Welnee.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig
Weet maar nooit, zometeen komt het toch nog verkeerd over
Inderdaad. Bij dit soort bandjes maakt de slechte zang geen reet uitquote:
Niet gek, want dat is een hipsterband pur sang.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
Pino, jouw ∆ krijgt een 8,5 van onze 3 voor 12 vrienden.
Bohquote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
Recensent met een apple, die review neem ik niet meer serieus.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
Bol broekje?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Boh![]()
Alt-Jeeminee wat goed[ afbeelding ]
Even lezen
Die is tegenwoordig de boeker van Go Back To The Zoo en Lucky Fonz, dus die is net zo hard schuldig als Jan Smeets.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou het ook niet de invloed van Willem Venema zijn geweest, die toen op een gegeven moment bij Mojo is vertrokken? Die had in de jaren '90 volgens mij wel een stevige vinger in de pap qua programmering.
als ze die nog mogen laten zien..quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Nah, ik hou het voor gezien. Greenday kijk ik nog wel een keer terug
'Schuldig'quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig de boeker van Go Back To The Zoo en Lucky Fonz, dus die is net zo hard schuldig als Jan Smeets.
Man man man.quote:MIN:
Nieuwe song' Buffalo'? We hadden het echt wel zonder dat refreintje 'the buffalo from buffalo, who are buffaloed by the buffalo' kunnen stellen. Klinkt mooi, hoor, maar wat een kinderwijsje. En nog iets: wie een Windows-computer heeft, die kan dus helemaal niets met alt-j. Mac-gebruikers wel: ∆ ∆ ∆.
CONCLUSIE:
De Driehoek blijft de sterkste constructie.
CIJFER:
∆ (maar serieus: 8,5)
En ik maar denken dat rioolreiniger een rotberoep is.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig de boeker van Go Back To The Zoo en Lucky Fonz, dus die is net zo hard schuldig als Jan Smeets.
Elephantsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:14 schreef debeterebob het volgende:
Hoe heet laastste liedje van Blaudzun?
Serieusquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Schuldig aan de vermainstreaming van "alternatieve" muziek. Mag je zelf een waardeoordeel aan geven. Is verder een feitelijke constatering natuurlijk.quote:
Zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |