6 continenten + gastland + WK winnaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Syntix het volgende:
Italianendat kutvolk hoort niet eens daar te staan. Wij werden toch 2e op het WK, niet zij.
Dan kan je 3 landen van een continent krijgen en dat is niet de bedoeling. EN wat wanneer dat land die 2e werd ook 2e werd bij continentale kampioenschappen?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Nederland had hier eigenlijk moeten staan ja. WK runner up + hoger op de ranking.
Zijn vaste regels, dus ik snap het wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan je 3 landen van een continent krijgen en dat is niet de bedoeling. EN wat wanneer dat land die 2e werd ook 2e werd bij continentale kampioenschappen?dan zou er een lege plaats zijn.
Dat dacht de Fuhrer vroeger ookquote:Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef Syntix het volgende:
Wij uit Europa moeten sowieso voorrang krijgen en sterker vertegenwoordig worden, want wij zijn gewoon beter
Ik ben fan van Tahiti en Vanuatuquote:Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef Syntix het volgende:
Wij uit Europa moeten sowieso voorrang krijgen en sterker vertegenwoordig worden, want wij zijn gewoon beter
Dan moest Duitsland maar de beste van Oceanie zijn hequote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Duitsland zou toch niet misstaan ipv Tahiti
Ik vind dit toernooi leuker dan het EK onder 21quote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Best weinig interesse onder FOK!ers terwijl het leuke wedstrijden zijn.
Tenminste ook wat sfeer en volle tribunesquote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind dit toernooi leuker dan het EK onder 21
en hoger tempo op het veldquote:Op zondag 16 juni 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tenminste ook wat sfeer en volle tribunes
Geen idee dat het bezig was, blijkbaar niet zo gehypet omdat NL niet meedoet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Best weinig interesse onder FOK!ers terwijl het leuke wedstrijden zijn.
Zonder dit topic had ik het inderdaad ook niet geweten.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee dat het bezig was, blijkbaar niet zo gehypet omdat NL niet meedoet.
Dat is hoofdklasse niveauquote:Op zondag 16 juni 2013 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk al zal dat bij Tahiti niet zo zijn
Ook op Nederland 1.quote:
Lijkt me wel maar Uruguay is niet zo sterk momenteel geloof ikquote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez tijd hopelijk kan hij zich wel gedragen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |