Als hij wist dat je voor hem zou gaan koken, is het wel erg lomp dat hij überhaubt op het laatste moment besluit om even wat later te komen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:23 schreef Cerbiatto het volgende:
Ik snap hem ook wel, dat hij even iets gaat drinken met collega's en de tijd vergeet.
Simpel, je geeft hem nog één laatste kans, verneukt hij die weer uitmaken, (als er tegen die tijd iets 'aan' is) vergeten, negeren en niet meer omkijkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:23 schreef Cerbiatto het volgende:
Fijn, bedankt, soms weet ik niet of mijn reactie goed is of niet en twijfel ik aan mezelf.
Ja, maar ik ben ergens bang dat hij mij niet zo leuk vindt als ik hem sinds deze actie. Ik wil hem graag vergeven maar misschien beteken ik niks voor hem en gaan dit soort situaties vaker voorkomen?
Klopt, ik had veel moeite gedaan maar misschien zag ik het te mooi in en ben ik te hard van stapel gelopen.
Ik snap hem ook wel, dat hij even iets gaat drinken met collega's en de tijd vergeet.
Veel te overdreven. Je vindt hem leuk en zoiets kan gebeuren. Hij heeft zijn excuses aangeboden, belt je de hele tijd en schaamt zich waarschijnlijk dood.quote:
Het is normaal om daar boos over te worden maar om meteen alles te laten vallen als diegene echt zijn excuses aanbiedt en je hem echt leuk vindt? Ik ga er van uit dat het verder dus wel echt klikt etc. Vind ik een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vergevingsgezind zegIk geloof niet dat ik zo enthousiast meer zou zijn na dit alles. Ik denk dan altijd dat het in een relatie waarschijnlijk alleen maar veel erger wordt met zulk gedrag. Juist in het begin doen verliefde mensen heel veel hun best (zoals jij, TS), maar als hij zich nu al zo gedraagt...
Ja! Als ik potdomme mijn best had staan doen in de keuken en iemand kwam een uur te laat omdat hij meer tijd wilde doorbrengen met mensen die hij die week al 40 uur heeft gezien... Sorry hoor, dan was het voor mij al klaar geweestquote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vergevingsgezind zegIk geloof niet dat ik zo enthousiast meer zou zijn na dit alles. Ik denk dan altijd dat het in een relatie waarschijnlijk alleen maar veel erger wordt met zulk gedrag. Juist in het begin doen verliefde mensen heel veel hun best (zoals jij, TS), maar als hij zich nu al zo gedraagt...
Kwam hij maar een uur te laat!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja! Als ik potdomme mijn best had staan doen in de keuken en iemand kwam een uur te laat omdat hij meer tijd wilde doorbrengen met mensen die hij die week al 40 uur heeft gezien... Sorry hoor, dan was het voor mij al klaar geweest
Respectloos!
Hield het daar maar op idd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kwam hij maar een uur te laat!
Ik vind het ook erg respectloos en tekenend voor een bepaald karakter waar ik geen relatie mee zou willen.
En hoe leuk vindt hij haar dat hij dit doet in de datingfase. Hoe graag wilde hij haar zien? Hoe verliefd denk je dat je bent als je liever met je collega's (die je zoals, DP terecht opmerkte goddomme al de hele week zag) in de kroeg hangt? Wat voor betonblok heb je voor je kop als je weet dat de vrouw waar je mee afsprak voor je ging koken en je komt om middernacht nog even dronken binnen strompelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:14 schreef NotGuilty het volgende:
Ja als dat de hele tijd gebeurt oke, maar kom op 1 keertje en hij heeft zijn excuses aangeboden. Ze vindt hem ook echt leuk. Wie weet vindt hij het zo erg en gebeurt het nooit meer. Ik vind het echt overdreven om nu meteen alles af te kappen. Het is niet dat hij daarna deed alsof het niks uitmaakt wat hij heeft gedaan.
Ik vind dat jullie doen alsof die jongen is vreemdgegaan ofzo![]()
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hij dacht lekker dronken te kunnen worden met zn maten en daarna nog even een vluggertje te kunnen halen bij TS. Terwijl hij duidelijk een normale "date" met haar had afgestemd.
Dat is gewoon respectloos.
Zodat de dame in kwestie nog bozer was geworden en vermoedens had gehad dat hij met een ander in het bed gedoken was. Ja, daar had hij vast wél bonuspunten mee gescored.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dachtHij wilde nog lekker een wip en daarvoor moest hij toch echt nog even langs. Met dat betonblok voor z'n kop want elke zichzelf respecterende man had met heel veel excuses afgebeld en zich kapot geschaamd. Dronken langsgaan
Nou ja, hij had het natuurlijk al verknald door van dat 'even nog met collega's drinken' de hele avond zuipen te maken. Prioriteiten en zulks.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:25 schreef Messina het volgende:
Zodat de dame in kwestie nog bozer was geworden en vermoedens had gehad dat hij met een ander in het bed gedoken was. Ja, daar had hij vast wél bonuspunten mee gescored.
Domste wat je kan doen. Je gaat weer gekwetst worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:55 schreef Cerbiatto het volgende:
Oke, bedankt voor de meningen!![]()
Het klinkt misschien niet zo heftig in mijn verhaal maar het was voor mij echt heel lullig. Ik had mij verheugd op onze afspraak en had erg mijn best gedaan. Maar het kan best zijn dat ik een hele dikke zeur ben.Ik reageerde zo overdreven omdat ik toch best gekwetst was want we hadden een duidelijke afspraak. Bovendien vond ik het ook niet echt prettig om zijn overgeefsel op te ruimen.
Ik ga hem inderdaad nog een kans geven. Ik ben alleen bang dat hij mij niet zo heel leuk vindt want anders was dit denk ik niet eens gebeurd. Maar aan de andere kant: natuurlijk kan het gebeuren dat je een afspraak maakt en je ergens anders te lang blijft hangen. En door drank al helemaal. Ik begrijp hem ook wel..
Al met al: ik wist gewoonweg niet hoe ik moest reageren en of ik normaal had gereageerd. Maar ik heb wel iets aan nieuwe inzichten en ik ga heel nuchter met hem praten en hem nog een kans geven.
Dat denk ik ook. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe dit verder gaat lopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 04:17 schreef Scorpie het volgende:
Domste wat je kan doen. Je gaat weer gekwetst worden.
Zo denken is i.i.g heel ongezond. Niet zo onzeker!quote:Maar goed, dan vraag ik mij af wat ik fout heb gedaan dat hij mij blijkbaar niet leuk genoeg vond.
Je haalt jezelf nogal onterecht naar beneden vind ik.Natuurlijk is het ontzettend lullig en kwetsend voor jou.Ook omdat je er zoveel moeite in hebt gestoken.En het is toch logisch dat je jezelf er op verheugd had.Die man zit hier fout en niemand anders.Ik zou er zelf al klaar mee zijn als iemand 1 uur te laat was gekomen.Daarnaast vind ik het niet normaal om zo laat nog aan te komen en vervolgens de boel onder te kotsen. Het lijkt me ook duidelijk dat zijn prioriteiten niet bij jou liggen als hij liever met collega's gaat drinken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:55 schreef Cerbiatto het volgende:
Oke, bedankt voor de meningen!![]()
Het klinkt misschien niet zo heftig in mijn verhaal maar het was voor mij echt heel lullig. Ik had mij verheugd op onze afspraak en had erg mijn best gedaan. Maar het kan best zijn dat ik een hele dikke zeur ben.Ik reageerde zo overdreven omdat ik toch best gekwetst was want we hadden een duidelijke afspraak. Bovendien vond ik het ook niet echt prettig om zijn overgeefsel op te ruimen.
Ik ga hem inderdaad nog een kans geven. Ik ben alleen bang dat hij mij niet zo heel leuk vindt want anders was dit denk ik niet eens gebeurd. Maar aan de andere kant: natuurlijk kan het gebeuren dat je een afspraak maakt en je ergens anders te lang blijft hangen. En door drank al helemaal. Ik begrijp hem ook wel..
Als jij door iets wat hij duidelijk veroorzaakt heeft gaat twijfelen aan jezelf dan zou ik eerst met je onzekerheid aan de slag gaan ipv een relatie te willen beginnen want zonder goede basis met jezelf kunnen je relaties dat ook niet hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:02 schreef Cerbiatto het volgende:
Maar goed, dan vraag ik mij af wat ik fout heb gedaan dat hij mij blijkbaar niet leuk genoeg vond.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 07:35 schreef Bisamrat het volgende:
Wat ben jij naïef zeg, hij vindt je niet leuk (genoeg) anders was hij wel op tijd geweest voor het eten. Hij komt na het zuipen (4 a 6 uur te laat) dronken bij je langs. Duidelijk geval om nog even te neuken en dan slapen. En jij denkt dat je overdreven reageert? Die kerel ziet je als neukobject en verder niks!
dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 04:37 schreef VacaLoca het volgende:
Verder klinkt dit als typisch geval klootzakje dat onzekere meisjes gebruikt als voetveeg, wetend dat ze 'm toch wel blijven vergeven en dus doet wat ie wilt wanneer ie het wilt. Mocht je 'm al nog een kans geven, en er gebeurd weer zoiets, tel dan snel 1+1 op en laat je daar niet voor lenen.
Als ik goed kan rekenen kwam hij dus pas rond half 2 aankakken?quote:Rond 12 uur/half 1 appte hij dat hij wel langs kon komen en bood hij zijn excuses aan dat het zo laat was geworden.
Maar toen moest ik weer wachten en nam hij weer niet op. Pas na ongeveer een uur kwam hij aanzetten.
Inderdaad...half 2quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:00 schreef Karina het volgende:
Van mij kon hij echt de pot op. OK een uurtje later komen omdat je nog even wat met je collega's wat gaat gaat drinken, soit, maar bij deze aktie had ik hem niet eens meer binnen gelaten:
[..]
dat hij wel langs kon komen en bood hij zijn excuses aan dat het zo laat was geworden.
Maar toen moest ik weer wachten en nam hij weer niet op. Pas na ongeveer een uur kwam hij aanzetten.
Als ik goed kan rekenen kwam hij dus pas rond half 2 aankakken?
Ik had hem niet eens meer binnengelaten... Blijkbaar vond hij zijn collega's leuker dan jou.
misschien is het zo'n pauper dat hij bij eten alleen denkt aan een frikandel in de frituur gooien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:13 schreef Paxcon het volgende:
Wat een klootzak, terwijl hij een afspraak met jou heeft staan en weet jij aan het koken bent geslagen voor jullie.
Dit dus. Ik was enk ik al lang en breed wat anders gaan doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Inderdaad...half 2
Had de deur niet eens meer opengedaan
En wie denk je dat je zelf bent als je denkt dat het ok is om je zo te laten behandelen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:12 schreef Copycat het volgende:
En ik zou al helemaal niet gaan twijfelen of ik al dan niet overdreven reageer. Wie denkt hij wel niet dat-ie is en wie denkt hij wel niet dat jij bent?
En dat ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wie denk je dat je zelf bent als je denkt dat het ok is om je zo te laten behandelen?
Mja, gewoonlijk zou ik het met je eens zijn maar nu hebben ze wel een punt. In deze lijkt het me dat TS haar vriendinnen gewoon verstandig advies hebben gegeven.quote:
Als je niet zo onzeker bent, waarom denk je dan dat het (deels) aan jou ligt? Niet iedereen kan je leuk vinden, maar dat zegt niet meteen dat jij iets fout hebt gedaan. Als hij op een gegeven moment zegt dat het niet gaat werken tussen jullie, dan zegt dat vrij weinig over jou. Dan kan het net zo goed zijn dat hij dat ene gevoel mist waardoor hij echt voor je wil gaan. Weet jij veel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Cerbiatto het volgende:
Onzeker ben ik niet ofzo maar ik wist niet zeker of ik nou juist had gereageerd. En natuurlijk denk ik wel dat het aan mij ligt als hij mij uiteindelijk niet leuk vindt want dan ligt het ook aan mij. Misschien heb ik iets verkeerd gedaan tijdens de dates, of vindt hij mij simpelweg toch niet zo leuk als ik hem vind, ik ben natuurlijk ook niet perfect.
Ach ja, hoor wie het zegt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef oLexie het volgende:
Stel zeikwijven zeg in dit topic. Natuurlijk is het niet leuk, maar om nou direct helemaal te gaan zwartkijken op hoe zo'n iemand dat in de rest van de relatie is. Het kan gebeuren.
Nee hoor, waarom denk je dat? Hoe zou ik me nou aangesproken kunnen voelen?quote:
Jongens op die leeftijd zeggen alles voor sex, os hij trouwens je eerst vriend / sex partner?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Cerbiatto het volgende:
Het specifieke aantal weet ik niet van de dates omdat we best erg vaak hebben afgesproken, soms elkaar bijvoorbeeld heel even kort zien. Hij toont vaak initiatief, daarom dacht ik ook dat hij mij echt leuk vond. En door zijn woorden en daden.
Onzeker ben ik niet ofzo maar ik wist niet zeker of ik nou juist had gereageerd. En natuurlijk denk ik wel dat het aan mij ligt als hij mij uiteindelijk niet leuk vindt want dan ligt het ook aan mij. Misschien heb ik iets verkeerd gedaan tijdens de dates, of vindt hij mij simpelweg toch niet zo leuk als ik hem vind, ik ben natuurlijk ook niet perfect.
Hij is net 24 en ik ben net 20. Hij kwam voor dit voorval heel volwassen en zelfstandig over dus eigenlijk moet ik hem ook niet afkatten op één gebeurtenis. Maar goed, ik was echt even boos en teleurgesteld.
Mijn vriendinnen zeggen ook stuk voor stuk dat het hem om de seks gaat. Ik hoop niet dat hij mij alleen voor de seks heeft en ergens lijkt het mij ook onlogisch. Hij heeft namelijk wel veel tijd en moeite in mij gestoken en seks is veel makkelijker en sneller te krijgen. Er zijn best veel meisjes die erg snel seks willen en hij vertelde mij dat hij juist is veranderd en op zoek is naar iets serieuzer. Dus het ontgaat mij dat als het een jongen om de seks te doen is, hij er moeite in steekt terwijl de seks ook makkelijker te krijgen is bij andere leuke meiden.
Als er weer zoiets gebeurt dan kap ik het wel af want dan is het wel duidelijk. Maar ik probeer het nu maar gewoon en hoop dat hij mij leuk genoeg vindt. Bedankt voor de reacties!
Wat aan jou ligt? Wat heeft zijn mening over jou te maken met jouw mening over jou?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Cerbiatto het volgende:
En natuurlijk denk ik wel dat het aan mij ligt als hij mij uiteindelijk niet leuk vindt want dan ligt het ook aan mij.
Zijn jullie exclusief in de zin dat hij wat je hierboven beschrijft niet naast jou ook heeft?quote:Mijn vriendinnen zeggen ook stuk voor stuk dat het hem om de seks gaat. Ik hoop niet dat hij mij alleen voor de seks heeft en ergens lijkt het mij ook onlogisch. Hij heeft namelijk wel veel tijd en moeite in mij gestoken en seks is veel makkelijker en sneller te krijgen. Er zijn best veel meisjes die erg snel seks willen en hij vertelde mij dat hij juist is veranderd en op zoek is naar iets serieuzer. Dus het ontgaat mij dat als het een jongen om de seks te doen is, hij er moeite in steekt terwijl de seks ook makkelijker te krijgen is bij andere leuke meiden.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:39 schreef Canillas het volgende:
[..]
Wat aan jou ligt? Wat heeft zijn mening over jou te maken met jouw mening over jou?
[..]
Zijn jullie exclusief in de zin dat hij wat je hierboven beschrijft niet naast jou ook heeft?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:02 schreef Cerbiatto het volgende:
Vorige week hadden we de afspraak dat hij na zijn werk bij mij zou komen eten. Ik dus ontzettend erg mijn best gedaan met eten koken en had al allerlei scenario's in mijn hoofd over hoe de avond zou verlopen (hopeloos achteraf). Nou ja, ik had erg veel zin in de avond en ik had al helemaal in mijn hoofd dat dit dé avond zou zijn waarin we zouden bespreken dat wij wel eens exclusief kunnen worden.
Waarom ligt het aan jou dat hij een botte hork is die had gehoopt om nog ff snel zijn zak te legen na een avondje zuipen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Cerbiatto het volgende:
Het specifieke aantal weet ik niet van de dates omdat we best erg vaak hebben afgesproken, soms elkaar bijvoorbeeld heel even kort zien. Hij toont vaak initiatief, daarom dacht ik ook dat hij mij echt leuk vond. En door zijn woorden en daden.
Hij is net 24 en ik ben net 20. Hij kwam voor dit voorval heel volwassen en zelfstandig over dus eigenlijk moet ik hem ook niet afkatten op één gebeurtenis. Maar goed, ik was echt even boos en teleurgesteld.
Mijn vriendinnen zeggen ook stuk voor stuk dat het hem om de seks gaat. Ik hoop niet dat hij mij alleen voor de seks heeft en ergens lijkt het mij ook onlogisch. Hij heeft namelijk wel veel tijd en moeite in mij gestoken en seks is veel makkelijker en sneller te krijgen. Er zijn best veel meisjes die erg snel seks willen en hij vertelde mij dat hij juist is veranderd en op zoek is naar iets serieuzer. Dus het ontgaat mij dat als het een jongen om de seks te doen is, hij er moeite in steekt terwijl de seks ook makkelijker te krijgen is bij andere leuke meiden.
Als er weer zoiets gebeurt dan kap ik het wel af want dan is het wel duidelijk. Maar ik probeer het nu maar gewoon en hoop dat hij mij leuk genoeg vindt. Bedankt voor de reacties!
Het kan gebeuren dat je een date laat zitten om met collega iets te gaan drinken en dronken te worden? In een relatie had ik het mij misschien kunnen voorstellen -oke ook niet want je hebt een afspraak-, maar tijdens het daten terwijl iemand wacht....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef oLexie het volgende:
Stel zeikwijven zeg in dit topic. Natuurlijk is het niet leuk, maar om nou direct helemaal te gaan zwartkijken op hoe zo'n iemand dat in de rest van de relatie is. Het kan gebeuren.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
Hij is in elk geval niet verliefd op je.
Die conclusie kan je echt wel trekken.
Want dan had hij niet kunnen wachten om na zijn werk naar jou te gaan
Nah, ik kan het niet nakomen van een afspraak met je date die best wat moeite in de avond heeft gestoken toch niet echt wegzetten onder het kopje 'foutje bedankt'quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef oLexie het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef oLexie het volgende:
Top antwoord. Zou het weer lezen 9/10quote:Op zaterdag 15 juni 2013 04:37 schreef VacaLoca het volgende:
Verder klinkt dit als typisch geval klootzakje dat onzekere meisjes gebruikt als voetveeg, wetend dat ze 'm toch wel blijven vergeven en dus doet wat ie wilt wanneer ie het wilt. Mocht je 'm al nog een kans geven, en er gebeurd weer zoiets, tel dan snel 1+1 op en laat je daar niet voor lenen.
In het begin van een relatie wil je juist een goede indruk achterlaten. Als hij nu al niet het fatsoen heeft. Maar kennelijk vind jij het ook fijn om bij de eerste maanden vooral als slaapplaats gebruikt te worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef oLexie het volgende:
Geen idee hoe andere kerels beredeneren, maar als ik op een meid afknap sluit ik het contact af.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:22 schreef Cerbiatto het volgende:
Hij was eerst losbandig qua sekspartners en is nu volwassener geworden op dat gebied. Het lijkt mij niet dom om dat te geloven want veel mensen veranderen op een bepaalde leeftijd.
Dat is natuurlijk wel zo, maar hij gaf mij wel het gevoel dat hij mij echt leuk vond. Misschien heb ik dus iets gedaan of gezegd waardoor hij is afgeknapt. Er is altijd een reden dat iemand niet leuk genoeg is en dan wil ik de reden wel weten.
Ik dacht wel dat hij verliefd was maar dat lijkt mij nu ook niet inderdaad. Ik bel hem straks en dan hoop ik dat we snel afspreken om hierover te praten.
Dus hij is op je afgeknapt en behandelt je daarom volkomen respectloos maar komt ´s nachts wel naar je toe?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:22 schreef Cerbiatto het volgende:
Dat is natuurlijk wel zo, maar hij gaf mij wel het gevoel dat hij mij echt leuk vond. Misschien heb ik dus iets gedaan of gezegd waardoor hij is afgeknapt. Er is altijd een reden dat iemand niet leuk genoeg is en dan wil ik de reden wel weten.
Iemand uren laten zitten met eten en dan 's nachts dronken de boel komen onder kotsen zou toch wel duidelijk moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen idee hoe andere kerels beredeneren, maar als ik op een meid afknap sluit ik het contact af.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iemand uren laten zitten met eten en dan 's nachts dronken de boel komen onder kotsen zou toch wel duidelijk moeten zijn.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iemand uren laten zitten met eten en dan 's nachts dronken de boel komen onder kotsen zou toch wel duidelijk moeten zijn.
Daarom spreek ik wat dat betreft ook puur voor mezelf. Zou goed kunnen dat die gast wel verdere interesse verloren heeft en TS haar huis alleen maar als slaap/neukplek wil gebruiken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als TS (en oLexie) die hint al niet snappen houdt het echt op hoor. Volgende keer maar in de plantenbak pissen, misschien is dat een betere manier.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als hij al afgeknapt is op iets wat jij doet of zegt dan is het jouw onzekerheid en je 'oh nee ik heb iets verkeerds gedaan!' Ik zou daar helemaal gestoord van worden. Grow a spine.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:22 schreef Cerbiatto het volgende:
Hij was eerst losbandig qua sekspartners en is nu volwassener geworden op dat gebied. Het lijkt mij niet dom om dat te geloven want veel mensen veranderen op een bepaalde leeftijd.
Ik dacht wel dat hij verliefd was maar dat lijkt mij nu ook niet inderdaad. Ik bel hem straks en dan hoop ik dat we snel afspreken om hierover te praten.
Notoire te laat-komer meldt zich.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef oLexie het volgende:
Hij is niet afgeknapt op haar, zij is het zoveelste neukertje voor hem.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:28 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Dus hij is op je afgeknapt en behandelt je daarom volkomen respectloos maar komt ´s nachts wel naar je toe?
Waarom biedt hij dan zijn excuses aan en zoekt hij contact? Ik weet het dus niet zeker maar ik merk het vanzelf wel.. Zou ook graag willen weten waarom hij dan is afgeknapt want voor mijn gevoel ging het prima en heb ik niet bewust iets vervelends gedaan. En het leek ook alsof hij mij echt de moeite waard vond enzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook, ze moet het niet bij zichzelf zoeken. Die gast is gewoon een lul!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is niet afgeknapt op haar, zij is het zoveelste neukertje voor hem.
Je excuses aanbieden is wel het minste wat je kan doen hè. Is er nog wel gesext?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:37 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Waarom biedt hij dan zijn excuses aan en zoekt hij contact? Ik weet het dus niet zeker maar ik merk het vanzelf wel.. Zou ook graag willen weten waarom hij dan is afgeknapt want voor mijn gevoel ging het prima en heb ik niet bewust iets vervelends gedaan. En het leek ook alsof hij mij echt de moeite waard vond enzo.
Omdat het zo lekker makkelijk is om een grietje achter de hand hebt dat altijd ja blijft zeggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:37 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Waarom biedt hij dan zijn excuses aan en zoekt hij contact?
omdat hij er blijkbaar mee weg komt...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:37 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Waarom biedt hij dan zijn excuses aan en zoekt hij contact? Ik weet het dus niet zeker maar ik merk het vanzelf wel.. Zou ook graag willen weten waarom hij dan is afgeknapt want voor mijn gevoel ging het prima en heb ik niet bewust iets vervelends gedaan. En het leek ook alsof hij mij echt de moeite waard vond enzo.
Maar zo kent hij mij helemaal niet (tenzij ik zo overkom). Ik spreek nu mijn twijfels uit, dat heb ik naar hem toe niet gedaan. Ik was best boos en reageerde vanuit emotie en achteraf misschien te boos. Ik had misschien juist meer mijn twijfels moeten uitspreken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als hij al afgeknapt is op iets wat jij doet of zegt dan is het jouw onzekerheid en je 'oh nee ik heb iets verkeerds gedaan!' Ik zou daar helemaal gestoord van worden. Grow a spine.
Hoe reageerde hij daarop eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:02 schreef Cerbiatto het volgende:
De volgende ochtend was best ongemakkelijk. Hij bood zijn excuses wel aan en gaf uitleg maar toch was ik best boos en heb ik uit emotie gezegd dat ik denk dat het beter is dat we niet meer gaan afspreken omdat hij mij blijkbaar toch niet leuk vindt. En misschien was ik daar weer te overdreven in.
Nee, je had hem eruit moeten schoppen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Maar zo kent hij mij helemaal niet (tenzij ik zo overkom). Ik spreek nu mijn twijfels uit, dat heb ik naar hem toe niet gedaan. Ik was best boos en reageerde vanuit emotie en achteraf misschien te boos. Ik had misschien juist meer mijn twijfels moeten uitspreken.
Dit. Afspraak maken om te eten, de ander boodschappen laten doen en laten koken enzo, en dan dit flikken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, je had hem eruit moeten schoppen.
Omdat hij je nog wel graag een paar keer wil neuken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:37 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Ja joh, ga de fout bij jezelf zoeken....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Maar zo kent hij mij helemaal niet (tenzij ik zo overkom). Ik spreek nu mijn twijfels uit, dat heb ik naar hem toe niet gedaan. Ik was best boos en reageerde vanuit emotie en achteraf misschien te boos. Ik had misschien juist meer mijn twijfels moeten uitspreken.
Ik snap hem overigens wel; na alles wat hij geflikt heeft krijgt hij alsnog de uitnodiging om langs te komen. Ik zou dan ook denken 'dat wordt neuken!!!!!!!!!!!!!' en alsnog erheen gaan. Can't blame the guy for trying. Dat TS zo makkelijk over zich heen laat lopen, tsja. Ze is een soort enabler.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Afspraak maken om te eten, de ander boodschappen laten doen en laten koken enzo, en dan dit flikken?_! Nee, dat zou exit zijn.
En al helemaal toen bleek dat hij zo zat was dat hij de wc niet eens meer haalde.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, je had hem eruit moeten schoppen.
Dit dus. Hij had meer rekening kunnen houden met je gevoelens. Ik vind je reactie helemaal niet vreemd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Als jullie een afspraak hadden, had hij maar een ander keer moeten gaan drinken met zijn collega's.
En al ging hij drinken, had hij beter helemaal af kunnen zeggen ipv naar jou en vervolgens kotsen.
Dus ik vind jouw reactie niet overdreven.
Maar: hij probeert nu al 3x contact op te nemen, dus wss heeft hij spijt. Als je hem echt leuk vindt, geef hem nog een kans?
quote:
Hier. Dit. Luister naar Ome Re en Ome Scorpie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap hem overigens wel; na alles wat hij geflikt heeft krijgt hij alsnog de uitnodiging om langs te komen. Ik zou dan ook denken 'dat wordt neuken!!!!!!!!!!!!!' en alsnog erheen gaan. Can't blame the guy for trying. Dat TS zo makkelijk over zich heen laat lopen, tsja. Ze is een soort enabler.
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hier. Dit. Luister naar Ome Re en Ome Scorpie.
In godsnaam.
Oh ja, als je er dan nog 's overheen mag is dat een mooie bonus ja. Dus, TS, wees geen bonus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap hem overigens wel; na alles wat hij geflikt heeft krijgt hij alsnog de uitnodiging om langs te komen. Ik zou dan ook denken 'dat wordt neuken!!!!!!!!!!!!!' en alsnog erheen gaan. Can't blame the guy for trying. Dat TS zo makkelijk over zich heen laat lopen, tsja. Ze is een soort enabler.
Eens. Zulke vrienden heb ik ook gehad. Nodig je ze uit om een keer Roti te komen, vervolgens zeggen er 8 dat ze langs zullen komen en zeggen er 5 een half uur van tevoren af. Zonde van moeite en geld die ik in het gerecht had gestopt. Zou ik persoonlijk nooit bij een vriend flikken, zeker nu ik zelf weet hoe vervelend dat isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Afspraak maken om te eten, de ander boodschappen laten doen en laten koken enzo, en dan dit flikken?_! Nee, dat zou exit zijn.
'Sorry dat ik in je badkamer gekotst heb, volgende keer mik ik in de wc! Wanneer spreken we weer af? Ik heb zin in je. Ik denk continu aan je kutje. Het spijt me zo ontzettend, ik zal dit nooit meer doen! Je bent echt speciaal voor me, in tegenstelling tot al die andere wijven. Ik ga je nooit meer kwetsen, dat beloof ik je. Ik wil je laten zien wat ik voor je voel in mijn broek. Geef me de kans het goed te maken tussen je benen. Ik ben echt veranderd, geloof me! Ik ben zo stom geweest!'quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
Gewoon even uit nieuwsgierigheid:
Wat heeft ie precies gezegd en gedaan sindsdien?
Je zegt 'Hij bood zijn excuses aan en heeft al drie keer contact gezocht'.
Hoe? Wat? Een lullig whatsappje met 'ja euh sorry hoor, kan gebeuren?'.
Ik denk dat het uit je gedrag spreekt. Het feit dat jij uitgebreid voor hem gaat staan koken omdat je graag van hem wil horen dat jullie exclusief zijn, schreeuwt 'overcompensatie'. Je voelt je onzeker en wil dat hij meer energie in je stopt, en om voor zijn gebrek aan energie te compenseren stop jij er nog maar wat meer in. Mannen vinden dat niet aantrekkelijk, omdat het aangeeft dat je je afhankelijk van hem voelt. Net zoals mannen 'te lief' kunnen zijn, kunnen vrouwen dat ook, en ik denk dat dat bij jou erg sterk aan de hand is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Nou...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef CristinaYang het volgende:
Hij vindt je niet leuk. Een jongen die echt voor je gaat, komt niet stomdronken bij je thuis aanzetten om vervolgens te kotsen en in slaap te vallen.
Wauwquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat het uit je gedrag spreekt. Het feit dat jij uitgebreid voor hem gaat staan koken omdat je graag van hem wil horen dat jullie exclusief zijn, schreeuwt 'overcompensatie'. Je voelt je onzeker en wil dat hij meer energie in je stopt, en om voor zijn gebrek aan energie te compenseren stop jij er nog maar wat meer in.
Dit ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:22 schreef Fascination het volgende:
zie je wel, vrouwen vallen op klootzakken
quote:
Als het een FOK!er was had hij moeite van z'n zolderkamer af te komen en heeft daar dan uit pure noodzaak de biervoorraad opgedronken (de waterkraan is immers beneden).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:28 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als het een FOK!er was had hij moeite van z'n zolderkamer af te komen en heeft daar dan uit pure noodzaak de biervoorraad opgedronken (de waterkraan is immers beneden).
Zoveel moeite kost het:The fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Datquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef oLexie het volgende:
Hoe lees je uit dit verhaal dat hij het goed wil maken? Het klinkt voor mij eerder alsof hij gewoon seks/een warm vrouwenlichaam in z'n bed wilde en daarom bij haar is gaan slapen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat
ts nodigd hem uit ( dat ZIJ die avond als DE avond van haar leven ziet weet HIJ toch niet)
hij had het gezellig
ts is boos
hij wil het goedmaken en komt toch
ts is foreveralone&boos
staat in de opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe lees je uit dit verhaal dat hij het goed wil maken? Het klinkt voor mij eerder alsof hij gewoon seks/een warm vrouwenlichaam in z'n bed wilde en daarom bij haar is gaan slapen.
Trouw met mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat het uit je gedrag spreekt. Het feit dat jij uitgebreid voor hem gaat staan koken omdat je graag van hem wil horen dat jullie exclusief zijn, schreeuwt 'overcompensatie'. Je voelt je onzeker en wil dat hij meer energie in je stopt, en om voor zijn gebrek aan energie te compenseren stop jij er nog maar wat meer in. Mannen vinden dat niet aantrekkelijk, omdat het aangeeft dat je je afhankelijk van hem voelt. Net zoals mannen 'te lief' kunnen zijn, kunnen vrouwen dat ook, en ik denk dat dat bij jou erg sterk aan de hand is.
Nee, er staat in de OP dat hij sorry gezegd heeft. Sorry zeggen is iets heel anders dan iets goed willen maken. Dingen zeggen zijn makkelijk, helemaal als je er je zin mee wil krijgen, met daadwerkelijke daden aan komen zetten is heel wat anders.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, er staat in de OP dat hij sorry gezegd heeft. Sorry zeggen is iets heel anders dan iets goed willen maken. Dingen zeggen zijn makkelijk, helemaal als je er je zin mee wil krijgen, met daadwerkelijke daden aan komen zetten is heel wat anders.
vrouwenquote:Hij heeft daarna nog 3 keer contact gezocht maar ik negeer het (op aanraden van vriendinnen) maar ik wil hem eigenlijk best wel spreken. Alleen ik weet gewoon niet zo goed wat ik nog kan zeggen en misschien vindt hij mij niet eens zo leuk, dat denk ik eigenlijk door deze daad. Maar goed, dan vraag ik mij af wat ik fout heb gedaan dat hij mij blijkbaar niet leuk genoeg vond.
Waar lees jij dat hij het goed wilde maken? Er staat alleen dat hij contact opgenomen heeft, niet wat zijn verdere intenties daarbij waren. Je bent nu net zo erg voor hem aan het invullen als dat zij doet, waarom zou je dat willen doen? Zijn gedrag spreekt toch luid genoeg?quote:
jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waar lees jij dat hij het goed wilde maken? Er staat alleen dat hij contact opgenomen heeft, niet wat zijn verdere intenties daarbij waren. Je bent nu net zo erg voor hem aan het invullen als dat zij doet, waarom zou je dat willen doen? Zijn gedrag spreekt toch luid genoeg?
Ho, je hebt mij nergens horen zeggen dat hij het goed zou moeten maken, ik wees je er enkel op dat je haar woorden verdraaide.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jaWAT EEN EIKEL *sipt van dr rose* alle mannen zijn klootzaken
verdomme man, wat nou goedmaken, hij is niet vreemdgegaan, gewoon een foute afweging gemaakt, alsof de wereld nu vergaat, en de enige reden dat hij het niet 'goed kan maken' is omdat haar rosedrinkende vriendinnen dat niet willen
zo..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ho, je hebt mij nergens horen zeggen dat hij het goed zou moeten maken, ik wees je er enkel op dat je haar woorden verdraaide.
Ik denk persoonlijk zelfs dat 80% van de mannen zich zo gaat gedragen als een vrouw zich opstelt als TS doet, en dat zij z'n gedrag veroorzaakt/versterkt. Als ik haar was zou ik gewoon een stapje terugnemen, en ipv sloten van energie in deze jongen te steken, gewoon even naar achteren te leunen. Als hij dan weer wat meer z'n best gaat doen weet je dat ze op gelijkwaardige voet staan, zo niet, weet ze ook genoeg.
Inderdaad ja. En als TS hiervoor echt een ander beeld van hem heeft, kan ze nog denken dat het eenmalig is. Maar dan denk ik niet dat ze dit op gaat lossen door WEER hem te bellen en het over gevoelens en dergelijke te hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Kotsen in het huis van de vrouw waar je uren te laat aan komt kakken met je ladderzatte kop een verkeerde afweging noemen, priceless.
En dan slaat ze alle beargumenteerde raad in de wind.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef Lienekien het volgende:
Ook weer typisch, trouwens. TS vraagt raad bij haar vriendinnen, TS vraagt hier raad. Zelf een beslissing nemen is kennelijk heul moeilijk!
Niet alle, het advies 'niet zeiken, kan iedereen overkomen en iedereen verdient een 2e kans' viel beterquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan slaat ze alle beargumenteerde raad in de wind.
Dat is waar. Haar vriendinnen wilden haar dat advies niet geven, dus kwam ze hier die naald in de hooiberg zoeken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:32 schreef computergirl het volgende:
Niet alle, het advies 'niet zeiken, kan iedereen overkomen en iedereen verdient een 2e kans' viel beter
Ligt eraan, als ze in bed tegenvalt gaat hij na 1 keer al verder.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar. Haar vriendinnen wilden haar dat advies niet geven, dus kwam ze hier die naald in de hooiberg zoeken.
En hij denkt: 'easy scoring, no contest, no glory.' Nog een paar keer neuken en hij gaat verder, wat ik je brom.
Jij vindt dat 'Je wacht maar met je zelfgeknutselde voer, ik ga eerst ff zuipen, daarna als ik tijd kan vinden kom ik alsnog wel op onze afspraak... kotsend en dronken en een uur of zes te laat' echt 'ik ben verliefd op je / ik vind jou echt de moeite waard' schreeuwen ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:42 schreef Kingstown het volgende:
Ik vind het reuze knap hoe mensen zo zeker weten wat de jongen in kwestie denkt.
Niemand kent hem, niemand heeft hem ooit gesproken, maar wat hij voelt en denkt dat weten een heleboel glazen bol specialisten dan weer wel.
je kan er natuurlijk heel dramatisch over doen, maar het stelt natuurlijk niets voor, alsof je je nieuwe vlam de deur uit moet trappen als ze hoofdpijn heeftquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Kotsen in het huis van de vrouw waar je uren te laat aan komt kakken met je ladderzatte kop een verkeerde afweging noemen, priceless.
Trololololquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je kan er natuurlijk heel dramatisch over doen, maar het stelt natuurlijk niets voor, alsof je je nieuwe vlam de deur uit moet trappen als ze hoofdpijn heeft
Haha, buuuuuuuurnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij vindt dat 'Je wacht maar met je zelfgeknutselde voer, ik ga eerst ff zuipen, daarna als ik tijd kan vinden kom ik alsnog wel op onze afspraak... kotsend en dronken en een uur of zes te laat' echt 'ik ben verliefd op je / ik vind jou echt de moeite waard' schreeuwen ja?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |