Beetje kort helaasquote:Op maandag 17 juni 2013 00:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik zie dit nu pas![]()
Was het leuk? Eens kijken of het online staat.
Die was te triviaal. En te grijs gedraaid.quote:I don't like Mondays
Gelukkig voor mij maar 4 dagen. En hier binnen is het (nog) koel dat scheelt. Maar ik had woensdag liever op het strand gezetenquote:Op maandag 17 juni 2013 07:44 schreef Drugshond het volgende:
Hay K, leuk 5 dagen ploeteren. Waarbij di/wo de mussen van het dak af vallen.
Vandaar dat ik de YT ook niet postte. Dan wordt Specularium weer kwaad over alle youtubejes.quote:Op maandag 17 juni 2013 07:44 schreef Drugshond het volgende:
Die was te triviaal. En te grijs gedraaid.
Cover dan... die zwoeler is dan het orgineel.quote:Op maandag 17 juni 2013 07:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de YT ook niet postte. Dan wordt Specularium weer kwaad over alle youtubejes.
quote:Op maandag 17 juni 2013 07:58 schreef Karina het volgende:
Ik kan het nu toch niet beluisteren schat, radio staat zachtjes aan daar moet ik het mee doen.
Papadag.quote:Op maandag 17 juni 2013 07:55 schreef Tem het volgende:
Nee, op maandag heb ik altijd ouderschapsverlof. Vanmiddag maar even naar het park denk ik.
Mazzelpik!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:14 schreef OProg het volgende:
Hallo.
Zo. De werkweek is begonnen. En voor mij gaat die 2 dagen duren.
Tsjah, moet ook een beetje van mijn uren af zien te komen.quote:
Nog plannen?quote:
Komend weekend BKS, weekend daarop een weekend Schiermonnikoog. Verder geen idee nog.quote:
Oh ja dat was het, dat is een flink vol programma.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MUZ / Best Kept Secret 2013 #5 Nog maar één weekje wachten :D
Dat verbaast me niet echt nee. Dit festival is alleen voor de mensen die hun eigen muzieksmaak geweldig vinden en dat aan iedereen willen verkondigen heb ik het ideequote:Op maandag 17 juni 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat was het, dat is een flink vol programma.
De meeste bands ken ik natuurlijk niet, dat begreep je al
Pretentieus gedoe dus. Zou best zo kunnen zijn, hoe obscuurder de band waar je "fan" van bent hoe beter en je dan aankijken van "ken je die niet eens!".quote:Op maandag 17 juni 2013 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet echt nee. Dit festival is alleen voor de mensen die hun eigen muzieksmaak geweldig vinden en dat aan iedereen willen verkondigen heb ik het idee
Portishead en Sigur Ros, en in mindere mate Agnes Obel, No Age en The History of Apple Piequote:Op maandag 17 juni 2013 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Pretentieus gedoe dus. Zou best zo kunnen zijn, hoe obscuurder de band waar je "fan" van bent hoe beter en je dan aankijken van "ken je die niet eens!".
Bepaalde band waarvoor jij gaat?
Ik ken alleen Sigur Rosquote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portishead en Sigur Ros, en in mindere mate Agnes Obel, No Age en The History of Apple Pie
(Wie?)
Nee hoor, niet zo somber.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan buienradar te zien gaan we allemaal dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |