Na alleen hun hebben regelmatig ruzie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
In wat voor tokkiehuis woon jij in godsnaam
't is er altijd raak volgens mij haha
Dan blaas je het een beetje opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na alleen hun hebben regelmatig ruzie?Ik en A. ook wel maar dat valt in vergeleken met hun echt reuze mee. Verder gebeurd er hier weinig eigenlijk
Hoezo? Ik blaas niks op?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan blaas je het een beetje ophahaha xd
Plopsaland wil ik altijd nog een keer henquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf ik ben morgen jarig, legale drinkleeftijd enzulks, en dan wil mijn vader naar Plopsaland gaan ...
Valt best mee.. Ik kan er wel om lachen hahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:47 schreef Monopoly het volgende:
Ama, ik zou kijken via de woningbouw of ze niet wat anders voor je hebben
Hier wordt je toch gillend gek ?
Ik heb een tijdje in studentenhuizen gewoond, maar het geluk gehad dat mijn mede bewoners gewoon chill waren. Enge 'probleem' dat ik daar had was dat we allemaal lui waren qua schoonmaak
Maar nooit geen gezeik gelukkig. Zou ik ook niet willen, want dan ben ik z.s.m pleite. Je moet wel chill wonen in je eigen 'huis'.
Ik lees net ook dat het wel mee valt jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt best mee.. Ik kan er wel om lachen hahaSowieso dat gezeur van die twee
Nee, maar je hebt over die twee bijna in elk topic over knetterende ruziesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Ik blaas niks op?Ik roep toch niet elke dag hier dat ik ruzie heb met A.?
Daarbij woon ik boven en daar wonen allemaal chille mensen die geen lawaai maken en geen ruziequote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik lees net ook dat het wel mee valt ja
In mijn beleving was het wat erger allemaal whehehe
Oh ja maar ik vind het wel hilarisch ergens. Zolang ze mij niet wakker schreeuwen vind ik het best.. Zodra ze dat doen dan krijgen ze met mij te maken haha!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt over die twee bijna in elk topic over knetterende ruzies![]()
Geeft verder niet. Het is geen aanval op jou ofzo
Ik drink het zelden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pas maar op, je krijgt makkelijk hartklachten van die zooi.
True story bro.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De ramen staan open dus je hebt geluk als je thuis komt vanavond
Ah, staat de jostiband weer voor de deur ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:51 schreef Moira. het volgende:
Nu staat er een best vrolijke lollige toeter-band die Hello van Martin Solveig speelt. Whehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |