6 continenten + gastland + WK winnaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Syntix het volgende:
Italianendat kutvolk hoort niet eens daar te staan. Wij werden toch 2e op het WK, niet zij.
Dan kan je 3 landen van een continent krijgen en dat is niet de bedoeling. EN wat wanneer dat land die 2e werd ook 2e werd bij continentale kampioenschappen?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Nederland had hier eigenlijk moeten staan ja. WK runner up + hoger op de ranking.
Zijn vaste regels, dus ik snap het wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan je 3 landen van een continent krijgen en dat is niet de bedoeling. EN wat wanneer dat land die 2e werd ook 2e werd bij continentale kampioenschappen?dan zou er een lege plaats zijn.
Dat dacht de Fuhrer vroeger ookquote:Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef Syntix het volgende:
Wij uit Europa moeten sowieso voorrang krijgen en sterker vertegenwoordig worden, want wij zijn gewoon beter
Ik ben fan van Tahiti en Vanuatuquote:Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef Syntix het volgende:
Wij uit Europa moeten sowieso voorrang krijgen en sterker vertegenwoordig worden, want wij zijn gewoon beter
Dan moest Duitsland maar de beste van Oceanie zijn hequote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Duitsland zou toch niet misstaan ipv Tahiti
Ik vind dit toernooi leuker dan het EK onder 21quote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Best weinig interesse onder FOK!ers terwijl het leuke wedstrijden zijn.
Tenminste ook wat sfeer en volle tribunesquote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind dit toernooi leuker dan het EK onder 21
en hoger tempo op het veldquote:Op zondag 16 juni 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tenminste ook wat sfeer en volle tribunes
Geen idee dat het bezig was, blijkbaar niet zo gehypet omdat NL niet meedoet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Best weinig interesse onder FOK!ers terwijl het leuke wedstrijden zijn.
Zonder dit topic had ik het inderdaad ook niet geweten.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee dat het bezig was, blijkbaar niet zo gehypet omdat NL niet meedoet.
Dat is hoofdklasse niveauquote:Op zondag 16 juni 2013 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk al zal dat bij Tahiti niet zo zijn
Ook op Nederland 1.quote:
Lijkt me wel maar Uruguay is niet zo sterk momenteel geloof ikquote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez tijd hopelijk kan hij zich wel gedragen vandaag
Hebben een aantal uitblinkers zoals Gargano,Ramirez,Suarez, Muslera en Cavani daar moeten ze het toch vooral van hebben maar het is een sterk teamquote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me wel maar Uruguay is niet zo sterk momenteel geloof ik
Ze staan er toch slecht voor in de WK kwalificatie?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben een aantal uitblinkers zoals Gargano,Ramirez,Suarez, Muslera en Cavani daar moeten ze het toch vooral van hebben maar het is een sterk team
5de maar die gaan zich echt wel kwalificerenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze staan er toch slecht voor in de WK kwalificatie?
Jazeker. Heerlijk is dat.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Gaan jullie volgend jaar om drie uur middernacht ook voetbalwedstrijdjes kijken?
Denk het welquote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Gaan jullie volgend jaar om drie uur middernacht ook voetbalwedstrijdjes kijken?
Zal met pijn in me hart zeggen dat ik het niet ga doen!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom zou je 4 weken vrij nemen?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal met pijn in me hart zeggen dat ik het niet ga doen!
Ga ook geen 4 weken vrij vragen ervoor..
Speelt in ieder geval tegen vriendjes die ook graag duikelenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez tijd hopelijk kan hij zich wel gedragen vandaag
Moet de scheids maar beter op letten en er kaarten voor gevenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speelt in ieder geval tegen vriendjes die ook graag duikelen
Omdat ik gewoon 40 uur werk in een week...quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je 4 weken vrij nemen?
Als hij dat gaat doen wordt de wedstrijd voor de rust nog gestaakt wegens te weinig man op het veld.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet de scheids maar beter op letten en er kaarten voor geven
heb je een plaatjequote:Op zondag 16 juni 2013 23:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zag net Iniesta een bepaald doelpunt scoren.
Ah. Een medewandelaar?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer is echt de moeite waard mooie natuur ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |