Typisch.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Tem het volgende:
Veel mannen strijken hoor. Alleen niet het spul van hun vriendin.
Je hebt ook van die speciale gezichtsspuit dingen van vichy, voor de warme dagen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef Karina het volgende:
Wel lekker woensdag als het zo warm is. Beetje natspuiten.
Psjt psjt.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt ook van die speciale gezichtsspuit dingen van vichy, voor de warme dagen.
Is best wel fijn maar veel te duur natuurlijk
Oh ja dat soort spul koop ik niet. Helpt ook maar 1 minuut meestal.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt ook van die speciale gezichtsspuit dingen van vichy, voor de warme dagen.
Is best wel fijn maar veel te duur natuurlijk
Ja dat is waar. Ik had het een keer gratis gekregen bij de apotheek, maar zou het niet zo snel kopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat soort spul koop ik niet. Helpt ook maar 1 minuut meestal.
Hier binnen is het meestal redelijk fris, vanmorgen was het zelfs koud, zat ik met mijn korte mouwen, gelukkig had ik wel een vestje meegenomen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik had het een keer gratis gekregen bij de apotheek, maar zou het niet zo snel kopen.
Maar daar is het toch ook 40 graden ofzo, dan lijkt me dat niet vervelend.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef Tem het volgende:
In Miami heb je van die ventilatoren en een soort koude meuk die over de terrassen wordt geblazen. Lekker zo'n natte klats in je nek als je langsloopt.
Hier is het niet eens warm vandaag, net zelfs nog door de regen naar de bank gelopen (1 minuut maar goedquote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier binnen is het meestal redelijk fris, vanmorgen was het zelfs koud, zat ik met mijn korte mouwen, gelukkig had ik wel een vestje meegenomen.
Erg heet inderdaad. Ik ga er ook nooit meer heen. Moest altijd een exta t-shirt meenemen als we een stukje gingen lopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar daar is het toch ook 40 graden ofzo, dan lijkt me dat niet vervelend.
Het is vies benauwd hier, bewolkt en warm.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier is het niet eens warm vandaag, net zelfs nog door de regen naar de bank gelopen (1 minuut maar goed).
Lekker warm in de winter. Die van mij heeft nu gaten dus er mag wel een nieuwe huisvesting komen.quote:
Wat gek, terwijl ik zuidelijker zitquote:Op maandag 17 juni 2013 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is vies benauwd hier, bewolkt en warm.
Die van mij is al oud, maar ja, ben ik zelf ook, dus ik moet het er maar mee doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker warm in de winter. Die van mij heeft nu gaten dus er mag wel een nieuwe huisvesting komen.
Zijn ze zo klein op je werk?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
1.76 maar met deze schoenen boven de 1.80.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |