Zoveel nogquote:
Euhm, tsja, niet mee eens. Het is dit jaar echt veel slechter dan de afgelopen 3 jaar zelfs.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja Line ups zijn nooit allemaal van hetzelfde niveau maar dit is geen slechte line up
voor de moeite?quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze vonden 2 liedjes van ze leuk, dus ze hebben 2x een 2 gekregen denk ik dan.
Dat was men ook niet, tot men ze live een uur moest aanhoren.quote:
Ik vond ze niet boeiend en was hier een beetje bang voor, maar had er nog niets tegen.quote:
Wij krijgen toch maar 1 of 2 nummers?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was men ook niet, tot men ze live een uur moest aanhoren.
"Misschien een idee om #Pinkpop en #Lowlands te laten fuseren tot één festival, genaamd: 'Muziek voor de Middenklasse'."quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Atze heeft een vader: https://twitter.com/Stiif
Die foto doet me ook onwijs aan Atze denken, zo'n bange blik.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Misschien een idee om #Pinkpop en #Lowlands te laten fuseren tot één festival, genaamd: 'Muziek voor de Middenklasse'."
Ook al zo'n zonnestraaltje.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Lijkt me meer zijn depressieve broertje.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef tochweerhenk het volgende:
lol, sowieso mensen die Lowlands en Pinkpop vergelijkenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Misschien een idee om #Pinkpop en #Lowlands te laten fuseren tot één festival, genaamd: 'Muziek voor de Middenklasse'."
Op Cultura was het hele optreden. Helaas in dit geval.quote:
Eerder een tweelingbroer, zelfs de hipsterbril is identiek.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Er zijn maar weinig bands waar ik iets tegen heb, maar des te meer waar ik niets mee hebquote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond ze niet boeiend en was hier een beetje bang voor, maar had er nog niets tegen.
Als je alleen op tv kijkt lijken ze nog wel wat op elkaar denk ik. Als bezoeker is het totaal onvergelijkbaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol, sowieso mensen die Lowlands en Pinkpop vergelijkenzijn totaal verschillende festivals
lol en verder tweeten over die games die gastquote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef tochweerhenk het volgende:
En fokken.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol en verder tweeten over die games die gast
Ik ben nooit op LL geweest als bezoekerquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je alleen op tv kijkt lijken ze nog wel wat op elkaar denk ik. Als bezoeker is het totaal onvergelijkbaar.
geen idee, Lowlands zie ik nooit op TVquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je alleen op tv kijkt lijken ze nog wel wat op elkaar denk ik. Als bezoeker is het totaal onvergelijkbaar.
Ik scroll even zijn twitter door maar wat een droeftoeter, hoe kan zulks terecht komen bij de NRC? Ohja Peter Vandermeerschquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol en verder tweeten over die games die gast
Zelfde hier hoor. Alleen sommige bands ontwikkel ik wel eens niets tegenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig bands waar ik iets tegen heb, maar des te meer waar ik niets mee heb
Mooie is dat hij Pinkpop niet meer serieus neemt maar er vervolgens wel 5679 keer over gaat Tweetenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Godverdomme wat moet dat dat een zielig wereldje zijn zeg, eng gezelschap.
Ik ook nietquote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, Lowlands zie ik nooit op TV
Ik heb ook wel eens wat geschreven voor 3voor12 via een vriendin van me, is op zich best leuk om te doen. Alleen ik zou absoluut ongeschikt en veel te subjectief hiervoor zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Godverdomme wat moet dat dat een zielig wereldje zijn zeg, eng gezelschap.
Lekkerquote:
Ik snap het wel, maar idd, kwaliteit kun je het niet noemenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef rubbereend het volgende:
tja niet mijn ding maar overal waar ze komen is het wel een feest schijnt
KoL is ook softe meuk, imhoquote:Op zondag 16 juni 2013 00:55 schreef Atmosphere72 het volgende:
Teveel softe meuk dit jaar op Pinkpop weer. De enige band waarvoor ik het überhaupt ging kijken was Queens of the Stone Age. Ook miste ik the Foo Fighters, Kings of Leon maarja...
quote:
Niets gedurfds op La Pegatina, Phoenix, C2C en Alt-J na ook. Echt een hele gezapige zooi die lineupquote:Op zondag 16 juni 2013 00:55 schreef Atmosphere72 het volgende:
Teveel softe meuk dit jaar op Pinkpop weer. De enige band waarvoor ik het überhaupt ging kijken was Queens of the Stone Age. Ook miste ik the Foo Fighters, Kings of Leon maarja...
Wat is wat?quote:
Masters of Reality geloof ikquote:
Geen idee wat er nu op is, ik luister niet meerquote:
La Pegatina en Alt-J zijn ook niet echt gedurfd na LL vorig jaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets gedurfds op La Pegatina, Phoenix, C2C en Alt-J na ook. Echt een hele gezapige zooi die lineup
We moeten vooruit kijkenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:59 schreef ChatGirl het volgende:
Over 10 minuten terugblik op Pinkpop 2012 bij Cultura
Die zijn tofquote:
Dikke taffesherrie, en dan ook nog twee nummers, zeker omdat Corton het tof vindt.quote:
Omdat het 3voor12-verantwoord is.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dikke taffesherrie, en dan ook nog twee nummers, zeker omdat Corton het tof vindt.
Beter takkeherrie, dan zoiets zoetsappigsquote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dikke taffesherrie, en dan ook nog twee nummers, zeker omdat Corton het tof vindt.
Kyussquote:Op zondag 16 juni 2013 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het 3voor12-verantwoord is.
Maar het is ook gewoon een goeie band. Al is er veel betere stoner. KyussUlver
(hoewel dat alweer verder gaat.)
Razorlightquote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja deze gast van Snow Patrol, wat een ellende.
Razorlight, las ik netquote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef alors het volgende:
[..]
Sky Valley staat hier nog graag op. Garcia is een held.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
KyussJammer dat ze niet meer bestaan helaas...
Ohja ik dacht al, volgens mij is dat het niet, maar ik kon me ook niet bedenken wat het dan wel was..quote:
samen Tom Smith heel gaafquote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef alors het volgende:
[..]
heb jij een andere zender?quote:
Atze, jij ook hier?quote:
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:59 schreef ChatGirl het volgende:
Over 10 minuten terugblik op Pinkpop 2012 bij Cultura
Het heeft wat Balkan Beat-ish ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef rubbereend het volgende:
ben ik de enige die steeds hieraan moet denken
Ha nee ik wilde het nog typenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef rubbereend het volgende:
ben ik de enige die steeds hieraan moet denken
owquote:
Je krijgt wat je verdientquote:
#liefdagboekquote:Op zondag 16 juni 2013 01:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik ben in Valkenburg, da's al in de buurt
Wacht maar morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |