Door het gegil kwamen zijn kwaliteiten niet helemaal uit de verf ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:00 schreef loezzzje het volgende:
waarom jankt ie? ik had ff de tv op muts
Verzuipen die bakvissen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij hangt er een microfoon boven de bakvissen anders kan je hun niet zo duidelijk horen
denk ik ook. wat een leugensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef CherryOnTop het volgende:
o ze willen gewoon beltegoed van alle tieners aftroggelen
doe maar 10 jaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik zou Haris wel doen over 5 jaar
soepiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:03 schreef Stickertje het volgende:
ik hoop dat b-brave eruit gaat.. het ultieme krijs publiek gaat dan hopelijk ultiem janken
Brown Hill nu er uit inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
brown hill eruit en astrid of adriaan
doe er nog maar 10 jaar bij, mannen worden alleen maar leuker als ze ouder wordenquote:
Het maakt mij ook geen bal uit, ik word van geen van de kandidaten warm of koud. Het is allemaal niks.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Brown Hill nu er uit inderdaad.
Al zou B-Brave er uit eerlijker zijn, want zelfs Brown Hill zingt twintig keer beter dan die jochies.
Maar goed, not gonna happen natuurlijk.
Het maakt me geen donder uit eerlijk gezegd
Scooterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
En wat is dit voor B-artiest?
Nodig dan Scooter uit.
scooterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
En wat is dit voor B-artiest?
Nodig dan Scooter uit.
Scooter is geweldig manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
scooterik denk niet dat mensen willen weten hoeveel de vis kost
Dat verteld mij dat je niet meer de jongste bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
nog nooit van deze mensen gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |