SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Net uit bed, en dan al zo zuurquote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over
Koop gewoon wat je wil en zever er geen 80 topics over vol
Het houdt je allemaal wel bezig he Rossdale?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Heeft stef het nu nog steeds over eten?
Jongens, wie gaat de Xbox one halen?
Altijd over eten...quote:Op zondag 16 juni 2013 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Heeft stef het nu nog steeds over eten?
Jongens, wie gaat de Xbox one halen?
Nja enige probleem is Forza 5, rest boeit niet echt want komt op beide consoles uitquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik wacht nog steeds op meer info, maar voorlopig heeft de ps4 mijn voorkeur. Tv kijken doe ik toch nooit en films kijken doe ik via mijn nas en mediaserver. In dat opzicht heeft de One dus geen meerwaarde voor mij
En vanwege DayZquote:
Heb daar wat YT filmpjes van gezien maar dat lijkt me echt oersaaiquote:
Ja xbox kan ook, maar goed 10.000 betalen willen ze nietquote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef KoningStoma het volgende:
Komt die naar de PS4 ja? Zal best, want iedereen kan daar in principe iets op publiceren.
En is gratis, en hoeft geen PS+ te hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb daar wat YT filmpjes van gezien maar dat lijkt me echt oersaai
Edit: Planetside 2 schijnt ook naar de PS4 te gaan, dat lijkt me wel weer vet
Het ging toch over Planetside 2 of niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef KoningStoma het volgende:
Je heb toch wel PS+ nodig om multiplayer te kunnen spelen?
Eerst kijken en dan ....quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ah. Ik lees nu dat f2p spellen niet perse PS+ nodig hebben.
Wel origineel "je moeder" grappenquote:
valt reuze mee hoor, is vooral met een groepje leuk om te doenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb daar wat YT filmpjes van gezien maar dat lijkt me echt oersaai
Edit: Planetside 2 schijnt ook naar de PS4 te gaan, dat lijkt me wel weer vet
http://www.edge-online.co(...)could-skip-xbox-one/quote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh wist niet dat die ook naar ps4 gaat, nice!
Die lijkt me echt fucking awesome inderdaadquote:
Ubisoft is echt goed bezig de laatste paar jaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Die lijkt me echt fucking awesome inderdaad
Samen met BF4, Watch_Dogs en DC Universe ga ik me wel een tijdje vermaken eind dit jaar
Voor de consoles absoluut! Uplay is wel een draak, maar daar hebben alleen de PC gamers echt last van.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ubisoft is echt goed bezig de laatste paar jaar.
Alles wat hun tot nu toe ziet er teminste next-gen uit. Watch Dogs & The Devision.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Voor de consoles absoluut! Uplay is wel een draak, maar daar hebben alleen de PC gamers echt last van.
Qua games zijn ze wel echt goed bezig! Hopelijk begin 2014 ook een nieuwe Rainbow Six-game. Fuck yes
Geen idee, zou best kunnen. Watch Dogs en AC4 in ieder geval wel, dat kun je qua gameplay wel zienquote:Op maandag 17 juni 2013 11:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alles wat hun tot nu toe ziet er teminste next-gen uit. Watch Dogs & The Devision.![]()
Zelfde engine trouwens? die games? AC4 draait ook op die engine volgens mij.
Wat zou ik graag Fallout 4 op zo'n soort engine zien.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:39 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee, zou best kunnen. Watch Dogs en AC4 in ieder geval wel, dat kun je qua gameplay wel zien The Division weet ik niet zeker, al is dat wel waarschijnlijk
Bethesda is alleen helaas nooit zo van de ubermooie graphics geweest, dus zo mooi zal F4 er niet uit komen te zien vrees ik. Maar het zou zeker erg gaaf zijn!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat zou ik graag Fallout 4 op zo'n soort engine zien.
DC Universe jaquote:Op maandag 17 juni 2013 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die lijkt me echt fucking awesome inderdaad
Samen met BF4, Watch_Dogs en DC Universe ga ik me wel een tijdje vermaken eind dit jaar
The Division draait op de Snowdrop enginequote:Op maandag 17 juni 2013 11:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alles wat hun tot nu toe ziet er teminste next-gen uit. Watch Dogs & The Devision.![]()
Zelfde engine trouwens? die games? AC4 draait ook op die engine volgens mij.
Dat hebben er al meer gezegd hierquote:
Het "verhaal" lijkt mij al sowieso goedquote:Op maandag 17 juni 2013 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe vaker ik de trailer van the Division kijk hoe zieker ik hem vind.
Wat mij het meest trekt is dat het er als een bazen co-op game uitziet. En ik blijf co-op gewoon het mooist vinden.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het "verhaal" lijkt mij al sowieso goed
Ja met tablet en die dingen bedoel je? idd, vrij tof.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat mij het meest trekt is dat het er als een bazen co-op game uitziet. En ik blijf co-op gewoon het mooist vinden.
Ga hem nu spelen, ben benieuwd iddquote:Op maandag 17 juni 2013 18:03 schreef Pixell het volgende:
The last of us ziet er ook goed uit, zou er bijna een ps3 voor halen
De ps3 zal je wel niet kunnen emulaten..quote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga hem nu spelen, ben benieuwd idd
Op je pc? Nah denk het niet, er is er wel 1tje die homebrew draait, maar heb je geen fuck aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:07 schreef Pixell het volgende:
[..]
De ps3 zal je wel niet kunnen emulaten..
Dat bepaal je echt zelf hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef KneusTeun het volgende:
Last of us ziet er dope uit, alleen kan ik nooit dat soort games spelen. Ik moet guns blazing door een level heen, dat gekruip trek ik helaas nooit
Ja maar bij uncharted kwam ik er helaas ook niet mee weg.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat bepaal je echt zelf hoor, er staat gewoon stealth of action, dus doe wat je wilt
Kogels heb je iig niet veelquote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar bij uncharted kwam ik er helaas ook niet mee weg.
Ik weet hoe dat gaat bij mij, lekker knallen en dan is er een stuk waar je moet sluipen en dan heb ik na mijn idee het spel uitgespeeld.
Of dat kogels niet aan een boom groeien ofzo
Vind uncharted super vet, maar ik kan dr niet doorheen
Wel geinigquote:1 Zuid-Holland
Xbox One : 18.38%
PS4 : 81.62%
2 Noord-Holland
Xbox One : 15.93%
PS4 : 84.07%
3 Noord-Brabant
Xbox One : 19.72%
PS4 : 80.28%
4 Utrecht
Xbox One : 12.96%
PS4 : 87.04%
5 Gelderland
Xbox One : 17.14%
PS4 : 82.86%
6 Limburg
Xbox One : 14.38%
PS4 : 85.62%
7 Overijssel
Xbox One : 25.93%
PS4 : 74.07%
8 Groningen
Xbox One : 6.25%
PS4 : 93.75%
Preorders?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Netherlands
Xbox One : 17.25%
PS4 : 82.75%
[..]
Wel geinig
jij en dayzquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien maar porberen, DayZ kwam ik ook wel wat uren door.
Da was ik nie! toch? ik had laatst wel een choppa!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij en dayzbeetje mensen in de rug schieten die geen beeld hebben door een bug!!
Ik frietjesquote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef KoningStoma het volgende:
vamdaag patat gegete
[ link | afbeelding ]
jawel! Dat was jij, was bij die airstrip aan de kust. Toen we net die 4 andere gasten afgeknald haddenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Da was ik nie! toch? ik had laatst wel een choppa!!!!
de slimme mense halen de playstatioon en de domme halen de xbox 1 XDquote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Frankii het volgende:
Ofja, die discussie heb ik natuurlijk compleet gemist aangezien ik hier nooit ben. Ik lees wel terug.
PSN ID heb ik alquote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef Frankii het volgende:
Heb maar vast een PSN ID aangemaakt, wie gaat er nog meer een PS4 halen?
En jij haalt een pc, dus waar val jij dan onder?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
de slimme mense halen de playstatioon en de domme halen de xbox 1 XD
Ik twijfel nog Frankie, gelukkig nog genoeg maanden om te beslissenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef Frankii het volgende:
Heb maar vast een PSN ID aangemaakt, wie gaat er nog meer een PS4 halen?
En waarschijnlijk ook een PS4.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
En jij haalt een pc, dus waar val jij dan onder?
inb4 elite
Dus je bent zelf ook nog aan het twijfelenquote:
Vanwaar dan de waarschijnlijk?quote:
Dus twijfelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan toch ook niet in de toekomst kijken, mijn jongen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef KoningStoma het volgende:
ik twijfel nu of ik je even op moet komen zoeken
Tijdje geleden hebben ze ook al wat laten zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
En weg..
En die kerel z'n alpha access waarschijnlijk ook
Misschien een goede opvolger voor Fringequote:
True, al moet ik S5 nog gaan kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:34 schreef Frankii het volgende:
[..]
Misschien een goede opvolger voor Fringe
goedemorgenquote:
Yes, met jou ook?quote:
Hier ook goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 06:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yes, met jou ook?
Rij nu naar Zaltbommel, blijft een eind
Nicequote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:28 schreef Bozz187 het volgende:
Moedegorgen! Beetje betaald worden om naar een museum te gaan vandaag, overmorgen om bier te drinken en in het weekend om mensen te pesten
waar ga je heen? En waarom niet met een raket van je werk?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice
Ik moet nog een dagje buffelen en dan stap ik op het vliegtuig
Weekje Tunesiëquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
waar ga je heen? En waarom niet met een raket van je werk?
Chill man, jij rolt ook maar de wereld rond he, beetje werken, beetje vakantie vieren, beetje vader worden, wat een goodlifequote:
Zekersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Chill man, jij rolt ook maar de wereld rond he, beetje werken, beetje vakantie vieren, beetje vader worden, wat een goodlife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:43 schreef Fsmxi het volgende:
Plezier Nielsman!
Unrelated, groot edoch komischwtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het zou kutkabouter kunnen zijn
Ach man, jij krijgt bij de mariniers waarschijnlijk er eerder van (achter)langs dan ik, kastenboy.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:20 schreef SoldMayor het volgende:
http://film.fok.nl/sitene(...)ekt-versterking.html
Gewenst profiel
- Minimaal zestien jaar oud
- Goede kennis van de Nederlandse taal
- Minimaal redelijke kennis van de Engelse taal
- Interesse in videogames, gadgets, computers, en de hele wereld er omheen
- Genoeg tijd om minimaal zeven berichten per week te posten
Nee laat maar.
Zal ik het proberen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:20 schreef SoldMayor het volgende:
http://film.fok.nl/sitene(...)ekt-versterking.html
Gewenst profiel
- Minimaal zestien jaar oud
- Goede kennis van de Nederlandse taal
- Minimaal redelijke kennis van de Engelse taal
- Interesse in videogames, gadgets, computers, en de hele wereld er omheen
- Genoeg tijd om minimaal zeven berichten per week te posten
Nee laat maar.
Waarom, doe eens liefquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beter drukt ze hem achter in de keel.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef Kutmanager het volgende:
HALLO HALLO IK BEN NICK GAAN JULLIE MEE BLOEMKOLEN PLUKKEN IN TILBURG???
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
HALLO HALLO IK BEN NICK GAAN JULLIE MEE BLOEMKOLEN PLUKKEN IN TILBURG???
Dudequote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:19 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
HALLO HIER DE POLITIE, LEG JIJ EENS GAUW DIE BLOEMKOOL TERUG, SCHOBBEJAK BELHAMEL PALJAS SCHAVU
Je verwacht het niet van Sony he...quote:Nieuwe Playstation 3-update laat console vastlopen
Een nieuwe systeemupdate voor Playstation 3 zorgt ervoor dat sommige systemen vastlopen en op het opstartscherm blijven hangen. Sony heeft de update inmiddels weer offline gehaald.
Foto: Sony
Update 4.45 moest ervoor zorgen dat spelers notificaties voor het verdienen van Trophies uit kunnen zetten. Een gedeelte van de mensen die de update vannacht hebben gedownload, laat echter weten dat hun systeem na de update is gecrasht en niet meer opgestart kan worden.
Sony heeft de update offline gehaald, maar is nog niet met een oplossing gekomen voor de mensen die getroffen zijn door de foutieve update. Mogelijk moeten zij een aangepaste update op een USB-apparaat zetten en deze via de veilige modus van de PS3 installeren. Dit is echter nog niet bevestigd. Veel gamers hadden na het downloaden van de update overigens geen problemen.
Zit nou al paar dagen de walktrough van pewdiepie te kijken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Voor wie geen PS3 heeft, en toch The Last of Us wil zien :
Duurt wel 6 uur
dan maar heen ps4quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je verwacht het niet van Sony he...
En dan splitscreen MW3 op de PS3 met je vriend?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit nou al paar dagen de walktrough van pewdiepie te kijken.Hebben er serieus even over nagedacht de xbox zo al te verkopen en 2e hands ps3 aan te schaffen.
Zoals wat dan? Kinect?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef KoningStoma het volgende:
Goeie ontwikkeling. Veel mensen zullen nu sneller voor een Xbox kiezen.
Misschien koop ik er een over een jaartje of 2-3. Er zitten te veel dingen bij, waar ik niet in geïnteresseerd ben, maar die wel een impact hebben op de performance en prijs.
http://news.xbox.com/2013/06/updatequote:De strijd tussen PS4 en Xbox One wordt weer spannend!
Microsoft heeft zojuist bekend gemaakt policies aan te passen na alle feedback na de reveal:
Geen 24-uurs online check, geen regio restricties en tweedehands games werken gewoon!
neh niet geplaatst, maar aan de reacties te zien wisten een paar mensen het alquote:
Ja. En al die media en sport troep in het OS, wat een stuk zuiniger kan.quote:
BF4, Watchdogs laat je toch niet links liggen denk ik? Nja die kan je op de PS4 ook spelen natuurlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja. En al die media en sport troep in het OS, wat een stuk zuiniger kan.
Maar we zullen zien. Wie weet is er over een paar jaar een goeie rede om er een kinect bij te willen, of zijn er genoeg games die ik wil hebben.
Recalcitrant.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als iedereen een X1 koopt dan haal ik een PS4
ik denk dat dat niet de insteek is, de insteek is "money to our pockets" dat dat indirect wordt veroorzaakt door de gamers is natuurlijk wel zo. Maar ze doen het niet voor onsquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Mooi nieuws wat betreft de Xboxprachtig dat MS zich heeft moeten aanpassen na alle terechte kritiek.
Go gamers! Power to the people enzulks
Ze moeten dat systeem dat gebruikt wordt voor het hacken nog snel ff anders noemen, ik stel voor PRISM of iets dergelijksquote:
Uiteraard, maar ze doen het omdat gamers massaal hebben aangegeven een PS4 te verkiezen boven de Onequote:Op donderdag 20 juni 2013 10:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet de insteek is, de insteek is "money to our pockets" dat dat indirect wordt veroorzaakt door de gamers is natuurlijk wel zo. Maar ze doen het niet voor ons
Slechte ontwikkeling volgens fokquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ze doen het omdat gamers massaal hebben aangegeven een PS4 te verkiezen boven de One
Fok!quote:
Roy is gewoon een zure marioboy met haar op ze onderlipquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
http://games.fok.nl/colum(...)t-te-veel-macht.html
Maar zo kan je het ook wel zien misschien. MS wil vooruit en denkt dat hun idee de manier is. Nu kun je je eigen dus afvragen of dat wel de manier is.quote:
Dat hadden ze dan ook meteen gisteren moeten doen, als ze nu nog een keer op hun woorden terug moeten komen, staan ze weer voor lulquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Rossdale het volgende:
Ach nu nog de kinect optioneel en dan hou je een 360 met betere specs over. Meer wil ik eigenlijk ook helemaal niet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
Enschede is net Venetië!
[ afbeelding ]
Ah damn, ik hoop zo dat ons huis niet blank staat als we terug in Nederland zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
Enschede is net Venetië!
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat er ergens een restrictie op zou zitten, was gewoon niet haalbaar andersquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat family share gebeuren zou tijdgebonden zijn, gewoon een soort demo van 15 tot 45 minuten. En dan kopen.
We missen dus niet heel veel
Tash Oakley en Devin Brugman, volg ze beide op insta voor mijn dagelijkse tetten post.quote:
Maar toch terug naar de X1 of toch nog steeds PS4quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zei toch dat er ergens een restrictie op zou zitten, was gewoon niet haalbaar anders
één voordeel je hoef je huis niet te soppen, want die is al schoon gespoeldquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah damn, ik hoop zo dat ons huis niet blank staat als we terug in Nederland zijn
Gast, zijn huis is nog te groot om de hele noordzee in te stoppen, die volume/oppervlak ratio is gigantisch, dus dat zal allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
één voordeel je hoef je huis niet te soppen, want die is al schoon gespoeld
Even de komende tijd afwachten om te zien wat ms allemaal gaat doen om de potentiële klanten terug te winnen. Volgens mij is de ps4 op dit moment nog steeds de interessantste voor mij, maar we zullen zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar toch terug naar de X1 of toch nog steeds PS4?
Ik eet hem opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:22 schreef KoningStoma het volgende:
ik tape gewoon een airsoft sniper op die rug van dat beest en stuur em jou kant op
RC-XDog besturen met je tabletquote:
En vooral stoma zal hem als eerste binnen hebbenquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En vooral stoma zal hem als eerste binnen hebben
Ze doen niet eens meer moeite om iets neer te zetten. Ze zetten daar een of ander charismaloze knakker neer om het standaard call of duty verhaaltje te blaten omdat ze weten dat alle schaapjes het toch wel kopen.quote:
oh michhas sanquote:Op zondag 23 juni 2013 01:06 schreef Michhas het volgende:
o mijn god konustomera dit is voorbestemd dat kan niet anders kom hier tijger dan gaan we dik seksen
Shirt van Vitesse is mooierquote:Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een duur grapje maar is het waard
Pirlo!quote:Op zondag 23 juni 2013 18:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Shirt van Vitesse is mooier
Wel een naam achterop?
Eindbaarsquote:
quote:
FIFA 13 en Black Ops 2quote:Op maandag 24 juni 2013 10:47 schreef Michhas het volgende:
Vanaf volgende week 2 weken vakantie, iemand nog gametips? Looking for something new.
kost jou niks, was zijn initiatiefquote:Op maandag 24 juni 2013 15:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn broer belde gisteren waar het kenteken van mijn motor lag een of die nog in verzekering stond...
mijn vraag van eeeeh hoezo kwam het antwoord dat hij de motor heeft laten ophalen en na een hele tijd stil gestaan te hebben weer rijklaar heeft laten maken. Dus ik heb weer een motor waarop ik kan rijden
alleen beetje jammer niks overlegd en geen idee wat het me gaat kosten
Je ziel, je moet die wel enkel even terug halen bij die pawn shopquote:Op maandag 24 juni 2013 15:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn broer belde gisteren waar het kenteken van mijn motor lag een of die nog in verzekering stond...
mijn vraag van eeeeh hoezo kwam het antwoord dat hij de motor heeft laten ophalen en na een hele tijd stil gestaan te hebben weer rijklaar heeft laten maken. Dus ik heb weer een motor waarop ik kan rijden
alleen beetje jammer niks overlegd en geen idee wat het me gaat kosten
normaal gezien zou ik dat hebben gezegd ja, maar mijn broer zit even in een vervelende situatie dus dat gaat niet gebeurenquote:
mijn ziel ben ik al jaren geleden kwijt geraaktquote:Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je ziel, je moet die wel enkel even terug halen bij die pawn shop
Van je snooksnooki?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
normaal gezien zou ik dat hebben gezegd ja, maar mijn broer zit even in een vervelende situatie dus dat gaat niet gebeuren![]()
[..]
mijn ziel ben ik al jaren geleden kwijt geraakt![]()
Zal binnenkort weer even fotootje posten. In profiel staat nog wel foto maar daar staat ie niet zo goed op.
Bioshock infinitequote:Op maandag 24 juni 2013 10:47 schreef Michhas het volgende:
Vanaf volgende week 2 weken vakantie, iemand nog gametips? Looking for something new.
Toevallig gisteren voor de derde keer begonnen met BioShock 1, maar ik hou het elke keer niet langer vol dan een half uurtje. That shit creaps me out.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Bioshock infinite
Of binnenkort coopje fuse doen?
Weet niet echt waarom, maar dat hele sfeertje vind ik een beetje eng ofzo. Ik schrik me de hele tijd kapot en durf daarna niet meer normaal omquote:
Het is me wat meidquote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet niet echt waarom, maar dat hele sfeertje vind ik een beetje eng ofzo. Ik schrik me de hele tijd kapot en durf daarna niet meer normaal om
hoekjes te lopen enzoDat speelt niet echt chill.
In before tliciouz er weer een quasi bi hier ben ik kwijl opmerking over maakt.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
In before tliciouz er weer een quasi bi hier ben ik kwijl opmerking over maakt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet niet echt waarom, maar dat hele sfeertje vind ik een beetje eng ofzo. Ik schrik me de hele tijd kapot en durf daarna niet meer normaal om
hoekjes te lopen enzoDat speelt niet echt chill.
Duur? Valt wel mee toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een duur grapje maar is het waard
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is dit meer iets voor je..
quote:
Ja wist het een 13/14 shirtje wasquote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shirt voor volgend seizoen met bedrukking
Geen fuse?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toevallig gisteren voor de derde keer begonnen met BioShock 1, maar ik hou het elke keer niet langer vol dan een half uurtje. That shit creaps me out.
Misschien nog maar eens een full ME playthrough doen op insanity met een engineer, kan ik gelijk even de laatste achievements naar
binnen harken.
Verbaas me eigenlijk dat zoiets zo lang geduurd heeft, na die Oculus Rift, dat haptic feedback harnas en dat wazige movement apparaat was dit natuurlijk nog hetgene dat ontbrak. Als je dat allemaal combineert lijkt me dat een best gave ervaring, maar om dat nou allemaal in huis te hebben.. nou neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)d-of-game-controller
![]()
![]()
Gelukkig is die kerel met de controller wel goed te verstaanquote:
Ziet er niet echt handig uit, maar zo'n apparaat heeft natuurlijk wel enorm veel potentie. Als ze hier iets van maken i.c.m. next-next-next gen kinect dan wordt het nog wel wat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)d-of-game-controller
![]()
![]()
Haha nice, genoeg om sommige mensen bang te makenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:45 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-manchester-23030009
Hopelijk dan niet + 6 maanden voor een pc versiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.examiner.com/a(...)urrent-generation-pc
Mooi
xDquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vraag me nu wel af of ik voor die 400 euro ook me PC niet high end genoeg kan bouwen om er nog de komende 4 a 5 jaar alle games op te spelen.
Alhoewel net een maat zijn PS3 voor 250 euro op MP had verkocht![]()
![]()
Zal we niet zo'n ouwe ps3 zijn geweest dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vraag me nu wel af of ik voor die 400 euro ook me PC niet high end genoeg kan bouwen om er nog de komende 4 a 5 jaar alle games op te spelen.
Alhoewel net een maat zijn PS3 voor 250 euro op MP had verkocht![]()
![]()
Was volgens mij de slim, niet die laatste.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal we niet zo'n ouwe ps3 zijn geweest dan?
quote:
Huh?!?! je hebt een A1?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn verzekering is ingetrokken want zou ineens geen geldig rijbewijs hebben
Friesland niet meer erkend binnen de EU?quote:
dat is emquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Friesland niet meer erkend binnen de EU?
Sorry foutje, moet kunnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
Rijbewijs staat 2020 op dus gaat nog wel even mee ;-)
Ben erg benieuwd wat de verzekeraar morgen zegt.
En ondertussen natuurlijk wel premie blijven afschrijvenquote:
wat kost dat dan alsnog? ik bedoel 6x per jaar op vakantie, Rossdale is er niets bijquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
En ondertussen natuurlijk wel premie blijven afschrijven
Vergeet de aankomende poepfabriek nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wat kost dat dan alsnog? ik bedoel 6x per jaar op vakantie, Rossdale is er niets bij
ik ga helegaar bij niemand op bezoekquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vergeet de aankomende poepfabriek niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |