Mooi. Ik ook.quote:
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:53 schreef Murdera het volgende:
Gisteren werd me kamagra aangeboden.the fuck.
Wasda?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:53 schreef Murdera het volgende:
Gisteren werd me kamagra aangeboden.the fuck.
Ik had het laatst toen ik klaarkwamquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie heeft wel eens een scheet gelaten tijdens het fappen?
Ik ook. Ik lust geen koffie,dus dat is dan soms wel handig voor in de ochtend.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi. Ik ook.
Vroeger gingen er per week zo'n 2 tray door heen bij mij
Tot ik dus echt een middag kapot ging van de hartkloppingen en kneiters smerige gele urine. Gaf zowat licht in het donker
Nu drink ik er 3-4 per week ofzo. Prima te doen.
Dan wordt je pen0r alleen hard als je geil bent ofquote:
wat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan wordt je pen0r alleen hard als je geil bent of
als je hem tegen een natte miens aanlegt.
ooooh jaaahjoo *pfffftt* oooh hhpppoooquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had het laatst toen ik klaarkwam
Kon mijn sluitspier niet meer in bedwang houden
Was het maar een stillequote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ooooh jaaahjoo *pfffftt* oooh hhpppooo
Wel een mooie uitspraak als je komt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had het laatst toen ik klaarkwam
Kon mijn sluitspier niet meer in bedwang houden
Wij ook, we hebben echt een paar minuten zitten lachenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ik moet altijd lachen om dat soort dingen
Waar staat FL:_freak eigenlijk voor?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weet ik veel, ik ben koala gaarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een mooie uitspraak als je komt.
OHH JA JOH???
FL is een spel, Freelancer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar staat FL:_freak eigenlijk voor?
ja ik hoor dr anderen ook nog steeds overquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dat spel had vroeger een goede indruk achtergelaten
En er zijn nog steeds community's met mods enzquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja ik hoor dr anderen ook nog steeds over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |