Ik had nog zo gezegd dat hij van de Prozac moest afblijvenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
En ja hoor, Atze vond 30STM een goede show geven.
twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 23:47:49@Domien Ik heb overigens de afgelopen twee dagen veel 3FM-collega's gesproken. En die vonden heus ook lang niet alles goed. reageer retweet
Ooit een 3voor12geilbandje. Ooit, toen ze nog goed waren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
En ja hoor, Atze vond 30STM een goede show geven.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik was bezig met een topic met TT '3VOOR12 en 3FM vinden Pinkpop kut'.
Aldus Atze:twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 23:47:49@Domien Ik heb overigens de afgelopen twee dagen veel 3FM-collega's gesproken. En die vonden heus ook lang niet alles goed. reageer retweet
Bitchfightquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik was bezig met een topic met TT '3VOOR12 en 3FM vinden Pinkpop kut'.
Aldus Atze:twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 23:47:49@Domien Ik heb overigens de afgelopen twee dagen veel 3FM-collega's gesproken. En die vonden heus ook lang niet alles goed. reageer retweet
Meer hoef ik ook niet te horen. :p. Meer The Killers en QOTSA!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat was pas daarna. Maar één nummer van The Script![]()
![]()
Ik ken een niet bij naam te noemen FOK!lid die zeer graag naar Netsky ging. Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef alors het volgende:
Eh ja. Nou gelukkig gaan de mensen in de tent uit hun dak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef alors het volgende:
Fun.Die vrees is gegrond, het was knettertjevals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef alors het volgende:
Fun.en terecht, het nummer wordt er niet beter vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Hij wil niet als een azijnpisser zoals Atze overkomen. Zwak.quote:
Domienquote:
Domien, ook al zo'n vrolijkerd (aan z'n tweets te zien tenminste).quote:
woont domien op z'n telefoonquote:
Dit was best te doen hoor.quote:
Zeker na Fun....quote:
Kodaline stond na de Poets.quote:
Had het dan ook over de uitzending op NL3.quote:
snap ik ook nietquote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef alors het volgende:
Spaceman kiezen uit al die toffe nummers die ze deden
Waar keek men niet?quote:
ja wilde net posten waarom Spacemanquote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef alors het volgende:
Spaceman kiezen uit al die toffe nummers die ze deden
Oh zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had het dan ook over de uitzending op NL3.
Ik zat in een SC met allemaal vrouwen die alleen interesse hadden in elkaar, en niemand keek PPquote:
Wel het beste nummer van hun laatste 2 albums. Dat zegt helaas ook watquote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja wilde net posten waarom Spacemanze hebben zoveel beters
Was dat mij ook maar geluktquote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik had Fun zo snel alweer uit mijn brein verbannen
Zeker niet het beste hoor. maar dat is smaak hèquote:Op zondag 16 juni 2013 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel het beste nummer van hun laatste 2 albums. Dat zegt helaas ook wat
Waren die er net op?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik had Fun zo snel alweer uit mijn brein verbannen
Ik vond Runaways anders een heerlijk nummer.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel het beste nummer van hun laatste 2 albums. Dat zegt helaas ook wat
Ja, hoogtepunt van Pinkpop tot nu toequote:
Van de laatste 2 albums weinig beters. Misschien Neon Tiger, Runaways en Dustland Fairytale, maar dat is het welquote:Op zondag 16 juni 2013 00:25 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zeker niet het beste hoor. maar dat is smaak hè
Dan heb ik het kennelijk ook al verdrongenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, hoogtepunt van Pinkpop tot nu toe
je houdt de lijst op zn kopquote:Op zondag 16 juni 2013 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Matige troll.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moest ik zeggen van Atzequote:
Ik doe mijn best.quote:
PP is toch al 15 jaar niet meer voor het 'hippe' volk?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef Cee het volgende:
Wat opvallend veel huishoudbeursbezoekers die daar vooraan staan te juichen dit jaar.
Zeker waar.quote:
ik vond hem primaquote:
Ja maar zo onhip.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
PP is toch al 15 jaar niet meer voor het 'hippe' volk?
Mwah, jaren 90 waren echt chille lineups hoor, tis pas toen Lowlands en Pukkelpop groot werden dat dat wat verwaterde. jaartje of 10 dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
PP is toch al 15 jaar niet meer voor het 'hippe' volk?
Zijn vast de begeleiders van die 4 Mavo klas op schoolreisje die net vooraan stondenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef Cee het volgende:
Wat opvallend veel huishoudbeursbezoekers die daar vooraan staan te juichen dit jaar.
mwah de smaak is gewoon wat opgeschoven.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, jaren 90 waren echt chille lineups hoor, tis pas toen Lowlands en Pukkelpop groot werden dat dat wat verwaterde. jaartje of 10 dus.
Ik zag 'm altijd als een klein, miserabel mannetje tot ik hem in de 013 zag en toen bleek het echt een blije stuiterbal te zijn.quote:
Dan noem je ook iemand. Rolfquote:Op zondag 16 juni 2013 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker waar.
Maar ik ben onze rolf gewend, dan ligt de lat hoog.
Ook wel ja, maar paar jaar geleden hadden ze echt nog wel betere lineups.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah de smaak is gewoon wat opgeschoven.
tja Line ups zijn nooit allemaal van hetzelfde niveau maar dit is geen slechte line upquote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook wel ja, maar paar jaar geleden hadden ze echt nog wel betere lineups.
Scherp!quote:
Volgens mij was het vroeger juist niet perse hip, juist meer op de die hard muziekliefhebbers gericht.quote:
Na de reclame komt 't nog een keerquote:
nog een keer Funquote:
Zoveel nogquote:
Euhm, tsja, niet mee eens. Het is dit jaar echt veel slechter dan de afgelopen 3 jaar zelfs.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja Line ups zijn nooit allemaal van hetzelfde niveau maar dit is geen slechte line up
voor de moeite?quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze vonden 2 liedjes van ze leuk, dus ze hebben 2x een 2 gekregen denk ik dan.
Dat was men ook niet, tot men ze live een uur moest aanhoren.quote:
Ik vond ze niet boeiend en was hier een beetje bang voor, maar had er nog niets tegen.quote:
Wij krijgen toch maar 1 of 2 nummers?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was men ook niet, tot men ze live een uur moest aanhoren.
"Misschien een idee om #Pinkpop en #Lowlands te laten fuseren tot één festival, genaamd: 'Muziek voor de Middenklasse'."quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Atze heeft een vader: https://twitter.com/Stiif
Die foto doet me ook onwijs aan Atze denken, zo'n bange blik.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Misschien een idee om #Pinkpop en #Lowlands te laten fuseren tot één festival, genaamd: 'Muziek voor de Middenklasse'."
Ook al zo'n zonnestraaltje.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Lijkt me meer zijn depressieve broertje.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef tochweerhenk het volgende:
lol, sowieso mensen die Lowlands en Pinkpop vergelijkenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Misschien een idee om #Pinkpop en #Lowlands te laten fuseren tot één festival, genaamd: 'Muziek voor de Middenklasse'."
Op Cultura was het hele optreden. Helaas in dit geval.quote:
Eerder een tweelingbroer, zelfs de hipsterbril is identiek.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Er zijn maar weinig bands waar ik iets tegen heb, maar des te meer waar ik niets mee hebquote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond ze niet boeiend en was hier een beetje bang voor, maar had er nog niets tegen.
Als je alleen op tv kijkt lijken ze nog wel wat op elkaar denk ik. Als bezoeker is het totaal onvergelijkbaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol, sowieso mensen die Lowlands en Pinkpop vergelijkenzijn totaal verschillende festivals
lol en verder tweeten over die games die gastquote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef tochweerhenk het volgende:
En fokken.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol en verder tweeten over die games die gast
Ik ben nooit op LL geweest als bezoekerquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je alleen op tv kijkt lijken ze nog wel wat op elkaar denk ik. Als bezoeker is het totaal onvergelijkbaar.
geen idee, Lowlands zie ik nooit op TVquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je alleen op tv kijkt lijken ze nog wel wat op elkaar denk ik. Als bezoeker is het totaal onvergelijkbaar.
Ik scroll even zijn twitter door maar wat een droeftoeter, hoe kan zulks terecht komen bij de NRC? Ohja Peter Vandermeerschquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol en verder tweeten over die games die gast
Zelfde hier hoor. Alleen sommige bands ontwikkel ik wel eens niets tegenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig bands waar ik iets tegen heb, maar des te meer waar ik niets mee heb
Mooie is dat hij Pinkpop niet meer serieus neemt maar er vervolgens wel 5679 keer over gaat Tweetenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Godverdomme wat moet dat dat een zielig wereldje zijn zeg, eng gezelschap.
Ik ook nietquote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, Lowlands zie ik nooit op TV
Ik heb ook wel eens wat geschreven voor 3voor12 via een vriendin van me, is op zich best leuk om te doen. Alleen ik zou absoluut ongeschikt en veel te subjectief hiervoor zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Godverdomme wat moet dat dat een zielig wereldje zijn zeg, eng gezelschap.
Lekkerquote:
Ik snap het wel, maar idd, kwaliteit kun je het niet noemenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef rubbereend het volgende:
tja niet mijn ding maar overal waar ze komen is het wel een feest schijnt
KoL is ook softe meuk, imhoquote:Op zondag 16 juni 2013 00:55 schreef Atmosphere72 het volgende:
Teveel softe meuk dit jaar op Pinkpop weer. De enige band waarvoor ik het überhaupt ging kijken was Queens of the Stone Age. Ook miste ik the Foo Fighters, Kings of Leon maarja...
quote:
Niets gedurfds op La Pegatina, Phoenix, C2C en Alt-J na ook. Echt een hele gezapige zooi die lineupquote:Op zondag 16 juni 2013 00:55 schreef Atmosphere72 het volgende:
Teveel softe meuk dit jaar op Pinkpop weer. De enige band waarvoor ik het überhaupt ging kijken was Queens of the Stone Age. Ook miste ik the Foo Fighters, Kings of Leon maarja...
Wat is wat?quote:
Masters of Reality geloof ikquote:
Geen idee wat er nu op is, ik luister niet meerquote:
La Pegatina en Alt-J zijn ook niet echt gedurfd na LL vorig jaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets gedurfds op La Pegatina, Phoenix, C2C en Alt-J na ook. Echt een hele gezapige zooi die lineup
We moeten vooruit kijkenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:59 schreef ChatGirl het volgende:
Over 10 minuten terugblik op Pinkpop 2012 bij Cultura
Die zijn tofquote:
Dikke taffesherrie, en dan ook nog twee nummers, zeker omdat Corton het tof vindt.quote:
Omdat het 3voor12-verantwoord is.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dikke taffesherrie, en dan ook nog twee nummers, zeker omdat Corton het tof vindt.
Beter takkeherrie, dan zoiets zoetsappigsquote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dikke taffesherrie, en dan ook nog twee nummers, zeker omdat Corton het tof vindt.
Kyussquote:Op zondag 16 juni 2013 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het 3voor12-verantwoord is.
Maar het is ook gewoon een goeie band. Al is er veel betere stoner. KyussUlver
(hoewel dat alweer verder gaat.)
Razorlightquote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja deze gast van Snow Patrol, wat een ellende.
Razorlight, las ik netquote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef alors het volgende:
[..]
Sky Valley staat hier nog graag op. Garcia is een held.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
KyussJammer dat ze niet meer bestaan helaas...
Ohja ik dacht al, volgens mij is dat het niet, maar ik kon me ook niet bedenken wat het dan wel was..quote:
samen Tom Smith heel gaafquote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef alors het volgende:
[..]
heb jij een andere zender?quote:
Atze, jij ook hier?quote:
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:59 schreef ChatGirl het volgende:
Over 10 minuten terugblik op Pinkpop 2012 bij Cultura
Het heeft wat Balkan Beat-ish ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef rubbereend het volgende:
ben ik de enige die steeds hieraan moet denken
Ha nee ik wilde het nog typenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef rubbereend het volgende:
ben ik de enige die steeds hieraan moet denken
owquote:
Je krijgt wat je verdientquote:
#liefdagboekquote:Op zondag 16 juni 2013 01:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik ben in Valkenburg, da's al in de buurt
Wacht maar morgenquote:
Inderdaadquote:Op zondag 16 juni 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets gedurfds op La Pegatina, Phoenix, C2C en Alt-J na ook. Echt een hele gezapige zooi die lineup
Je ligt achter op schemaquote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wacht maar morgen
09:55 ik haal mijn bandjes op
10:05 ik wandel door een poort
10:15 de kleedkamers zijn klein
11:00 heet hier he.
etc.
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 10:54:55Ik denk dat we maar eens een compilatie moeten maken van de mooiste reacties op onze recensies. Inschrijving is nog geopend. reageer retweet
Die met Dolf Jansen? Da's al de 4e keer dit weekend danquote:
Die recensie van Paramore was ook wel bagger jaquote:Op zondag 16 juni 2013 10:59 schreef Pino112 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 10:54:55Ik denk dat we maar eens een compilatie moeten maken van de mooiste reacties op onze recensies. Inschrijving is nog geopend. reageer retweet
Wat een kneus. Maak die recensies dan ook niet zo slecht.
4x te veel.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die met Dolf Jansen? Da's al de 4e keer dit weekend dan
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ironisch trouwens dat we de dag beginnen met Tom Odol.
Kensingtontwitter:Cultura24 twitterde op zondag 16-06-2013 om 11:20:18Vandaag kun je kijken naar: Tom Odell, Kensington, Will and the People, Blaudzun, Vaccines en Stereophonics. Meer info volgt later! #pp13 reageer retweet
nnb.quote:
Ik wil beide wel even zien eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Triggerfinger en Alt-J spelen op dezelfde tijd dus dat is nog afwachten.
Als Green Day niet live wil geef ik het wel een goede kans.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Triggerfinger en Alt-J spelen op dezelfde tijd dus dat is nog afwachten.
Die willen vast wel livequote:Op zondag 16 juni 2013 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Green Day niet live wil geef ik het wel een goede kans.
Ze hadden ook gewoon John Legend moeten boeken.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom's Odol laat even op zich wachten.
Vaak zijn dat soort bands met een belachelijk aantal schreeuwende fangirls ook kut, tis meer een uitzondering als het dan meevalt.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef alors het volgende:
Bij Kensington zal er ook wel weer worden geklaagd dat de heren in één dag meer pussy krijgen dan Atze ooit piemels zal zien in zijn leven.
Programma is maar bekend tot aan half zeven.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:06 schreef Aardappeltaart het volgende:
Vandaag op Cultura24: Tom Odell, Kensington, KINGS OF LEON ALSNOG!!! (toch??), Will & The People, Blaudzun, The Vaccins, Stereophons...
Geen Ben Howard, Triggerfinger en Greenday? Maar wel Kings of Leon, hoera!
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon John Legend moeten boeken.
Perfect, dus misschien toch de laatste drie die ik noemde.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Programma is maar bekend tot aan half zeven.
Ik hoop dat ze dan minimaal Ben Howard links laten liggen, dat vind ik toch wel de grootste faler van de lineup.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:07 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Perfect, dus misschien toch de laatste drie die ik noemde.
Mag van mij wel, eventueel op dat moment alsnog Bastille uitzenden zou ook wel mooi zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan minimaal Ben Howard links laten liggen, dat vind ik toch wel de grootste faler van de lineup.
Ooh oke. Alt-J is daarna pas gelukkig.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Programma is maar bekend tot aan half zeven.
Vind ik juist nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan minimaal Ben Howard links laten liggen, dat vind ik toch wel de grootste faler van de lineup.
Dat Masters of Reality op de 3fmstage stond is wat gek. Dit snap ik nog wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:20 schreef Herpderphawk het volgende:
Vreemd wel dat die Passenger op basis van één hitje op de mainstage mocht, hadden ze beter QotSA daar toen neergezet.
Masters of Reality snap ik ook niet echt, is dat misschien buiten Nederland populair? Ik had er nog nooit van gehoord iig.
Tom Odell is wel redelijk als achtergrondmuziekje terwijl ik een broodje eet, trouwens.
Ja, 2 tenten zou sowieso beter zijn.quote:
Oh, ik dacht dat ze op de mainstage stonden. Ik zag 't verschil niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Masters of Reality op de 3fmstage stond is wat gek. Dit snap ik nog wel.
Inderdaad, tent overheen, en dan de tentrits dicht.quote:
Op de vrijdag is het nog niet zo vol en maakt het helemaal niet zoveel uit op welk buitenpodium ze staan, Qotsa was wel de een na laatste op die dag, dat zegt meer dan het podium.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:20 schreef Herpderphawk het volgende:
Vreemd wel dat die Passenger op basis van één hitje op de mainstage mocht, hadden ze beter QotSA daar toen neergezet.
Komt hierna denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:51 schreef Herpderphawk het volgende:
Masters of Reality, niks mis mee, maar ik dacht dat om 12:50 Kensington zou komen?
Die was/is bezig met een triatlon.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever nog wat Chris Goss dan Kensington.
Waar is Luna eigenlijk?
Kijk je ook al zo uit naar Alt-J?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef Cee het volgende:
Die geknepen stem gaat op den duur wel wat vervelen maar toch, een van de leukste NL bands van dit moment.
Ze moeten om 19.30 pas, dan ben je toch al wel terug?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet zometeen naar een feest van m'n oom en tante die 40 jaar getrouwd zijn. Hoezee.
Wel sexy juistquote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik prefereer die gast wel met zonnebril op.
Zonder ziet 'ie er een beetje uit als een serialkiller.
Oh ja, dat mag ik hopen. Maar blijkbaar is er een buffet en planningtechnisch gezien komt dat pas rond 6 uur opdagen.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze moeten om 19.30 pas, dan ben je toch al wel terug?
ieder zijn serialkiller fetish, hoor.quote:
twitter:bart3fm twitterde op zondag 16-06-2013 om 13:09:15Straks Alt-J en Stereophics interviewen in de #3FM Pinkpop studio! Wilde je ze altijd al wat vragen? Gooi je vraag in n reply op deze tweet! reageer retweet
Oh balenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, dat mag ik hopen. Maar blijkbaar is er een buffet en planningtechnisch gezien komt dat pas rond 6 uur opdagen.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor soms is het idd freaky, maar zo bv is hetquote:Op zondag 16 juni 2013 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ieder zijn serialkiller fetish, hoor.
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:09 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bart3fm twitterde op zondag 16-06-2013 om 13:09:15Straks Alt-J en Stereophics interviewen in de #3FM Pinkpop studio! Wilde je ze altijd al wat vragen? Gooi je vraag in n reply op deze tweet! reageer retweet
Alt-J
vroeger stond er ook een tent over het tweede podiumquote:Op zondag 16 juni 2013 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, 2 tenten zou sowieso beter zijn.
Toen was er geen 3e.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vroeger stond er ook een tent over het tweede podium
jawel, daar heb ik Arid nog gezien, die stonden na Musequote:
Weet niet hoe de overgang precies gegaan is, maar in '98 was er een 2e tentpodium, met oa Tori Amos, Tricky, Moby, Primus. Geen 3e stage.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel, daar heb ik Arid nog gezien, die stonden na Muse
1999 sowieso, want toen heb ik onder andere Jewel in de Roskilde tent gezien. En volgens mij was hij 2000 in aanloop naar Pinkpop ergens op een ander festival kapot gewaaid waardoor er geen tent meer was voor over het Noordpodiumquote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet niet hoe de overgang precies gegaan is, maar in '98 was er een 2e tentpodium, met oa Tori Amos, Tricky, Moby, Primus. Geen 3e stage.
En in 2000 waren er 2 openlucht podia en de 3FM tent. Dus misschien in 99?
Dan zal dat dat ene jaar geweest zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Tourniquet het volgende:
In 1999 hadden ze de "Roskilde-tent" en ook een 3FM-tent.
aldus Wikiquote:Tot 1999 werden de optredens ter plaatse van het huidige Noordpodium gehouden in een tent. Deze Roskilde-tent had een capaciteit van circa 10.000 concertgangers. Enkele weken voor Pinkpop 2000 stond de tent opnieuw klaar, maar een zware storm verwoestte het bouwwerk. Sindsdien (met uitzondering van 2005) is het Noordpodium een openluchtpodium.
Tenten zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nadeel van een tent is dat het met dit weer echt vreselijk warm is.
"tot 1999" moet hier dus eigenlijk "in 1998 en 1999" zijn, want daarvoor was het ook gewoon openlucht. Die Roskilde-tent heeft er maar 2 keer gestaan.quote:
Lianne La Havasquote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef Ynske het volgende:
Wat raden jullie aan, blaudzun of lianne da havas
Doen alle Nederlandse bands valt me op dit festival valt me op.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef rubbereend het volgende:
alle clichés komen voorbijfoto maken, zitten met zn alle, confetti, ballonnen. Maar wel leuk allemaal
beide tofquote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef Ynske het volgende:
Wat raden jullie aan, blaudzun of lianne da havas
ah dat is een goede, blaudzun heb ik vorig jaar ook gezien op pclquote:Op zondag 16 juni 2013 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beide tof
Ik zou voor lianne gaan, die kan je niet zo vaak zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |