SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Net uit bed, en dan al zo zuurquote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over
Koop gewoon wat je wil en zever er geen 80 topics over vol
Het houdt je allemaal wel bezig he Rossdale?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Heeft stef het nu nog steeds over eten?
Jongens, wie gaat de Xbox one halen?
Altijd over eten...quote:Op zondag 16 juni 2013 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Heeft stef het nu nog steeds over eten?
Jongens, wie gaat de Xbox one halen?
Nja enige probleem is Forza 5, rest boeit niet echt want komt op beide consoles uitquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik wacht nog steeds op meer info, maar voorlopig heeft de ps4 mijn voorkeur. Tv kijken doe ik toch nooit en films kijken doe ik via mijn nas en mediaserver. In dat opzicht heeft de One dus geen meerwaarde voor mij
En vanwege DayZquote:
Heb daar wat YT filmpjes van gezien maar dat lijkt me echt oersaaiquote:
Ja xbox kan ook, maar goed 10.000 betalen willen ze nietquote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef KoningStoma het volgende:
Komt die naar de PS4 ja? Zal best, want iedereen kan daar in principe iets op publiceren.
En is gratis, en hoeft geen PS+ te hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb daar wat YT filmpjes van gezien maar dat lijkt me echt oersaai
Edit: Planetside 2 schijnt ook naar de PS4 te gaan, dat lijkt me wel weer vet
Het ging toch over Planetside 2 of niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef KoningStoma het volgende:
Je heb toch wel PS+ nodig om multiplayer te kunnen spelen?
Eerst kijken en dan ....quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ah. Ik lees nu dat f2p spellen niet perse PS+ nodig hebben.
Wel origineel "je moeder" grappenquote:
valt reuze mee hoor, is vooral met een groepje leuk om te doenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb daar wat YT filmpjes van gezien maar dat lijkt me echt oersaai
Edit: Planetside 2 schijnt ook naar de PS4 te gaan, dat lijkt me wel weer vet
http://www.edge-online.co(...)could-skip-xbox-one/quote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh wist niet dat die ook naar ps4 gaat, nice!
Die lijkt me echt fucking awesome inderdaadquote:
Ubisoft is echt goed bezig de laatste paar jaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Die lijkt me echt fucking awesome inderdaad
Samen met BF4, Watch_Dogs en DC Universe ga ik me wel een tijdje vermaken eind dit jaar
Voor de consoles absoluut! Uplay is wel een draak, maar daar hebben alleen de PC gamers echt last van.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ubisoft is echt goed bezig de laatste paar jaar.
Alles wat hun tot nu toe ziet er teminste next-gen uit. Watch Dogs & The Devision.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Voor de consoles absoluut! Uplay is wel een draak, maar daar hebben alleen de PC gamers echt last van.
Qua games zijn ze wel echt goed bezig! Hopelijk begin 2014 ook een nieuwe Rainbow Six-game. Fuck yes
Geen idee, zou best kunnen. Watch Dogs en AC4 in ieder geval wel, dat kun je qua gameplay wel zienquote:Op maandag 17 juni 2013 11:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alles wat hun tot nu toe ziet er teminste next-gen uit. Watch Dogs & The Devision.![]()
Zelfde engine trouwens? die games? AC4 draait ook op die engine volgens mij.
Wat zou ik graag Fallout 4 op zo'n soort engine zien.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:39 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee, zou best kunnen. Watch Dogs en AC4 in ieder geval wel, dat kun je qua gameplay wel zien The Division weet ik niet zeker, al is dat wel waarschijnlijk
Bethesda is alleen helaas nooit zo van de ubermooie graphics geweest, dus zo mooi zal F4 er niet uit komen te zien vrees ik. Maar het zou zeker erg gaaf zijn!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat zou ik graag Fallout 4 op zo'n soort engine zien.
DC Universe jaquote:Op maandag 17 juni 2013 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die lijkt me echt fucking awesome inderdaad
Samen met BF4, Watch_Dogs en DC Universe ga ik me wel een tijdje vermaken eind dit jaar
The Division draait op de Snowdrop enginequote:Op maandag 17 juni 2013 11:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alles wat hun tot nu toe ziet er teminste next-gen uit. Watch Dogs & The Devision.![]()
Zelfde engine trouwens? die games? AC4 draait ook op die engine volgens mij.
Dat hebben er al meer gezegd hierquote:
Het "verhaal" lijkt mij al sowieso goedquote:Op maandag 17 juni 2013 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe vaker ik de trailer van the Division kijk hoe zieker ik hem vind.
Wat mij het meest trekt is dat het er als een bazen co-op game uitziet. En ik blijf co-op gewoon het mooist vinden.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het "verhaal" lijkt mij al sowieso goed
Ja met tablet en die dingen bedoel je? idd, vrij tof.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat mij het meest trekt is dat het er als een bazen co-op game uitziet. En ik blijf co-op gewoon het mooist vinden.
Ga hem nu spelen, ben benieuwd iddquote:Op maandag 17 juni 2013 18:03 schreef Pixell het volgende:
The last of us ziet er ook goed uit, zou er bijna een ps3 voor halen
De ps3 zal je wel niet kunnen emulaten..quote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga hem nu spelen, ben benieuwd idd
Op je pc? Nah denk het niet, er is er wel 1tje die homebrew draait, maar heb je geen fuck aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:07 schreef Pixell het volgende:
[..]
De ps3 zal je wel niet kunnen emulaten..
Dat bepaal je echt zelf hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef KneusTeun het volgende:
Last of us ziet er dope uit, alleen kan ik nooit dat soort games spelen. Ik moet guns blazing door een level heen, dat gekruip trek ik helaas nooit
Ja maar bij uncharted kwam ik er helaas ook niet mee weg.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat bepaal je echt zelf hoor, er staat gewoon stealth of action, dus doe wat je wilt
Kogels heb je iig niet veelquote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar bij uncharted kwam ik er helaas ook niet mee weg.
Ik weet hoe dat gaat bij mij, lekker knallen en dan is er een stuk waar je moet sluipen en dan heb ik na mijn idee het spel uitgespeeld.
Of dat kogels niet aan een boom groeien ofzo
Vind uncharted super vet, maar ik kan dr niet doorheen
Wel geinigquote:1 Zuid-Holland
Xbox One : 18.38%
PS4 : 81.62%
2 Noord-Holland
Xbox One : 15.93%
PS4 : 84.07%
3 Noord-Brabant
Xbox One : 19.72%
PS4 : 80.28%
4 Utrecht
Xbox One : 12.96%
PS4 : 87.04%
5 Gelderland
Xbox One : 17.14%
PS4 : 82.86%
6 Limburg
Xbox One : 14.38%
PS4 : 85.62%
7 Overijssel
Xbox One : 25.93%
PS4 : 74.07%
8 Groningen
Xbox One : 6.25%
PS4 : 93.75%
Preorders?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Netherlands
Xbox One : 17.25%
PS4 : 82.75%
[..]
Wel geinig
jij en dayzquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien maar porberen, DayZ kwam ik ook wel wat uren door.
Da was ik nie! toch? ik had laatst wel een choppa!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij en dayzbeetje mensen in de rug schieten die geen beeld hebben door een bug!!
Ik frietjesquote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef KoningStoma het volgende:
vamdaag patat gegete
[ link | afbeelding ]
jawel! Dat was jij, was bij die airstrip aan de kust. Toen we net die 4 andere gasten afgeknald haddenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Da was ik nie! toch? ik had laatst wel een choppa!!!!
de slimme mense halen de playstatioon en de domme halen de xbox 1 XDquote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Frankii het volgende:
Ofja, die discussie heb ik natuurlijk compleet gemist aangezien ik hier nooit ben. Ik lees wel terug.
PSN ID heb ik alquote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef Frankii het volgende:
Heb maar vast een PSN ID aangemaakt, wie gaat er nog meer een PS4 halen?
En jij haalt een pc, dus waar val jij dan onder?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
de slimme mense halen de playstatioon en de domme halen de xbox 1 XD
Ik twijfel nog Frankie, gelukkig nog genoeg maanden om te beslissenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef Frankii het volgende:
Heb maar vast een PSN ID aangemaakt, wie gaat er nog meer een PS4 halen?
En waarschijnlijk ook een PS4.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
En jij haalt een pc, dus waar val jij dan onder?
inb4 elite
Dus je bent zelf ook nog aan het twijfelenquote:
Vanwaar dan de waarschijnlijk?quote:
Dus twijfelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan toch ook niet in de toekomst kijken, mijn jongen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef KoningStoma het volgende:
ik twijfel nu of ik je even op moet komen zoeken
Tijdje geleden hebben ze ook al wat laten zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
En weg..
En die kerel z'n alpha access waarschijnlijk ook
Misschien een goede opvolger voor Fringequote:
True, al moet ik S5 nog gaan kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:34 schreef Frankii het volgende:
[..]
Misschien een goede opvolger voor Fringe
goedemorgenquote:
Yes, met jou ook?quote:
Hier ook goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 06:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yes, met jou ook?
Rij nu naar Zaltbommel, blijft een eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |