Lowlands alles tochquote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef henkde_j het volgende:
Ik snap dat gebitch op Pinkpop ook niet zo. Niemand dwingt je om er heen te gaan
Niet? Mannen met gitaren en lange baarden.quote:
Nee sorry.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet? Mannen met gitaren en lange baarden.
Gelukkig maar, dan moest ik al m'n gezeik op dat priegelscherm van m'n telefoon gaan lopen typen en dan bidden om bereikquote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef henkde_j het volgende:
Ik snap dat gebitch op Pinkpop ook niet zo. Niemand dwingt je om er heen te gaan
Jillz in het ene handje, waaiertje in het andere handje. Hoedje op, Wayfarer op en helemaal stuk gaanquote:
Algemeen bekend toch. Ik ga niet vreemd, ik sop enkel op Kensingtonquote:
Jonge ken jou zo langzamerhand toch wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Geintje Luna, maakt me geen fluit uit wat men wel of niet kent![]()
Gelukkigquote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jonge ken jou zo langzamerhand toch wel.
quote:
Wel een mooi feestje hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef Xan21 het volgende:
Die gast van The Vaccines kan echt niet zingen
Welnee.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig
Weet maar nooit, zometeen komt het toch nog verkeerd over
Inderdaad. Bij dit soort bandjes maakt de slechte zang geen reet uitquote:
Niet gek, want dat is een hipsterband pur sang.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
Pino, jouw ∆ krijgt een 8,5 van onze 3 voor 12 vrienden.
Bohquote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
Recensent met een apple, die review neem ik niet meer serieus.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
Bol broekje?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Boh![]()
Alt-Jeeminee wat goed[ afbeelding ]
Even lezen
Die is tegenwoordig de boeker van Go Back To The Zoo en Lucky Fonz, dus die is net zo hard schuldig als Jan Smeets.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou het ook niet de invloed van Willem Venema zijn geweest, die toen op een gegeven moment bij Mojo is vertrokken? Die had in de jaren '90 volgens mij wel een stevige vinger in de pap qua programmering.
als ze die nog mogen laten zien..quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Nah, ik hou het voor gezien. Greenday kijk ik nog wel een keer terug
'Schuldig'quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig de boeker van Go Back To The Zoo en Lucky Fonz, dus die is net zo hard schuldig als Jan Smeets.
Man man man.quote:MIN:
Nieuwe song' Buffalo'? We hadden het echt wel zonder dat refreintje 'the buffalo from buffalo, who are buffaloed by the buffalo' kunnen stellen. Klinkt mooi, hoor, maar wat een kinderwijsje. En nog iets: wie een Windows-computer heeft, die kan dus helemaal niets met alt-j. Mac-gebruikers wel: ∆ ∆ ∆.
CONCLUSIE:
De Driehoek blijft de sterkste constructie.
CIJFER:
∆ (maar serieus: 8,5)
En ik maar denken dat rioolreiniger een rotberoep is.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig de boeker van Go Back To The Zoo en Lucky Fonz, dus die is net zo hard schuldig als Jan Smeets.
Elephantsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:14 schreef debeterebob het volgende:
Hoe heet laastste liedje van Blaudzun?
Serieusquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Schuldig aan de vermainstreaming van "alternatieve" muziek. Mag je zelf een waardeoordeel aan geven. Is verder een feitelijke constatering natuurlijk.quote:
Zekerquote:
Vermainstreaming van alternatieve muziek? De 'echt alternatieve muziek' bestaat gewoon. Er lijkt gewoon te weinig interesse voor te zijn. Sommige muziekstromingen verliezen gewoon aan populariteit. Zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Schuldig aan de vermainstreaming van "alternatieve" muziek. Mag je zelf een waardeoordeel aan geven. Is verder een feitelijke constatering natuurlijk.
Je zou het niet verwachten bij een samenvatting.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef Xan21 het volgende:
Subtiele overgang naar KOL, die hun greatest hit doen, gaap
Echt he.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten bij een samenvatting.
Dan ga ik janken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef DeLuna het volgende:
Zou je echt een mainstream festival doen, zet dan maar One Direction, Justin Biber, Rihanna en Katy Perry er neer.
gelijk bom eropquote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef DeLuna het volgende:
Zou je echt een mainstream festival doen, zet dan maar One Direction, Justin Biber, Rihanna en Katy Perry er neer.
Niet alleen maar slecht, maar doordat er minder onderstroom is wordtquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef DeLuna het volgende:
Maar het is natuurlijk niet zo dat 'vermainstreaming' per definitie slecht is. Dat is het alleen als je er iet van houdt.
Niets mis mee. Als je er mensen een plezier mee doetquote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef DeLuna het volgende:
Rihanna zou ik best willen zien op Pinkpop, maar met al die namen in Smeets meteen failliet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef DeLuna het volgende:
quote:
Hek er omheen laten, poort dichtdoen en sleutel weggooien.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef DeLuna het volgende:
Dit.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niets mis mee. Als je er mensen een plezier mee doet
Katy Perry stond 4 jaar geleden nog op de kleinste stagequote:Op zondag 16 juni 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Rihanna zou ik best willen zien op Pinkpop, maar met al die namen in Smeets meteen failliet.
Het is ook eerder de vermainstreaming van pinkpop m.i.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vermainstreaming van alternatieve muziek? De 'echt alternatieve muziek' bestaat gewoon. Er lijkt gewoon te weinig interesse voor te zijn. Sommige muziekstromingen verliezen gewoon aan populariteit. Zo gaat dat nu eenmaal.
Tegenwoordig kun je muziek van overal te wereld luisteren. Voldoende benaderbare alternatieve muziek dus. Die angst voor eenheidsworst is dus geen argumentquote:Op zondag 16 juni 2013 23:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet alleen maar slecht, maar doordat er minder onderstroom is wordt
het wel meer veilige eenheidsworst en dat maakt het gewoon minder interessant imo.
Mwah, vroeger was 'alternatief' een grote stroming voornamelijk parallel aan wat dan 'mainstream' was. Dat is echt niet meer, die twee werelden zijn inmiddels vervlochten, met als consequentie dat het allemaal stukken meer 'middle of the road' is. De gladjakker pop is er niet echt meer, maar de rauwe randjes die een groot publiek bereiken zijn ook weg.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vermainstreaming van alternatieve muziek? De 'echt alternatieve muziek' bestaat gewoon. Er lijkt gewoon te weinig interesse voor te zijn. Sommige muziekstromingen verliezen gewoon aan populariteit. Zo gaat dat nu eenmaal.
Sky on Fire was altijd zo'n anticlimax na de topshow van DeMartquote:
Nee joh.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sky on Fire was altijd zo'n anticlimax na de topshow van DeMart
Als er een behoefte is naar grote alternatieve festivals, dan zouden die er wel zijn. Blijkbaar is die behoefte er niet meer en daarom zijn dit soort festivals er niet meer.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook eerder de vermainstreaming van pinkpop m.i.
Maar dat is ook een vrij sfeerloos festival dat het al jaren van een iets ander publiek moet hebben dus dat is ook wel een logisch gevolg.
Ik vind de Poets niet echt Handsome.quote:
Dat programma was echt beschamend, Martquote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sky on Fire was altijd zo'n anticlimax na de topshow van DeMart
Best Kept Secret is juist opgezet omdat er concurrentie nodig was, dus dit lijkt me onzin.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als er een behoefte is naar grote alternatieve festivals, dan zouden die er wel zijn. Blijkbaar is die behoefte er niet meer en daarom zijn dit soort festivals er niet meer.
quote:
Ik vind het juist leuk om naast grote bekende acts ook verrast te worden door nieuwe onbekendere acts.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef Stickertje het volgende:
alternatieve muziek moet je in een klein zaaltje horen, niet op een groot festival imo
Lowlands is wel degelijk nog een stuk alternatiever dan pinkpop. Daarnaast zijn er bijvoorbeeld in Duitsland al legio festivals die een stuk alternatiever zijn bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als er een behoefte is naar grote alternatieve festivals, dan zouden die er wel zijn. Blijkbaar is die behoefte er niet meer en daarom zijn dit soort festivals er niet meer.
Dat vind ik nou niet echt het toonbeeld van een vernieuwend gevarieerd programma. Het is prima hoor, maar wel veel van hetzelfde.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best Kept Secret is juist opgezet omdat er concurrentie nodig was, dus dit lijkt me onzin.
Ik denk het wel, want die namen zeggen mij nietsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is alternatief volgens jullie? Is Phoenix dat? Is Agnes Obel dat? Is Drenge dat? Is Sunn-O))) dat?
Je kan je ook afvragen waarom die behoefte er niet meer is. Er zijn ook weinig kanalen om als echt alternatieve band nog een groot publiek te bereiken. Festivals als Pinkpop en in mindere mate Lowlands programmeren je amper meer, Radio 3 heeft geen heftige avond-uurtjes meer. Kink FM is dood.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Veel van hetzelfde? Ik zie juist weinig generieks. Triphop, Hiphop, stevige rock, typische postpunk, alternatieve electro en dubstep. (hoewel minder)quote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet echt het toonbeeld van een vernieuwend gevarieerd programma. Het is prima hoor, maar wel veel van hetzelfde.
Die zijn veel kleinschaliger of teren op acts die al decennia mee draaien.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lowlands is wel degelijk nog een stuk alternatiever dan pinkpop. Daarnaast zijn er bijvoorbeeld in Duitsland al legio festivals die een stuk alternatiever zijn bijvoorbeeld.
Phoenix en Agnes ken je wel als je er nummers van hoort denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want die namen zeggen mij niets
En waarom is Kink FM dood? Te weinig luisteraars? Het is een cirkel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom die behoefte er niet meer is. Er zijn ook weinig kanalen om als echt alternatieve band nog een groot publiek te bereiken. Festivals als Pinkpop en in mindere mate Lowlands programmeren je amper meer, Radio 3 heeft geen heftige avond-uurtjes meer. Kink FM is dood.
Je kan je afvragen of dat een kip- of een ei-verhaal is.
Nogmaals de vraag: Wat is dan alternatief?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom die behoefte er niet meer is. Er zijn ook weinig kanalen om als echt alternatieve band nog een groot publiek te bereiken. Festivals als Pinkpop en in mindere mate Lowlands programmeren je amper meer, Radio 3 heeft geen heftige avond-uurtjes meer. Kink FM is dood.
Je kan je afvragen of dat een kip- of een ei-verhaal is.
Is BKS nu zo vernieuwend? Zo heel anders is het niet dan andere festivals.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best Kept Secret is juist opgezet omdat er concurrentie nodig was, dus dit lijkt me onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |