quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Haris en die trien met die rode handschoenen.
Zeg wel genoeg dat we geen van allen d'r naam kunnen onthoudenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ene Chick met Against all odds was zuiver.
zou ik ook zijn met dat gegilquote:
Mijn hamster heeft net een twitter account opgestart om te tweeten naar X-Factor webcare, maar toen bleek dat die er niet is dus nu is ze bezig met het opstellen van een anthrax-brief naar de productie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
mijn parkieten kwamen stroopwafels halen om in hun oren te stoppen..het was vals
Speeksel van de soppende jongere vrouwelijke medemens. Zoenen via een papiertje.quote:
OK gelukkigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef Greyson het volgende:
[..]
Speeksel van de soppende jongere vrouwelijke medemens. Zoenen via een papiertje.
jalve pinda...verklaard die valse notenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hij is half indonesisch, racist
Ik bedoel niet van B-Brave daar vind ik niemand goed bij zingenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hij is half indonesisch, racist
minimum leeftijd om de studio binnen te komenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef Apotheose het volgende:
voortaan die wijven maar buiten laten en met een scherm laten meekijken
ja dan gaan de meiden alleen maar meer soppenquote:
Puberteit, gierende hormonen, moodswings.quote:
Ze schreeuwen voor die andere vier.quote:
erectie verstoppenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Puberteit, gierende hormonen, moodswings.
Door het gegil kwamen zijn kwaliteiten niet helemaal uit de verf ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:00 schreef loezzzje het volgende:
waarom jankt ie? ik had ff de tv op muts
Verzuipen die bakvissen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij hangt er een microfoon boven de bakvissen anders kan je hun niet zo duidelijk horen
denk ik ook. wat een leugensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef CherryOnTop het volgende:
o ze willen gewoon beltegoed van alle tieners aftroggelen
doe maar 10 jaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik zou Haris wel doen over 5 jaar
soepiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:03 schreef Stickertje het volgende:
ik hoop dat b-brave eruit gaat.. het ultieme krijs publiek gaat dan hopelijk ultiem janken
Brown Hill nu er uit inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
brown hill eruit en astrid of adriaan
doe er nog maar 10 jaar bij, mannen worden alleen maar leuker als ze ouder wordenquote:
Het maakt mij ook geen bal uit, ik word van geen van de kandidaten warm of koud. Het is allemaal niks.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Brown Hill nu er uit inderdaad.
Al zou B-Brave er uit eerlijker zijn, want zelfs Brown Hill zingt twintig keer beter dan die jochies.
Maar goed, not gonna happen natuurlijk.
Het maakt me geen donder uit eerlijk gezegd
Scooterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
En wat is dit voor B-artiest?
Nodig dan Scooter uit.
scooterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
En wat is dit voor B-artiest?
Nodig dan Scooter uit.
Scooter is geweldig manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
scooterik denk niet dat mensen willen weten hoeveel de vis kost
Dat verteld mij dat je niet meer de jongste bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
nog nooit van deze mensen gehoord
Dan is hij/zij nog ouder als ik, want ik kende het nummer wel en de naam van die zanger heb ik ook weleens gehoord zelfsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat verteld mij dat je niet meer de jongste bent.
Ja ik verlang ook weer terug naar de lampen van Haris.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
ok.. ik hen nu allemaal vlekken voor mijn ogen door alle flitsen en snelle camera bewegingen
Het is toch al oud? Of is het een cover?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:07 schreef tralalala het volgende:
Dit nummer is bijna niet te missen op de radio.
ik luister nooit radio door het hoge bagger gehalte.. en dit verifieert het alleen maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:07 schreef tralalala het volgende:
Dit nummer is bijna niet te missen op de radio.
21 lentesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat verteld mij dat je niet meer de jongste bent.
Haha wat gemeen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:14 schreef tralalala het volgende:
Nog even voor tijdens de reclame:
http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/fragment/108560
Je komt gewoon heeeeeeeeel volwassen over.quote:
Jij bent 25 toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon.
Maar ik heb dan ook je ondertitel gelezen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Je komt gewoon heeeeeeeeel volwassen over.
Ik zit het maar voor de helft te volgen volgens mijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een kutprogramma is het ook en waarom kijk ik dit.
voor de lekkere jonge jongetjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat hierna een tof programma komt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook, ik zit tussendoor allerlei topics te lezen en te zappen en zoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit het maar voor de helft te volgen volgens mij
Nou nee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
voor de lekkere jonge jongetjes
Nou ja en daarom ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat hierna een tof programma komt.
Geen herhaling?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja en daarom ookDit is het voorprogramma.
Mooi zoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee is een nieuwe, zie mijn post van een paar maanden terug in dat topic.
Hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef style2k het volgende:
whaaaaaaaaat astrid was beste van de avond ?????
1 talentenshow en 9 reality seriesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:25 schreef tralalala het volgende:
Murdoch zal vast ook wel een talentenjacht op zijn zender in Nederland inplannen.
Whaaaaattttttttquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef style2k het volgende:
whaaaaaaaaat astrid was beste van de avond ?????
Is dat ooit anders?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Blijkt wel weer dat die tussenstanden complete lulkoek was
Op z'n Amerikaansquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:25 schreef tralalala het volgende:
Murdoch zal vast ook wel een talentenjacht op zijn zender in Nederland inplannen.
politiek correct zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
HAHAH DIE DONKERE MAN MET DIE ROLOGEN
Zag je het nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
DIE neger met DIE ogen. Aha, ik weet gelijk wie je bedoelt!
Het klinkt ook niet "natuurlijk", niet zoals bijvoorbeeld een Louis Armstrong ofzo. Dit klinkt opgezet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:28 schreef Greys het volgende:
Wat gruwelijk irritant dat gegrom in elke zin.
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
maakt niet uit wie er afvalt, want degene die doorgaat valt toch volgende week weer af
dan wordt het een jongetjeswedstrijdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
maakt niet uit wie er afvalt, want degene die doorgaat valt toch volgende week weer af
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef IPA het volgende:
Vind iemand haar kleding/kapsel mooi? Iemand?
Echt hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:30 schreef Greys het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat we ons enorm gingen hechten aan kandidaten en dat als ze er dan uit gingen dat we dan zo'n dramatisch filmpje met hoogtepunten kregen en dat we daar zelf ook een brokkie van in de keel kregen
het ziet er niet uit. lijkt net een paardenmejffrouwquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef IPA het volgende:
Wat een verschil he met nu. Het interesseert me geen ruk wie er wel of niet doorgaan.quote:
En vetes op FOK!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:30 schreef Greys het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat we ons enorm gingen hechten aan kandidaten en dat als ze er dan uit gingen dat we dan zo'n dramatisch filmpje met hoogtepunten kregen en dat we daar zelf ook een brokkie van in de keel kregen
Dit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef Stickertje het volgende:
en toch heb ik medelijden met de bakvissen.. hun hebben de goede versie van de talentenjachten niet meegemaakt..
Ik verlang ook wel naar de rare, gekke, hele slechte kandidaten. Met klompen en zo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een verschil he met nu. Het interesseert me geen ruk wie er wel of niet doorgaan.
Ja, ze gooide Nick van Nick en Simon gewoon uit de competitie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
Dat we Alice zo gruwelijk slecht vonden en er boos om waren enzo.
Alice was een nachtegaaltje vergeleken met 95% van deze kandidaten
ik heb die kledingstijl gezien in een videoclip.. uit 1993.. en de kleding was gedragen door een manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef IPA het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ze gooide Nick van Nick en Simon gewoon uit de competitie.Ik ben nog steeds boos.
Haha dat laatste weet je niet he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:35 schreef CherryOnTop het volgende:
wie zal ik kiezen, het meisje dat goed kan zingen of de bruine met de grote lul...... mmmmmm ik kies niet
dus dat vind jij geil aan hem...? dat hij een grote lul heeft?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:35 schreef CherryOnTop het volgende:
wie zal ik kiezen, het meisje dat goed kan zingen of de bruine met de grote lul...... mmmmmm ik kies niet
nee, ik typte candy's gedachten even uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dus dat vind jij geil aan hem...? dat hij een grote lul heeft?
Vond ik totaal niet eigenlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
Nou gelukkig is hij er uit, met zijn kapsones.
Is het voorprogramma nu al klaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
OK de main-show gaat hier beginnen mensen:
TV / Big Fat Gypsy Wedding #19 Dikke vette pubers!
Toen ik dat nummer voor het allereerst hoorde dacht ik 'Wat tof, maar dit had Sia moeten zingen!'.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND
moeten we 2x op één avond de oordopjes uit de kast halenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:37 schreef Stickertje het volgende:
oh, volgende week 2 keer b-brave![]()
jottum
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik vond Brown Hill ook geen kapsones hebben, ik vond hem irritant grommend zingen maar het leek me wel een heel sympathieke gast verder.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik vond Brown Hill ook geen kapsones hebben, ik vond hem irritant grommend zingen maar het leek me wel een heel sympathieke gast verder.
het lijkt alsof hij geen tanden in zijn bovenkaak heeft als hij praat... beetje 'mush mouth 'quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een beetje een Ben Saunders typequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
maar ze lieten voorheen altijd al zien wie er veilig waren? Dat was hetzelfde eigenlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef ZodiaX het volgende:
Zijn er meer die geírriteert zijn door het laten zien wie er in de gevarenzone zitten?
Das toch oneerlijk als wat.
Diegene die in de gevarenzone zitten krijgen meer stemmen van hun fans, extra sms'jes, diegenen die niet in de gevarenzone zitten krijgen dus geen extra sms'jes.
Geloofde je het nou echt? En tweede punt. Het gaat natuurlijk om de extra smsjes. Dat levert rtl wat op.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef ZodiaX het volgende:
Zijn er meer die geírriteert zijn door het laten zien wie er in de gevarenzone zitten?
Das toch oneerlijk als wat.
Diegene die in de gevarenzone zitten krijgen meer stemmen van hun fans, extra sms'jes, diegenen die niet in de gevarenzone zitten krijgen dus geen extra sms'jes.
Je hebt een paar maanden terug The Next Pop Talent gemist (net als het grootste gedeelte van Nederlandquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik verlang ook wel naar de rare, gekke, hele slechte kandidaten. Met klompen en zo.
Haha nee dat heb ik wel gekeken, maar dat voelde toch "anders", niet zoals de rare figuren bij Idols. En dat blijkt ook wel uit het feit dat ik van die vreemde vogels er geen een heb onthouden, die van Idols weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 04:52 schreef female81 het volgende:
Je hebt een paar maanden terug The Next Pop Talent gemist (net als het grootste gedeelte van Nederland
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:21 schreef Koen66 het volgende:
Het enthousiasme vroeger....
XFA / XFA Live #49: Waar we afscheid hebben genomen van ...
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Brown Hill! Of Black Mountain of Matige Kutdrempel.
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Uccie het volgende:
Ja ik ga me vanavond ook maar weer eens opofferen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:55 schreef TeleportingKing het volgende:
Als B-Brave samen met bv. Adriaan/Haris in de gevarenzone komt (omdat het beltegoed van de 12-jarige meisjes inmiddels op is), dan gaan die knulletjes er toch gewoon uit?
Gordon: stemt op B-Brave
Angela: stemt op Adriaan/Haris
Ali: haat Gordon, stemt dus op Adriaan/Haris
Candy: weet dat B-Brave abominabel is, stemt dus op Adriaan/Haris
Of met Astrid:
Gordon: stemt op B-Brave
Candy: stemt op Astrid
Ali: haat Gordon, stemt dus op Astrid
Angela: weet dat B-Brave abominabel is, stemt dus op Astrid
Of met Orpheus:
Gordon: stemt niet
Ali, Candy, Angela: weten dat Orpheus beter is dan het abominabele B-Brave, stemmen dus allen op Orpheus
Dus áls B-Brave in de gevarenzone komt, zijn we er ook meteen van af. Toch?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
TV-tipje voor diegenen die zitten te wachten op X-Factor en GTST willen zien, Dr PhilRTL8 over een catfish (nep internetliefde dus).
Helaas viel ik er op de helft in, ik zat een beetje te zappen. Normaal kijk ik Dr Phil nooit. Maar dit onderwerp vind ik ook interessant.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]leuke tip
dat hele catfish gedoe is interessant
Bedankt voor de tip....2 minuten GTST was alweer helquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
TV-tipje voor diegenen die zitten te wachten op X-Factor en GTST willen zien, Dr PhilRTL8 over een catfish (nep internetliefde dus).
Er was een keer aan aflevering van Dr Phil waar een vrouw dacht dat ze Facebook contact had met Matthew Perry.. Bleek achteraf ook een vrouw te zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Reclame nu: samenvatting: vrouwen waren verliefd op iemand waar ze per telefoon/internet kontakt mee hadden. De foto was (uiteraard) van iemand anders, een of andere zanger. De persoon waar ze verliefd op waren en dat kontakt mee hadden is een vrouw.
Als het too good to be true is, dan is het dat ook, gouden regel!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er was een keer aan aflevering van Dr Phil waar een vrouw dacht dat ze Facebook contact had met Matthew Perry.. Bleek achteraf ook een vrouw te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |