Oh, sorry schatjequote:
Dat is kei chill, automatisch worden je moedervlekken weggehaald, ik zou blij zijn.quote:In de meeste gevallen wordt de ring eerst lichter of groter, en wordt de moedervlek helemaal of bijna helemaal opgeruimd. Daarna komt de kleur in de ring geleidelijk weer terug. Dit proces kan wel enkele maanden tot jaren duren. Soms is het pigment helemaal weg en komt ook niet meer terug en blijft voor altijd een witte plek achter.
Als het een big ass moedervlek is ja, niet als het een speldenknop isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is kei chill, automatisch worden je moedervlekken weggehaald, ik zou blij zijn.
Ja oke.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het een big ass moedervlek is ja, niet als het een speldenknop is
Natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja oke.
Ik vraag me af of donkere mensen moedervlekken hebben..
Zijn dat dan nog donkerdere moedervlekken of lichter?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Natuurlijk! Alleen ik heb er maar een paar, van die mini dingetjes, en tevens een gepigmenteerde vlek op m'n been
bij negers zie je ze nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja oke.
Ik vraag me af of donkere mensen moedervlekken hebben..
Heb jij ooit moedervlekken gezien die lichter zijn dan iemands huis dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zijn dat dan nog donkerdere moedervlekken of lichter?
Ik wil een neger zijnquote:
jij bent geen donker mensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Natuurlijk! Alleen ik heb er maar een paar, van die mini dingetjes, en tevens een gepigmenteerde vlek op m'n been
Nee, maar ik heb ook nog nooit een moedervlek bij een neger gezienquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij ooit moedervlekken gezien die lichter zijn dan iemands huis dan?
Dan heb jij wel een sexy huid, want heel blank is Vas_ ook niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
jij bent geen donker mens
ben net zo bruin als jij als ik terug kom uit turkije
En bietsende negersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:30 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme, werken van 9 tot 5 op een wederom drukke zaterdag vol skeere zigeuners en hordes krijsende kutkinderen...
Wish me luck
Ik kan ook wel wat gebruikenquote:
Ik ben fucking bleekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat gebruiken
Maar eens zonnen van de week
quote:
Bedankt voor de informatie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:57 schreef Unscrewed het volgende:
Maar ik heb wel een grote penis, dus ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |