SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Net uit bed, en dan al zo zuurquote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over
Koop gewoon wat je wil en zever er geen 80 topics over vol
Het houdt je allemaal wel bezig he Rossdale?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Heeft stef het nu nog steeds over eten?
Jongens, wie gaat de Xbox one halen?
Altijd over eten...quote:Op zondag 16 juni 2013 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Heeft stef het nu nog steeds over eten?
Jongens, wie gaat de Xbox one halen?
Nja enige probleem is Forza 5, rest boeit niet echt want komt op beide consoles uitquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik wacht nog steeds op meer info, maar voorlopig heeft de ps4 mijn voorkeur. Tv kijken doe ik toch nooit en films kijken doe ik via mijn nas en mediaserver. In dat opzicht heeft de One dus geen meerwaarde voor mij
En vanwege DayZquote:
Heb daar wat YT filmpjes van gezien maar dat lijkt me echt oersaaiquote:
Ja xbox kan ook, maar goed 10.000 betalen willen ze nietquote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef KoningStoma het volgende:
Komt die naar de PS4 ja? Zal best, want iedereen kan daar in principe iets op publiceren.
En is gratis, en hoeft geen PS+ te hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb daar wat YT filmpjes van gezien maar dat lijkt me echt oersaai
Edit: Planetside 2 schijnt ook naar de PS4 te gaan, dat lijkt me wel weer vet
Het ging toch over Planetside 2 of niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef KoningStoma het volgende:
Je heb toch wel PS+ nodig om multiplayer te kunnen spelen?
Eerst kijken en dan ....quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ah. Ik lees nu dat f2p spellen niet perse PS+ nodig hebben.
Wel origineel "je moeder" grappenquote:
valt reuze mee hoor, is vooral met een groepje leuk om te doenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb daar wat YT filmpjes van gezien maar dat lijkt me echt oersaai
Edit: Planetside 2 schijnt ook naar de PS4 te gaan, dat lijkt me wel weer vet
http://www.edge-online.co(...)could-skip-xbox-one/quote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh wist niet dat die ook naar ps4 gaat, nice!
Die lijkt me echt fucking awesome inderdaadquote:
Ubisoft is echt goed bezig de laatste paar jaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Die lijkt me echt fucking awesome inderdaad
Samen met BF4, Watch_Dogs en DC Universe ga ik me wel een tijdje vermaken eind dit jaar
Voor de consoles absoluut! Uplay is wel een draak, maar daar hebben alleen de PC gamers echt last van.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ubisoft is echt goed bezig de laatste paar jaar.
Alles wat hun tot nu toe ziet er teminste next-gen uit. Watch Dogs & The Devision.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Voor de consoles absoluut! Uplay is wel een draak, maar daar hebben alleen de PC gamers echt last van.
Qua games zijn ze wel echt goed bezig! Hopelijk begin 2014 ook een nieuwe Rainbow Six-game. Fuck yes
Geen idee, zou best kunnen. Watch Dogs en AC4 in ieder geval wel, dat kun je qua gameplay wel zienquote:Op maandag 17 juni 2013 11:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alles wat hun tot nu toe ziet er teminste next-gen uit. Watch Dogs & The Devision.![]()
Zelfde engine trouwens? die games? AC4 draait ook op die engine volgens mij.
Wat zou ik graag Fallout 4 op zo'n soort engine zien.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:39 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee, zou best kunnen. Watch Dogs en AC4 in ieder geval wel, dat kun je qua gameplay wel zien The Division weet ik niet zeker, al is dat wel waarschijnlijk
Bethesda is alleen helaas nooit zo van de ubermooie graphics geweest, dus zo mooi zal F4 er niet uit komen te zien vrees ik. Maar het zou zeker erg gaaf zijn!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat zou ik graag Fallout 4 op zo'n soort engine zien.
DC Universe jaquote:Op maandag 17 juni 2013 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die lijkt me echt fucking awesome inderdaad
Samen met BF4, Watch_Dogs en DC Universe ga ik me wel een tijdje vermaken eind dit jaar
The Division draait op de Snowdrop enginequote:Op maandag 17 juni 2013 11:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alles wat hun tot nu toe ziet er teminste next-gen uit. Watch Dogs & The Devision.![]()
Zelfde engine trouwens? die games? AC4 draait ook op die engine volgens mij.
Dat hebben er al meer gezegd hierquote:
Het "verhaal" lijkt mij al sowieso goedquote:Op maandag 17 juni 2013 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe vaker ik de trailer van the Division kijk hoe zieker ik hem vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |