abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:46:14 #226
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128015708
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef FAUSTI het volgende:
Zie je altijd dit, je ontmoet in dit geval iemand online hartstikke leuk persoon. Je praat over elkaar zien en als het dan bijna doorgaat komt de discussie, reistijd. Ook logisch veel´s te ver voor een dag. En dan weet ik nu al dus dat hij morgen gaat zeggen te ver het houd op.

En dat is dus iedere keer, mag de appel bijna aanraken waarna het trapje keihard onderuit getrapt word. Dat maakt mij zo maar dan ook zo moedeloos. En nee daarheen kan daar nergens terecht gezien mijn huidige sitautie.

Gaat altijd zo... kan er wel van janken.
Hoe ver is het dan?
pi_128015749
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoe ver is het dan?
8 uur in totaal reistijd heen en weer.
pi_128015805
Maar daar gaat het nu niet meer over het is verdomme iedere keer zo! Ben het kotsbeu heel dit leven.
pi_128016127
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef Cue_ het volgende:
Het is wel duidelijk wat je zegt.. maar je weet ook dat zoals je zegt.. je vult de zaken in voor een ander.
Mbt je aanmeldingen voor meets enzo. Daar heeft men echt geen beeld van je nu hoor. Ja hoe je op het forum bent, gewoon een gezellig wijf, wat soms erg leuk uit de hoek kan komen.
Dat je niet komt is inderdaad zeer jammer, maar daardoor gaat men hier echt niet ineens van alles van j denken. Ze vinden het juist des te leuker als je wel eens komt ;)

En ja dat meen ik oprecht.

Wel goed dat je af en toe doet alsof je er overal maling aan hebt, want dan merk je pas hoe 'makkelijk' het kan zijn en hoe bevrijdend het soms is. En vooral.. hoe weinig mensen eigenlijk over jadenken.

Hier geldt ook weer.. probeer eens vanuit jezelf e kijken en hoe veel jij denkt over andere mensen als ze langs komen lopen etc. Volgens mij ben je meer met jezelf bezig dan met anderen. En dat hebben andere mensen vaak ook ;)
Fijn dat het duidelijk is, scheelt :D
Het meeste gepieker doe ik over als ik op een meet zou zijn. Al ver van tevoren dus, honderden scenario's. Een aantal mensen ken ik al via de FB-groep/chats, eigenlijk zou het ook helemaal niet zo moeilijk moeten zijn... Jarenlang heb ik mezelf afgezonderd en uitgezonderd, dat werpt nu zijn negatieve vruchten af. Dank je ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dom ben je niet, oud natuurlijk wel ;)
Maar ik denk dat er niemand op fok een negatief beeld heeft van jou.
Dus gewoon lekker naar een meet gaan als je daar zin in hebt.
Bekant bejaard :')
En vast wel, want iedereen heeft altijd wel punten die storend zijn, da's logisch. Dat vind ik ook niet erg. Het is voor nu gemakkelijker om het maar helemaal niet meer aan te gaan, dat scheelt zo enorm veel gepieker en gemaal.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:57:56 #230
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128016404
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef minthy het volgende:

[..]

Fijn dat het duidelijk is, scheelt :D
Het meeste gepieker doe ik over als ik op een meet zou zijn. Al ver van tevoren dus, honderden scenario's. Een aantal mensen ken ik al via de FB-groep/chats, eigenlijk zou het ook helemaal niet zo moeilijk moeten zijn... Jarenlang heb ik mezelf afgezonderd en uitgezonderd, dat werpt nu zijn negatieve vruchten af. Dank je ;)

[..]

Bekant bejaard :')
En vast wel, want iedereen heeft altijd wel punten die storend zijn, da's logisch. Dat vind ik ook niet erg. Het is voor nu gemakkelijker om het maar helemaal niet meer aan te gaan, dat scheelt zo enorm veel gepieker en gemaal.
Boven de 30 is gewoon bejaard ja.
En ook jij hebt vast dingen die andere storend kunnen vinden, maar echt een negatief beeld geloof ik niet.

En de meets die ik heb meegemaakt waren gewoon leuk. Je hebt mensen waar je misschien niks mee hebt maar dan ga je bij de mensen staan/zitten waar je het wel gezellig mee hebt.
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:07:21 #231
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128016947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

True, dat klopt. Toch voelt het niet zo.

[..]

Ik heb hier last van als ik stil ga staan en emoties me in gaan halen. : ( Ik vlieg Vrijdag weer op Amsterdam aan en ga in 1 keer door naar de peut' en wie weet wat we daarna gaan doen.

Alles flex btw?
Ik ben weer begonnen met werken en veel ook eigenlijk. Merk ook dat ik niet echt weet waar ik sta, qua gevoel, qua motivatie voor bepaalde dingen. Het voelt een beetje aan als vorig zomer en je weet hoe dat is afgelopen.. Ik zal echt eens goed moeten nadenken wat ik wil met deze zomer en met alles erna. Vind het ook echt jammer dat ik minder kan reageren door werk. Ik heb trouwens wel een vakantie staan, mijn eerste. :)

En bij jou? Ben je al iets dichter bij het antwoord gekomen?
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_128016992
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Boven de 30 is gewoon bejaard ja.
En ook jij hebt vast dingen die andere storend kunnen vinden, maar echt een negatief beeld geloof ik niet.

En de meets die ik heb meegemaakt waren gewoon leuk. Je hebt mensen waar je misschien niks mee hebt maar dan ga je bij de mensen staan/zitten waar je het wel gezellig mee hebt.
Dat negatieve speelt zich ook meer af bij mij dan bij de ander, het zit in mijn hoofd. Ik weet het allemaal wel, maar het lukt me niet om dat om te zetten naar acties op het moment. Normaal gesproken schop ik mezelf gewoon ergens heen, nu voel ik me overal teveel :P
Tante minthy!! O+
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:18:29 #233
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128017552
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat negatieve speelt zich ook meer af bij mij dan bij de ander, het zit in mijn hoofd. Ik weet het allemaal wel, maar het lukt me niet om dat om te zetten naar acties op het moment. Normaal gesproken schop ik mezelf gewoon ergens heen, nu voel ik me overal teveel :P
Ik ben tegen geweld tegen vrouwen dus ik ga je niet schoppen.
Maar je bent echt niet teveel
pi_128017905
Voor mijn gevoel, verwacht men dat ik overal voor opdraai in een vriendschap en dat wil ik niet meer. Gewoon gelijk zijn, en niet anders. Echter is daar bar weinig animo voor. Heb niet meer veel geld op de bank heb problemen met de gezondheid. en geen werk momenteel en nog wat meer van die zaken die voor een ander normaal zijn, en de meesten willen je dan niet leren kennen.

Eerlijk iedereen die langer dan 10 minuten met mij spreekt waar dan ook vind mij aardig, echter voor mij is het normaal dit leven wat voor hun dat niet is. En dan naaien ze eruit logisch dat ik mij iedere keer zo voel. En dan vind je is een keer eentje en dan gaat het weer om deze reden, logisch begrijpelijk maar gewoon niet normaal meer als het zo iedere keer gaat.

En met dat opdraaien doel ik meer dat hun ellende mag gaan oplossen hun tuinhuisjes mag bouwen. En al dat soort meuk, terwijl hun bij hun vrienden niet eens zoiets hoeven te vragen, maar deze jongen doet het wel even. Maar daar ben ik nu wel klaar mee, ook die oppervlakkige mensen dat zoek ik niet zoek mensen met echte interesses en die er niet zoveel, heb ik al gemerkt.

[ Bericht 3% gewijzigd door FAUSTI op 20-06-2013 00:31:57 ]
pi_128020075
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef FAUSTI het volgende:
Voor mijn gevoel, verwacht men dat ik overal voor opdraai in een vriendschap en dat wil ik niet meer. Gewoon gelijk zijn, en niet anders. Echter is daar bar weinig animo voor. Heb niet meer veel geld op de bank heb problemen met de gezondheid. en geen werk momenteel en nog wat meer van die zaken die voor een ander normaal zijn, en de meesten willen je dan niet leren kennen.

Eerlijk iedereen die langer dan 10 minuten met mij spreekt waar dan ook vind mij aardig, echter voor mij is het normaal dit leven wat voor hun dat niet is. En dan naaien ze eruit logisch dat ik mij iedere keer zo voel. En dan vind je is een keer eentje en dan gaat het weer om deze reden, logisch begrijpelijk maar gewoon niet normaal meer als het zo iedere keer gaat.

En met dat opdraaien doel ik meer dat hun ellende mag gaan oplossen hun tuinhuisjes mag bouwen. En al dat soort meuk, terwijl hun bij hun vrienden niet eens zoiets hoeven te vragen, maar deze jongen doet het wel even. Maar daar ben ik nu wel klaar mee, ook die oppervlakkige mensen dat zoek ik niet zoek mensen met echte interesses en die er niet zoveel, heb ik al gemerkt.
Vriendschap zou ook op redelijk gelijkwaardige basis moeten zijn. Het moet niet zo zijn dat een van beide alleen maar investeert... Oneerlijk :*
Tante minthy!! O+
  donderdag 20 juni 2013 @ 01:44:23 #236
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128020634
quote:

Als ze je laten vallen omdat je nu wat minder te besteden hebt zijn het nooit echte vrienden geweest.
pi_128020844
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Als ze je laten vallen omdat je nu wat minder te besteden hebt zijn het nooit echte vrienden geweest.
En dat ja...
Tante minthy!! O+
pi_128021364
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:23 schreef minthy het volgende:

[..]

Vriendschap zou ook op redelijk gelijkwaardige basis moeten zijn. Het moet niet zo zijn dat een van beide alleen maar investeert... Oneerlijk :*
Klopt, heb het nu even niet over deze persoon waar ik eerder over schreef. Maar wel over de rest.
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Is die verdomde cultuur van ze, maak er geen deel meer van uit.
pi_128022977
Vrienden moeten bij je willen zijn om wie je bent, niet om wat je hebt!

Ik heb geen cent extra om uit te geven, maar gelukkig begrijpen mn vrienden dat ook allemaal
S. 2014
J. 2016
pi_128029472
Weet iemand hier hoeveel tijd er ongeveer zit tussen het aanmelden en de intake bij GGZ?

Ben er wel aan toe, het duurt me te lang nu...
Tante minthy!! O+
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:43:46 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128029962
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
Weet iemand hier hoeveel tijd er ongeveer zit tussen het aanmelden en de intake bij GGZ?

Ben er wel aan toe, het duurt me te lang nu...
Staat dat niet op de site vermeld?

Bij mijn psychinstelling stond het er per plaats vermeld.
pi_128030021
quote:

Ik vind je wel aardig hoor.
pi_128031426
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:45 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik vind je wel aardig hoor.
Niet als jij weet wat ik heb, wat mijn stoornis is. Hoe raar ook ben eigenlijk nooit alleen :P
pi_128034526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Niet als jij weet wat ik heb, wat mijn stoornis is. Hoe raar ook ben eigenlijk nooit alleen :P
Oh nou, wat het ook is. Dat maakt mij niet uit hoor..
Of klinkt dat vreemd? :P
pi_128036151
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef Catnip het volgende:

[..]

Oh nou, wat het ook is. Dat maakt mij niet uit hoor..
Of klinkt dat vreemd? :P
Alles klinkt vreemd :D
pi_128041046
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:17 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Alles klinkt vreemd :D
Klopt haha :D
pi_128041463
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:10 schreef Catnip het volgende:

[..]

Klopt haha :D
Heb wel voor de eerste keer in jaren een afspraakje, hihihi :P

Prrrt :+
pi_128041492
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:20 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Heb wel voor de eerste keer in jaren een afspraakje, hihihi :P

Prrrt :+
Oh dat is spannend!!!
Ik ben er ets te jong voor denk ik..*is 15*
pi_128041552
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:20 schreef Catnip het volgende:

[..]

Oh dat is spannend!!!
Ik ben er ets te jong voor denk ik..*is 15*
Zeker zenuwachtig en de persoon, is net bijna een kloon van mij :@ Voel mij net een 15jarige nu even dus ja :D
pi_128041614
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:22 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Zeker zenuwachtig en de persoon, is net bijna een kloon van mij :@ Voel mij net een 15jarige nu even dus ja :D
Hoop dat het heel leuk gaat worden :D Maar dat komt vast wel goed..
Wanneer is het? Vandaag of over een tijdje..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')