Altijd lekker, zolang het stamppot rauwe andijvie is en niet tot snot gekookte andijvie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Stamppot andijvie blijft lekker, ook als het zonnetje schijnt
Noem het een maaltijd salade met andijvie, gepocheerde aardappels en croutons du lardequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Stamppot andijvie blijft lekker, ook als het zonnetje schijnt
Tuurlijk, je mag hebben wat je wilt hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:25 schreef borisz het volgende:
Als je nog wat kwijt moet FF, dan hoor ik het wel.
Rauwe groentenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Altijd lekker, zolang het gekookte andijvie is.![]()
Die moeten gewoon lukken zo te zien!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef minilot het volgende:
Lieverds, duimen jullie even mee dat mijn zoete moerbeibroodjes naar zelfbedacht recept lukken?
[ afbeelding ]
Ze gaan -nu- de oven in.
*spannend*
deze moeten wel even gekeurd worden op smaak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef minilot het volgende:
Lieverds, duimen jullie even mee dat mijn zoete moerbeibroodjes naar zelfbedacht recept lukken?
[ afbeelding ]
Ze gaan -nu- de oven in.
*spannend*
ze zijn prachtig om te zien ...en ook al geproefd !quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan -nu- de oven in.
*spannend*
Dank je scheet!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef minilot het volgende:
Speciaal voor jou gezapt Piet en neen: momenteel haarscherpe Eastenders/Nature's Microworlds/Worlds Craziest Fools/Symphony.
Dat dus, en ik ga nóg een moerbeienbroodje eten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Noem het een maaltijd salade met andijvie, gepocheerde aardappels en croutons du larde
Ah, ziggo, okay, die krijgen het volgens mij ook gewoon van de satquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef minilot het volgende:
O wacht. Je hebt er vast weinig aan dat de BBC het puik doet via mijn Hollandse Ziggo-kastje
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef minilot het volgende:
O wacht. Je hebt er vast weinig aan dat de BBC het puik doet via mijn Hollandse Ziggo-kastje
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Noem het een maaltijd salade met andijvie, gepocheerde aardappels en croutons du larde
Bestaat er eigenlijk wel een versie met gekookte andijvie? Dat is toch hartstikke vies!?!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Nou, dat was het idd
Rauwe andijvie natuurlijk, golfer en heerlijk goed uitgebakken spek
Vraag het FFTquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Bestaat er eigenlijk wel een versie met gekookte andijvie? Dat is toch hartstikke vies!?!
Hoe ze vers smaken weet ik niet, maar ik had gedroogde en die smaken een beetje tussen gedroogde vijg en heel geode dadels in. Warm zoetig, een beetje karamelachtig. Heel lekker!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:34 schreef Isabeau het volgende:
mini, die zien er zo al heerlijk uitHoe smaakt de moerbei precies?
rauwe andijvie vind ik niet te eten, ben geen konijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk wel een versie met gekookte andijvie? Dat is toch hartstikke vies!?!
Ehm.. als je de andijvie door warme aardappels stampt krijg je denk ik gewoon het zelfde effect. Net niet helemaal rauw meer en wel knapperig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef z80 het volgende:
[..]
rauwe andijvie vind ik niet te eten, ben geen konijn.
heel even in een pan kokend water zodat het nog wel knapperig en dan er stamppot van maken.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet je in je reflectie schrijven.
doodgekookte groente vind ik ook niet te eten. maar helemaal rauw ben ik ook geen voorstander van.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm.. als je de andijvie door warme aardappels stampt krijg je denk ik gewoon het zelfde effect. Net niet helemaal rauw meer en wel knapperig.Maar gekookte andijvie die helemaal zacht is bedoelde ik. Daar vind ik niets aan.
Ik vind veel groente zowel rauw als (niet aan gort) gekookt lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:43 schreef z80 het volgende:
[..]
doodgekookte groente vind ik ook niet te eten. maar helemaal rauw ben ik ook geen voorstander van.
Werk zequote:
*broodjesboks!*quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef minilot het volgende:
Dat dus, en ik ga nóg een moerbeienbroodje eten.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef Bluezz het volgende:
He getverdemme, wil ik voor nog ruim een week mn dekamobiel internet instellen op mn nieuwe samsung foon doet ie het niet
Dit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:43 schreef z80 het volgende:
[..]
doodgekookte groente vind ik ook niet te eten. maar helemaal rauw ben ik ook geen voorstander van.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit.
Maar eigenlijk vind ik sommige dingen knapperig minder lekker zoals korsten van brood, patat, fruit (nog niet rijp dus) en groente.
Zelfkennis is goedquote:
Nasiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Pffff ben aan het bedenken wat ik een zal maken dit weekend voor het eten maar ik weet het nietHeb wel zin om iets nieuws te proberen maar zie zo snel niets waar ik zin in heb of wat TAV ook lust..
Maak je er een rijsttafel van met nasi, smoor, boontjes etcquote:
Ik heb gister een heerlijke zomer lasagne gemaakt met gegrilde courgette, spinazie en ricotta. Aanrader!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Pffff ben aan het bedenken wat ik een zal maken dit weekend voor het eten maar ik weet het nietHeb wel zin om iets nieuws te proberen maar zie zo snel niets waar ik zin in heb of wat TAV ook lust..
Tav wil babi pangangquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maak je er een rijsttafel van met nasi, smoor, boontjes etc
Spinaziequote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb gister een heerlijke zomer lasagne gemaakt met gegrilde courgette, spinazie en ricotta. Aanrader!
Al anders georganiseerd. Ik zit tussen 2 providers en en ik kreeg een nieuwe foon bij de nieuwe provider die het oude simkaartje niet online wilde gooien ondanks duizend instellingen die ik handmatig had ingesteld.quote:
Komt uit deze potquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Leuk etentje gisteren gehad met mn excardiocollega's.. goed om te zien dat degenen die er waren allemaal er óf nog werken óf een andere baan binnenshuis hebben óf zoals ik buitenshuis wat hebben gevonden. Kreeg ook nog een VVV bon en bloemen van de RvB. Daar zat ik niet op te wachtenstelletje eikels.
Phooooquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
het wordt Pho morgenZit alleen nog de mijmeren over wat meer groen bij de babi pangang. Alleen atjar vind ik wat kaal maar weet niets..
tarte tatin!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Phoooo
Ik heb net flink zitten zoeken naar recepten maar ik maak toch maar waar ik mijn vader het meest plezier mee doe.
Voor: Hollandse garnalencocktail
Hoofd: Varkenshaas met champignonroomsaus, aardappeltjes met rozemarijnolie en zeezout uit de oven en iets van groen of sla erbij.
Na: Dat weet ik nog niet. Heeft iemand een ideetje voor me?
Varkenshaas met champignonroomsaus, das echt een populair gerecht in NL.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Phoooo
Ik heb net flink zitten zoeken naar recepten maar ik maak toch maar waar ik mijn vader het meest plezier mee doe.
Voor: Hollandse garnalencocktail
Hoofd: Varkenshaas met champignonroomsaus, aardappeltjes met rozemarijnolie en zeezout uit de oven en iets van groen of sla erbij.
Na: Dat weet ik nog niet. Heeft iemand een ideetje voor me?
Je kan ook een verse aardbeien bavoiroise of aarbeienbluf maken (pureer aardbeien met suiker en vermeng dat voorzichtig met stijfgeslagen eiwit)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Tarte tatin is lekker, heb ik kerst 2011 gemaakt. Probeer nu iets anders denk.. aardbeien hmm.. Ik denk aan aardbeientrifle. Lijkt me wel leuk om te maken(wel machtig na een dik hoofdgerecht maar vooruit).
Thanks voor de tips Jagar en Piet!
Ga maar aankleden en naar de markt voor mn boodschappen.
Limoncellotaartquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Tarte tatin is lekker, heb ik kerst 2011 gemaakt. Probeer nu iets anders denk.. aardbeien hmm.. Ik denk aan aardbeientrifle. Lijkt me wel leuk om te maken(wel machtig na een dik hoofdgerecht maar vooruit).
Thanks voor de tips Jagar en Piet!
Ga maar aankleden en naar de markt voor mn boodschappen.
We hebben een winnaarquote:
Niet bij de Hoogvliet gezien denk. Moet ik dan bij de koek kijken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:24 schreef minilot het volgende:
Anders gewoon meringues kopen joh!In elk geval om achter de hand te houden.
Mijn meringues mislukken ongeveer de helft van de tijd, vandaar![]()
Bij de broodafdeling van Jumbo zie ik reuze meringues liggen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Niet bij de Hoogvliet gezien denk. Moet ik dan bij de koek kijken?
Tof! Succes en alvast eet smakelijk straksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ga het zelf proberen te maken en mocht t niet lukken heb ik zo'n zakje achter de hand![]()
morgenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof! Succes en alvast eet smakelijk straks
Nu nog wat witte sokken en korte broek en een geruit overhemd, golferquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:53 schreef golfer het volgende:
Ongeveer1x per 5 jaar koop ik nieuwe schoenen en dat was nu dus echt wel eer eens nodig, dus op naar de Wolky-shop in Haarlem en geslaagd.
Allereerst een stel heerlijk zittende sandalen voor deze zomer:
[ afbeelding ]
en meteen mijzelf ook maar getrakteerd op een soort volledig leren sneakers:
[ afbeelding ]
Ik kan er weer jaren tegen, qua schoenen.
'Atjar' ketimun, kaasschaaf dunne plakjes komkommer met peper, zout, suiker en azijn. Lekker!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
het wordt Pho morgenZit alleen nog de mijmeren over wat meer groen bij de babi pangang. Alleen atjar vind ik wat kaal maar weet niets..
Ah leuk, die draait hier nog niet. Schijnt nog beter te zijn dan de voorgaande twee delen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:04 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond naar de film Before Midnight
En morgen komen onze ouders BBQen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Atjar' ketimun, kaasschaaf dunne plakjes komkommer met peper, zout, suiker en azijn. Lekker!
Kwamkwammersloegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Atjar' ketimun, kaasschaaf dunne plakjes komkommer met peper, zout, suiker en azijn. Lekker!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:49 schreef AnneX het volgende:
Oh, die is lekker
Als je deze bedoelt? http://www.kayotic.nl/blog/smothered-cucumber
Dat deed mijn moeder 35 jaar geleden al... Fries en boer uit klein dorp..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook en kijk nooit op haar site daardoor...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijke recepten alleen totaal irritant opgeschreven vind ik. Schrijf ze dus altijd even overzichtelijk over, handiger wmb
Boor we hebben een erg leuk Italiaans winkeltje ontdekt in Haarlem! COMPLIMENTI PER VOI hebben ook FBquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:01 schreef borisz het volgende:
Ik knal er straks een paar pizza's in.
/luie zaterdag
Wij moeten er voor naar Den Bosch.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah leuk, die draait hier nog niet. Schijnt nog beter te zijn dan de voorgaande twee delen.
Dat is me niet eens opgevallen, helemaal geen last van! Maar je bent zo te zien niet eens de enige.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijke recepten alleen totaal irritant opgeschreven vind ik. Schrijf ze dus altijd even overzichtelijk over, handiger wmb
Dat heb ik ook een beetje, maar dat is zonde want de recepten zelf zijn echt wel goed..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook en kijk nooit op haar site daardoor...
Ik moet echt per handeling scrollen, dat is toch gewoon onhandig?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is me niet eens opgevallen, helemaal geen last van! Maar je bent zo te zien niet eens de enige.
Ik vind het onhandig dat je steeds naar boven moet scrollen om te kijken hoevéél er dan van zus en zo in moet. Als ze het er nou gewoon steeds ter plaatse bij zou zetten, zou ik het al prima vinden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moet echt per handeling scrollen, dat is toch gewoon onhandig?
Ging dus net ook al mis met de sausMaar hersteld gelukkig
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:41 schreef Isabeau het volgende:
ok, je moet idd wel veel scrollenEn ik gebruik de iPod en dan scroll je je een ongeluk
Ik heb overigens over Vork gedroomd vannachtIets met een fiets en die zou hij bij mij op komen halen, maar anderen hadden de fiets zoek gemaakt
Dat zou idd een verbetering zijn. Of gewoon zonder al die foto's die niet nodig zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het onhandig dat je steeds naar boven moet scrollen om te kijken hoevéél er dan van zus en zo in moet. Als ze het er nou gewoon steeds ter plaatse bij zou zetten, zou ik het al prima vinden.
Wel lekkere dingen! Ik zet me dus over dat scrollen heen.
En een gewone website.quote:
He, wat zonde nou. Heb ik mijn witte sokken net weggegooid. De rest heb ik gelukkig nog wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Nu nog wat witte sokken en korte broek en een geruit overhemd, golfer
Vergeet niet een goedgevulde portemonnee in je zak te doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:46 schreef borisz het volgende:
Kende die zaak niet. Nou ja we zetten hem op het lijstje
Ook een klein wit hondje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
He, wat zonde nou. Heb ik mijn witte sokken net weggegooid. De rest heb ik gelukkig nog wel.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Kwam deze net tegen,
[ afbeelding ]
Ik LOLde
Weer een artiest voor de schroothoopquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Mag ik jullie de zomerhit van 2013 introduceren
Ik vind Rinus beter
Nou, dan ga ik toch maar voor deze:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Mag ik jullie de zomerhit van 2013 introduceren
Ik vind Rinus beter
Aanzienlijk beter voor de ogenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik toch maar voor deze:
http://vevo.ly/11SVarD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weer een artiest voor de schroothoop![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
Dat ja. Irritant deuntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aanzienlijk beter voor de ogen
Niks mis met het nummer wat mij betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Nee, zowel het nummer als de videoclip zijn catchy...quote:
Ik vind vooral het nummer erg leukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, zowel het nummer als de videoclip zijn catchy...
Ja. Toch weer in de comedia del arte van die Italianen getrapt en zich uit het spel laten acteren.quote:
Echt, wat een verschrikking die Italianen zeg, Je zult er maar wonen en van voetbal houden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Toch weer in de comedia del arte van die Italianen getrapt en zich uit het spel laten acteren.
Kijk eens hoe de stadions gevuld zijn tijdens een gemiddeld Serie A potje.... Zelfs de klassiekers in Rome en Milaan zijn zelden meer uitverkocht.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt, wat een verschrikking die Italianen zeg, Je zult er maar wonen en van voetbal houden.
Dat heeft ook wel een economische reden, wedstrijden worden op TV wel goed bekeken dacht ik. God knows why...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Kijk eens hoe de stadions gevuld zijn tijdens een gemiddeld Serie A potje.... Zelfs de klassiekers in Rome en Milaan zijn zelden meer uitverkocht.
Is dat niet meer van hetzelfde of vloek ik nu?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar de nieuwe Star Trek geweest. Hij was weer lekker.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef Isabeau het volgende:
En die trein was idd gaafHet domme is dat een man op station Hoogeveen mij vroeg of ik ook kwam voor de stoomtrein en ik dacht: die is niet helemaal 100
Hij bedoelde ècht de stoomtrein
Haha!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat niet meer van hetzelfde of vloek ik nu?
En die trein was idd gaafHet domme is dat een man op station Hoogeveen mij vroeg of ik ook kwam voor de stoomtrein en ik dacht: die is niet helemaal 100
Hij bedoelde ècht de stoomtrein
Gekkiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef TAV74 het volgende:
was een goed idee om voor vanavond een paar goede biertjes mee te nemen. De Brugse Zot smaakt echt prima
Ik kan me niet voorstellen dat vit. B12 deficiëntie bij jou de oorzaak van dit probleem is, FFT.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Goed dat ik alleen woon en t niet zo gehorig is.. Lag net weer te gillen tijdens kuitkramp..
Ik zeg niet dat je geen vitamine B12 probleem hebt, ik vraag me af of het de oorzaak van je krampaanvallen is.quote:Op zondag 16 juni 2013 05:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Jawel dat neemt mn lichaam niet op volgens de arts en daardoor hou ik tekort.
Niet echt, maar ik vind het opmerkelijk dat je nog zoveel krampaanvallen hebt terwijl je vitamine B12 injecties krijgt. Doorgaans komt een vitamine B12-tekort door een opnameprobleem (in bijv je maag en allerlei andere varianten). Je kan ook nog de vorm hebben waarbij vit. B12 in je bloed door je immuunsysteem wordt aangevallen en afgebroken en dan helpen injecties ook niet veel. Alleen bij dat laatste snap ik dat je nog steeds krampaanvallen hebt door een vit. B12 tekort.quote:Op zondag 16 juni 2013 07:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah, dat kwam er toen uit bij bloed prikken, naast Vit. D.
Heb jij een ander idee misschien?
Ja natuuuurlijk onweer als t eens een dagje heel warm is. Zal eens niet zo zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 11:01 schreef TAV74 het volgende:
Directeur Nostradamus krijgt dan toch gelijk, volgens de voorspellingen wordt het dan toch 30 graden woensdag. en dan direct onweer en donderdag weer 20We zitten wel op de rand van een stroming blijkbaar, gisteren liepen de voorspellingen nog uiteen tussen ergens tussen de 21 en 27 graden.
Nou ja, hopelijk volgens weekend een beetje droog als we naar de oude Huppelkei gaan kijken in Nijmegen.
op pinkpop classicquote:Op zondag 16 juni 2013 00:59 schreef golfer het volgende:
Kijk een stukje Pinkpop, maar krijg steeds meer een generatiekloofje.
Ken geen enkel bandje meer.![]()
Waar zijn de bekende topbands gebleven die vroeger nog graag daar wilden optreden.
Smeets moet (net als die sportjournalist/naamgenoot) maar eens met pensioen.
ik lees net woensdag 24 graden en enige dag droog van die week. We zullen zienquote:Op zondag 16 juni 2013 11:35 schreef TAV74 het volgende:
Vind die onweer niet zo erg, ik vind 30+ graden toch vreselijk
jemigquote:Op zondag 16 juni 2013 12:03 schreef borisz het volgende:
Zeg Steer ik weet dat je van BBQ'en houdt maar ruim die kop dan ff op.
[ afbeelding ]
https://twitter.com/brigadierSTRYPi/status/346197034350542850/photo/1]wijkagent uit Eindhoven
Ik weet niet welke weerberichten jij kijkt, maar ik zie op 3 verschillende sites 30 graden minimaal. Ze spreken elkaar alleen tegen wanneer het weer omslaat. Een lange hittegolf zal het niet worden iigquote:Op zondag 16 juni 2013 12:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik lees net woensdag 24 graden en enige dag droog van die week. We zullen zien
Tja, waarom blijft ze bij die eikelquote:Op zondag 16 juni 2013 12:38 schreef Duderinnetje het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)-husband-see-1955564
Wow...
Heerlijk hoor, die pulp-pers in GB.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:38 schreef Duderinnetje het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)-husband-see-1955564
Wow...
Nou de pulp-pers lijkt me hier niet het grootste probleem eigenlijk.quote:
Wie is dat dan en waarom is het een eikel?quote:
Misschien zei hij wel : I love you so muts en hield haar ff stevig vastquote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien is ze wel vreemdgegaan?? Nog geen excuus om iemand bij de keel te grijpen overigens..
Nee, dit was in een restaurant en ik heb geen idee wie de foto's heeft genomen. Was gewoon in het openbaar, met mensen erom heen.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Maar vind je het niet erg dat er iemand kennelijk voor dat huis dag en nacht in de bosjes lijkt te liggen om door het raam heen dit te fotograferen?
Ja, triest is dat.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Mensen er om heen, fotografen.... en wie helpt haar? juist
Ja, ik lees trouwens (op verzoek van de organisatie) vanmiddag ook een stukkie blog voor.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
True stereo!
golfer en Bluezz, Leonie Jansen vanmiddag bij de Mot lees ik! Indrukwekkend verhaal.
Vind je het spannend?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik lees trouwens (op verzoek van de organisatie) vanmiddag ook een stukkie blog voor.
Nee, vind het niet zo spannend. Is wel een leuke tegenhanger t.o.v. het verhaal van Leonie.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Vind je het spannend?
Toch kwetsbaar. Goed van je hoor!
Ja, mooi zo samen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, vind het niet zo spannend. Is wel een leuke tegenhanger t.o.v. het verhaal van Leonie.
Ja maar...quote:Op zondag 16 juni 2013 13:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Overigens, wat papperazzi betreft en de moraal daaromtrent: eigenlijk zijn programma's als De Rijdende Rechter! ik Vertrek en het Familiediner net zo erg. Of misschien nog wansmakelijker? Ook daar leg je uiterste privézaken bloot en smullen we van andermans ellende. Daar voel ik soms plaatsverangende schaamte bij en je wéét dat die mensen geen benul hebben van de impact van TV. En toch kijk ik, sensatiezoeker die ik ben.
Tenenkrommend proleetvermaak vind ik het. Moderne variant van het middeleeuwse lach een dwerg uit op de jaarmarktquote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar...Ik ook.
Maar die mensen werken er zelf aan mee... vind ik toch wat anders, al hebben ze geen idee van de impact.
De bekende sterren werken er ook aan mee! Sterker: ze werken ermee! En weten heel goed wat ze doen. Ze weten ook de keerzijde van die medaille.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar...Ik ook.
Maar die mensen werken er zelf aan mee... vind ik toch wat anders, al hebben ze geen idee van de impact.
Heb jij eigenlijk een mooie voorleesstem?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, vind het niet zo spannend. Is wel een leuke tegenhanger t.o.v. het verhaal van Leonie.
Ik heb ook vaker van bekende mensen gehoord dat ze zowel de pers haten als ervan houden, om die reden dat ze zowel bij slecht als bij goed nieuws erbij zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De bekende sterren werken er ook aan mee! Sterker: ze werken ermee! En weten heel goed wat ze doen. Ze weten ook de keerzijde van die medaille.
Dit, en niet te heet stoken. Gram of 50 is voldoende.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
Luistert toch niet op de gram nauwkeurig. Gewoon een flinke klont.
Ze zeggen van wel. Toen ik een paar keer op de (Fok!)radio wat had gedaan kreeg ik nogal wat reacties en complimenten over mijn stem.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb jij eigenlijk een mooie voorleesstem?
Wel, als je vrijwilligerswerk je neus uit komt, kijk dan eens naar Librevox,quote:Op zondag 16 juni 2013 18:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel. Toen ik een paar keer op de (Fok!)radio wat had gedaan kreeg ik nogal wat reacties en complimenten over mijn stem.
Daarna nog eens bij de NCRV een professionele band (laten) opnemen om misschien aan de slag te gaan als nieuwslezer, maar toen vond ik weer een andere baan.
Vanmiddag ging best goed. Leuke reacties ook van het publiek.
Het is pas echt triest als ze die kerel niet dumptquote:Op zondag 16 juni 2013 18:10 schreef Isabeau het volgende:
NigellaWat een trieste situatie voor die vrouw
QFT, geen slachtofferrol maar zelf actie ondernemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is pas echt triest als ze die kerel niet dumpt
Maar het blijft hoe dan ook triest voor haar. Ze was waarschijnlijk dol op die vent en als hij zoiets al in het openbaar doet, dan doet hij het ook thuis. Als ze hem aan de kant zet dan is ze wel van een klootzak af, maar ook van de man waarbij ze mooie dromen en goede gevoelens had. Het is zelden zwart-wit en je verliest sowieso als iemand zoiets doet en je besluit dat het beste is om diegene aan de kant te zetten. Plus de hele wereld zal dat nu ineens van je verwachten.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is pas echt triest als ze die kerel niet dumpt
Haha, een kitkat tubquote:Op zondag 16 juni 2013 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Mijn nichtje heeft een geweldige taart gemaakt voor haar ouders ( mijn broer en schzus) die bij hun huis in Zweden ook zo'n tub hebben, echt briljant!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Mijn nichtje heeft een geweldige taart gemaakt voor haar ouders ( mijn broer en schzus) die bij hun huis in Zweden ook zo'n tub hebben, echt briljant!
[ afbeelding ]
heerlijk, die kitkat plankenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:16 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Leonie was voor mijn gevoel te commercieel bezig haar boek en voorstelling te promoten en verdween dus meteen in de pauze weer.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:15 schreef AnneX het volgende:
Hoe ging het golfer, bij de Mot.
Paste het bij het verhaal van Leonie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Leonie was voor mijn gevoel te commercieel bezig haar boek en voorstelling te promoten en verdween dus meteen in de pauze weer.
Heb wel haar boek cadeau gekregen van de organisatie vanwege mijn voordrachtstukje (Samen met een lekkere fles wijn).
B. heeft mijn stukje gefilmd en dat is onder de spoiler te zien:Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Tjongejonge. Echt.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
QFT, geen slachtofferrol maar zelf actie ondernemen.
Is dit je jokerkaart waar je graag mee speelt ofzo?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Het gaat hier niet om spiertjes trainen en vet verliezen steer.
Heerlijk en prachtig! Ik ken em met die varkentjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:16 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Rode lijstje? Ow tijgutje.. gaat het met 'm?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn rode lijstje weer verder afgevink, tonijnfilet en kabeljauwfilet van de grill vanavond, met een rieslingsaffraansaus, frietjes en een groene salade met een frambozendressing
Heeft nu erg last van de histamine in de aardbeien, had sorbet gemaakt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rode lijstje? Ow tijgutje.. gaat het met 'm?
Ja, vooral omdat histaminen in alles zit wat lekker is. Aardbeien, tomaten, kazen, soy, ansjovis, olijven, eigenlijk alles wat gerijpt is of gefermenteerd.quote:
Het meest trieste eraan vind ik eigenlijk alle aandacht die de (roddel)pers heeft voor deze aangelegenheid. Eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Maar het blijft hoe dan ook triest voor haar. Ze was waarschijnlijk dol op die vent en als hij zoiets al in het openbaar doet, dan doet hij het ook thuis. Als ze hem aan de kant zet dan is ze wel van een klootzak af, maar ook van de man waarbij ze mooie dromen en goede gevoelens had. Het is zelden zwart-wit en je verliest sowieso als iemand zoiets doet en je besluit dat het beste is om diegene aan de kant te zetten. Plus de hele wereld zal dat nu ineens van je verwachten.
Ja, de britse taloids, dan is de telegraaf ineens een kwaliteitskrantquote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het meest trieste eraan vind ik eigenlijk alle aandacht die de (roddel)pers heeft voor deze aangelegenheid. Eigenlijk.
Ronduit onfatsoenlijk. Ik hoop van ganse harte dat ze thuis geen slachtoffer van huiselijk geweld is. Maar om zo'n private aangelegenheid zo onder de loep te nemen vind ik echt zeer kwalijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, de britse taloids, dan is de telegraaf ineens een kwaliteitskrant
http://www.dailymail.co.uk/home/index.html
Het probleem is een beetje, als ze bv haar nieuwe kookboek op de markt brengt ze maar wat graag gebruik zal maken van deze tabloids.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ronduit onfatsoenlijk. Ik hoop van ganse harte dat ze thuis geen slachtoffer van huiselijk geweld is. Maar om zo'n private aangelegenheid zo onder de loep te nemen vind ik echt zeer kwalijk.
Je hebt gelijk. Maar toch. Stelletje vuige aasgierenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Het probleem is een beetje, als ze bv haar nieuwe kookboek op de markt brengt ze maar wat graag gebruik zal maken van deze tabloids.
Absoluut, maar dat geldt voor alle kranten, niet alleen voor de tabloids.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar toch. Stelletje vuige aasgieren
Oh bah dat zijn echt veel lekkere dingenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat histaminen in alles zit wat lekker is. Aardbeien, tomaten, kazen, soy, ansjovis, olijven, eigenlijk alles wat gerijpt is of gefermenteerd.
Van mooie azijn tot aardbeien
Erg lullig als je net een eind met de hond in het bos bent gelopen na het eten.
Jaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, vooral omdat histaminen in alles zit wat lekker is. Aardbeien, tomaten, kazen, soy, ansjovis, olijven, eigenlijk alles wat gerijpt is of gefermenteerd.
Reekits?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Wel net op nog geen 100 meter van ons huis twee reekits tegen gekomen, die ons nieuwsgierig aan stonden te kijken.
Wat zonde zegquote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Kennissen van ons waren ook een tijdje helemaal verslaafd daaraan. Zaten om de haverklap in hotelletjes te overnachten.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Mijn lieve paps is momenteel helemaal into vakantieveilingen.nl. Allemachtig zeg. Als je nou een doel hebt en je vindt het voor een spotprijsje: prima. Maar hij lijkt wel alles te kopen wat heel goedkoop lijktVroeg of ik naar de Zwaluwhoeve wilde. Ik vroeg of ik geld toe kreeg. Nee, bedankt!
Past prima bij boekenlezersquote:Op maandag 17 juni 2013 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
Wth.... Bol verkoopt toiletpottenhttp://www.bol.com/nl/p/p(...)it/9200000010576567/
Bol verkoopt sinds het van Ahold is vrijwel alles online.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
Wth.... Bol verkoopt toiletpottenhttp://www.bol.com/nl/p/p(...)it/9200000010576567/
Klopt. Je leest nergens zo rustig als op het toiletquote:
Weer wat geleerdquote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Bol verkoopt sinds het van Ahold is vrijwel alles online.
Jonge reeen, die noem je zoquote:
Hebbie gelijk he ochtendgymnastiek gehadquote:Op maandag 17 juni 2013 07:37 schreef minilot het volgende:
Mijn collega's zijn ook verslingerd aan Vakantieveilingen en gaan de hele tijd naar dingen toe waar ze anders niet eens zin in zouden hebben.![]()
Verder is deze maandag fijn begonnen.. Ik was vergeten dat mijn fiets nog op kantoor stond dus ik moest om 06:40 uur vanmorgen ineens naar mijn werk hollen
Neh. Wel vannacht een kat verteld dat het niet handig is om van 2m25 op een tv te springen. Zo'n ding is van plastic en een klap van 6 kg kan hem best kapotmaken. Ik schrok me ook de tandjesquote:Enne, geslaapwandeld misschien PdH?![]()
Daar heb je een punt! Maar: ik moet straks ook nog drie kwartier naar het station fietsen, dan een paar uur flink doorstappen in de Efteling, en dan weer drie kwartier naar huis fietsen. Op een máándag!quote:Op maandag 17 juni 2013 08:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hebbie gelijk he ochtendgymnastiek gehad
Mee eens, maar vertel ze dat maar eensquote:Op maandag 17 juni 2013 08:19 schreef AnneX het volgende:
.
Katten moeten slapen 's nachts. Wat springen![]()
Klinkt als een strafquote:Op maandag 17 juni 2013 08:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar heb je een punt! Maar: ik moet straks ook nog drie kwartier naar het station fietsen, dan een paar uur flink doorstappen in de Efteling, en dan weer drie kwartier naar huis fietsen. Op een máándag!
Ik had eigenlijk vrij vandaag, en had gepland dat ik de hele dag onderuit gezakt recepten zou gaan sorteren.quote:
De bladblazermeneer is klaar en nu is de Gemeentemeneer met de grastrimmer rond de bomen bezig.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:19 schreef AnneX het volgende:
De man heeft vast voor V-dag een bladblazer gekregen![]()
En is al een half uur bezig![]()
Het moet nog herfst worden...
# Goeiemorgen.
Toch zou je raar opkijken, als klassieke muziek opstaat of de Parelvissersquote:Op maandag 17 juni 2013 09:23 schreef morgane het volgende:
Bij mij zijn op het dak naast de flat bouwvakkers bezig...met 1 of andere palingpopzender knoerthard
Dat je geen moeilijke zesdubbel gelaagde muziek snap ik ook wel, maar toch vraag ik me altijd af waarom er altijd wanstaltige piratenmuziek op moet bij bouwvakkers.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toch zou je raar opkijken, als klassieke muziek opstaat of de Parelvissers![]()
- bij bouwvakkers...
Als ze het niet hadden opstaan, maar stonden te zingenquote:Op maandag 17 juni 2013 09:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toch zou je raar opkijken, als klassieke muziek opstaat of de Parelvissers![]()
- bij bouwvakkers...
En zo typhushard, neem een ipodquote:Op maandag 17 juni 2013 09:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat je geen moeilijke zesdubbel gelaagde muziek snap ik ook wel, maar toch vraag ik me altijd af waarom er altijd wanstaltige piratenmuziek op moet bij bouwvakkers.
in de koffiepauze...misschien...quote:Op maandag 17 juni 2013 09:41 schreef morgane het volgende:
Das ook weer waarhet is dat ik me niet kan concentreren op mijn scriptie met harde muziek aan, maar anders zou ik er even lekker Rammstein overheen knallen ofzo
Oh wat geweldig.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:19 schreef AnneX het volgende:
De man heeft vast voor V-dag een bladblazer gekregen![]()
En is al een half uur bezig![]()
Het moet nog herfst worden...
# Goeiemorgen.
zou je met een sneeuwblazer ook bladeren kunnen blazen, en andersom?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh wat geweldig.![]()
Zo'n ding wil ik ook zo graag!!
Ik ben in staat er een huis met bomen rondom bíj te kopen, echt.![]()
Een bladblazer. Mijn droom.
O vast!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zou je met een sneeuwblazer ook bladeren kunnen blazen, en andersom?
sneeuwquote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O vast!
Het is dat ik niet van sneeuw houd, maar dat lijkt me eigenlijk nóg spectaculairder!Whoesjjjj!
Ik zou er de hele dag mee in de weer zijn, geloof ik. En me helemaal ghostbuster voelen.sluipend door de steeg en dan het hoekie om.... Whoesjjjjjjj hiehaaaa!
Ik denk ook dat de winter bij jou mooier is dan de natkoude ellende hier!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sneeuw![]()
![]()
Ik betrapte mezelf er laatst op dat ik alweer uitkeek naar de winter. Terwijl de zomer hier eigenlijk net pas is begonnen...Ik kijk uit naar de knusheid in ons nieuwe huis. Buiten donker en koud, binnen gordijnen dicht, kaarsjes aan en gezellig....
...een huis met bomen...quote:Op maandag 17 juni 2013 13:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh wat geweldig.![]()
Zo'n ding wil ik ook zo graag!!
Ik ben in staat er een huis met bomen rondom bíj te kopen, echt.![]()
Een bladblazer. Mijn droom.
Ik moet gelukkig werken en we hebben airco op de afdelingquote:Op maandag 17 juni 2013 14:18 schreef golfer het volgende:
Waarschuwing voor mensen in o.a. Wierden, Hoogeveen en Groningen:
http://nos.nl/artikel/519(...)s-in-het-oosten.html
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet gelukkig werken en we hebben airco op de afdeling
Ja zo'n huis weet ik ook nog wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
...een huis met bomen...![]()
Gut, ik weet er nog eentje...met een heel bos, waarin katten verdwalen en twee dagen later pas weer veilig thuiskomen bij een inmiddels verdwaasd vrouwtje die de bladblazer/ stofzuiger heeft gedemonteerd om de katten te zoeken...
# katten houden helemaal niet van bladblazers / stofzuigers.
Oh heerlijk!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:18 schreef golfer het volgende:
Kloptquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja zo'n huis weet ik ook nog wel.![]()
Ik raster gewoon een stuk af, om te kunnen bladblazen. Een bladblaasreservaat, speciaal voor het maniakale vrouwtje.![]()
Terwijl de katten hoofdschuddend toekijken buiten het hek.
Spudgu s zijn geweldig grappigquote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef MaximusTG het volgende:
Bladblazers. Kansloze apparaten.. Pokke herrie, en ze worden veel misbruikt voor klusjes waar je met een bladhark sneller klaar zou zijn.. Kan je beter een bladzuiger nemen voor thuisgebruik imho.
Als je dingen wil lanceren kan je beter een aardappelkanon bouwen
Niks voor mij. Gelukkig hier aan de kust altijd een paar graden minder en een zeewindje om wat verkoeling te geven.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh heerlijk!
Ik kom niet graag ín de zon, maar ben dol op hitte.
Wat een takkeweer johquote:Op maandag 17 juni 2013 14:18 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |