dat lieg jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:35 schreef Dqod het volgende:
Nee, maar serieus guys.. Ik hou wel van jullie
trutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
Nee grapje trouwens.. Van alle aanwezigen op dit moment hou ik alleen van Fas
sterf hoerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
FUquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
Zit al op ISF (nee, niet internationaal songfestival) dit weekend, sozquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trut
wil je zondag mee naar pinkpop, dan koop ik nog even 2 kaartjes
TR gemacht, teelbalconducteur met je fluitje in je holquote:
Doet me helemaal niets.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
Jij was er niet.. Nu wel, dus ook van jou :$quote:
wat is dat dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit al op ISF (nee, niet internationaal songfestival) dit weekend, soz
[..]
TR gemacht, teelbalconducteur met je fluitje in je hol
http://rotiopdekaart.ncrv.nl/quote:
Hihihhihihiihihiihhhhi.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
nou en morgen moet ik toch weer werken dus geen tijd meer om te fokkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
TR gemacht, teelbalconducteur met je fluitje in je hol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik zo, geile donderquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihihhihihiihihiihhhhi.Terecht wel overigens.
gefeliciteerd christinayangquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gisteren een eisprong gekregen toen ik door het babyvoedingschap liep in de Appie
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou en morgen moet ik toch weer werken dus geen tijd meer om te fokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut voor je manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke trein?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ramon, leuke neger wel zo verkaasd als wat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:41 schreef krioro het volgende:
[..]
http://rotiopdekaart.ncrv.nl/
Is nu op NL2 geloof ik, kun je leren over Suriname en Surinaams eten.
Die post is zoooooo 17.03quote:
ah nice, nooit geweest maar tochquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dacht ik zo, geile donder
Indian Summer Festival btw, gianni
Mehquote:
Ik ook niet, dit jaar welquote:
1e dagje weer na 3,5 weekquote:
Ik zal je mijn nummer even DM'en, schatquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal je mijn nummer even DM'en, schat.
Dat is dan wel weer chil.. DUS GEWOON NIET ZO JANKEN, JANKSMOELquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
1e dagje weer na 3,5 weekwe beginnen rustig en we eindigen rustig en tussendoor hebben we pauze
Morgen pas, hoorquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Morgen pas, hoor.
En ik heb de keuze uit twee hete dames, dus mijn geluk kennende zal ik eindigen met Bobby.
Tis waquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Morgen pas, hoor.
En ik heb de keuze uit twee hete dames, dus mijn geluk kennende zal ik eindigen met Bobby.
Neuken? :$quote:
Ja, zou zweren dat ie heel zijn leven hier was geweest, maar blijkbaar daar geboren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ramon, leuke neger wel zo verkaasd als wat.
Ik versta hier dus geen kut van ehquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
nee je kek geen fth want.
Ik zit geordie shore te kijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, zou zweren dat ie heel zijn leven hier was geweest, maar blijkbaar daar geboren.
Overigens vind ik wat ze nu doen niet echt wat trouwens, de klassieke gerechten veranderen.
Haha, er gaan FOK!kers meeten en Vas is jaloers, classicquote:
Ik slaap in Gor's rectum :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Wacht maar, ik steek je tent in de fik op Lowlands.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haha, er gaan FOK!kers meeten en Vas is jaloers, classic!
Je kunt niet iedereen meeten, meid.
Ohja, kutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht maar, ik steek je tent in de fik op Lowlands.
Zou aan je jetsers zitten als ik je zou zien.. Je slaat maar, zou het toch wel doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht maar, ik steek je tent in de fik op Lowlands.
2x live gezien, hard op afgetrokken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ohja, kut.
Nina Kraviz gaat draaien, de slet.
Vrouwen mogen altijd aan m'n tieten zitten, geen klapjes voor jou hoor :$quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou aan je jetsers zitten als ik je zou zien.. Je slaat maar, zou het toch wel doen
Echtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ohja, kut.
Nina Kraviz gaat draaien, de slet.
Ga vooraan staan haar net zolang een Bert stare geven tot ik oogcontact hebquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
2x live gezien, hard op afgetrokken.
Jij mag best even op mijn billetjes slaan hoor :$quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwen mogen altijd aan m'n tieten zitten, geen klapjes voor jou hoor :$
[..]
Echthad ik nog helemaal niet gezien
Zo goed kan ze ook niet draaien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
2x live gezien, hard op afgetrokken.
Zit altijd helemaal in haar eigen wereld te dansenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga vooraan staan haar net zolang een Bert stare geven tot ik oogcontact heb.
Die had jij ook gezien toch, die Boiler Room sessie waarbij ze sensueel stond te dansen bij een andere DJquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zit altijd helemaal in haar eigen wereld te dansen.
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die had jij ook gezien toch, die Boiler Room sessie waarbij ze sensueel stond te dansen bij een andere DJ?
Verliefd geworden.
Geen klamboe kunnen betalenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef Murdera het volgende:
fucking tijgermug, damn die dingen zijn groot
Ze moet gewoon semi-mooi (lower tier oostblok) staan wezen en niet denken dat ze verder iets kan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja. Producties van haar stellen geen ruk voor trouwens maar die sets die ze draait ga ik altijd lekker op + ze is zelf lekker
.
Maar hoezo gaat krio haten, hij heeft toch oostblokfetisj :s.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja. Producties van haar stellen geen ruk voor trouwens maar die sets die ze draait ga ik altijd lekker op + ze is zelf lekker
.
Maar hoezo gaat krio haten, hij heeft toch oostblokfetisj :s.
Werd ik laatst ook wakker van... dacht een zo'n dikke huisvlieg eerst.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef Murdera het volgende:
fucking tijgermug, damn die dingen zijn groot
Die betreffende tijgermug is toch wellicht ontsproten uit zijn eigen dreadlocks.quote:
Doe maar posh nosh, met je kkcustom hor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die dingen zijn irritant.zit nog te wachten op mn hor, maar moet op maat gemaakt worden
Zodat ie om je dreads/ongediertenest heen kan zeker.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die dingen zijn irritant.zit nog te wachten op mn hor, maar moet op maat gemaakt worden
Bizar hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Werd ik laatst ook wakker van... dacht een zo'n dikke huisvlieg eerst.
Highrolla jwz.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Doe maar posh nosh, met je kkcustom hor.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De beste man lult waarschijnlijk maar wat.
je zou denken dat er wel een paar spinnen in zouden zitten om me te beschermen he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Zodat ie om je dreads/ongediertenest heen kan zeker.
Ja dik lawaai die beesten. Gelijk gezapt met electrische vliegenmepper. Knetteren als een malle.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De beste man lult waarschijnlijk maar wat.
Aandoenlijk, deze nieuwkomers in de wereld van oostblokvrouwen. Wacht maar tot je de echt mooie exemplaren ziet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..].
Semi-hard geworden toen ze Russisch ging praten in die vid.
Had een paar van die Russische exchange studentjes in mijn klas 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Aandoenlijk, deze nieuwkomers in de wereld van oostblokvrouwen. Wacht maar tot je de echt mooie exemplaren ziet.
Spinnen, duizendpoten, kakkerlakken; zou ik idd allemaal verwachten als ik er ooit op jungletour zou gaan ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zou denken dat er wel een paar spinnen in zouden zitten om me te beschermen he?
Is sielug tog ;squote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:04 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
KLB / bijna 15 en nog nooit een meisje gehad
Srs.
Je wil als tarzan rondslingeren he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Spinnen, duizendpoten, kakkerlakken; zou ik idd allemaal verwachten als ik er ooit op jungletour zou gaan ja.
Help jij mij dan? :$quote:
Halfhard gewordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:08 schreef krioro het volgende:
[..]
In enkel een lendendoek en beschermend ruimtepak ja.
Heb net melk over een stack platen/cassettes gegooid FFFFFUUUUUUUUUUU. Zaten gelukkig nog in de kartonnenpostdingesen.quote:
KLB / bijna 15 en nog nooit een meisje gehadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Okay, xoxo. SOLIDARITEIT.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:11 schreef Dqod het volgende:
Hey TS, ik wil je wel een handje helpen.. Vervolgens word ik van mijn maagdelijkheid af geholpen door een heel geil vrouwtje.. Heb ik zojuist afgesproken, dus wanneer kun je?
of ik wil dweilen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb net melk over een stack platen/cassettes gegooid FFFFFUUUUUUUUUUU. Zaten gelukkig nog in de kartonnenpostdingesen.
Trek je broekje maar vast uitquote:
quote:
wtf's happeningquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik van de politie.. Ik ga je arresteren
[ afbeelding ]
Je bent er gloeiend bijquote:
Ruuuunnn rabbit ruuuuuuunnn rabbitquote:
Horny as fuck, jaquote:
Mijn ijzige kou snijdt dwars door je ziel, give it timequote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn ijzige kou snijdt dwars door je ziel, give it time
"I met an old man.. Didn't like him, he got stuck in my teeth"quote:
Ik ga jou ooit, op een dag, echt eens happyslappen ;squote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga jou ooit, op een dag, echt eens happyslappen ;s
MISBRUIK MIJN MEEST TOEPASSELIJKE GIFJE EENS NIET ZOquote:
Je capslock staat aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
MISBRUIK MIJN MEEST TOEPASSELIJKE GIFJE EENS NIET ZO!!!
Sorry, zal m'n bil op je schoot plantenquote:
Rustig aan beginnen eh.. Je weet maar nooit met Vasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kan je bil ergens anders op planten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
MISBRUIK MIJN MEEST TOEPASSELIJKE GIFJE EENS NIET ZO!!!
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rustig aan beginnen eh.. Je weet maar nooit met Vas
Mgoed, ik ga even andere dingen doen![]()
Karen.quote:
Die figuren op mp ook hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Taalnazi zijn is kennelijk overrated: http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
Srs.quote:TE KOOP ANTAAL APRATUUR
IS GEEN ROTSOI
ALES IS GE .TEST
EN ALES ZIT NIET ,OP ,FOTO
Maar rij je vandaag??quote:
Wat Ado zegtquote:
Ik zeg zoveelquote:
Ik zal vol ontzag naar je luisteren :$quote:
Ontzag nog wel! Komt zeker door mijn leeftijdquote:
Wat ga je doen danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:49 schreef Dqod het volgende:
Wat een dag vandaag
[ afbeelding ]
#Vet veel zin in
Je bent gewoon een wijze manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ontzag nog wel! Komt zeker door mijn leeftijd
Ow tof!! Had ik ook heen gewild!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent gewoon een wijze man![]()
Pfff, maar wel slecht geslapen zeg.. Sjeeeeeuuuuzus!
Straks naar Indian Summer Festival dus btw.. Partyhardy
Ja verdomme manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow tof!! Had ik ook heen gewild!!
Prodigy!
Baby, ik krijg een temper van jequote:
Whehehe, komt helemaal goed dusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja verdomme manHad op je rug willen zitten!
Maar idd, Prodigy! En dan maandagochtend pas weer naar huis en dan lekker werken met brakke harses yaaaay
Beterrrrrrrquote:
quote:
Ik hoop het maarquote:
Plezantquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:01 schreef Salatrel het volgende:
goed zaterdagochtend topic
B&H / Natte meisjes
Sorry, was een foutje. Dacht dat ik op tijd was.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:07 schreef Dqod het volgende:
Ochtenden maken me misselijk
In b4: "HAHA DKUT IS ZWANGER!!EINS!!!"
Stil nou, je zit alles te verraden ;s Nu gaan ze dingen denkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sorry, was een foutje. Dacht dat ik op tijd was.
DO IT FAGGOT MET JE CAPSLOCKquote:
Moet je eens niet je cum op je toetsenbord smerenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is geen capslock mijn shift toets plakt
oh is dat hetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je eens niet je cum op je toetsenbord smeren
#Inkoppertje hahahahhaahaha ;p
Ja, vuile smeerlap dat je bentquote:
Wowquote:
Normaal moet ik echt moeite doen om tot 8 uur door te slapenquote:
Ik zou de hele dag wel kunnen slapen.. Nu iig.. Van de spanning haast geen oog dichtgedaanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Normaal moet ik echt moeite doen om tot 8 uur door te slapen
Sala woont in Rotterdam. Is dat niet meer gewendquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:43 schreef Robophatt het volgende:
Bijna altijd blanke pakketbezorgers hier
Oh, begrijpelijk dan ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sala woont in Rotterdam. Is dat niet meer gewend
Dat was niet mijn insteek maar als jij dat graag wil, be my guest.quote:
Wil je aan me ruiken?quote:
:$quote:
1x een getinte dame als pakketbezorger gehad, verder altijd blank.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:32 schreef Salatrel het volgende:
watsmetdeze de pakketbezorger was blank... zeker zaterdagbezorger
Zou verboden moeten worden, kan ie niet eens fatsoenlijk uit het raampje schreeuwen, toch wel een essentieel onderdeel van autorijden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:21 schreef Chai het volgende:
Meestal is het zo'n dikke man die niet zo goed kan praten en daardoor sociale werkplaatsachtig klinkt, maar hij mag wel autorijden en zo.
Handgebaren zijn genoeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden, kan ie niet eens fatsoenlijk uit het raampje schreeuwen, toch wel een essentieel onderdeel van autorijden.
Nee joh, heerlijk om af en toe even lekker te schelden op idioten in het verkeer.quote:
Heeft toch geen zin als ze doof zijn xdxdxd/quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee joh, heerlijk om af en toe even lekker te schelden op idioten in het verkeer.
Bij dove of slechthorende jongedames doe ik altijd gewoon zo:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin als ze doof zijn xdxdxd/
Heet, zou gelijk m'n kleren uit doen als jij het was.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij dove of slechthorende jongedames doe ik altijd gewoon zo:
[ afbeelding ]
Brb even in Amsterdam-West rondrijden tot ik je tegenkom.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heet, zou gelijk m'n kleren uit doen als jij het was.
Ben te vinden in 't park met de hond xoxoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Brb even in Amsterdam-West rondrijden tot ik je tegenkom.
Riep die naar jou dat je een lekkerding was?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
1x een getinte dame als pakketbezorger gehad, verder altijd blank.
Meestal is het zo'n dikke man die niet zo goed kan praten en daardoor sociale werkplaatsachtig klinkt, maar hij mag wel autorijden en zo.
Nee, dat zou wel heel dom zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Riep die naar jou dat je een lekkerding was?
Heb je het ook in de offline krant gelezen? Die koppen en die namen van de meisjes die op de foto staan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:05 schreef Modus het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-tienermeisjes.dhtml
Nee ms nog kopen vandaag. Valt tegen voor een lyceum?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je het ook in de offline krant gelezen? Die koppen en die namen van de meisjes die op de foto staan.
Want? Dan trapte jij naar achteren?quote:
Laat me gewoon ;squote:
hvj :$quote:
Een volkskrant kopen om te fappen, wowquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee ms nog kopen vandaag. Valt tegen voor een lyceum?.
Arrogante vloerreinigerquote:
Je weet wel wat mijn lade nat maakt :$quote:
Is die fietsbezorger zijn baan al kwijt btw?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks ik.
Kan je je baan mee kwijtraken als iemand een keer zoiets meldt.
Hoe moet ik dat weten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is die fietsbezorger zijn baan al kwijt btw?
Verkeerde poot uit bed gestapt? Gvd zeg. Doei hoor.quote:
Ik dacht dat ik je vraag misschien niet snapte.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verkeerde poot uit bed gestapt? Gvd zeg. Doei hoor.
Doei hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verkeerde poot uit bed gestapt? Gvd zeg. Doei hoor.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet wel wat mijn lade nat maakt :$
kom eraan
Ik heb nog moussaka van gister, nomnomnomquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nog moussaka van gister, nomnomnomMaar die ga ik nu even opwarmen dus je krijgt niet ha.
Heb honger, probeer het wel gewoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit aubergine in, lust je toch niet?
lol obesequote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:25 schreef LompeHork het volgende:
Vinkentering lijkt me wel lekker op een broodje met satésaus.
kan niet je zit voor mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ga je kapot krabben Vas
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
kan niet je zit voor meWhahaha wow. Busted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ga je kapot krabben VasIk dacht dat ik een wagon achter je zat, maar ben het stalken een beetje verleerd.
Ga in de leer bij Vas.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar ben het stalken een beetje verleerd.
ik moet echt lachen omdat ik fantaseer dat jij het bent.. Zou op je schoot gaan zitten btwquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whahaha wow. Busted.Ik dacht dat ik een wagon achter je zat, maar ben het stalken een beetje verleerd.
Je fantaseert wel vaker over mij he?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik moet echt lachen omdat ik fantaseer dat jij het bent.. Zou op je schoot gaan zitten btw
Stil nouquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je fantaseert wel vaker over mij he?
bitch, vergoed jij mn broek?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
Ik raakte trouwens je hand aan bij t instappen.. Hoop dat je het leuk vond :$
Nee, die voortijdige zaadlozingen van je is/zijn niet mijn probleemquote:
ik kan er wel jouw probleem van makenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, die voortijdige zaadlozingen van je is/zijn niet mijn probleem
Wow :$quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kan er wel jouw probleem van maken
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
kan niet je zit voor meIk smack je bil kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ga je kapot krabben Vas![]()
Je doet maar, geef geen neukquote:
Jouw ongesteldheidsbloed neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je doet maar, geef geen neuk
There will be blood meisje
Vind jij dat opwindend?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw ongesteldheidsbloed neem ik aan?![]()
Like.
Het idee dat jij mijn bonkjes voor lief neemt en ze zelfs opwindend vindt, geeft mij echt een extreem erotiserend gevoel.. Daarbij vind ik het ook superromantisch dus ik denk dat wij een nacht vol vurige passie tegemoet gaanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind de bonkjes erin het opwindenst.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het idee dat jij mijn bonkjes voor lief neemt en ze zelfs opwindend vindt, geeft mij echt een extreem erotiserend gevoel.. Daarbij vind ik het ook superromantisch dus ik denk dat wij een nacht vol vurige passie tegemoet gaan![]()
Jij bent echt wereldkampioen random onzin de virtuele wereld insturen, chapeau.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het idee dat jij mijn bonkjes voor lief neemt en ze zelfs opwindend vindt, geeft mij echt een extreem erotiserend gevoel.. Daarbij vind ik het ook superromantisch dus ik denk dat wij een nacht vol vurige passie tegemoet gaan![]()
Ben van 14.29 tot 42 in damsco.. zie ik je zo?quote:
Hmm, dat word een vluggertje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben van 14.29 tot 42 in damsco.. zie ik je zo?gr gr
Mensen keken me aan omdat ik moest lachenquote:
Dat is gewoon omdat je een gekke trien bentquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen keken me aan omdat ik moest lachen
Heerlijk meisje ben je.. So.so hirlak..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat je een gekke trien bent
kan je wel een andere smaak in je mond geven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heerlijk meisje ben je.. So.so hirlak..
Tevens heb ik een koffiesmaak in mn mond en kan ik geen kauwgom vinden in mn tas
Wil dat kind echt om d'r oren slaan gewoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
R&P / Is mijn reactie terecht?
Altijd van die powergirls die topics openen in R&P, heerlijk.
mur stahp.. krijg zweethandjes :$quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je wel een andere smaak in je mond geven.
is kloon van mijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wil dat kind echt om d'r oren slaan gewoon.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wees blij, nu zijn het nog je handjes.
mwehehequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij die je uitslooft voor een man, goeien garp![]()
Hoi, lekker geslapen?
Heerlijk. Al eeuwen niet meer zo fijn uitgeweest, helemaal kapot gegaan. Dus ook vrij diep en lekker geslapenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
mwehehe
ben al druk genoeg met uitsloven eh
nee echt heel onrustig loljij?
Thanks!quote:
alleen OP gelezenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zou die man laten komen en vervolgens een emmer water over hem heensmijtenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bewaar je wel genoeg energie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heerlijk. Al eeuwen niet meer zo fijn uitgeweest, helemaal kapot gegaan. Dus ook vrij diep en lekker geslapen
[..]
Thanks!
Heb je je koffer al ingepakt?quote:
Leek me handig gezien het feit dat ik al bijna in damsco benquote:
Hopeloos tochquote:
Zoiets ja. Iig niet hem nog een kans geven, LAAT STAAN nog maar weer een keer achter hem aan bellen om het over gevoelens en de relatie te hebben enzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou die man laten komen en vervolgens een emmer water over hem heensmijten.
Ja, weet ik toch niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leek me handig gezien het feit dat ik al bijna in damsco ben
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:15 schreef CristinaYang het volgende:
En dan ook nog "denk je dat ik hem weggejaagd heb met mijn gedrag?" WAT
Weet je wat me nog het meest irriteert dan, 9 van de 10 geeft een reactie als: kappen, en uitgerekend naar de minderheidsberichten die zeggen dat het kan gebeuren luisteren die meisjesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hopeloos tochEn dan ook nog "denk je dat ik hem weggejaagd heb met mijn gedrag?" WAT
[..]
Zoiets ja. Iig niet hem nog een kans geven, LAAT STAAN nog maar weer een keer achter hem aan bellen om het over gevoelens en de relatie te hebben enzo![]()
FUCK wat word ik chagrijnig van dit soort meisjes.
ga me verdomme niet zo kwaad aan zitten kijken anders bezorg ik je een permanent smileyquote:
oke ja sad iddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hopeloos tochEn dan ook nog "denk je dat ik hem weggejaagd heb met mijn gedrag?" WAT
[..]
Zoiets ja. Iig niet hem nog een kans geven, LAAT STAAN nog maar weer een keer achter hem aan bellen om het over gevoelens en de relatie te hebben enzo![]()
FUCK wat word ik chagrijnig van dit soort meisjes.
Logisch toch.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je wat me nog het meest irriteert dan, 9 van de 10 geeft een reactie als: kappen, en uitgerekend naar de minderheidsberichten die zeggen dat het kan gebeuren luisteren die meisjes.
Die reactie van Lexie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je wat me nog het meest irriteert dan, 9 van de 10 geeft een reactie als: kappen, en uitgerekend naar de minderheidsberichten die zeggen dat het kan gebeuren luisteren die meisjes.
Dat is ook altijd overduidelijk bij dit soort topics. Je leest het meteen wanneer iemand het alleen maar opent om 1 antwoord te krijgen. Ze wil een excuus voor haar gedragquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doen ze vaak genoeg, een soort faux confidence magnet voor onzekere meisjes.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:22 schreef Fascination het volgende:
Valt me nog mee dat er geen sneuneus heeft gereageerd met "zie je wel, vrouwen vallen op klootzakken".
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:36 schreef Chai het volgende:
Als ik het contact met iemand wil verbreken spreek ik ook altijd nog 1x af om vervolgens hun huis onder te komen kotsen.
Meestal is het dan wel duidelijk.
Eindelijk some shit I can relate to.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:29 schreef krioro het volgende:
Mensen die zeuren als je hen een paar uurtjes na de oorspronkelijk afgesproken tijd met je gezelschap komt vereren.
Mensen die niet zeurenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:29 schreef krioro het volgende:
Mensen die zeuren als je hen een paar uurtjes na de oorspronkelijk afgesproken tijd met je gezelschap komt vereren.
Mannen die denken dat je de grond waarop ze lopen zou moeten vererenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:29 schreef krioro het volgende:
Ben nu de eerste aflevering aan het kijken, met snesi, vind ik leuk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eindelijk some shit I can relate to.
seksquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:36 schreef Chai het volgende:
Als ik het contact met iemand wil verbreken spreek ik ook altijd nog 1x af om vervolgens hun huis onder te komen kotsen.
Meestal is het dan wel duidelijk.
Zou wel met hem kunnen chillen en kokenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben nu de eerste aflevering aan het kijken, met snesi, vind ik leuk.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou wel met hem kunnen chillen en koken(no homo - volgens mij is hij dat wel zie je later?).
Tevens: KLB / Eerste keer XTC
TS meent hard te zijn gegaan op XTC, maar het is een herbal uit de smartshop. Placebo-effect
.
Whehe, ze zijn nu op een gay feestje ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou wel met hem kunnen chillen en koken(no homo - volgens mij is hij dat wel zie je later?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |