Zelfde reden als de 9 vd 10 kijkers naar DWDD dus, gezien het topic en Twitter tussen 19.30 en 20.30. Of hoelaat die meuk er ook op is.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfde reden als waarom Atze naar Pinkpop gaat. Het is leuk om te azijnpissen
Kan ook dat ze maar 2 nummers mogen uitzendenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het is nog licht daar heEN tevens in het om 23u afgelopen.
quote:
Ik zou niet de hele show verwachten, nee.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ook dat ze maar 2 nummers mogen uitzenden
Komt zelden een topitem voorbij ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde reden als de 9 vd 10 kijkers naar DWDD dus, gezien het topic en Twitter tussen 19.30 en 20.30. Of hoelaat die meuk er ook op is.
Maar waarom dan voor nummers kiezen die niet echt tot de verbeelding spreken?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou niet de hele show verwachten, nee.
Tering, dat wordt een leuk topic. Het verdwijnen van 'alternatief' in de media, de 'alternativering' van de popmuziek, de opkomst van dance en hoe dat in elkaar gevlochten zit met de 'mainstream'. En dan iedereen op dezelfde definitie van de termen krijgen. Ik krijg er nu al hoofdpijn van.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien een interessant startpunt voor een nieuw topic?![]()
Wat is alternatief?
500m zwemmen, 24,5km fietsen en 5km hardlopen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik, hoe veel is dat eigenlijk?
Oh dat valt nog best mee, ja alsnog doe ik het je niet na hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
500m zwemmen, 24,5km fietsen en 5km hardlopen.
Moet je aan het 'management' vragen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar waarom dan voor nummers kiezen die niet echt tot de verbeelding spreken?
Ik luister anders veel liever KoL dan dit.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef Xan21 het volgende:
Ik bedoelde dat KOL een voorbeeld kan nemen aan Green Day, want ze waren zo statisch en chagrijnig als de pleuris weer
Dat was ook het ergste van allemaal. En als het nou vlak was, maar nee we moesten een of andere pleurisheuvel op waardoor ik bijna stilstond.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat valt nog best mee, ja alsnog doe ik het je niet na hoorVooral dat hardlopen na zo'n eind fietsen.
Ah, helder.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Moet je aan het 'management' vragen.
Hoe snel moet dat dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
500m zwemmen, 24,5km fietsen en 5km hardlopen.
Klopt, maar ook daarin is de muziekluisteraar zelf veranderd. Vroeger luisterde je naar de alternatieve shows in de obscure uurtjes en keek je laat op de avond naar mtv. Daarnaast las je bladen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt ook zelden op een platform gezet en moet men maar zelf ontdekken. Internetzoeken heeft er ook een groot aandeel in, en 3voor12TV en 3voor12RADIO is niet wat het was. Het bereik is weldegelijk kleiner geworden maar zou door internet juist zoveel groter kunnen.
mweh paar jaar terug waren ze nog leuk, maar voor mij zijn ze nu al has beens, maarja ik zet de live dvd van Because of the times wel op ;-)quote:Op zondag 16 juni 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister anders veel liever KoL dan dit.
Die muziek in de late avond had natuurlijk twee effecten. Aan de ene kant pikte men nieuwe muziek op (je slipstream verhaal). Maar aan de andere kant kan het ook mensen afschrikken en luisteraars doen besluiten van zender te wisselen. Dat wil je natuurlijk niet. Daarom is het logisch dat men zich liever wat richt op 'mainstream' muziek.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Biohazard, Sick of it all, Type O Negative. Die draaiden 20 jaar geleden in de slipstream mee en bereikten stiekem toch veel mensen. Nu lukt dat zulke bands, de anno 2013 variant, echt niet meer. Daar is geen 23.00 uur plekje meer voor op 3fm en geen net-geen-mainstage-podium meer voor op grote festivals.
Die staan op genre-festivals met een specifieke programmering met een 'underground'-genre en met een beetje mazzel op een achteraf podium op Lowlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |