quote:Parcours op zaterdag
In overleg met de KNWU is het parcours voor de Beloften en Elite Dames ingekort. Op zaterdag vervalt de beklimming van de Haanraderweg samen met de lus Olmenplein, Platanenstraat, Pastoor v.d.Heijdenlaan, Lindenlaan en de afdaling van de Haanraderweg omlaag. De Beloften en de elite vrouwen gaan als ze vanuit de Frans Halsstraat komen meteen links vanuit de Haanraderweg richting Meuserstraat en Grensstraat.
Ik vond het vorig jaar met de regen een prachtige koers met mooie heroïsche beelden. Wat mij betreft mag het volgende week weer regenen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jep, in Kerkrade rijden ze exact hetzelfde rondje. Hopelijk nu met droog weer.
Ja, was ook een prachtige koers. Maar in de aanloop naar de Tour niet ideaal.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar met de regen een prachtige koers met mooie heroïsche beelden. Wat mij betreft mag het volgende week weer regenen.
Vorig jaar ook al.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Na jaren VTM het BK dit jaar op Sporza.
Is in de Allgau. Voorportaal van de Alpen, dus echt vlak zal het niet zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:37 schreef forzaudinese het volgende:
Wat voor parcours hebben de buren in Duitsland? Martens lijkt ook best in vorm namelijk
Woensdag tegen de klok in Winsumquote:Op maandag 17 juni 2013 09:23 schreef Reljem het volgende:
Wat zijn de data van alle kampioenschappen? Of lees ik er overheen..
Zaterdag zat hij er anders nog goed bij in een groep van een man of 20, ok niet de topklimmers van de wereld, maar goed. Tijdrit zal hij rustig aan gedaan hebben. Maar normaal is dit voor Westra of Clement.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:16 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd of Westra woensdag al een beetje hersteld is, lijkt me toch wel de topfavoriet. Anders zal het wel Clement of Boom worden. Kelderman zou het normaal ook kunnen, maar die lijkt qua vorm steeds minder te worden.
bron: l1.nlquote:in het weekeinde is het bij een matige wind uit west tot zuidwest met middagtemperaturen van hooguit 19 à 20 graden kouder dan de normale middagtemperatuur van 22 graden die voor het begin van de zomer geldt.
bron: cyclingonline.nlquote:Vrouwenwedstrijd NK deels op L1 te zien
Maandag 17 juni 2013 Women - De regionale zender L1 zendt zaterdag de finale van de vrouwenwedstrijd (vanaf 15 uur) van het Nederlands Kampioenschap Wielrennen in Limburg rechtstreeks uit. Ook verzorgt de omroep samenvattingen van de kampioenschappen voor vrouwen, mannen en beloften. L1 wist de beelden van de vrouwenwedstrijd exclusief te bemachtigen.
Alleen Dekker en Kroon zouden een verrassing zijn. Al zal Kroon vast wel goede benen hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik verwacht voor zondag zomaar een verrassing.
Renner die alleen of met 2/3 Nederlanders in team: Categorie Weening, Langeveld, Dekker, Kroon
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik verwacht qua tijdrit wellicht ook Dumoulin.
Werd dit jaar mooi 2e in tijdrit van de Ronde van België
edit:
[..]
bron: cyclingonline.nl
Volledige uitslag:quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:38 schreef borisz het volgende:
Ellen van Dijk pakt de nationale ITT-titel bij de dames.
Update ook vrij snel, inmiddels zijn de mannen begonnen. Ze hebben nog redelijk geluk met het weer, weet niet of ze regen hebben gehad, maar de temperatuur veel aangenamer als verwacht met zo'n 20/21 graden nu.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Volledige uitslag:
http://www.knwu-nktijdrijden.nl/index.php/live-vrouwen
Wel een snelle site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |