quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
maakt niet uit wie er afvalt, want degene die doorgaat valt toch volgende week weer af
dan wordt het een jongetjeswedstrijdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
maakt niet uit wie er afvalt, want degene die doorgaat valt toch volgende week weer af
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef IPA het volgende:
Vind iemand haar kleding/kapsel mooi? Iemand?
Echt hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:30 schreef Greys het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat we ons enorm gingen hechten aan kandidaten en dat als ze er dan uit gingen dat we dan zo'n dramatisch filmpje met hoogtepunten kregen en dat we daar zelf ook een brokkie van in de keel kregen
het ziet er niet uit. lijkt net een paardenmejffrouwquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef IPA het volgende:
Wat een verschil he met nu. Het interesseert me geen ruk wie er wel of niet doorgaan.quote:
En vetes op FOK!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:30 schreef Greys het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat we ons enorm gingen hechten aan kandidaten en dat als ze er dan uit gingen dat we dan zo'n dramatisch filmpje met hoogtepunten kregen en dat we daar zelf ook een brokkie van in de keel kregen
Dit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef Stickertje het volgende:
en toch heb ik medelijden met de bakvissen.. hun hebben de goede versie van de talentenjachten niet meegemaakt..
Ik verlang ook wel naar de rare, gekke, hele slechte kandidaten. Met klompen en zo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een verschil he met nu. Het interesseert me geen ruk wie er wel of niet doorgaan.
Ja, ze gooide Nick van Nick en Simon gewoon uit de competitie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
Dat we Alice zo gruwelijk slecht vonden en er boos om waren enzo.
Alice was een nachtegaaltje vergeleken met 95% van deze kandidaten
ik heb die kledingstijl gezien in een videoclip.. uit 1993.. en de kleding was gedragen door een manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef IPA het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ze gooide Nick van Nick en Simon gewoon uit de competitie.Ik ben nog steeds boos.
Haha dat laatste weet je niet he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:35 schreef CherryOnTop het volgende:
wie zal ik kiezen, het meisje dat goed kan zingen of de bruine met de grote lul...... mmmmmm ik kies niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |