Wat kijk je boos.quote:
Voor mannen of voor andere vrouwen?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Kijk maar uit boze vrouwen zijn veeeel erger dan boze mannen.
Gaan ze dan KEIHARD over iemand roddelen?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Kijk maar uit boze vrouwen zijn veeeel erger dan boze mannen.
Hehe sommige wel ja, ik ben niet zo van het roddelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gaan ze dan KEIHARD over iemand roddelen?
Volgens mij is iedereen van roddelen, behalve autisten.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe sommige wel ja, ik ben niet zo van het roddelen.
Ik hoor altijd alles als laatste en ik weet ook nooit iets over iemand. Geen roddelwaardige dingen in ieder geval.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen van roddelen, behalve autisten.
Je kan mij van alles vertellen over iedereen die op de meet was.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor altijd alles als laatste en ik weet ook nooit iets over iemand. Geen roddelwaardige dingen in ieder geval.
Die meet moet nog komen he? En er is een verschil tussen iets vertellen en roddelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan mij van alles vertellen over iedereen die op de meet was..
De DWDD meet. Specularium had vast hele rare schoenen aan.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die meet moet nog komen he? En er is een verschil tussen iets vertellen en roddelen.
Oh die, nou ja meet, we waren met drie personen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
De DWDD meet. Specularium had vast hele rare schoenen aan.
Zie je kan het wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die, nou ja meet, we waren met drie personen.
Ja hij had Pipo de Clown schoenen nou goed.
Nee ik ga geen dingen vertellen over mensen, zo ben ik niet. Zou ik zelf ook niet leuk vinden.quote:
Klopt. Bij passie tv hebben ze hun kleren nog aan.quote:
overhypedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |