SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
hoi xdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ben ik weerChillings in de stad was leuk :d
Hallonquote:
best chillin here in turkey, yes please im professional kababboer, come in and buy kebab special korting for hollandquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hallon![]()
Lekker gechilled in Turkey my friend ?, I like Holland, special price for you.
Good weedjuhs, jwz, allah akbar stoned.
Jatoch g je weet zelluf mang g we gaan toch smoken mimangquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:03 schreef Ro-ald het volgende:
Dientje 30 juni eindelijk weer met jou smoken
ohjaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja je moet even waarschuwen voor de muziek
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik las "dode katten in babyhouding in je armen" the fuck.
DafuQquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok okquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Gelijk grootse verwachtingen.
Nog brak van gisteren en beetje sosn drank enz gewoon.
Sukkelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Gelijk grootse verwachtingen.
Nog brak van gisteren en beetje sosn drank enz gewoon.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ewa ga niet biggie doen dat is de sos maar.
Nee maar sukkel omdat je al brak bent en er nu meer zooi in gooit, heb je morgen een dubbele kater, handigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:22 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
heb amper op hoor
ga t niet zo laat maken.
Veel te moe voor.
ohhhh, nouja zooi in gooitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar sukkel omdat je al brak bent en er nu meer zooi in gooit, heb je morgen een dubbele kater, handig
toomuchdrugsmanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ik dus al zeiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon fucked up mind denk ik.
[ afbeelding ]
haha neh.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]. Mot je nog wat te roken hebben broeder ?
Of drinken, mag ook
Hahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon fucked up mind denk ik.
[ afbeelding ]
Aaah oke, slaap lekker vrind.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha neh.moet zo maar een beetje bijslapen.
Inhalen van vannacht.
Is goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga morgen een report over deze nacht posten hier
Zulke gesprekken hadden wij dus vanavond.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:15 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ging mijn potsts teruglezen,maar ik snap het niet meerf
Het is weekend en ik doe mee aan de maatschappij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:47 schreef wietparkiet het volgende:
Roald heeft een drankprobleem. Deze arme ziel drinkt meer dan hij aankan
Welkom terug bij de wereld van de bewustzijnde.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Welkom terug bij de wereld van de bewustzijnde.
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:30 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme, werken van 9 tot 5 op een wederom drukke zaterdag vol skeere zigeuners en hordes krijsende kutkinderen...
Wish me luck
Weet ik veel, ik vroeg of je wel: "kenker" mocht zeggen i.p.v. "kanker," toen werd ik 2 dagen gebannedquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik vroeg of je wel: "kenker" mocht zeggen i.p.v. "kanker," toen werd ik 2 dagen gebanned
Niet grappigquote:
Wattan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:14 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik krijg echt de ene na de andere vreemde huidziekte
Ja echt... wtf.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet gewoon lachen dat je zelfs daar een ban voor krijgt.
lulzquote:
Regenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:01 schreef Moira. het volgende:
Wtffamfare voor de winkel
in de regen
famfares
Waarom?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:01 schreef Moira. het volgende:
Wtffamfare voor de winkel
in de regen
famfares
Fappenquote:
Mep ze tot ze ophoudenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Wtfaan de andere kant nog een andere famfare
En uiteraard de huilende krijsende jankende babys en kinderen in de winkel
Klinkt als een chille baanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Wtfaan de andere kant nog een andere famfare
En uiteraard de huilende krijsende jankende babys en kinderen in de winkel
Binnenste schaamlipjesquote:
quote:
Stoned in kinderpretparken ronddwalenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf ik ben morgen jarig, legale drinkleeftijd enzulks, en dan wil mijn vader naar Plopsaland gaan ...
Stoned in het bijzijn van mijn familie zeker.quote:
België is ok, goei bier en goedkope shagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Unscrewed het volgende:
Plopsaland
Is dat niet in Belgie?
Belgie
Fuck hun, 't is jouw verjaardag tochquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stoned in het bijzijn van mijn familie zeker.
quote:
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
België is ok, goei bier en goedkope shag
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf ik ben morgen jarig, legale drinkleeftijd enzulks, en dan wil mijn vader naar Plopsaland gaan ...
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Unscrewed het volgende:
quote:
Ja even serieus.quote:
vitiligo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Van die pigmentvlekken enzo, en dan bijna elke mogelijke variant daarvan...
._. Pak een mes en snij ze eruit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Godverquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Unscrewed het volgende:
Oh das niet tofquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Onder andere, bijv. ook halo naevus, dan krijg je zo'n vitigilo vlek rond al je moedervlekken. Bij mij zijn inmiddels bijna al m'n moedervlekken vervangen door witte vlekken.. Terwijl ik vroeger juist het tegenovergestelde van vitigilo had, van die bruine vlekken met te veel pigment.quote:
Treetje halve liters Schultenbrau tussen de voeten in de auto?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ja even serieus.
Hij vind het raar dat ik dan liever thuis blijf
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Treetje halve liters Schultenbrau tussen de voeten in de auto?
Oh, sorry schatjequote:
Dat is kei chill, automatisch worden je moedervlekken weggehaald, ik zou blij zijn.quote:In de meeste gevallen wordt de ring eerst lichter of groter, en wordt de moedervlek helemaal of bijna helemaal opgeruimd. Daarna komt de kleur in de ring geleidelijk weer terug. Dit proces kan wel enkele maanden tot jaren duren. Soms is het pigment helemaal weg en komt ook niet meer terug en blijft voor altijd een witte plek achter.
Als het een big ass moedervlek is ja, niet als het een speldenknop isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is kei chill, automatisch worden je moedervlekken weggehaald, ik zou blij zijn.
Ja oke.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het een big ass moedervlek is ja, niet als het een speldenknop is
Natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja oke.
Ik vraag me af of donkere mensen moedervlekken hebben..
Zijn dat dan nog donkerdere moedervlekken of lichter?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Natuurlijk! Alleen ik heb er maar een paar, van die mini dingetjes, en tevens een gepigmenteerde vlek op m'n been
bij negers zie je ze nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja oke.
Ik vraag me af of donkere mensen moedervlekken hebben..
Heb jij ooit moedervlekken gezien die lichter zijn dan iemands huis dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zijn dat dan nog donkerdere moedervlekken of lichter?
Ik wil een neger zijnquote:
jij bent geen donker mensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Natuurlijk! Alleen ik heb er maar een paar, van die mini dingetjes, en tevens een gepigmenteerde vlek op m'n been
Nee, maar ik heb ook nog nooit een moedervlek bij een neger gezienquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij ooit moedervlekken gezien die lichter zijn dan iemands huis dan?
Dan heb jij wel een sexy huid, want heel blank is Vas_ ook niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
jij bent geen donker mens
ben net zo bruin als jij als ik terug kom uit turkije
En bietsende negersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:30 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme, werken van 9 tot 5 op een wederom drukke zaterdag vol skeere zigeuners en hordes krijsende kutkinderen...
Wish me luck
Ik kan ook wel wat gebruikenquote:
Ik ben fucking bleekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat gebruiken
Maar eens zonnen van de week
quote:
Bedankt voor de informatie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:57 schreef Unscrewed het volgende:
Maar ik heb wel een grote penis, dus ja.
Geen probleem.quote:
Unnie is in de warriequote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:59 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben blij
Wat leef ik toch in een kut wereld
Wat is het leven toch mooi
Wut
Hihi nee nee iedereen in de wereld is in de war behalve ik..quote:
It's magic! Regen enzo hier, klik op die link en de zon gaat schijnenquote:
Ja man, ik snapquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hihi nee nee iedereen in de wereld is in de war behalve ik..
snapje![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
It's magic! Regen enzo hier, klik op die link en de zon gaat schijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Spaans of niet, ik krijg er zin in bier van
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hier regent het ook. De engeltjes huilen
![]()
( Dat werd mij vroeger in groep 1 en 2 verteld toen
ik nog op een Katholieke school zat
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit dus.Voglens mij is 'geloof' nog verslavender dan Meth.
Pics.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb zojuist een post geplaatst terwijl ik zat te poepen
Idealismequote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Waarom is het zo verslavend om jezelf voor te liegen
Ik heb mijn kindjes naar het betere rijk laten zwemmenquote:
Gemakzucht, dan hoef je zelf nergens over na te denken en geen verantwoordelijkheid te nemenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Waarom is het zo verslavend om jezelf voor te liegen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
WTF Deze shit is van een chick? Doe MOET wel in haar reet gebeukt zijn
wil je zo'n shitload eruit kunnen persen.Alles iedere keer terug gestampt.
En dan zo'n resultaat.
KLIKKEN OP EIGEN RISICODoet het niet bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER: Mothershit and floating saucersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______
Fix:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gemakzucht, dan hoef je zelf nergens over na te denken en geen verantwoordelijkheid te nemen
quote:
Jawel, maar triest is het wel..quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Beste site ooit
WtfSPOILER: Mothershit and floating saucersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viespeukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
kut zooiik ga ook niet nog langer
poep raten
Hahahah poep reten hahaha
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
WtfVriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
WtfDat wijf is spontaan ongesteld gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oogkk alert![]()
Valt mee, voornamelijk rug en borst gelukkig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heel opvallend dan? In je gezicht en nek bijv?
Kan dat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Uitgescheurde anus van een te dikke drol whiiieeehiiieeeeeeee
Ik heb ook wel eens zo'n dikke drol gehad datquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kan dat?
Moet je maar niet je poep inhouden.
Jij fapt op squat sites.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso dat er een paar mensen op die site zitten te fappen
Ik had een keer van die kanonskogels.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zo'n dikke drol gehad dat
het pijn deedEcht tering veel pijn.
Hahaha van die poepseks liefhebbers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso dat er een paar mensen op die site zitten te fappen
Oef. Of dat je poept, en hij is zo groot dat ie voor de helft eruit steekt, neem je even pauze om weer aan te drukken en dan glijd ie weer erinquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zo'n dikke drol gehad dat
het pijn deedEcht tering veel pijn.
Bwhuahahahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had een keer van die kanonskogels.
Drollen met heimweequote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oef. Of dat je poept, en hij is zo groot dat ie voor de helft eruit steekt, neem je even pauze om weer aan te drukken en dan glijd ie weer erinDat kan ook pijn doen
Nou..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
BwhuahahahaZo, daar kunnen we allemaal
wel over mee praten denk ik.
Mijn kourick overtreft niemand. Zelf Bono niet
Of billen samenknijpen zodat je hem knipt en alles onder de schijt zitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Drollen met heimweeDie moet je onder druk zetten
Ik zit serieus hard op te lachen hahahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Of billen samenknijpen zodat je hem knipt en alles onder de schijt zit![]()
Fucking ranzig
Ik heb een keer zoveel gezopen dat ik aan de diarree was van de drank.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef Ro-ald het volgende:
Of als je een avondje gedronken hebt,en de volgende ochtend gaat poepen.
Stinkt het echt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb een keer zoveel gezopen dat ik aan de diarree was van de drank.
Hoe dat kan weet ik niet, maar het was een diepe zware zure meur
dat als je het zou ruiken, dat het een kadaver was in een compostbak.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zit serieus hard op te lachen hahaha
je drol 'knippen' met je anus![]()
Please god, stop me !
Gadverdammequote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Lachen om poep is altijd grappigNog leuker was
vorige jaar op introductiekamp van t studiejaar...
zo'n gozer en ik gingen proberen elkaar te overtreffen met scheten.
En op een gegeven moment, effe buiten roken, kwamen we weer binnen...
en je kon gewoon ruiken dat er gebout was.
Die voel ik opkomen, als t zo ver is, laat ik de druk oplopenquote:
Ja, dat was de redenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik vroeg of je wel: "kenker" mocht zeggen i.p.v. "kanker," toen werd ik 2 dagen gebanned
zeggen dat je niet kan lopen en vragen of ze werk voor je hebben wat je zitten kan doen. heb dat ook eens gedaan toen ik in de kroeg in een kapot glas was gaan staan die mn voet doorboorde. mocht ik allemaal makkelijke zitklusjes doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:31 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb zo'n open vlees wond op de hak van mijn voet, dus ik kan amper lopen of heel dat ding gaat trekken en dikke pijn.
En dan 7u lopen
ook een keer gehad. mijn darmen deden het niet een daardoor ging alle drank ipv naar mn blaas naar mn anus. maar er was geen wc in de kroeg dus ik snel naar huis gefietst waar de restanten van ong 10 bier uit mijn anus kwamenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb een keer zoveel gezopen dat ik aan de diarree was van de drank.
Hoe dat kan weet ik niet, maar het was een diepe zware zure meur
dat als je het zou ruiken, dat het een kadaver was in een compostbak.
Ja dat was inderdaad de reden.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die voel ik opkomen, als t zo ver is, laat ik de druk oplopen
en ga ik op de wc zitten. Ik zal eens een geluidsopname maken
uploaden in soundcloud ( hoe grappig!) en post de link hier.
Ghe ghe ghe, een hele echo en special sound effect in mijn plee.
Er valt niet veel te doen in de supermarkt wat zittend kan, ben ik bang.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
zeggen dat je niet kan lopen en vragen of ze werk voor je hebben wat je zitten kan doen. heb dat ook eens gedaan toen ik in de kroeg in een kapot glas was gaan staan die mn voet doorboorde. mocht ik allemaal makkelijke zitklusjes doen
Dan voel je je echt zo'n sprenkelsysteemquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
ook een keer gehad. mijn darmen deden het niet een daardoor ging alle drank ipv naar mn blaas naar mn anus. maar er was geen wc in de kroeg dus ik snel naar huis gefietst waar de restanten van ong 10 bier uit mijn anus kwamen
Ik ga mijn best doenquote:
Morgen,wat was jouw mooiste poepplek?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:40 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh. Achterlijk lekker uitgeslapen vandaag
Morgen kan dat niet want ik heb een goederendient op Den Bosch om fucking 9 uur in de ochtend
FML
Dan kan je toch gewoon uitslapen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:40 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh. Achterlijk lekker uitgeslapen vandaag
Morgen kan dat niet want ik heb een goederendient op Den Bosch om fucking 9 uur in de ochtend
FML
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha van die poepseks liefhebbers.
Iets met skat heet dat toch
[ Bericht 9% gewijzigd door Fopje op 15-06-2013 12:53:49 ]
Ik heb op de 80e verdieping van de Petronas Towers in Kuala Lumpur gekakt..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Morgen,wat was jouw mooiste poepplek?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Ja wtf zieke mensen, hopen dat ze stikken in een mega drol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Fopje op 15-06-2013 12:54:00 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ben bij Moira, dus 22 uur naar bed geloof ik niet inquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon uitslapen?
Als je om 22u naar bed gaat heb je alsnog 11uur slaap.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Ik ga niet eens kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Fopje op 15-06-2013 12:54:17 ]
Baasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb op de 80e verdieping van de Petronas Towers in Kuala Lumpur gekakt..
Mooie plee, veel marmer en luxe. Wat een genot was dat
Stiekem vind je het leukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Ahh man, die shit is echt nasty. Waarom kijk ik ook
Ahquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben bij Moira, dus 22 uur naar bed geloof ik niet in
Ditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja wtf zieke mensen, hopen dat ze stikken in een mega drol.
Jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:44 schreef Drommeldaris het volgende:
G's, zal ik een foto van mijn poep maken?
Maak er een topic voor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:44 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:
Jaaaaaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Zeg gewoon dat ze hun bekken dicht moeten houden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Tering, er heeft weer een stelletje (zoals bijna elke dag) ruzie en ze maken echt alles en iedereen wakker met hun gebler en geschreeuw. Laten ze er alsjeblieft een keer een einde aan maken(aan de relatie he)
Schreeuw naar boven dat ze haar bek moet houden en dat je hem al 14 nachten op rij hebt lopen neuken. Weg met haarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Tering, er heeft weer een stelletje (zoals bijna elke dag) ruzie en ze maken echt alles en iedereen wakker met hun gebler en geschreeuw. Laten ze er alsjeblieft een keer een einde aan maken(aan de relatie he)
In wat voor tokkiehuis woon jij in godsnaamquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef Amarantha het volgende:
HAHA nee! Ze staan trouwens boven ruzie te maken.. daarom hoor ik alles nu vet goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schreeuw naar boven dat ze haar bek moet houden en dat je hem al 14 nachten op rij hebt lopen neuken. Weg met haar
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schreeuw naar boven dat ze haar bek moet houden en dat je hem al 14 nachten op rij hebt lopen neuken. Weg met haar
Na alleen hun hebben regelmatig ruzie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
In wat voor tokkiehuis woon jij in godsnaam
't is er altijd raak volgens mij haha
Dan blaas je het een beetje opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na alleen hun hebben regelmatig ruzie?Ik en A. ook wel maar dat valt in vergeleken met hun echt reuze mee. Verder gebeurd er hier weinig eigenlijk
Hoezo? Ik blaas niks op?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan blaas je het een beetje ophahaha xd
Plopsaland wil ik altijd nog een keer henquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Unscrewed het volgende:
Valt best mee.. Ik kan er wel om lachen hahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:47 schreef Monopoly het volgende:
Ama, ik zou kijken via de woningbouw of ze niet wat anders voor je hebben
Hier wordt je toch gillend gek ?
Ik heb een tijdje in studentenhuizen gewoond, maar het geluk gehad dat mijn mede bewoners gewoon chill waren. Enge 'probleem' dat ik daar had was dat we allemaal lui waren qua schoonmaak
Maar nooit geen gezeik gelukkig. Zou ik ook niet willen, want dan ben ik z.s.m pleite. Je moet wel chill wonen in je eigen 'huis'.
Ik lees net ook dat het wel mee valt jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt best mee.. Ik kan er wel om lachen hahaSowieso dat gezeur van die twee
Nee, maar je hebt over die twee bijna in elk topic over knetterende ruziesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Ik blaas niks op?Ik roep toch niet elke dag hier dat ik ruzie heb met A.?
Daarbij woon ik boven en daar wonen allemaal chille mensen die geen lawaai maken en geen ruziequote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik lees net ook dat het wel mee valt ja
In mijn beleving was het wat erger allemaal whehehe
Oh ja maar ik vind het wel hilarisch ergens. Zolang ze mij niet wakker schreeuwen vind ik het best.. Zodra ze dat doen dan krijgen ze met mij te maken haha!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt over die twee bijna in elk topic over knetterende ruzies![]()
Geeft verder niet. Het is geen aanval op jou ofzo
Ik drink het zelden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pas maar op, je krijgt makkelijk hartklachten van die zooi.
True story bro.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De ramen staan open dus je hebt geluk als je thuis komt vanavond
Ah, staat de jostiband weer voor de deur ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:51 schreef Moira. het volgende:
Nu staat er een best vrolijke lollige toeter-band die Hello van Martin Solveig speelt. Whehehe
Mooi. Ik ook.quote:
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:53 schreef Murdera het volgende:
Gisteren werd me kamagra aangeboden.the fuck.
Wasda?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:53 schreef Murdera het volgende:
Gisteren werd me kamagra aangeboden.the fuck.
Ik had het laatst toen ik klaarkwamquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie heeft wel eens een scheet gelaten tijdens het fappen?
Ik ook. Ik lust geen koffie,dus dat is dan soms wel handig voor in de ochtend.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi. Ik ook.
Vroeger gingen er per week zo'n 2 tray door heen bij mij
Tot ik dus echt een middag kapot ging van de hartkloppingen en kneiters smerige gele urine. Gaf zowat licht in het donker
Nu drink ik er 3-4 per week ofzo. Prima te doen.
wat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan wordt je pen0r alleen hard als je geil bent of
als je hem tegen een natte miens aanlegt.
ooooh jaaahjoo *pfffftt* oooh hhpppoooquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had het laatst toen ik klaarkwam
Kon mijn sluitspier niet meer in bedwang houden
Was het maar een stillequote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ooooh jaaahjoo *pfffftt* oooh hhpppooo
Wel een mooie uitspraak als je komt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had het laatst toen ik klaarkwam
Kon mijn sluitspier niet meer in bedwang houden
Wij ook, we hebben echt een paar minuten zitten lachenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ik moet altijd lachen om dat soort dingen
Waar staat FL:_freak eigenlijk voor?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weet ik veel, ik ben koala gaarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een mooie uitspraak als je komt.
OHH JA JOH???
FL is een spel, Freelancer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar staat FL:_freak eigenlijk voor?
ja ik hoor dr anderen ook nog steeds overquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dat spel had vroeger een goede indruk achtergelaten
En er zijn nog steeds community's met mods enzquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja ik hoor dr anderen ook nog steeds over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |