SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
hoi xdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ben ik weerChillings in de stad was leuk :d
Hallonquote:
best chillin here in turkey, yes please im professional kababboer, come in and buy kebab special korting for hollandquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hallon![]()
Lekker gechilled in Turkey my friend ?, I like Holland, special price for you.
Good weedjuhs, jwz, allah akbar stoned.
Jatoch g je weet zelluf mang g we gaan toch smoken mimangquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:03 schreef Ro-ald het volgende:
Dientje 30 juni eindelijk weer met jou smoken
ohjaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja je moet even waarschuwen voor de muziek
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik las "dode katten in babyhouding in je armen" the fuck.
DafuQquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok okquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Gelijk grootse verwachtingen.
Nog brak van gisteren en beetje sosn drank enz gewoon.
Sukkelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Gelijk grootse verwachtingen.
Nog brak van gisteren en beetje sosn drank enz gewoon.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ewa ga niet biggie doen dat is de sos maar.
Nee maar sukkel omdat je al brak bent en er nu meer zooi in gooit, heb je morgen een dubbele kater, handigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:22 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
heb amper op hoor
ga t niet zo laat maken.
Veel te moe voor.
ohhhh, nouja zooi in gooitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar sukkel omdat je al brak bent en er nu meer zooi in gooit, heb je morgen een dubbele kater, handig
toomuchdrugsmanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ik dus al zeiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon fucked up mind denk ik.
[ afbeelding ]
haha neh.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]. Mot je nog wat te roken hebben broeder ?
Of drinken, mag ook
Hahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon fucked up mind denk ik.
[ afbeelding ]
Aaah oke, slaap lekker vrind.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha neh.moet zo maar een beetje bijslapen.
Inhalen van vannacht.
Is goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga morgen een report over deze nacht posten hier
Zulke gesprekken hadden wij dus vanavond.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:15 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ging mijn potsts teruglezen,maar ik snap het niet meerf
Het is weekend en ik doe mee aan de maatschappij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:47 schreef wietparkiet het volgende:
Roald heeft een drankprobleem. Deze arme ziel drinkt meer dan hij aankan
Welkom terug bij de wereld van de bewustzijnde.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Welkom terug bij de wereld van de bewustzijnde.
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:30 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme, werken van 9 tot 5 op een wederom drukke zaterdag vol skeere zigeuners en hordes krijsende kutkinderen...
Wish me luck
Weet ik veel, ik vroeg of je wel: "kenker" mocht zeggen i.p.v. "kanker," toen werd ik 2 dagen gebannedquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik vroeg of je wel: "kenker" mocht zeggen i.p.v. "kanker," toen werd ik 2 dagen gebanned
Niet grappigquote:
Wattan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:14 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik krijg echt de ene na de andere vreemde huidziekte
Ja echt... wtf.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet gewoon lachen dat je zelfs daar een ban voor krijgt.
lulzquote:
Regenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:01 schreef Moira. het volgende:
Wtffamfare voor de winkel
in de regen
famfares
Waarom?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:01 schreef Moira. het volgende:
Wtffamfare voor de winkel
in de regen
famfares
Fappenquote:
Mep ze tot ze ophoudenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Wtfaan de andere kant nog een andere famfare
En uiteraard de huilende krijsende jankende babys en kinderen in de winkel
Klinkt als een chille baanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Wtfaan de andere kant nog een andere famfare
En uiteraard de huilende krijsende jankende babys en kinderen in de winkel
Binnenste schaamlipjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |