quote:Parcours op zaterdag
In overleg met de KNWU is het parcours voor de Beloften en Elite Dames ingekort. Op zaterdag vervalt de beklimming van de Haanraderweg samen met de lus Olmenplein, Platanenstraat, Pastoor v.d.Heijdenlaan, Lindenlaan en de afdaling van de Haanraderweg omlaag. De Beloften en de elite vrouwen gaan als ze vanuit de Frans Halsstraat komen meteen links vanuit de Haanraderweg richting Meuserstraat en Grensstraat.
Ik vond het vorig jaar met de regen een prachtige koers met mooie heroïsche beelden. Wat mij betreft mag het volgende week weer regenen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jep, in Kerkrade rijden ze exact hetzelfde rondje. Hopelijk nu met droog weer.
Ja, was ook een prachtige koers. Maar in de aanloop naar de Tour niet ideaal.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar met de regen een prachtige koers met mooie heroïsche beelden. Wat mij betreft mag het volgende week weer regenen.
Vorig jaar ook al.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Na jaren VTM het BK dit jaar op Sporza.
Is in de Allgau. Voorportaal van de Alpen, dus echt vlak zal het niet zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:37 schreef forzaudinese het volgende:
Wat voor parcours hebben de buren in Duitsland? Martens lijkt ook best in vorm namelijk
Woensdag tegen de klok in Winsumquote:Op maandag 17 juni 2013 09:23 schreef Reljem het volgende:
Wat zijn de data van alle kampioenschappen? Of lees ik er overheen..
Zaterdag zat hij er anders nog goed bij in een groep van een man of 20, ok niet de topklimmers van de wereld, maar goed. Tijdrit zal hij rustig aan gedaan hebben. Maar normaal is dit voor Westra of Clement.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:16 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd of Westra woensdag al een beetje hersteld is, lijkt me toch wel de topfavoriet. Anders zal het wel Clement of Boom worden. Kelderman zou het normaal ook kunnen, maar die lijkt qua vorm steeds minder te worden.
bron: l1.nlquote:in het weekeinde is het bij een matige wind uit west tot zuidwest met middagtemperaturen van hooguit 19 à 20 graden kouder dan de normale middagtemperatuur van 22 graden die voor het begin van de zomer geldt.
bron: cyclingonline.nlquote:Vrouwenwedstrijd NK deels op L1 te zien
Maandag 17 juni 2013 Women - De regionale zender L1 zendt zaterdag de finale van de vrouwenwedstrijd (vanaf 15 uur) van het Nederlands Kampioenschap Wielrennen in Limburg rechtstreeks uit. Ook verzorgt de omroep samenvattingen van de kampioenschappen voor vrouwen, mannen en beloften. L1 wist de beelden van de vrouwenwedstrijd exclusief te bemachtigen.
Alleen Dekker en Kroon zouden een verrassing zijn. Al zal Kroon vast wel goede benen hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik verwacht voor zondag zomaar een verrassing.
Renner die alleen of met 2/3 Nederlanders in team: Categorie Weening, Langeveld, Dekker, Kroon
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik verwacht qua tijdrit wellicht ook Dumoulin.
Werd dit jaar mooi 2e in tijdrit van de Ronde van België
edit:
[..]
bron: cyclingonline.nl
Volledige uitslag:quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:38 schreef borisz het volgende:
Ellen van Dijk pakt de nationale ITT-titel bij de dames.
Update ook vrij snel, inmiddels zijn de mannen begonnen. Ze hebben nog redelijk geluk met het weer, weet niet of ze regen hebben gehad, maar de temperatuur veel aangenamer als verwacht met zo'n 20/21 graden nu.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Volledige uitslag:
http://www.knwu-nktijdrijden.nl/index.php/live-vrouwen
Wel een snelle site
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:59 schreef Tommeke het volgende:
Bij Terpstra kwam er een enorme eau de toilette lucht langs toen hij voorbij vloog
Tjah, Chavanel in vorm is gewoon een top 10 tijdrijder in de wereld natuurlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:17 schreef TheArt het volgende:
Chavanel heeft na 9 km op het Frans kampioenschap al 34 sec. voorsprong op Roy en 42 op Geniez
Vanwaar dequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:17 schreef TheArt het volgende:
Chavanel heeft na 9 km op het Frans kampioenschap al 34 sec. voorsprong op Roy en 42 op Geniez
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanwaar de? Weinig concurrentie bedoel je?
Dan was het NK i.i.g. nog spannendquote:1 CHAVANEL Sylvain OMEGA PHARMA-QUICK STEP 0h56'48''
2 ROY Jérémy FDJ 0h58'49''
3 LE BON Johan FDJ 0h59'08''
4 COPPEL Jérôme COFIDIS 0h59'19''
5 CASAR Sandy FDJ 0h59'22''
6 PERAUD Jean-Christophe AG2R LA MONDIALE 0h59'28''
7 GENIEZ Alexandre FDJ 0h59'41''
8 GERARD Arnaud BRETAGNE-SECHE ENVIRONNEMENT 1h00'02''
9 BOUET Maxime AG2R LA MONDIALE 1h00'06''
10 TURGOT Sébastien TEAM EUROPCAR 1h00'15''
11 ROSSETTO Stéphane BIGMAT-AUBER 93 1h00'31''
12 GUERIN Alexis ENTENTE SUD GASCOGNE 1h00'37''
13 PAILLOT Yoann LA POMME MARSEILLE 1h00'41''
14 ROUX Anthony FDJ 1h00'46''
15 POUX Paul SOJASUN 1h00'53''
Is vrij hard gevallen afgelopen week, was al een wonder dat hij aan de start stond.quote:
Castroviejo wint zoals verwacht:quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is vrij hard gevallen afgelopen week, was al een wonder dat hij aan de start stond.
In Spanje morgen ook de tijdrit, zonder Contador, maar wel met Valverde. LLS daar de titelverdediger, maar denk dat hij hem kwijt raakt aan Castroviejo.
quote:1 14 CASTROVIEJO, Jonathan MOV 0:54:52
2 1 SÁNCHEZ, Luis León BLA 0:00:45
3 17 PLAZA, Rubén MOV 0:01:46
4 12 IZAGIRRE, Jon EUS 0:02:03
5 19 VALVERDE, Alejandro MOV 0:02:03
6 18 TERUEL, Eloy MOV 0:02:24
7 16 HERRADA, Jesús MOV 0:03:04
8 21 MARQUE, Alejandro OFM 0:03:13
9 24 IRIZAR, Markel RAD 0:03:53
10 4 FRAILE, Omar CAJ 0:03:57
11 ASTARLOZA, Mikel EUS 0:04:19
Valverde is gewoon terug bij nu die Plain moet presterenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef Chiappucci het volgende:
Toch weer een duidelijk verlies van Valverde. Die gaat het lastig krijgen naar Mont Saint-Michel.
Grabsch zeer teleurstellend daar 18:47, aan dat tempo gaat Martin hem nog inhalen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:27 schreef wimderon het volgende:
Eerste tussenpunt in Duitsland:
1. Martin 16:54
2. Gretsch 17:17
3. Schumacher 17:36
4. Arndt 17:57
Martin heeft de twee minuten voor hem gestarte Teutenberg al ingehaald.
Martin zal wel niet voluit gaat, hij heeft alles tussentijden en zondag nog een titel te vergeven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Grabsch zeer teleurstellend daar 18:47, aan dat tempo gaat Martin hem nog inhalen.
Tussenpunt 2:
1. Martin 30:10
2. Gretsch 30:52
3. Schumacher 31:28
Gretsch blijft dus goed in de buurt van Martin
Martin is wel het soort renner dat in een tijdrit altijd voluit zal gaan. Wint overigens makkelijk uiteindelijk met 1.33quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martin zal wel niet voluit gaat, hij heeft alles tussentijden en zondag nog een titel te vergeven.
quote:Time trial champions:
Zakarin (RUS)
Castroviejo (ESP)
Siutsou (BLR)
Martin (GER)
Rui Costa (POR)
Konovalovas (LTU)
Barta (CZE)
net zoals een groot deel van de renners net over de nederlands/belgische grens woont. Volgens vele vanwege de ideale 'trainings'omgeving. Greens dat ruijgh Dan van valkenburg naar riemst verhuisd :-p. Nk lijkt meer op een Maastrichts onderonsje. Oa kroon, tankink, van emden, honing, ten dam, goessinen, dumoulin en ruijgh wonen in Maastricht of directe omgevingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:48 schreef Marcoss het volgende:
Misschien dat hij er alleen belastingtechnisch woont
Van Baarle solo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:35 schreef Szura het volgende:
Teunissen en Van Baarle mogen het uitmaken, Bosman gaat terugvallen in het peloton
Go Mike
Lijkt mij niet, hij is kampioen bij de beloften niet bij de profs.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef mincemeat het volgende:
Mag Van Baarle dan eigenlijk volgend jaar bij Garmin met een rood-wit-blauwshirt fietsen?
Lijkt mij niet, maar wat zijn de regels precies?
Ah oké, schakelde net te laat in blijkbaarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze zat samen met Vos en Van Vleuten maar toen ging haar derailleur kapot.
25sec.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef Marcoss het volgende:
Zal Brand leuk vinden als die 2 er nog bij komen
De laatste die dat flikte was Boogerd .......................................quote:Op zondag 16 juni 2013 18:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop op Mollema...rood-wit-blauw dat in de bergen mee kan, is al een poosje geleden.
dag TDF voor de Geesquote:Op zondag 23 juni 2013 10:39 schreef IbanMayo het volgende:
NK begonnen. Gelijk een valpartij met Gesink, Mouris en Michel Kreder.
twitter:larsvanderhaar twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:35:24Slecht die neutralisatie bij het @NKKerkrade, het is toch wkformule? Dus geen neutralisatie! Veel te gevaarlijk. Nu weer valpartijen. #knwu reageer retweet
Daar lijkt het op ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:49 schreef marcodej het volgende:
Dus volgens van der Haar is een neutralisatie gevaarlijker dan gelijk starten? Of begrijp ik zijn tweet niet?
Dat is nog wel het meest frustrerend jaquote:Op zondag 23 juni 2013 10:53 schreef marcodej het volgende:
Dit is wel weer een kolfje naar de hand van de haters natuurlijk.
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:56:55Lieuwe Westra rijdt in z'n eentje op kop bij het #nkwielrennen. 25 seconden voorsprong op peloton mét Gesink. reageer retweet
quote:Op zondag 23 juni 2013 10:57 schreef IbanMayo het volgende:
Ik lees op twitter alweer reacties als "Zo kennen we je weer" en "Natuurlijk Geesink!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:sbruggen twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:38:20Haha @RGUpdate is alweer van zijn fiets gevallen @kouwe!! #Kanbetermeedoenaansterrenvallen #NK #Wielrennen reageer retweet
twitter:BlancoCycling twitterde op zondag 23-06-2013 om 11:06:14Let's go @baukemollema. The race has officially started! @RGUpdate is okay and on his bike. #nkwielrennen - http://t.co/2ZMREkC4bk reageer retweet
Denk het niet. Boom is meer favoriet dan Molkema imho.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:15 schreef Evertjan het volgende:
alle ballen op Molkematwitter:BlancoCycling twitterde op zondag 23-06-2013 om 11:06:14Let's go @baukemollema. The race has officially started! @RGUpdate is okay and on his bike. #nkwielrennen - http://t.co/2ZMREkC4bk reageer retweet
Er zal nog wel een samenvattinkje van de Koekebakkers Cup zijn die uitgezonden moet worden.quote:
13:10 toch?quote:
Live volleybal iddquote:Op zondag 23 juni 2013 11:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zal nog wel een samenvattinkje van de Koekebakkers Cup zijn die uitgezonden moet worden.
Nou vooruit, World League, dan is het goed.quote:
Boogerd in de driekleur in de TDF was altijd een mooi gezichtquote:Op zondag 23 juni 2013 11:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eens een klimmer in die driekleur zien. Types als Boom, Terpstra, Moerenhout hebben nu wel vaak genoeg gewonnen.
Precies!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Boogerd in de driekleur in de TDF was altijd een mooi gezicht
Moeten we eerst wachten tot Zonneveld klaar is met zijn berg.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eens een klimmer in die driekleur zien. Types als Boom, Terpstra, Moerenhout hebben nu wel vaak genoeg gewonnen.
de Cruijff van het hockeyquote:Op zondag 23 juni 2013 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er komt ook een portret over Teun de Nooijer, daar ga ik wel even voor zitten hoor.
15:00quote:
Staat al sinds vanochtend op nos.nl. Heerlijk Mart-documentje weer.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er komt ook een portret over Teun de Nooijer, daar ga ik wel even voor zitten hoor.
Is wel één van onze beste hockeyers.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk gebeurt er niks en knijpen er een paar te hard in de remmen? Domme val.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:26 schreef Evertjan het volgende:
beelden van de val van Bauke Geesink
http://nos.nl/video/521473-gesink-valt-in-beginfase-nk.html
hij kan er idd niks vanquote:Op zondag 23 juni 2013 11:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eigenlijk gebeurt er niks en knijpen er een paar te hard in de remmen? Domme val.
Supporteren voor Volderke! Het parcours is alvast op zijn maat gemaakt.quote:
Dat "we gaan het gewoon proberen" klinkt niet al te positief (ik hoop nog dat dat over materiaal gaat, maar denk het niet).quote:Op zondag 23 juni 2013 11:26 schreef Evertjan het volgende:
beelden van de val van Bauke Geesink
http://nos.nl/video/521473-gesink-valt-in-beginfase-nk.html
Dat doen ze eigenlijk met z'n drieën op verschillende plekken. Kreder en Mouris dus ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:29 schreef marcodej het volgende:
Ah, accelereert net door en daarvoor remmen ze. Valt gewoon om...
Klopt, maar hij valt weer net het hardst. In veel gevallen kan hij er niks aan doen, maar dit lijkt toch een beetje op een wat gebrekkige techniek.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat doen ze eigenlijk met z'n drieën op verschillende plekken. Kreder en Mouris dus ook.
Nee, idd.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat "we gaan het gewoon proberen" klinkt niet al te positief (ik hoop nog dat dat over materiaal gaat, maar denk het niet).
Nog voor het begin op je bek gaan, mentaal tikje dit dat.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat "we gaan het gewoon proberen" klinkt niet al te positief (ik hoop nog dat dat over materiaal gaat, maar denk het niet).
Hij valt niet het hardst, hij kan het minst goed tegen vallen. Een val, hoe hard of zacht ook, heeft gewoon op zijn lichaam het meest een negatief effect..quote:Op zondag 23 juni 2013 11:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, maar hij valt weer net het hardst. In veel gevallen kan hij er niks aan doen, maar dit lijkt toch een beetje op een wat gebrekkige techniek.
dat klinkt als een advocatenkantoor uit Waddinxveen zou DeMart zeggenquote:Op zondag 23 juni 2013 11:34 schreef TheArt het volgende:
Beukeboom, Smit en Hamelink komen bij Westra.
Vermoedelijk ging het over Gesink z'n instelling.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij was de enige deelnemer? Griekenland, wordt daar überhaupt gefietst? Oh wacht, je hebt nog die amateurs van SP Tableware.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tamouridis is toch maar mooi kampioen van Griekenland geworden. Weer een lelijk shirtje extra bij Euskaltel.
Vloekt mooi met het oranje van Euskatel zeker.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tamouridis is toch maar mooi kampioen van Griekenland geworden. Weer een lelijk shirtje extra bij Euskaltel.
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:44 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Vermoedelijk ging het over Gesink z'n instelling.
"Ik wil niet meer..."
"Komop jongen, probeer nog één rondje"
"Maar ik wil niet. Het is koud en ik wil naar huis...![]()
"We gaan het gewoon proberen, anders krijg je vanavond geen toetje!''
''Een klein stukje dan..."
Vorig jaar kreeg hij het voor elkaar om 6e te worden, dus er zijn wel degelijk meerdere Grieken op een fiets.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:02 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Hij was de enige deelnemer? Griekenland, wordt daar überhaupt gefietst? Oh wacht, je hebt nog die amateurs van SP Tableware.
In Japan is Arashiro kampioen geworden. Dat wordt dus de rijzende zon op een shirtje van Europcar.
Mwah zal wel meevallen, wedsrijd gaat veel door bebouwde komquote:Op zondag 23 juni 2013 12:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Windkracht 5 in Zuid-Limburg. Slecht nieuws voor de aanvallers dus.
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat klinkt als een advocatenkantoor uit Waddinxveen zou DeMart zeggen
Gratis reclame voor de Rabobank.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg hij het voor elkaar om 6e te worden, dus er zijn wel degelijk meerdere Grieken op een fiets.
Overigens is dit zijn pakje bij het tijdrijden, zoiets zal hij nu dan wel het hele jaar gaan dragen.
[ afbeelding ]
Magnifiek.
Daar is de reactietijd toch veel te kort voor? Valtechniek en rollen is leuk, maar draagt volgens mij niks bij als je niet de tijd hebt om te anticiperen.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef aesop het volgende:
Last van zijn ribben onze Robert. Vast op een stuur gevallen.
Ga nou eens judoën kerel!
is er hockey in België ofzoquote:
Tuurlijk heb je dat wel. Overigens zijn het wel altijd dezelfden die op de keien liggen te gillen.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Daar is de reactietijd toch veel te kort voor? Valtechniek en rollen is leuk, maar draagt volgens mij niks bij als je niet de tijd hebt om te anticiperen.
Die hebben zich toch geplaatst voor de finale van de World Hocke league? Geen idee wanneer dat is overigens.quote:
Hoe vaak heeft hij dit jaar al op de keien liggen gillen dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je dat wel. Overigens zijn het wel altijd dezelfden die op de keien liggen te gillen.
Volgens sporza.be is daarvoor niks.quote:
Ik hou daar geen spreadsheet van bij eerlijk gezegd.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij dit jaar al op de keien liggen gillen dan?
Goed gefundeerd argument dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hou daar geen spreadsheet van bij eerlijk gezegd.
dat dus, volgens mij is nog nauwelijks gevallen dit jaarquote:
Dat hij geen acrobaat op de fiets is staat als een paal boven water. Beetje type Klöden of Schleck. Nou ja, hij komt nu toch niet vooruit, dus of hij valt of niet maakt niet veel uit.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:55 schreef kaasplankje het volgende:
Toch blijf ik bij mijn standpunt dattem minder goed kan sturen.
Wat een pokkewerk iddtwitter:arjanschouten twitterde op zondag 23-06-2013 om 12:38:12Je zou vanavond maar al die Blanco-stickers van de bussen en auto's af moeten peuteren... Poeh reageer retweet
Komt nu toch niet vooruit? Luxemburg was weer prima. Hij heeft gewoon een hoog basisniveau.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat hij geen acrobaat op de fiets is staat als een paal boven water. Beetje type Klöden of Schleck. Nou ja, hij komt nu toch niet vooruit, dus of hij valt of niet maakt niet veel uit.
Poeh, houdt daar toch maar mooi Nico Sijmens achter zich.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:57 schreef TheArt het volgende:
Wat een pokkewerk iddtwitter:arjanschouten twitterde op zondag 23-06-2013 om 12:38:12Je zou vanavond maar al die Blanco-stickers van de bussen en auto's af moeten peuteren... Poeh reageer retweet
[..]
Komt nu toch niet vooruit? Luxemburg was weer prima. Hij heeft gewoon een hoog basisniveau.
Op WorldTour-niveau heeft hij weinig laten zien.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Komt nu toch niet vooruit? Luxemburg was weer prima. Hij heeft gewoon een hoog basisniveau.
Voor de verandering naar Belkin? Krijgen ze geen nieuwe bussen?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja joh, gelijk even wat nieuwe bussen. Kan jou het schelen. Kost toch geen drol.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor de verandering naar Belkin? Krijgen ze geen nieuwe bussen?
Zijn pieken zijn ook minder dan zijn basisniveau van 2010.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:59 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Poeh, houdt daar toch maar mooi Nico Sijmens achter zich.
Dat hoge basisniveau heeft hij overigens een jaar of 3 niet meer. Tegenwoordig piekt hij veel meer (of beter gezegd: hij is in meer koersen slecht).
Idd!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja joh, gelijk even wat nieuwe bussen. Kan jou het schelen. Kost toch geen drol.
Gelijk nieuwe fietsen erbij.quote:
Hij reed alle dagen in dienst van Martens. Met resultaat.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:59 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Poeh, houdt daar toch maar mooi Nico Sijmens achter zich.
Dat hoge basisniveau heeft hij overigens een jaar of 3 niet meer. Tegenwoordig piekt hij veel meer (of beter gezegd: hij is in meer koersen slecht).
Er zullen sowieso veel renners gaan afstappen. Vorig jaar reden ook maar 16 renners uit ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:02 schreef knep het volgende:
Kenmerkend voor pechvogel Gesink dit, zie hem nog wel afstappen eigenlijk.
toen was het ook wel helemaal hondenweerquote:Op zondag 23 juni 2013 13:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij reed alle dagen in dienst van Martens. Met resultaat.
[..]
Er zullen sowieso veel renners gaan afstappen. Vorig jaar reden ook maar 16 renners uit ofzo.
Dat is het nu ook. Schijnt keihard aan het regenen te zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen was het ook wel helemaal hondenweer
ow dat wist ik nietquote:Op zondag 23 juni 2013 13:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is het nu ook. Schijnt keihard aan het regenen te zijn.
Dat dacht ik vorig jaar ook, maar toen lag ie er in no time uit.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:11 schreef kaasplankje het volgende:
Of Traksel, die houd ook wel van slecht weer.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nu idd een bui, en een reclamekaravaan in het duivelsbosch, het ruikt hier naar koppelingsplaten momenteel
da's niet alleen daar, hier liggen de wegen ook vol met die onzinquote:Op zondag 23 juni 2013 13:15 schreef kaasplankje het volgende:
Koersen in Zuid Limburg is ook een soort van specialisme op zich. Het is best wel gevaarlijk door alle versmallingen vluchtheuvels, paaltjes etc.
Volgens mij is in het judo vallen geen kwestie van anticiperen of reageren is, maar een automatisme. Het is in die zin net als fietsen. ALs je het eenmaal kan verleer je dat nooit meer en hoef je er niet bij na te denken.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Daar is de reactietijd toch veel te kort voor? Valtechniek en rollen is leuk, maar draagt volgens mij niks bij als je niet de tijd hebt om te anticiperen.
Mollema deed het ook niet gek in het hondenweer in Zwitserlandquote:Op zondag 23 juni 2013 13:14 schreef Szura het volgende:
Met hondenweer schrijf Terpstra maar gewoon op
In Belgïe ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's niet alleen daar, hier liggen de wegen ook vol met die onzin
Van Poppel gaat een etappe winnen. Ik eet mijn hoed op als dat niet gebeurt.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:19 schreef rubbereend het volgende:
ach die toerselectie van de vakantieboeren is gewoon een publiciteitsstunt met de jonge Van Poppel
Die leggen we vast voor later.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Van Poppel gaat een etappe winnen. Ik eet mijn hoed op als dat niet gebeurt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:sbruggen twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:38:20Haha @RGUpdate is alweer van zijn fiets gevallen @kouwe!! #Kanbetermeedoenaansterrenvallen #NK #Wielrennen reageer retweet
.
Wat?!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef marcodej het volgende:
Verslag van het NK wordt afgewisseld met volleybal.
Dat de NOS gaat schakelen tussen het fietsen en balletje slaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |