Precies!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Boogerd in de driekleur in de TDF was altijd een mooi gezicht
Moeten we eerst wachten tot Zonneveld klaar is met zijn berg.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eens een klimmer in die driekleur zien. Types als Boom, Terpstra, Moerenhout hebben nu wel vaak genoeg gewonnen.
de Cruijff van het hockeyquote:Op zondag 23 juni 2013 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er komt ook een portret over Teun de Nooijer, daar ga ik wel even voor zitten hoor.
15:00quote:
Staat al sinds vanochtend op nos.nl. Heerlijk Mart-documentje weer.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er komt ook een portret over Teun de Nooijer, daar ga ik wel even voor zitten hoor.
Is wel één van onze beste hockeyers.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk gebeurt er niks en knijpen er een paar te hard in de remmen? Domme val.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:26 schreef Evertjan het volgende:
beelden van de val van Bauke Geesink
http://nos.nl/video/521473-gesink-valt-in-beginfase-nk.html
hij kan er idd niks vanquote:Op zondag 23 juni 2013 11:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eigenlijk gebeurt er niks en knijpen er een paar te hard in de remmen? Domme val.
Supporteren voor Volderke! Het parcours is alvast op zijn maat gemaakt.quote:
Dat "we gaan het gewoon proberen" klinkt niet al te positief (ik hoop nog dat dat over materiaal gaat, maar denk het niet).quote:Op zondag 23 juni 2013 11:26 schreef Evertjan het volgende:
beelden van de val van Bauke Geesink
http://nos.nl/video/521473-gesink-valt-in-beginfase-nk.html
Dat doen ze eigenlijk met z'n drieën op verschillende plekken. Kreder en Mouris dus ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:29 schreef marcodej het volgende:
Ah, accelereert net door en daarvoor remmen ze. Valt gewoon om...
Klopt, maar hij valt weer net het hardst. In veel gevallen kan hij er niks aan doen, maar dit lijkt toch een beetje op een wat gebrekkige techniek.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat doen ze eigenlijk met z'n drieën op verschillende plekken. Kreder en Mouris dus ook.
Nee, idd.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat "we gaan het gewoon proberen" klinkt niet al te positief (ik hoop nog dat dat over materiaal gaat, maar denk het niet).
Nog voor het begin op je bek gaan, mentaal tikje dit dat.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat "we gaan het gewoon proberen" klinkt niet al te positief (ik hoop nog dat dat over materiaal gaat, maar denk het niet).
Hij valt niet het hardst, hij kan het minst goed tegen vallen. Een val, hoe hard of zacht ook, heeft gewoon op zijn lichaam het meest een negatief effect..quote:Op zondag 23 juni 2013 11:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, maar hij valt weer net het hardst. In veel gevallen kan hij er niks aan doen, maar dit lijkt toch een beetje op een wat gebrekkige techniek.
dat klinkt als een advocatenkantoor uit Waddinxveen zou DeMart zeggenquote:Op zondag 23 juni 2013 11:34 schreef TheArt het volgende:
Beukeboom, Smit en Hamelink komen bij Westra.
Vermoedelijk ging het over Gesink z'n instelling.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij was de enige deelnemer? Griekenland, wordt daar überhaupt gefietst? Oh wacht, je hebt nog die amateurs van SP Tableware.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tamouridis is toch maar mooi kampioen van Griekenland geworden. Weer een lelijk shirtje extra bij Euskaltel.
Vloekt mooi met het oranje van Euskatel zeker.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tamouridis is toch maar mooi kampioen van Griekenland geworden. Weer een lelijk shirtje extra bij Euskaltel.
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:44 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Vermoedelijk ging het over Gesink z'n instelling.
"Ik wil niet meer..."
"Komop jongen, probeer nog één rondje"
"Maar ik wil niet. Het is koud en ik wil naar huis...![]()
"We gaan het gewoon proberen, anders krijg je vanavond geen toetje!''
''Een klein stukje dan..."
Vorig jaar kreeg hij het voor elkaar om 6e te worden, dus er zijn wel degelijk meerdere Grieken op een fiets.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:02 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Hij was de enige deelnemer? Griekenland, wordt daar überhaupt gefietst? Oh wacht, je hebt nog die amateurs van SP Tableware.
In Japan is Arashiro kampioen geworden. Dat wordt dus de rijzende zon op een shirtje van Europcar.
Mwah zal wel meevallen, wedsrijd gaat veel door bebouwde komquote:Op zondag 23 juni 2013 12:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Windkracht 5 in Zuid-Limburg. Slecht nieuws voor de aanvallers dus.
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat klinkt als een advocatenkantoor uit Waddinxveen zou DeMart zeggen
Gratis reclame voor de Rabobank.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg hij het voor elkaar om 6e te worden, dus er zijn wel degelijk meerdere Grieken op een fiets.
Overigens is dit zijn pakje bij het tijdrijden, zoiets zal hij nu dan wel het hele jaar gaan dragen.
[ afbeelding ]
Magnifiek.
Daar is de reactietijd toch veel te kort voor? Valtechniek en rollen is leuk, maar draagt volgens mij niks bij als je niet de tijd hebt om te anticiperen.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef aesop het volgende:
Last van zijn ribben onze Robert. Vast op een stuur gevallen.
Ga nou eens judoën kerel!
is er hockey in België ofzoquote:
Tuurlijk heb je dat wel. Overigens zijn het wel altijd dezelfden die op de keien liggen te gillen.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Daar is de reactietijd toch veel te kort voor? Valtechniek en rollen is leuk, maar draagt volgens mij niks bij als je niet de tijd hebt om te anticiperen.
Die hebben zich toch geplaatst voor de finale van de World Hocke league? Geen idee wanneer dat is overigens.quote:
Hoe vaak heeft hij dit jaar al op de keien liggen gillen dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je dat wel. Overigens zijn het wel altijd dezelfden die op de keien liggen te gillen.
Volgens sporza.be is daarvoor niks.quote:
Ik hou daar geen spreadsheet van bij eerlijk gezegd.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij dit jaar al op de keien liggen gillen dan?
Goed gefundeerd argument dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hou daar geen spreadsheet van bij eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |