Stoned in kinderpretparken ronddwalenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf ik ben morgen jarig, legale drinkleeftijd enzulks, en dan wil mijn vader naar Plopsaland gaan ...
Stoned in het bijzijn van mijn familie zeker.quote:
België is ok, goei bier en goedkope shagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Unscrewed het volgende:
Plopsaland
Is dat niet in Belgie?
Belgie
Fuck hun, 't is jouw verjaardag tochquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stoned in het bijzijn van mijn familie zeker.
quote:
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
België is ok, goei bier en goedkope shag
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf ik ben morgen jarig, legale drinkleeftijd enzulks, en dan wil mijn vader naar Plopsaland gaan ...
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Unscrewed het volgende:
quote:
Ja even serieus.quote:
vitiligo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Van die pigmentvlekken enzo, en dan bijna elke mogelijke variant daarvan...
._. Pak een mes en snij ze eruit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Godverquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Unscrewed het volgende:
Oh das niet tofquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Onder andere, bijv. ook halo naevus, dan krijg je zo'n vitigilo vlek rond al je moedervlekken. Bij mij zijn inmiddels bijna al m'n moedervlekken vervangen door witte vlekken.. Terwijl ik vroeger juist het tegenovergestelde van vitigilo had, van die bruine vlekken met te veel pigment.quote:
Treetje halve liters Schultenbrau tussen de voeten in de auto?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ja even serieus.
Hij vind het raar dat ik dan liever thuis blijf
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Treetje halve liters Schultenbrau tussen de voeten in de auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |