abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127867744
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:48 schreef CaasS het volgende:

[..]

Aanbieden digitaal is zonder hoesje, zonder boekje, zonder winkel en zonder distributie. Gewoon goedkoper dus. Al zou het voor ons niet goedkoper worden gaat er meer geld naar de industrie (MS en developers) dus beter. Nu gaat het geld naar zaken die onnodig zijn, maar goed dat ziet er nu niet zo positief uit want iedereen wil het houden zoals het is, wat best zuur is en als een overwinning wordt gevierd...Gamemania zal er blij mee zijn. :)
Je weet dat juist met de xboxone winkels zoals gamemania blij zullen zijn? Je weet dat je games aan zulke winkels MOET doorverkopen met de xboxone?
pi_127867914
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:00 schreef xminator het volgende:

[..]

Je weet dat juist met de xboxone winkels zoals gamemania blij zullen zijn? Je weet dat je games aan zulke winkels MOET doorverkopen met de xboxone?
Niet als er geen fysieke uitgaven van games zouden zijn. Dat is het punt juist. Wat mij betreft wordt dat vandaag nog ingevoerd. Wat heb jij als consument aan Gamemania en een fysieke uitgave van een spel?
Zelfs al zou het duurder worden voor ons consumenten dan gaat het geld naar MS/Sony en hun publishers die er dan weer toffe games van kunnen maken. Je snijd door digitaal aan te bieden een deel van het geld weg (winkels namelijk, en alles wat een fysieke uitgave met zich meebrengt). Maar goed dat zal nog wel een tijd duren en is allemaal toekomstmuziek.
En mochten we als consumenten genaaid worden doordat we niet meer kunnen uitlenen en systemen als 'family' tegen blijken te vallen (wat ik me niet kan voorstellen) dan NOG gaat het geld naar MS/Sony en developers. Het lijkt me echter dat het wel goedkoper gaat worden vanwege concurrentie MS/Sony. Maar nogmaals allemaal speculatief, want ik zie dat de komende jaren nu dus niet gebeuren.
pi_127867957
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:19 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
De polls liegen er niet om.
Geweldig.

Vooral het feit dat de PS3 library straks is te streamen en we bij de xbox nog niets daarover hebben gehoord. Terwijl Microsoft toch zo op online inzette..? Toch..?
pi_127867996
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:06 schreef CaasS het volgende:

[..]

Niet als er geen fysieke uitgaven van games zouden zijn. Dat is het punt juist. Wat mij betreft wordt dat vandaag nog ingevoerd. Wat heb jij als consument aan Gamemania en een fysieke uitgave van een spel?
Zelfs al zou het duurder worden voor ons consumenten dan gaat het geld naar MS/Sony en hun publishers die er dan weer toffe games van kunnen maken. Je snijd door digitaal aan te bieden een deel van het geld weg (winkels namelijk, en alles wat een fysieke uitgave met zich meebrengt). Maar goed dat zal nog wel een tijd duren en is allemaal toekomstmuziek.
En mochten we als consumenten genaaid worden doordat we niet meer kunnen uitlenen met systemen als 'family' (wat ik me niet kan voorstellen) dan NOG gaat het geld naar MS/Sony en developers. Het lijkt me echter dat het wel goedkoper gaat worden vanwege concurrentie MS/Sony. Maar nogmaals allemaal speculatief, want ik zie dat de komende jaren nu dus niet gebeuren.
Nogmaals ben je dom? Bij de ps 4 kan je games overal kopen waar je wilt en vervolgens op elke manier doorverkopen zoals jij zelf wilt. Bij de xboxone krijgen winkels zoals gamemania meer ruimte omdat zij bij doorverkoop van games als tussenpersoon zullen moeten werken, dus winkels zoals gamemanie worden juist belangrijker bij de xbox one en online winkels zoals Zavvi / amazon worden minder belangrijk.
pi_127868024
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:46 schreef CaasS het volgende:
http://www.edge-online.co(...)could-skip-xbox-one/

Niet alleen vrij om te publishen dus bij Sony, maar kennelijk vraagt MS ook een bedrag van 10.000 dollar als je als Indi developer je game wil aanpassen en vraagt Sony dat niet (meer). Vrij logisch dus dat ze Sony prefereren.
Microsoft... Microsoft... wat the fuck ben je aan het doen :') |:(
pi_127868145
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:09 schreef xminator het volgende:

[..]

Nogmaals ben je dom? Bij de ps 4 kan je games overal kopen waar je wilt en vervolgens op elke manier doorverkopen zoals jij zelf wilt. Bij de xboxone krijgen winkels zoals gamemania meer ruimte omdat zij bij doorverkoop van games als tussenpersoon zullen moeten werken, dus winkels zoals gamemanie worden juist belangrijker bij de xbox one en online winkels zoals Zavvi / amazon worden minder belangrijk.
..... 8)7 Ik heb het over de toekomst wanneer er geen fysieke spellen meer bestaan. Daar wilt MS volgens mij naar toe werken en dat is alleen maar beter imo.
pi_127868221
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:10 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Dat is niks nieuws hoor, is al een tijdje zo..:')

Check dat verhaal met die maker van Fez maar
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_127868240
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:13 schreef CaasS het volgende:

[..]

..... 8)7 Ik heb het over de toekomst wanneer er geen fysieke spellen meer bestaan. Daar wilt MS volgens mij naar toe werken en dat is alleen maar beter imo.
Met het huidige systeem van de xboxone zullen winkels als gamemania juist langer blijven bestaan, denk jij dat als ze zo een visie hadden zoals jij zegt voor zo een aanpak zouden kiezen dan?
pi_127868252
quote:

[..]

Dit... Terwijl ze het kwa Windows, Windows Phone en Surface etc goed doen, laten ze XBOX stikken :N
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127868430
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Met het huidige systeem van de xboxone zullen winkels als gamemania juist langer blijven bestaan, denk jij dat als ze zo een visie hadden zoals jij zegt voor zo een aanpak zouden kiezen dan?
Het is een overgangsfase en die gaan altijd met ups en downs en de gebruikelijke problemen. Daarbij is het overduidelijk niet goed aangepakt en naar buiten gebracht, maar ja waarom niet? Het is niet alleen goed voor Microsoft, maar ook voor developers. De vraag is wat het consumenten oplevert maar dat is of goedkopere content, of meer geld voor MS/developer dus sowieso positief voor gamers. Het enige wat verdwijnt zijn winkels, maar ja....wie maakt dat wat uit?
pi_127868452
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:22 schreef CaasS het volgende:

[..]

Het is een overgangsfase en die gaan altijd met ups en downs en de gebruikelijke problemen. Daarbij is het overduidelijk niet goed aangepakt en naar buiten gebracht, maar ja waarom niet? Het is niet alleen goed voor Microsoft, maar ook voor developers. De vraag is wat het consumenten oplevert maar dat is of goedkopere content, of meer geld voor MS/developer dus sowieso positief voor gamers. Het enige wat verdwijnt zijn winkels, maar ja....wie maakt dat wat uit?
De winkels ;)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_127868475
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:22 schreef CaasS het volgende:

[..]

Jij legt de volgende relatie:

Meer geld -> MS/Developers -> betere kwaliteit. Het geld kan ook gewoon in hun zakken(of aandeelhouders) verdwijnen, meer geld hoeft niet tot betere kwaliteit te leiden! Zet je kleppen af en bekijk het eens objectief.
pi_127868579
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:24 schreef xminator het volgende:

[..]

Jij legt de volgende relatie:

Meer geld -> MS/Developers -> betere kwaliteit. Het geld kan ook gewoon in hun zakken(of aandeelhouders) verdwijnen, meer geld hoeft niet tot betere kwaliteit te leiden!
Dat kan altijd gebeuren ja. Daar moet concurrentie met Sony en regelgeving voor zorgen dan. :)
Mja het doet er allemaal ook niet toe. :') Of MS moet heel slim PR gaan voeren en dit debacle om weten te zetten in iets positiefs. :')
pi_127868794
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:27 schreef CaasS het volgende:

[..]

Dat kan altijd gebeuren ja. Daar moet concurrentie met Sony en regelgeving voor zorgen dan. :)
Mja het doet er allemaal ook niet toe. :') Of MS moet heel slim PR gaan voeren en dit debacle om weten te zetten in iets positiefs. :')
Hoezo zou regelgeving daarvoor moeten zorgen? Je weet dat developers en MS commerciële ondernemingen zijn, hun doel is om zo veel mogelijk geld te krijgen en uit te keren aan hun aandeelhouders.

En hoe kan concurrentie met sony zorgen voor meer kwaliteit bij developers die op beide systemen hun games releasen? De developers maken een game en porten het dan over naar de xone of ps4, dus dan krijgt de ps4 dezelfde aspecten als de xone. Dus als developers meer geld ontvangen door de xone dan zal de ps4 er ook van profiteren (volgens je gedachtegoed).

Anyway ik koop de ps4 omdat al mijn vrienden die ook zullen kopen, het 100 euro goedkoper is, ik mijn games kan doorverkopen (heb ik bij de ps3 ook gedaan, tig games uitgespeeld en per saldo maar 10 euro betaald in totaal) en qua functionaliteit precies hetzelfde is (op games perspectief).
  zondag 16 juni 2013 @ 18:39:11 #140
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127868882
Wel mooi dat de PS4 fans alleen maar bezig zijn met negatieve dingen op te zoeken voor de X1 _O-
  zondag 16 juni 2013 @ 18:43:28 #141
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_127869013
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ja want de massa die wil 100 euro extra gaan betalen en geen 2e hands games xd

Als zelfs de hardcore gamers die 100 euro extra er niet voor over hebben wn Microsofts DRM shit niet willen dan wil de massa dat zeker niet ;)
Je snapt er geen reet van, de massa waar microsoft zich op richt, wil helemaal geen games per se spelen. Die zien alleen maar een superchill home entertainment system.

Nooit van branding gehoord? Microsoft is ermee bezig en ze doen het idioot goed.

En al die hardcore gamers hier maar denken dat het allemaal om hen draait. :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  zondag 16 juni 2013 @ 18:44:46 #142
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127869061
quote:
6s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:43 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Je snapt er geen reet van, de massa waar microsoft zich op richt, wil helemaal geen games per se spelen. Die zien alleen maar een superchill home entertainment system.

Nooit van branding gehoord? Microsoft is ermee bezig en ze doen het idioot goed.

Word.
pi_127869125
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat de PS4 fans alleen maar bezig zijn met negatieve dingen op te zoeken voor de X1 _O-
Nou, 'zoeken' is niet echt nodig hoor. ;)
pi_127869140
quote:

[..]

Eens. Jammer dat ze dat digitaal aanbieden van content nu verneuken en Sony er nou voor heeft gezorgd dat we dat de komende jaren niet gaan krijgen en dat Al in One entertainment system hier in Europa misschien niet van de grond af gaat komen...maar de Amerikaanse markt gaat er idd wel happy mee zijn.
  zondag 16 juni 2013 @ 18:48:26 #145
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127869159
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:47 schreef CaasS het volgende:

[..]

Eens. Jammer dat ze dat digitaal aanbieden van content nu verneuken en Sony er nou voor heeft gezorgd dat we dat de komende jaren niet gaan krijgen en dat Al in One entertainment system hier in Europa misschien niet van de grond af gaat komen...maar de Amerikaanse markt gaat er idd wel happy mee zijn.
NetFlix kwam toch naar Europa voor het einde van het jaar?
pi_127869211
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik hoop het, maar zag een interview met die Major Nelson en die blaimt Europese regelgeving als het gaat om Netflix....dus ben daar inmiddels wat sceptisch over. Maar misschien dat ze er wel mee komen of met andere dingen.
pi_127869406
quote:

[..]

Jezus zeg, waar maak jij je toch druk om :') Het enige wat jij kan doen is Microsoft bashen :')
pi_127869503
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Klopt, maar prijs is nog niet duidelijk
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 16 juni 2013 @ 19:05:10 #149
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127869750
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Klopt, maar prijs is nog niet duidelijk
Mooi nog meer geld uitgeven O+
pi_127869995
quote:

[..]

Haha mensen die per se een home entertainment systeem willen en niet gamen kunnen al jarenlang een apple tv of google tv of samsung smart tv halen :P Die hoeven helemaal geen xbox voor 500 euro.

Zeker buiten Amerika waar die diensten niet gaan werken...

Bovendien kan de PS4 dan geen Netflix afspelen? Gaat de PS4 geen integratie krijgen met Sony Entertainment content... jawel!

Microsoft maakt een fout door te denken dat niet gamers naar de winkel gaan rennen voor deze shit. Niet gamers kopen lekker een apple tv en een ipad en zijn daar zoet mee ;)

Geloof me als je als ouder gaat zien dat precies dezelfde console voor 100 euro minder hetzelfde kan koop je die ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')