abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127861197
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef Drentsche het volgende:
Ik ga voor de ps4 want dan blijven me games geld waard mocht ik ze ooit willen verkopen, of games waard in het geval ik zou willen ruilen.(nee je kan xbox one games niet ruilen of verkopen)
De ps4 gewoon blijft werken als ik een keer een internet storing heb die langer duurt dan 24 uur, dat vind ik niet alleen prettig maar niet meer dan normaal.
Ook ben ik erg blij met de mogelijkheid om games te importeren nu kan ik games soms eerder en goedkoper in huis krijgen. (ja de ps4 is regio-vrij)

De fijnere controller en halo 5 rechtvaardigen voor mij niet de enge restricties die ik ook verplicht bij de xbox one zou moeten nemen, dat betekent niet dat ik ze niet zal missen.
Hopelijk komt deze fijne controller er ook voor de ps4 is echt een must have denk ik.
Xbone is onderverdeeld in regio's. Die regio's zijn nog niet bekend.
Lenen uitlenen niet, wel family.
Verkopen kan ook.
pi_127861436
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef ukga het volgende:
kan niet wachten tot de eerste verkoopcijfers van xbox en playstation binnen zijn
ben benieuwd hoeveel er een xbox gaan halen
Las net dit via N4G.com:

'Playstation 4 Dominating Pre-Orders
Gamers are speaking with their wallets following E3 2013, a show that was dominated by Sony PlayStation 4 in the next gen battle. Amazon has already sold out of the $400 PlayStation 4 launch edition of the next gen console, which will be available on day one of Sony’s launch. Sony is still selling PS4 as a $400 Standard Edition, but is not guaranteeing when gamers will receive that version this fall.'

Pre-orders zeggen nog niet alles maar het is wel opmerkelijk dat de PS4 het zo goed doet in Xbox-country.
pi_127861445
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef CaasS het volgende:

[..]

Xbone is onderverdeeld in regio's. Die regio's zijn nog niet bekend.
Lenen uitlenen niet, wel family.
Verkopen kan ook.
Laat ik nu best vaak lenen en uitlenen met me vrienden, is echt handig om zo nieuw spul te ontdekken waar ik anders niet eens van had geweten dat het bestond, verder ook een hele goede manier om te ontdekken of iets voor mij de moeite is om e.v.t. te kopen.

En verkopen kan wel, maar is nog maar de vraag bij welke winkelketens dat zou kunnen, bij de ps4 heb ik gewoon de vrijheid om het bij me vrienden of op marktplaats te doen. :Y
  zondag 16 juni 2013 @ 14:51:35 #104
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127861636
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef Drentsche het volgende:
Ik ga voor de ps4 want dan blijven me games geld waard mocht ik ze ooit willen verkopen, of games waard in het geval ik zou willen ruilen.(nee je kan xbox one games niet ruilen of verkopen)

Grote onzin dit alweer.

De ps4 gewoon blijft werken als ik een keer een internet storing heb die langer duurt dan 24 uur, dat vind ik niet alleen prettig maar niet meer dan normaal.
Dat is wel een voordeel maar de kans dat jij een internetstoring hebt van meer dan een dag is wel gigantisch klein natuurlijk.

Ook ben ik erg blij met de mogelijkheid om games te importeren nu kan ik games soms eerder en goedkoper in huis krijgen. (ja de ps4 is regio-vrij)

De fijnere controller en halo 5 rechtvaardigen voor mij niet de enge restricties die ik ook verplicht bij de xbox one zou moeten nemen, dat betekent niet dat ik ze niet zal missen.
Hopelijk komt deze fijne controller er ook voor de ps4 is echt een must have denk ik.

Heel leuk die converters maar ze werken voor geen meter.

zondag 16 juni 2013 @ 14:53:04 #105
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127861680
Maar iedereen loopt elkaar maar dom na te blaten het is best aandoenlijk allemaal.
pi_127861705
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:45 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Las net dit via N4G.com:

Gamers are speaking with their wallets following E3 2013, a show that was dominated by Sony PlayStation 4 in the next gen battle. Amazon has already sold out of the $400 PlayStation 4 launch edition of the next gen console, which will be available on day one of Sony’s launch. Sony is still selling PS4 as a $400 Standard Edition, but is not guaranteeing when gamers will receive that version this fall.'

Pre-orders zeggen nog niet alles maar het is wel opmerkelijk dat de PS4 het zo goed doet in Xbox-country.
Vind je? Mensen die pre-orderen zijn hardcore gamers en die haten Xbox nu vanwege DRM/2hand. Plus goedkoper, MS nog niemand weggeblazen met die exclusive titels. Ze moeten het daar gaan winnen met dat all in one idee lijkt me, dus ik snap het wel.
pi_127861986
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:45 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Las net dit via N4G.com:

Als zelfs in de VS, het land van Microsoft waar al die diensten moeten gaan werken PS4 aan kop is.

Heb ik weinig vertrouwen voor de xbox in landen met minder goed internet en landen waar de diensten ontbreke en waar de PS3 leading is :)
  zondag 16 juni 2013 @ 15:22:12 #108
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_127862624
Komt omdat alle hardcore gamers aan pre-orderen doen. Zodra de grote slapende reus die de massa heet wakker wordt, staat microsoft binnen een dag aan kop.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_127863635
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 15:03 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Als zelfs in de VS, het land van Microsoft waar al die diensten moeten gaan werken PS4 aan kop is.

Heb ik weinig vertrouwen voor de xbox in landen met minder goed internet en landen waar de diensten ontbreke en waar de PS3 leading is :)
Ik heb in totaal weinig vertrouwen in de XBOX
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127865722
pi_127865780
quote:
6s.gif Op zondag 16 juni 2013 15:22 schreef Kutmanager het volgende:
Komt omdat alle hardcore gamers aan pre-orderen doen. Zodra de grote slapende reus die de massa heet wakker wordt, staat microsoft binnen een dag aan kop.
Ja want de massa die wil 100 euro extra gaan betalen en geen 2e hands games xd

Als zelfs de hardcore gamers die 100 euro extra er niet voor over hebben wn Microsofts DRM shit niet willen dan wil de massa dat zeker niet ;)
pi_127866173
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ja want de massa die wil 100 euro extra gaan betalen en geen 2e hands games xd

Als zelfs de hardcore gamers die 100 euro extra er niet voor over hebben wn Microsofts DRM shit niet willen dan wil de massa dat zeker niet ;)
Volgens mij boeit het 90% van de gamers helemaal niets dat ze hun games niet kunnen verkopen. Echter zitten zij niet op internet fora waardoor het lijkt alsof de hele community zich er druk over maakt.
pi_127866230

De polls liegen er niet om.
pi_127866280
PS4 can do Cloud Computing just like Xbox One

http://www.shacknews.com/(...)n-do-cloud-computing
pi_127866430
Zowel de digitale als de fysieke versie van games zullen evenveel gaan kosten op de failbox one.

http://www.cinemablend.co(...)Price-Tag-56761.html
pi_127866912
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:24 schreef xminator het volgende:
Zowel de digitale als de fysieke versie van games zullen evenveel gaan kosten op de failbox one.

http://www.cinemablend.co(...)Price-Tag-56761.html
Eigenlijk wel hetzelfde als met Steam/Origin/PS3/360... Digitaal zowat altijd de adviesprijs terwijl de fysieke versie al tijden afgeprijsd in de winkel ligt. Ook niet zo gek, als ze de digitale versie wel goedkoper maken dan maken de winkels minder winst en zijn ze ook sneller geneigd om de hele X1 niet meer in hun assortiment op te nemen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_127866941
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Tain het volgende:

[..]

Eigenlijk wel hetzelfde als met Steam en de PS3/360... Digitaal zowat altijd de adviesprijs terwijl de fysieke versie al tijden afgeprijsd in de winkel ligt. Ook niet zo gek, als ze de digitale versie wel goedkoper maken dan maken de winkels minder winst en zijn ze ook sneller geneigd om de hele X1 niet meer in hun assortiment op te nemen.
Klopt, is ook inderdaad logisch maar sommige fanboys blijven volhouden dat de digitale games goedkoper gaan zijn op de xbone.
  zondag 16 juni 2013 @ 17:39:57 #118
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_127866985
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:20 schreef xminator het volgende:
PS4 can do Cloud Computing just like Xbox One

http://www.shacknews.com/(...)n-do-cloud-computing
Dat geloof ik niet! Serverpark van MS is vele malen beter.

Vraag is wel of je het wel wil.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_127867076
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet! Serverpark van MS is vele malen beter.

Vraag is wel of je het wel wil.
Dat klopt maar de vraag is ook of de developers er gebruik van gaan maken.

Overigens zal er sowieso geen online pass systeem op de ps4 komen volgens het filmpje en eerdere berichten. Wel grappig als je de mensen van sony zo rustig en kalm ziet praten versus de aggresieve xbox mensen.
pi_127867131
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef xminator het volgende:

[..]

Klopt, is ook inderdaad logisch maar sommige fanboys blijven volhouden dat de digitale games goedkoper gaan zijn op de xbone.
Zonder winkels is dat dus mogelijk. Maar als mensen daar aan vast willen houden dan dus niet. Op lange termijn zou je daar dus meer aan hebben. Ook een gast van Naughty Dog vind het een prima systeem, alleen wordt het niet goed verkocht. En ook zonder heb je die steam sales. Digitaal heeft gewoon veel meer potentie.
pi_127867144
PS4 hierzo, word een top product ^O^
pi_127867230
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:43 schreef CaasS het volgende:

[..]

Zonder winkels is dat dus mogelijk. Maar als mensen daar aan vast willen houden dan dus niet. Op lange termijn zou je daar dus meer aan hebben. Ook een gast van Naughty Dog vind het een prima systeem, alleen wordt het niet goed verkocht. En ook zonder heb je die steam sales. Digitaal heeft gewoon veel meer potentie.
Nogmaals speculaties, het zou een betere systeem kunnen zijn maar met de visie van microsoft gaat dat hem niet worden.

Zoals ze in de voorlichting filmpjes zeiden vindt microsoft de sales op x360 al spectaculair en ze zullen op de xbox one soortgelijke sales geven (oftewel de kortingen zullen ook tegenvallen). Vooralsnog zal digitaal = fysiek qua kosten (waarbij fysiek zelfs vaak nog goedkoper dan digitaal zal zijn.) Dit zijn feiten.
pi_127867236
http://www.edge-online.co(...)could-skip-xbox-one/

Niet alleen vrij om te publishen dus bij Sony, maar kennelijk vraagt MS ook een bedrag van 10.000 dollar als je als Indi developer je game wil aanpassen en vraagt Sony dat niet (meer). Vrij logisch dus dat ze Sony prefereren.
pi_127867254

_O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_127867323
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Nogmaals speculaties, het zou een betere systeem kunnen zijn maar met de visie van microsoft gaat dat hem niet worden.

Zoals ze in de voorlichting filmpjes zeiden vindt microsoft de sales op x360 al spectaculair en ze zullen op de xbox one soortgelijke sales geven (oftewel de kortingen zullen ook tegenvallen). Vooralsnog zal digitaal = fysiek qua kosten (waarbij fysiek zelfs vaak nog goedkoper dan digitaal zal zijn.) Dit zijn feiten.
Aanbieden digitaal is zonder hoesje, zonder boekje, zonder winkel en zonder distributie. Gewoon goedkoper dus. Al zou het voor ons niet goedkoper worden gaat er meer geld naar de industrie (MS en developers) dus beter. Nu gaat het geld naar zaken die onnodig zijn, maar goed dat ziet er nu niet zo positief uit want iedereen wil het houden zoals het is, wat best zuur is en als een overwinning wordt gevierd...Gamemania zal er blij mee zijn. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door CaasS op 16-06-2013 17:59:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')