abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127815999
Ik ben echt heel benieuwd naar jullie meningen! :)

Sinds kort ben ik aan het daten met een heel leuk, lief en interessant persoon. Ik krijg kriebels van hem, denk vaak aan hem en het voelt allemaal super fijn. Ik denk wel dat ik voor de eerste keer misschien een beetje verliefd ben.

Vorige week hadden we de afspraak dat hij na zijn werk bij mij zou komen eten. Ik dus ontzettend erg mijn best gedaan met eten koken en had al allerlei scenario's in mijn hoofd over hoe de avond zou verlopen (hopeloos achteraf). Nou ja, ik had erg veel zin in de avond en ik had al helemaal in mijn hoofd dat dit dé avond zou zijn waarin we zouden bespreken dat wij wel eens exclusief kunnen worden.

Nou ja, ik was aan het wachten en kreeg een app van hem dat hij later zou komen omdat hij nog iets ging drinken met collega's. Jammer maar oké, dacht ik. Ik dus wachten en omdat ik na een uur nog niets van hem zag, heb ik hem gebeld. Resultaat: hij nam niet op. Na een tijdje een app verstuurd: niet online. Omdat ik niet opdringerig wilde overkomen heb ik het daarbij gelaten.

Rond 12 uur/half 1 appte hij dat hij wel langs kon komen en bood hij zijn excuses aan dat het zo laat was geworden. Omdat ik niet echt de zeur uit wilde hangen heb ik de excuses aanvaard en dacht ik dat het wel gezellig zou zijn (ook al was het laat) om de hele nacht te praten en te relaxen want dat hebben we een keer eerder gedaan.

Maar toen moest ik weer wachten en nam hij weer niet op. Pas na ongeveer een uur kwam hij aanzetten. Het vervelende was (en nu ben ik misschien naïef) dat hij best dronken was en ik geen normaal gesprek met hem kon voeren. Uiteindelijk werd hij ook nog eens misselijk, heeft hij overgegeven en is vrij snel in slaap gevallen.

De volgende ochtend was best ongemakkelijk. Hij bood zijn excuses wel aan en gaf uitleg maar toch was ik best boos en heb ik uit emotie gezegd dat ik denk dat het beter is dat we niet meer gaan afspreken omdat hij mij blijkbaar toch niet leuk vindt. En misschien was ik daar weer te overdreven in.

En nu voel ik me best rot hierdoor. Hij heeft daarna nog 3 keer contact gezocht maar ik negeer het (op aanraden van vriendinnen) maar ik wil hem eigenlijk best wel spreken. Alleen ik weet gewoon niet zo goed wat ik nog kan zeggen en misschien vindt hij mij niet eens zo leuk, dat denk ik eigenlijk door deze daad. Maar goed, dan vraag ik mij af wat ik fout heb gedaan dat hij mij blijkbaar niet leuk genoeg vond.

Sorry voor het wazige verhaal, maar ik weet gewoon niet of ik juist heb gereageerd en wat ik nou nog tegen hem moet zeggen. Vriendinnen van mij zeggen dat ik hem moet negeren, maar mijn vriendinnen zijn het toch altijd eens met mij en misschien heb ik het allemaal wel te rooskleurig gezien?
pi_127816081
Als jullie een afspraak hadden, had hij maar een ander keer moeten gaan drinken met zijn collega's.

En al ging hij drinken, had hij beter helemaal af kunnen zeggen ipv naar jou en vervolgens kotsen.

Dus ik vind jouw reactie niet overdreven.
Maar: hij probeert nu al 3x contact op te nemen, dus wss heeft hij spijt. Als je hem echt leuk vindt, geef hem nog een kans?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:06:29 #3
242879 Onnoman
The On And Only
pi_127816123
onzekerheden.. het leven zit er vol van
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_127816171
Haha hij denkt kuuuutttt ik heb het verneukt, waarom heb ik dan ook bij haar lopen kotsen, terwijl jij eigenlijk nog smacht om z'n lul.

Mensen.. rare wezens.
pi_127816185
Jij had dus eten ingekocht en hij neemt niet eens de moeite te zeggen dat hij niet komt (alleen uurtje later zei hij)? Weg met die gast.
pi_127816227
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Weg met die gast.
Dat. :{w
pi_127816334
Terechte reactie TS. ^O^
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:14:52 #8
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_127816354
Jij verdient beter, Cerbiatto! Je hebt helemaal je best gedaan om er een leuke avond van te maken (op afspraak, wat hij niet eens nakomt!). En als hij vervolgens niks laat weten en zelfs dronken bij je aankomt, nah, dat moet je niet accepteren.

Je moet ook begrijpen dat je nog niet eens wat met hem hebt en het gaat nu al best mis (door hem!). Hoe zal dit dan later gaan? Dat is voor jou toch ook niet fijn?

Doe maar lekker wat er in je avatar staat en laat 'm maar lekker gaan, verspil je energie niet aan zo'n iemand. Zonde van je tijd en energie! Misschien zal hij de komende tijd weer gaan opdringen, maar als je 'm dan weer een kans geeft zal het vroeg of laat toch weer misgaan.

Sterkte in ieder geval! :)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:20:10 #9
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_127816499
Mijn eerste reactie zou zijn; Weg met die kerel. Voor hem 10 andere.

Maar dat is je verstand, jouw gevoel zegt misschien iets heel anders. Ik zou op z`n minst 1x met hem praten. En niet via internet of telefoon.
En het dan eventueel afsluiten of hem nog 1 kans geven.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_127816593
Fijn, bedankt, soms weet ik niet of mijn reactie goed is of niet en twijfel ik aan mezelf.

Ja, maar ik ben ergens bang dat hij mij niet zo leuk vindt als ik hem sinds deze actie. Ik wil hem graag vergeven maar misschien beteken ik niks voor hem en gaan dit soort situaties vaker voorkomen?

Klopt, ik had veel moeite gedaan maar misschien zag ik het te mooi in en ben ik te hard van stapel gelopen.

Ik snap hem ook wel, dat hij even iets gaat drinken met collega's en de tijd vergeet.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:24:54 #11
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_127816625
Daar kun je alleen achterkomen door met hem te praten. Wat heb je nog te verliezen?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_127816679
je reactie is terecht, maar ik zou hem nog een laatste kans geven.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:40:35 #13
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_127816974
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:23 schreef Cerbiatto het volgende:

Ik snap hem ook wel, dat hij even iets gaat drinken met collega's en de tijd vergeet.
Als hij wist dat je voor hem zou gaan koken, is het wel erg lomp dat hij überhaubt op het laatste moment besluit om even wat later te komen.
pi_127817157
Ik zou er niet zo moeilijk over doen. Hij ging nog wat drinken, het liep een beetje uit de hand, kan gebeuren. Je kent hem toch net?

Gewoon afspreken :)
pi_127817272
quote:
Fijn, bedankt, soms weet ik niet of mijn reactie goed is of niet en twijfel ik aan mezelf.

Ja, maar ik ben ergens bang dat hij mij niet zo leuk vindt als ik hem sinds deze actie. Ik wil hem graag vergeven maar misschien beteken ik niks voor hem en gaan dit soort situaties vaker voorkomen?

Klopt, ik had veel moeite gedaan maar misschien zag ik het te mooi in en ben ik te hard van stapel gelopen.

Simpel, je geeft hem nog één laatste kans, verneukt hij die weer uitmaken, (als er tegen die tijd iets 'aan' is) vergeten, negeren en niet meer omkijken
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  zaterdag 15 juni 2013 @ 02:02:36 #16
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_127817293
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:02 schreef Cerbiatto het volgende:
op aanraden van vriendinnen)
tot daar ging het goed..
pi_127817469
Wat zijn jullie allemaal vergevingsgezind zeg :o Ik geloof niet dat ik zo enthousiast meer zou zijn na dit alles. Ik denk dan altijd dat het in een relatie waarschijnlijk alleen maar veel erger wordt met zulk gedrag. Juist in het begin doen verliefde mensen heel veel hun best (zoals jij, TS), maar als hij zich nu al zo gedraagt... :N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127817619
quote:

Veel te overdreven. Je vindt hem leuk en zoiets kan gebeuren. Hij heeft zijn excuses aangeboden, belt je de hele tijd en schaamt zich waarschijnlijk dood.

Ga je nu echt alleen hier om zo moeilijk doen? Ik dacht dat ik lastig was. Nee, je hebt aangegeven dat je het niet leuk vindt en hij heeft er spijt van. Laten we wel wezen, zooooooo vreselijk is het nou ook weer niet wat hij heeft gedaan, netjes is het niet maar kom op zeg. Laat het los en ga lekker verder met je leuke jongen.

Als dit een gewoonte wordt en hij dit soort dingen vaker gaat doen kun je je gaan afvragen of hij je wel zo serieus neemt, maar dat is nu echt veel te overdreven :) Luister aub niet naar het standaard advies van R&P van dumpen en uitmaken, dat is echt een overdreven reactie in dit geval.

Nogmaals, je had het recht om boos te zijn en dat was je ook . Hij heeft sorry gezegd en belt je nu de hele tijd, dus nu is het klaar toch? Ga je in een relatie ook zo lopen doen? Relaties zijn niet vlekkeloos, soms gebeurt er iets wat je niet zo leuk vindt en dit is echt niet zo dramatisch.

Het was een ander verhaal geweest als hij in de ochtend opeens verdwenen was en niks meer van zich liet horen maar dat is dus helemaal niet zo, dus niet zo flauw gaan doen met weken niet opnemen want dan zit je straks te huilen dat hij je signalen verkeerd heeft opgepikt en opeens een ander heeft, omdat hij dacht dat jij hem niet meer moest.

Neem op en spreek gewoon weer af, je ziet wel hoe het loopt het is geen huwelijksaanzoek en hij heeft echt niet van te voren zitten denken van" Gnga Gna gna ik ga eens lekker dronken bij Cerbattio kotsen om haar verdrietig te maken zodat ze me niet meer wil spreken gna gna gna muhahah" ofzoiets :') :). Lighten up joh, doe nog een date en kijk hoe dat gaat.

[ Bericht 7% gewijzigd door NotGuilty op 15-06-2013 02:51:09 ]
pi_127817694
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vergevingsgezind zeg :o Ik geloof niet dat ik zo enthousiast meer zou zijn na dit alles. Ik denk dan altijd dat het in een relatie waarschijnlijk alleen maar veel erger wordt met zulk gedrag. Juist in het begin doen verliefde mensen heel veel hun best (zoals jij, TS), maar als hij zich nu al zo gedraagt... :N
Het is normaal om daar boos over te worden maar om meteen alles te laten vallen als diegene echt zijn excuses aanbiedt en je hem echt leuk vindt? Ik ga er van uit dat het verder dus wel echt klikt etc. Vind ik een beetje overdreven :) Alleen terecht als hij er de volgende ochtend ook zomaar vandoor was gegaan en niks meer liet horen ofzo, dit klinkt gewoon echt als een domme actie waar hij spijt van heeft en het is geen vreemd gaan ofzo.
pi_127817738
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:23 schreef Isabeau het volgende:
Ja! Als ik potdomme mijn best had staan doen in de keuken en iemand kwam een uur te laat omdat hij meer tijd wilde doorbrengen met mensen die hij die week al 40 uur heeft gezien... Sorry hoor, dan was het voor mij al klaar geweest :D

Respectloos!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_127817777
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 03:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ja! Als ik potdomme mijn best had staan doen in de keuken en iemand kwam een uur te laat omdat hij meer tijd wilde doorbrengen met mensen die hij die week al 40 uur heeft gezien... Sorry hoor, dan was het voor mij al klaar geweest :D

Respectloos!
Kwam hij maar een uur te laat! :D

Ik vind het ook erg respectloos en tekenend voor een bepaald karakter waar ik geen relatie mee zou willen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127817793
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 03:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kwam hij maar een uur te laat! :D

Ik vind het ook erg respectloos en tekenend voor een bepaald karakter waar ik geen relatie mee zou willen.
Hield het daar maar op idd.

Maar bij een uur te laat had ik al laten weten dat hij helemaal niet meer hoefde te komen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_127817815
Ik ben overigens weinig vergevingsgezind omdat de relatie nog zo pril is en je nu nog erg makkelijk kan afsluiten. Mijn ervaring is vaak dat gedrag in een relatie juist slechter wordt en zelden beter.

En ik had een vriendin die menigmaal huilend naar stompjes van kaarsen keek omdat ze 8 uur daarvoor heerlijk had gekookt voor haar man, maar hij was in een kroeg/nog onderweg (ben er over een half uurtje, heus!)/vergeten dat hij op tijd zou zijn etc etc. Alles was belangrijker dan zij. Inmiddels alweer jaren gescheiden.
pi_127817824
Ja daarom. Als ik zou samenwonen en het ging om de dagelijkse maaltijd, niks aan het handje. Maar als iemand denkt dat zoiets in de datefase geoorloofd is, dan hebben we een duidelijke mismatch.
pi_127817836
Ja als dat de hele tijd gebeurt oke, maar kom op 1 keertje en hij heeft zijn excuses aangeboden. Ze vindt hem ook echt leuk. Wie weet vindt hij het zo erg en gebeurt het nooit meer. Ik vind het echt overdreven om nu meteen alles af te kappen :) . Het is niet dat hij daarna deed alsof het niks uitmaakt wat hij heeft gedaan.

Ik vind dat jullie doen alsof die jongen is vreemdgegaan ofzo :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')