Als hij wist dat je voor hem zou gaan koken, is het wel erg lomp dat hij überhaubt op het laatste moment besluit om even wat later te komen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:23 schreef Cerbiatto het volgende:
Ik snap hem ook wel, dat hij even iets gaat drinken met collega's en de tijd vergeet.
Simpel, je geeft hem nog één laatste kans, verneukt hij die weer uitmaken, (als er tegen die tijd iets 'aan' is) vergeten, negeren en niet meer omkijkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:23 schreef Cerbiatto het volgende:
Fijn, bedankt, soms weet ik niet of mijn reactie goed is of niet en twijfel ik aan mezelf.
Ja, maar ik ben ergens bang dat hij mij niet zo leuk vindt als ik hem sinds deze actie. Ik wil hem graag vergeven maar misschien beteken ik niks voor hem en gaan dit soort situaties vaker voorkomen?
Klopt, ik had veel moeite gedaan maar misschien zag ik het te mooi in en ben ik te hard van stapel gelopen.
Ik snap hem ook wel, dat hij even iets gaat drinken met collega's en de tijd vergeet.
Veel te overdreven. Je vindt hem leuk en zoiets kan gebeuren. Hij heeft zijn excuses aangeboden, belt je de hele tijd en schaamt zich waarschijnlijk dood.quote:
Het is normaal om daar boos over te worden maar om meteen alles te laten vallen als diegene echt zijn excuses aanbiedt en je hem echt leuk vindt? Ik ga er van uit dat het verder dus wel echt klikt etc. Vind ik een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vergevingsgezind zegIk geloof niet dat ik zo enthousiast meer zou zijn na dit alles. Ik denk dan altijd dat het in een relatie waarschijnlijk alleen maar veel erger wordt met zulk gedrag. Juist in het begin doen verliefde mensen heel veel hun best (zoals jij, TS), maar als hij zich nu al zo gedraagt...
Ja! Als ik potdomme mijn best had staan doen in de keuken en iemand kwam een uur te laat omdat hij meer tijd wilde doorbrengen met mensen die hij die week al 40 uur heeft gezien... Sorry hoor, dan was het voor mij al klaar geweestquote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vergevingsgezind zegIk geloof niet dat ik zo enthousiast meer zou zijn na dit alles. Ik denk dan altijd dat het in een relatie waarschijnlijk alleen maar veel erger wordt met zulk gedrag. Juist in het begin doen verliefde mensen heel veel hun best (zoals jij, TS), maar als hij zich nu al zo gedraagt...
Kwam hij maar een uur te laat!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja! Als ik potdomme mijn best had staan doen in de keuken en iemand kwam een uur te laat omdat hij meer tijd wilde doorbrengen met mensen die hij die week al 40 uur heeft gezien... Sorry hoor, dan was het voor mij al klaar geweest
Respectloos!
Hield het daar maar op idd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kwam hij maar een uur te laat!
Ik vind het ook erg respectloos en tekenend voor een bepaald karakter waar ik geen relatie mee zou willen.
En hoe leuk vindt hij haar dat hij dit doet in de datingfase. Hoe graag wilde hij haar zien? Hoe verliefd denk je dat je bent als je liever met je collega's (die je zoals, DP terecht opmerkte goddomme al de hele week zag) in de kroeg hangt? Wat voor betonblok heb je voor je kop als je weet dat de vrouw waar je mee afsprak voor je ging koken en je komt om middernacht nog even dronken binnen strompelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:14 schreef NotGuilty het volgende:
Ja als dat de hele tijd gebeurt oke, maar kom op 1 keertje en hij heeft zijn excuses aangeboden. Ze vindt hem ook echt leuk. Wie weet vindt hij het zo erg en gebeurt het nooit meer. Ik vind het echt overdreven om nu meteen alles af te kappen. Het is niet dat hij daarna deed alsof het niks uitmaakt wat hij heeft gedaan.
Ik vind dat jullie doen alsof die jongen is vreemdgegaan ofzo![]()
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hij dacht lekker dronken te kunnen worden met zn maten en daarna nog even een vluggertje te kunnen halen bij TS. Terwijl hij duidelijk een normale "date" met haar had afgestemd.
Dat is gewoon respectloos.
Zodat de dame in kwestie nog bozer was geworden en vermoedens had gehad dat hij met een ander in het bed gedoken was. Ja, daar had hij vast wél bonuspunten mee gescored.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dachtHij wilde nog lekker een wip en daarvoor moest hij toch echt nog even langs. Met dat betonblok voor z'n kop want elke zichzelf respecterende man had met heel veel excuses afgebeld en zich kapot geschaamd. Dronken langsgaan
Nou ja, hij had het natuurlijk al verknald door van dat 'even nog met collega's drinken' de hele avond zuipen te maken. Prioriteiten en zulks.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:25 schreef Messina het volgende:
Zodat de dame in kwestie nog bozer was geworden en vermoedens had gehad dat hij met een ander in het bed gedoken was. Ja, daar had hij vast wél bonuspunten mee gescored.
Domste wat je kan doen. Je gaat weer gekwetst worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:55 schreef Cerbiatto het volgende:
Oke, bedankt voor de meningen!![]()
Het klinkt misschien niet zo heftig in mijn verhaal maar het was voor mij echt heel lullig. Ik had mij verheugd op onze afspraak en had erg mijn best gedaan. Maar het kan best zijn dat ik een hele dikke zeur ben.Ik reageerde zo overdreven omdat ik toch best gekwetst was want we hadden een duidelijke afspraak. Bovendien vond ik het ook niet echt prettig om zijn overgeefsel op te ruimen.
Ik ga hem inderdaad nog een kans geven. Ik ben alleen bang dat hij mij niet zo heel leuk vindt want anders was dit denk ik niet eens gebeurd. Maar aan de andere kant: natuurlijk kan het gebeuren dat je een afspraak maakt en je ergens anders te lang blijft hangen. En door drank al helemaal. Ik begrijp hem ook wel..
Al met al: ik wist gewoonweg niet hoe ik moest reageren en of ik normaal had gereageerd. Maar ik heb wel iets aan nieuwe inzichten en ik ga heel nuchter met hem praten en hem nog een kans geven.
Dat denk ik ook. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe dit verder gaat lopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 04:17 schreef Scorpie het volgende:
Domste wat je kan doen. Je gaat weer gekwetst worden.
Zo denken is i.i.g heel ongezond. Niet zo onzeker!quote:Maar goed, dan vraag ik mij af wat ik fout heb gedaan dat hij mij blijkbaar niet leuk genoeg vond.
Je haalt jezelf nogal onterecht naar beneden vind ik.Natuurlijk is het ontzettend lullig en kwetsend voor jou.Ook omdat je er zoveel moeite in hebt gestoken.En het is toch logisch dat je jezelf er op verheugd had.Die man zit hier fout en niemand anders.Ik zou er zelf al klaar mee zijn als iemand 1 uur te laat was gekomen.Daarnaast vind ik het niet normaal om zo laat nog aan te komen en vervolgens de boel onder te kotsen. Het lijkt me ook duidelijk dat zijn prioriteiten niet bij jou liggen als hij liever met collega's gaat drinken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:55 schreef Cerbiatto het volgende:
Oke, bedankt voor de meningen!![]()
Het klinkt misschien niet zo heftig in mijn verhaal maar het was voor mij echt heel lullig. Ik had mij verheugd op onze afspraak en had erg mijn best gedaan. Maar het kan best zijn dat ik een hele dikke zeur ben.Ik reageerde zo overdreven omdat ik toch best gekwetst was want we hadden een duidelijke afspraak. Bovendien vond ik het ook niet echt prettig om zijn overgeefsel op te ruimen.
Ik ga hem inderdaad nog een kans geven. Ik ben alleen bang dat hij mij niet zo heel leuk vindt want anders was dit denk ik niet eens gebeurd. Maar aan de andere kant: natuurlijk kan het gebeuren dat je een afspraak maakt en je ergens anders te lang blijft hangen. En door drank al helemaal. Ik begrijp hem ook wel..
Als jij door iets wat hij duidelijk veroorzaakt heeft gaat twijfelen aan jezelf dan zou ik eerst met je onzekerheid aan de slag gaan ipv een relatie te willen beginnen want zonder goede basis met jezelf kunnen je relaties dat ook niet hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:02 schreef Cerbiatto het volgende:
Maar goed, dan vraag ik mij af wat ik fout heb gedaan dat hij mij blijkbaar niet leuk genoeg vond.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 07:35 schreef Bisamrat het volgende:
Wat ben jij naïef zeg, hij vindt je niet leuk (genoeg) anders was hij wel op tijd geweest voor het eten. Hij komt na het zuipen (4 a 6 uur te laat) dronken bij je langs. Duidelijk geval om nog even te neuken en dan slapen. En jij denkt dat je overdreven reageert? Die kerel ziet je als neukobject en verder niks!
dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 04:37 schreef VacaLoca het volgende:
Verder klinkt dit als typisch geval klootzakje dat onzekere meisjes gebruikt als voetveeg, wetend dat ze 'm toch wel blijven vergeven en dus doet wat ie wilt wanneer ie het wilt. Mocht je 'm al nog een kans geven, en er gebeurd weer zoiets, tel dan snel 1+1 op en laat je daar niet voor lenen.
Als ik goed kan rekenen kwam hij dus pas rond half 2 aankakken?quote:Rond 12 uur/half 1 appte hij dat hij wel langs kon komen en bood hij zijn excuses aan dat het zo laat was geworden.
Maar toen moest ik weer wachten en nam hij weer niet op. Pas na ongeveer een uur kwam hij aanzetten.
Inderdaad...half 2quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:00 schreef Karina het volgende:
Van mij kon hij echt de pot op. OK een uurtje later komen omdat je nog even wat met je collega's wat gaat gaat drinken, soit, maar bij deze aktie had ik hem niet eens meer binnen gelaten:
[..]
dat hij wel langs kon komen en bood hij zijn excuses aan dat het zo laat was geworden.
Maar toen moest ik weer wachten en nam hij weer niet op. Pas na ongeveer een uur kwam hij aanzetten.
Als ik goed kan rekenen kwam hij dus pas rond half 2 aankakken?
Ik had hem niet eens meer binnengelaten... Blijkbaar vond hij zijn collega's leuker dan jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |