Dan zou ik in haar kutje gaan stampen.quote:
Campersquote:Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef blow... het volgende:
Mijn vriendin en ik lagen call of duty te spelen. Ik had een light machine gun en een mp5 en mijn vriendin had een shotgun. Model 1887 gellof ik. Ze lag in een hutje te campen met haar shotgun en ik loop op haar af. Ik zet minn riotmannetjes in en reload mijn geweer. Ik sta op het hoekje te wachten en 2 seconden later heb ij een predator missile in kijn voorhoofd.
Ik ben dik ingemaakt met 100-93.
Klacht: mensen die het nidig vinden te gaan campen of verstoppertje te gaan spelen met call of duty.
normaal kan ik haar wel quickscopen maar ze had een sentry gun neergezetquote:
Vriend hoe de fock wordt je ingemaakt door je vriendin schande man...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef blow... het volgende:
[..]
normaal kan ik haar wel quickscopen maar ze had een sentry gun neergezet
meestal win ik wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:28 schreef kami124 het volgende:
Vrouwen hebben dan ook een betere oog-hand coördinatie, dus je had kunnen weten dat je werd ingemaakt, noob.
staat beschreven.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Vriend hoe de fock wordt je ingemaakt door je vriendin schande man...
SCHANDE
Ik speel COD al lang niet meer maar campen is echt triestquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan zou ik in haar kutje gaan stampen.
normaal camped ze nooit. Survival met zijn 2en camp ik wel altijd.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik speel COD al lang niet meer maar campen is echt triest
Ik zou je vriendin aanpakken vanavond xd
Gast, haal COD 4 weer uit de la, blijft de beste CODquote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef blow... het volgende:
[..]
normaal camped ze nooit. Survival met zijn 2en camp ik wel altijd.
klopt, maar ik had alleen mw3 binnen handbereikquote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gast, haal COD 4 weer uit de la, blijft de beste COD
fixquote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef blow... het volgende:
[..]
klopt, maar ik had alleen mw2.5 binnen handbereik
Ik ben geen vrouwquote:
De hele tijd op de zelfde plek , voor een deur of in een hoek blijven zitten, en dan iedereen afschieten terwijl de tegenstander bijna geen kans heeft jou af te maken.quote:
Dat is zeker zo!quote:
flashbang werkt meestal wel alleen ze goout ze te snel terugquote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De hele tijd op de zelfde plek , voor een deur of in een hoek blijven zitten, en dan iedereen afschieten terwijl de tegenstander bijna geen kans heeft jou af te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |