Vaak zijn dat soort bands met een belachelijk aantal schreeuwende fangirls ook kut, tis meer een uitzondering als het dan meevalt.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef alors het volgende:
Bij Kensington zal er ook wel weer worden geklaagd dat de heren in één dag meer pussy krijgen dan Atze ooit piemels zal zien in zijn leven.
Programma is maar bekend tot aan half zeven.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:06 schreef Aardappeltaart het volgende:
Vandaag op Cultura24: Tom Odell, Kensington, KINGS OF LEON ALSNOG!!! (toch??), Will & The People, Blaudzun, The Vaccins, Stereophons...
Geen Ben Howard, Triggerfinger en Greenday? Maar wel Kings of Leon, hoera!
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon John Legend moeten boeken.
Perfect, dus misschien toch de laatste drie die ik noemde.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Programma is maar bekend tot aan half zeven.
Ik hoop dat ze dan minimaal Ben Howard links laten liggen, dat vind ik toch wel de grootste faler van de lineup.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:07 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Perfect, dus misschien toch de laatste drie die ik noemde.
Mag van mij wel, eventueel op dat moment alsnog Bastille uitzenden zou ook wel mooi zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan minimaal Ben Howard links laten liggen, dat vind ik toch wel de grootste faler van de lineup.
Ooh oke. Alt-J is daarna pas gelukkig.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Programma is maar bekend tot aan half zeven.
Vind ik juist nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan minimaal Ben Howard links laten liggen, dat vind ik toch wel de grootste faler van de lineup.
Dat Masters of Reality op de 3fmstage stond is wat gek. Dit snap ik nog wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:20 schreef Herpderphawk het volgende:
Vreemd wel dat die Passenger op basis van één hitje op de mainstage mocht, hadden ze beter QotSA daar toen neergezet.
Masters of Reality snap ik ook niet echt, is dat misschien buiten Nederland populair? Ik had er nog nooit van gehoord iig.
Tom Odell is wel redelijk als achtergrondmuziekje terwijl ik een broodje eet, trouwens.
Ja, 2 tenten zou sowieso beter zijn.quote:
Oh, ik dacht dat ze op de mainstage stonden. Ik zag 't verschil niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Masters of Reality op de 3fmstage stond is wat gek. Dit snap ik nog wel.
Inderdaad, tent overheen, en dan de tentrits dicht.quote:
Op de vrijdag is het nog niet zo vol en maakt het helemaal niet zoveel uit op welk buitenpodium ze staan, Qotsa was wel de een na laatste op die dag, dat zegt meer dan het podium.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:20 schreef Herpderphawk het volgende:
Vreemd wel dat die Passenger op basis van één hitje op de mainstage mocht, hadden ze beter QotSA daar toen neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |