Altijd lekker, zolang het stamppot rauwe andijvie is en niet tot snot gekookte andijvie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Stamppot andijvie blijft lekker, ook als het zonnetje schijnt
Noem het een maaltijd salade met andijvie, gepocheerde aardappels en croutons du lardequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Stamppot andijvie blijft lekker, ook als het zonnetje schijnt
Tuurlijk, je mag hebben wat je wilt hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:25 schreef borisz het volgende:
Als je nog wat kwijt moet FF, dan hoor ik het wel.
Rauwe groentenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Altijd lekker, zolang het gekookte andijvie is.![]()
Die moeten gewoon lukken zo te zien!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef minilot het volgende:
Lieverds, duimen jullie even mee dat mijn zoete moerbeibroodjes naar zelfbedacht recept lukken?
[ afbeelding ]
Ze gaan -nu- de oven in.
*spannend*
deze moeten wel even gekeurd worden op smaak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef minilot het volgende:
Lieverds, duimen jullie even mee dat mijn zoete moerbeibroodjes naar zelfbedacht recept lukken?
[ afbeelding ]
Ze gaan -nu- de oven in.
*spannend*
ze zijn prachtig om te zien ...en ook al geproefd !quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan -nu- de oven in.
*spannend*
Dank je scheet!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef minilot het volgende:
Speciaal voor jou gezapt Piet en neen: momenteel haarscherpe Eastenders/Nature's Microworlds/Worlds Craziest Fools/Symphony.
Dat dus, en ik ga nóg een moerbeienbroodje eten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Noem het een maaltijd salade met andijvie, gepocheerde aardappels en croutons du larde
Ah, ziggo, okay, die krijgen het volgens mij ook gewoon van de satquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef minilot het volgende:
O wacht. Je hebt er vast weinig aan dat de BBC het puik doet via mijn Hollandse Ziggo-kastje
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef minilot het volgende:
O wacht. Je hebt er vast weinig aan dat de BBC het puik doet via mijn Hollandse Ziggo-kastje
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Noem het een maaltijd salade met andijvie, gepocheerde aardappels en croutons du larde
Bestaat er eigenlijk wel een versie met gekookte andijvie? Dat is toch hartstikke vies!?!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Nou, dat was het idd
Rauwe andijvie natuurlijk, golfer en heerlijk goed uitgebakken spek
Vraag het FFTquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Bestaat er eigenlijk wel een versie met gekookte andijvie? Dat is toch hartstikke vies!?!
Hoe ze vers smaken weet ik niet, maar ik had gedroogde en die smaken een beetje tussen gedroogde vijg en heel geode dadels in. Warm zoetig, een beetje karamelachtig. Heel lekker!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:34 schreef Isabeau het volgende:
mini, die zien er zo al heerlijk uitHoe smaakt de moerbei precies?
rauwe andijvie vind ik niet te eten, ben geen konijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk wel een versie met gekookte andijvie? Dat is toch hartstikke vies!?!
Ehm.. als je de andijvie door warme aardappels stampt krijg je denk ik gewoon het zelfde effect. Net niet helemaal rauw meer en wel knapperig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef z80 het volgende:
[..]
rauwe andijvie vind ik niet te eten, ben geen konijn.
heel even in een pan kokend water zodat het nog wel knapperig en dan er stamppot van maken.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet je in je reflectie schrijven.
doodgekookte groente vind ik ook niet te eten. maar helemaal rauw ben ik ook geen voorstander van.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm.. als je de andijvie door warme aardappels stampt krijg je denk ik gewoon het zelfde effect. Net niet helemaal rauw meer en wel knapperig.Maar gekookte andijvie die helemaal zacht is bedoelde ik. Daar vind ik niets aan.
Ik vind veel groente zowel rauw als (niet aan gort) gekookt lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:43 schreef z80 het volgende:
[..]
doodgekookte groente vind ik ook niet te eten. maar helemaal rauw ben ik ook geen voorstander van.
Werk zequote:
*broodjesboks!*quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef minilot het volgende:
Dat dus, en ik ga nóg een moerbeienbroodje eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |