Daar denken adverteerders wellicht anders overquote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als er genoeg vraag naar is dan hoeft er toch geen probleem te zijn?
Ik kende alleen het nummer waarmee ze afsloot, maar na die set van haar ben ik om!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat, wat een poppetje en wat is ze goed.
Ten tijde van 2006/2007 was MTV Brand New wel om aan te glurenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nee man, alleen maar pauperserieswat een kutzender is dat geworden (nouja al een hele tijd dus).
Als je wat meer van sporters wilt horen wel ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus omdat het de enige is moet je er naar kijken? Raar argument.
Biohazard, Sick of it all, Type O Negative. Die draaiden 20 jaar geleden in de slipstream mee en bereikten stiekem toch veel mensen. Nu lukt dat zulke bands, de anno 2013 variant, echt niet meer. Daar is geen 23.00 uur plekje meer voor op 3fm en geen net-geen-mainstage-podium meer voor op grote festivals.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag: Wat is dan alternatief?
Ik weet het niet eens joh, ik hoor af en toe wat maar ik ben al heel lang geleden gestopt met het kijken naar TMF/MTV. Ik deed het altijd stiekem want mocht niet van mijn moeder vanwege de blote vrouwen in de rap clips.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nee man, alleen maar pauperserieswat een kutzender is dat geworden (nouja al een hele tijd dus).
Op deze manier zou je ook kunnen stellen dat wanneer 'alternatieve bands' optreden op festivals ze niet meer alternatief maar mainstream zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom die behoefte er niet meer is. Er zijn ook weinig kanalen om als echt alternatieve band nog een groot publiek te bereiken. Festivals als Pinkpop en in mindere mate Lowlands programmeren je amper meer, Radio 3 heeft geen heftige avond-uurtjes meer. Kink FM is dood.
Je kan je afvragen of dat een kip- of een ei-verhaal is.
Zelfde reden als waarom Atze naar Pinkpop gaat. Het is leuk om te azijnpissenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus omdat het de enige is moet je er naar kijken? Raar argument.
En daarnaast, ik begeef me nogal onder de mainstream mensen, maar die kennen bijv. Kensington helemaal niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Op deze manier zou je ook kunnen stellen dat wanneer 'alternatieve bands' optreden op festivals ze niet meer alternatief maar mainstream zijn.
Daarnaast vinden veel liefhebbers van alternatieve muziek, de alternatieve muziek niet meer interessant als het populair begint te worden onder de menigte
Mja, aan de andere kant kun je veel drum 'n bass en dubstep acts op bv lowlands toch ook wel als alternatief bestempelen. Weliswaar een ander soort alternatief, maar tijden veranderen nou eenmaal.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Biohazard, Sick of it all, Type O Negative. Die draaiden 20 jaar geleden in de slipstream mee en bereikten stiekem toch veel mensen. Nu lukt dat zulke bands, de anno 2013 variant, echt niet meer. Daar is geen 23.00 uur plekje meer voor op 3fm en geen net-geen-mainstage-podium meer voor op grote festivals.
Die staan op genre-festivals met een specifieke programmering met een 'underground'-genre en met een beetje mazzel op een achteraf podium op Lowlands.
Waren dat soort bands in de jaren 90 'groot' dan? Kijk, ik ben het ermee eens dat er nu nauwelijks meer ruimte is voor harde muziek op Pinkpop (enkele jaren geleden nog Mastodon die dan door een Corton geplugd werden maar daar bleef het wel bij.), maar heeft dat echt met een grensverleggend iets te maken? Dat soort bands willen juist ook niet geprofileerd worden krijg ik vaak het idee.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Biohazard, Sick of it all, Type O Negative. Die draaiden 20 jaar geleden in de slipstream mee en bereikten stiekem toch veel mensen. Nu lukt dat zulke bands, de anno 2013 variant, echt niet meer. Daar is geen 23.00 uur plekje meer voor op 3fm en geen net-geen-mainstage-podium meer voor op grote festivals.
Die staan op genre-festivals met een specifieke programmering met een 'underground'-genre en met een beetje mazzel op een achteraf podium op Lowlands.
Zo moet je 'alternatief' niet interpreteren in mijn verhaal. Nirvana is in dit verhaal ook alternatief en desondanks misschien wel de grootste band van die tijd. Alternatief bedoel ik echt puur qua rauwe randjes van de popmuziek qua geluid, hoe mainstream ze ook zijn. Lees Nirvana, Guns N' Roses, Green Day, etc.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Op deze manier zou je ook kunnen stellen dat wanneer 'alternatieve bands' optreden op festivals ze niet meer alternatief maar mainstream zijn.
Daarnaast vinden veel liefhebbers van alternatieve muziek, de alternatieve muziek niet meer interessant als het populair begint te worden onder de menigte
Goede postquote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant kun je veel drum 'n bass en dubstep acts op bv lowlands toch ook wel als alternatief bestempelen. Weliswaar een ander soort alternatief, maar tijden veranderen nou eenmaal.
Misschien een interessant startpunt voor een nieuw topic?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zo moet je 'alternatief' niet interpreteren in mijn verhaal. Nirvana is in dit verhaal ook alternatief en desondanks misschien wel de grootste band van die tijd. Alternatief bedoel ik echt puur qua rauwe randjes van de popmuziek qua geluid, hoe mainstream ze ook zijn. Lees Nirvana, Guns N' Roses, Green Day, etc.
Ja maar dat wordt ook zelden op een platform gezet en moet men maar zelf ontdekken. Internetzoeken heeft er ook een groot aandeel in, en 3voor12TV en 3voor12RADIO is niet wat het was. Het bereik is weldegelijk kleiner geworden maar zou door internet juist zoveel groter kunnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant kun je veel drum 'n bass en dubstep acts op bv lowlands toch ook wel als alternatief bestempelen. Weliswaar een ander soort alternatief, maar tijden veranderen nou eenmaal.
Dat heb ik wel genoeg gedaan vandaagquote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef Xan21 het volgende:
Kijk Kings Of Leon, een beetje bewegen kan geen kwaad ;-)
Heb je helemaal gelijk in. Maar als ik de dance-scene en zijtakken moet verweven in dit verhaal wordt het helemaal complex. Want dat is natuurlijk weer als een malle opgekomen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |