Ik ben echt heel benieuwd naar jullie meningen!

Sinds kort ben ik aan het daten met een heel leuk, lief en interessant persoon. Ik krijg kriebels van hem, denk vaak aan hem en het voelt allemaal super fijn. Ik denk wel dat ik voor de eerste keer misschien een beetje verliefd ben.
Vorige week hadden we de afspraak dat hij na zijn werk bij mij zou komen eten. Ik dus ontzettend erg mijn best gedaan met eten koken en had al allerlei scenario's in mijn hoofd over hoe de avond zou verlopen (hopeloos achteraf). Nou ja, ik had erg veel zin in de avond en ik had al helemaal in mijn hoofd dat dit dé avond zou zijn waarin we zouden bespreken dat wij wel eens exclusief kunnen worden.
Nou ja, ik was aan het wachten en kreeg een app van hem dat hij later zou komen omdat hij nog iets ging drinken met collega's. Jammer maar oké, dacht ik. Ik dus wachten en omdat ik na een uur nog niets van hem zag, heb ik hem gebeld. Resultaat: hij nam niet op. Na een tijdje een app verstuurd: niet online. Omdat ik niet opdringerig wilde overkomen heb ik het daarbij gelaten.
Rond 12 uur/half 1 appte hij dat hij wel langs kon komen en bood hij zijn excuses aan dat het zo laat was geworden. Omdat ik niet echt de zeur uit wilde hangen heb ik de excuses aanvaard en dacht ik dat het wel gezellig zou zijn (ook al was het laat) om de hele nacht te praten en te relaxen want dat hebben we een keer eerder gedaan.
Maar toen moest ik weer wachten en nam hij weer niet op. Pas na ongeveer een uur kwam hij aanzetten. Het vervelende was (en nu ben ik misschien naïef) dat hij best dronken was en ik geen normaal gesprek met hem kon voeren. Uiteindelijk werd hij ook nog eens misselijk, heeft hij overgegeven en is vrij snel in slaap gevallen.
De volgende ochtend was best ongemakkelijk. Hij bood zijn excuses wel aan en gaf uitleg maar toch was ik best boos en heb ik uit emotie gezegd dat ik denk dat het beter is dat we niet meer gaan afspreken omdat hij mij blijkbaar toch niet leuk vindt. En misschien was ik daar weer te overdreven in.
En nu voel ik me best rot hierdoor. Hij heeft daarna nog 3 keer contact gezocht maar ik negeer het (op aanraden van vriendinnen) maar ik wil hem eigenlijk best wel spreken. Alleen ik weet gewoon niet zo goed wat ik nog kan zeggen en misschien vindt hij mij niet eens zo leuk, dat denk ik eigenlijk door deze daad. Maar goed, dan vraag ik mij af wat ik fout heb gedaan dat hij mij blijkbaar niet leuk genoeg vond.
Sorry voor het wazige verhaal, maar ik weet gewoon niet of ik juist heb gereageerd en wat ik nou nog tegen hem moet zeggen. Vriendinnen van mij zeggen dat ik hem moet negeren, maar mijn vriendinnen zijn het toch altijd eens met mij en misschien heb ik het allemaal wel te rooskleurig gezien?