accu na de winter.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:10 schreef Geralt het volgende:
Kort vraagje:
Kymco Like 50cc 4 takt, buiten in weer en wind onder een hoes. Heel de winter.
Moet ik iets doen verder? Start dat nog gewoon in de lente? Bevriest die benzine? Moet ik per se de accu loshalen?
Tips zijn welkom
Nee, want je blok wordt niet warm. Extra slecht voor je scooter.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:08 schreef Geralt het volgende:
En gewoon om de week eens een keer starten en even laten lopen is dat geen optie?
Even wat langer laten lopen tot ie warm is danquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, want je blok wordt niet warm. Extra slecht voor je scooter.
En dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Even wat langer laten lopen tot ie warm is dan
quote:
Dat voorkomen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:42 schreef jelfrikandel het volgende:
Zorg dat je carb leeg is. Die troep verrubbert zowat direct. Puinzooi.
Vlotterbakje leeggooien is veel minder werk en niet schadelijk voor je blok. Daarnaast bederft benzine ook niet zo snel.quote:
Schroevendraaier erin rammen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kickje na 87 dagen![]()
Ben mijn sleutels en alarmbediening kwijt, wat te doen?
Voor mijn alarm kan ik wel ergens bij mijn accu komen om af te koppelen alleen hoe haal ik mijn contactslot eruit? Vroeger kon je met een goede klap op het stuur de stuurpin breken en trok je zo je contactslot eruit alleen heb ik een dikke stuurpin en dus bang dat mijn stuur krom gaat trekken
Benelli 491quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:28 schreef Q-Festival het volgende:
admiraal anaal welk model betreft het ?
dr past vast ook wel een ander slot inquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kappen zijn er inderdaad zo af te halen als het alarm uitgeschakeld is, bijkomend probleem is is dat ze nergens meer contactsloten verkopen voor de benelli 491
Luilak, ga je voorremmen vervangenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr past vast ook wel een ander slot in
verder zijn mijn remblokken versleten.. en nou wordt de achterrem veel harder belast.. gelukkig rijd de Saxonette ook nog :-) ( en rijd stiekum veel mooier dan die kut rush.. ondanks de lagere snelheid)
nieuwe blokkenset is er al nu nog monterenquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Luilak, ga je voorremmen vervangen.
Ik kan wel langskomen en je opmonterenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nieuwe blokkenset is er al nu nog monteren
nah volgende week ofzo es kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan wel langskomen en je opmonteren.
Is goed, spreken we wat voor volgende week afquote:
Deze is voor in een autoquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef klawie het volgende:
Jongens een vraagje
wij hebben kymco carry's dat is een beetje het zelfde als de agility 12 inch
Kan je daar deze olie in gooien? http://www.remmenset.nl/castrol-gtx-10w40-5-liter-2500.html#
Das een kwartiertje werk manquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nieuwe blokkenset is er al nu nog monteren
Het is een 4takt het punt is dat we nogal een hoop olie gebruiken en dat tikt de 8 euro per liter nogal aanquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Deze is voor in een autoJe moet olie hebben voor een 2takt (of 4takt?) bromfiets. Bij een bromfietswinkel hebben ze de goeie flessen gewoon staan
Hoezo gebruik je zoveel olie dan? 8euro per liter is al goedkoopquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is een 4takt het punt is dat we nogal een hoop olie gebruiken en dat tikt de 8 euro per liter nogal aan
Maar kan dat dan ergens goedkoper?
Het gaat nl om pizzabrommers en het zijn er nogal wat vandaarquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoezo gebruik je zoveel olie dan? 8euro per liter is al goedkoop
Dat kan je dan goedkoop krijgen, bij ons kost het 9eu de liter en dat is al goedkoop.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Het gaat nl om pizzabrommers en het zijn er nogal wat vandaar
Ik die nl ook de auto's en daar kost de olie maar 3,75 per liter vandaar
Ze krijgen 1 keer per 5000km een beurtquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dat kan je dan goedkoop krijgen, bij ons kost het 9eu de liter en dat is al goedkoop.
Ik zou geen adres weten voor goedkope brommer olie. Hoe lang zit het er nu in bij de meeste brommers? Hoeveel km?
Tja, olie zou je ook wel eens in de 7,5-10K kunnen doen wil je kosten drukken. Kan wel als je er Castrol in doet. Maar olie is gewoon duurquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef klawie het volgende:
[..]
Ze krijgen 1 keer per 5000km een beurt
Ik heb iets gevondenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Tja, olie zou je ook wel eens in de 7,5-10K kunnen doen wil je kosten drukken. Kan wel als je er Castrol in doet. Maar olie is gewoon duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |