abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127956718
Vandaag m'n DX-pakketje binnen, de 3e besteld. Dikke ^O^ dus voor ze, mag ook wel eens gezegd worden.

Inhoud:
- oordopjes voor telefoon van 'n maat
- extra lange micro-usb kabel (ruim 'n meter)
- accu en oplader met EU-plug voor m'n Galaxy Nexus.
- carabiner clip met vlechttouwtje en ring

Als ze zo snel blijven en ze zijn de goedkoopste voor 'n bepaalde accesoire dan bestel ik nog vaker bij DX.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_127957051
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n DX-pakketje binnen, de 3e besteld. Dikke ^O^ dus voor ze, mag ook wel eens gezegd worden.

Inhoud:
- oordopjes voor telefoon van 'n maat
- extra lange micro-usb kabel (ruim 'n meter)
- accu en oplader met EU-plug voor m'n Galaxy Nexus.
- carabiner clip met vlechttouwtje en ring

Als ze zo snel blijven en ze zijn de goedkoopste voor 'n bepaalde accesoire dan bestel ik nog vaker bij DX.
Zoals ik al vaker heb gezegd is dat DX gebash hier een beetje kinderachtig. Omdat ze een tijd geleden beetje problemen met drukte hebben gehad, zijn veel mensen negatief. Maar het gaat al weer een jaar prima daar. Bestel daar zonder problemen als ze de goedkoopste zijn.
En er zullen wat mensen raar van opkijken, maar mijn ervaring van DX aftersales is beter dan die van BIC.
pi_127957328
Ik heb ook ruimschoots ervaring, maar 't is nog nooit zo snel geweest.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:14:18 #229
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_127957534
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:02 schreef yorkick het volgende:

[..]

Zoals ik al vaker heb gezegd is dat DX gebash hier een beetje kinderachtig. Omdat ze een tijd geleden beetje problemen met drukte hebben gehad, zijn veel mensen negatief. Maar het gaat al weer een jaar prima daar. Bestel daar zonder problemen als ze de goedkoopste zijn.
En er zullen wat mensen raar van opkijken, maar mijn ervaring van DX aftersales is beter dan die van BIC.
Hier exact hetzelfde. Ik stoor me ook een beetje aan de kinderachtige "DX :') " "Haha, DX is wel 0,02 dollar duurder dan BIC, vééél te duur!" en "DX is de slechtste Chinese webshop ooit" reacties die hier massaal van elkaar worden nagepraat. Nog nooit één probleem gehad met DX, ook niet met aftersales.
Don't let my username fool you...
pi_127960026
quote:

[..]

De laatste 2/3 maanden zijn ze pas weer een beetje fatsoenlijk aan de gang... Niks een jaar.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:19:23 #231
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_127960181
DX was gewoon tijdenlang "ships within 2-5 days" om dan na 2 weken pas een verzendmelding te krijgen, dat dat nu eindelijk weer verbeterd is heeft lang genoeg geduurd.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_127963194
Oja, mijn tv en receiver (telfort) hebben een optische output voor geluid. Welke kabelbreedte heb ik nodig voor de toslink kabel?

Ben momenteel niet thuis en op internet kan ik maar weinig vinden...
Het betreft dit model: http://azerty.nl/22-1965-499616/lg-42lm620s-42-3d-tv-met-lc.html
En een Logitech Z5500

[ Bericht 27% gewijzigd door relativity op 18-06-2013 21:32:57 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:30:16 #233
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_127963410
Tsjah, leuk dat je persoonlijk goeie ervaringen hebt met een webshop, maar het zijn persoonlijke ervaringen he?
Tijdlang was het bij DX gewoon zo dat je wat kon bestellen, er wekenlang niets met je order gebeurde, en als je vervolgens een ticket in legde met de vraag wat er aan de hand was, er gewoonweg daar ook niks mee gebeurde. Bij meerdere mensen in dit topic gebeurd - dus dat is dan geen toeval meer. Enige wat dan overblijft is een paypal claim. Beetje lullig.

Er zijn meer shops met betere prijzen en waar daadwerkelijk wat gebeurt na het plaatsen van een order. Waarom meer betalen om vervolgens zo behandeld te worden? Als je als ondernemer besluit van de ene op de andere dag je klanten als schijt te behandelen dan raak je snel je vaste klanten kwijt ja.. Gaat gewoon nergens over. Nog niet ergens anders meegemaakt, en heb inmiddels genoeg Chinezen meegemaakt die het verkloot hebben of gewoon te dom zijn om te poepen hoor. :')

Nog lulliger: vervolgens kwamen ze met allerlei Youtube filmpjes met mededelingen dat alles verbeterd was, om een paar weken later op de forums allerlei boze forum posts te lezen dat er niks veranderd is. En wederom; bij 1 forumpost denk ik; ach een aansteller. Bij 2 geloof ik het ook wel. Maar bij een stuk of 10 gaat het "Buyer beware" al snel op me dunkt. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:47:50 #234
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_127964190
Ik heb 5 juni wat besteld bij Dx maar deze bestelling bleef op PaymentConfirmed staan.
Zondag een ticket geplaatst en maandag deze reacte :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is de status van mijn bestelling ¨Full Shipment¨
  dinsdag 18 juni 2013 @ 23:05:22 #235
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127967967
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hier exact hetzelfde. Ik stoor me ook een beetje aan de kinderachtige "DX :') " "Haha, DX is wel 0,02 dollar duurder dan BIC, vééél te duur!" en "DX is de slechtste Chinese webshop ooit" reacties die hier massaal van elkaar worden nagepraat. Nog nooit één probleem gehad met DX, ook niet met aftersales.
Fijn dat jij wel zulke goede ervaringen hebt, maar merendeel heeft dat de afgelopen tijd gewoonweg niet goed onder vonden..

Daarom word er gewoon afgeraden om bij dx te halen, er zijn immers genoeg shops die wel gewoon 'goed zijn' en waar prijzen lager zijn dan bij dx.. dan is de keuze toch snel gemaakt?

Shops waar de ervaringen niet goed zijn moet je in mijn ogen gewoon weren als er andere zijn die het beter kunnen..

DX is gewoon een tijdje terug aan zijn eigen bekendheid 'ten onder gegaan'.. het kan best zijn dat ze de capaciteit nu wel prima aan kunnen, maar een poosje terug was dat zeker niet het geval.

Daarnaast ben ik niet van van de manier waarop hun systeem werkt, Sellers kunnen zelf producten in hun database invoeren.. en houden dit vervolgens zelf amper bij als er wel of geen stock is etc.
of dat producten helemaal niet meer leverbaar zijn.. Wat dus weer resulteert in een bestelling die een hele tijd op processing staat, om vervolgens van DX te horen.. sorry maar de seller kunnen we niet benaderen, of de seller heeft het product niet meet etc..

Eigen voorraadbeheer zoals bij andere sites is naar mijn mening veel efficiënter en betrouwbaarder ( in deze normaal word bij gehouden)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 23:25:51 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127968985
quote:

[..]

Ik sta op de lijst met negatieve uitzonderingen zeker; de laatste 5 orders:
- 44 dagen - na 6 dagen verzonden
- 37 dagen - na 12 dagen verzonden
- 35 dagen - na 4 dagen verzonden
- 18 dagen - binnen een dag verzonden
- 39 dagen - na 10 dagen verzonden

Allemaal ruim langer dan orders van BIC, BangGood en Ebay in de zelfde periode(n).
BIC support is helaas niet meer wat het is geweest maar na de lucky bags heb ik bij DX zo weinig mogelijk besteld. Daarna en daarvoor heb ik nog wel eens een paar niet erg behulpzame dingen gehad/gezien dus ze staan ver in diskrediet
.
Ben wel met je eens dat er het laatste paar maand wel iets veranderd is, eerst stond de order dood leuk 4 weken op waiting for stock :')! Nu alleen nog een paar betere shipping agents en het kan zowaar weer op de lijst met shops die ik niet actief aan het ontwijken ben tijdens het shoppen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Het scheelt vaak genoeg (veel) meer dan 2 cent ;) vooral bij duurdere producten was/is DX vaak genoeg veel duurder (samen met een paar andere shops).

quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:30 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah, leuk dat je persoonlijk goeie ervaringen hebt met een webshop, maar het zijn persoonlijke ervaringen he?
Tijdlang was het bij DX gewoon zo dat je wat kon bestellen, er wekenlang niets met je order gebeurde, en als je vervolgens een ticket in legde met de vraag wat er aan de hand was, er gewoonweg daar ook niks mee gebeurde. Bij meerdere mensen in dit topic gebeurd - dus dat is dan geen toeval meer. Enige wat dan overblijft is een paypal claim. Beetje lullig.

Er zijn meer shops met betere prijzen en waar daadwerkelijk wat gebeurt na het plaatsen van een order. Waarom meer betalen om vervolgens zo behandeld te worden? Als je als ondernemer besluit van de ene op de andere dag je klanten als schijt te behandelen dan raak je snel je vaste klanten kwijt ja.. Gaat gewoon nergens over. Nog niet ergens anders meegemaakt, en heb inmiddels genoeg Chinezen meegemaakt die het verkloot hebben of gewoon te dom zijn om te poepen hoor. :')

Nog lulliger: vervolgens kwamen ze met allerlei Youtube filmpjes met mededelingen dat alles verbeterd was, om een paar weken later op de forums allerlei boze forum posts te lezen dat er niks veranderd is. En wederom; bij 1 forumpost denk ik; ach een aansteller. Bij 2 geloof ik het ook wel. Maar bij een stuk of 10 gaat het "Buyer beware" al snel op me dunkt. :P
Dat dus :')!
Of de mensen die een lucky bag gekocht hebben gewoon even lekker afbranden op het forum; dat iedereen maar beter had moeten begrijpen wat het inhield :')!
Ze kwamen er overigens iets later ook zelf achter dat het niet erg handig was waarna alles lekker gecensureerd/getrashed is :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127969337
Godsamme die Lucky bag, wat een bagger was dat.. Sindsdien niets meer besteld bij DX.
Als DX de goedkoopste is bestel ik er gewoon, maar dat is nog nooit voorgekomen bij de producten die ik bestel.
pi_127969710
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:32 schreef Painore het volgende:
Godsamme die Lucky bag, wat een bagger was dat.. Sindsdien niets meer besteld bij DX.
Als DX de goedkoopste is bestel ik er gewoon, maar dat is nog nooit voorgekomen bij de producten die ik bestel.
Kende het fenomeen niet, maar dat is ook wel vrij stom om zo'n 'lucky bag' te kopen. Het is gewoon gokken, en wie wint er altijd? Dealextreme dus.
pi_127969905
Moet je eens youtube bekijken over die lucky bags, hahaha wat een rotzooi dat er uit komt, ik lach me de pleures :D
  dinsdag 18 juni 2013 @ 23:47:07 #240
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127970062
Uiteindelijk (bijna) al het geld terug gekregen (via Paypal) :7
De duurste bag ging gelukkig wat fout (lang onderweg) zodat ik die kon claimen :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127970315
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:47 schreef RobertNL het volgende:
Uiteindelijk (bijna) al het geld terug gekregen (via Paypal) :7
De duurste bag ging gelukkig wat fout (lang onderweg) zodat ik die kon claimen :P
Ben jij loligheid op youtube? Verhaal komt erg bekend voor met wat ik zojuist las op yt.. ;)
  woensdag 19 juni 2013 @ 00:57:55 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127972582
Wat de gerenommeerde stamgasten voor mij al zeiden. Bij mij is het bij DX ook nog nooit sneller gegaan dan schijnbaar wel kan bij andere shops.

En de iBood box is ook een leuke verassing en precies dat concept boden zij ook aan met een zogenaamde 'gegarandeerde waarde' aan gadgets erin. Vervolgens kreeg ik voor 50 USD ofzo 4x R4 Gameboy casettes en een Angry Birds hoesje voor een Samsung Galaxy ofzo. Dus variatie was er zo goed als niet, met een aardig risico dat je de compatible producten niet in huis zou hebben en gingen we de sku's terugzoeken kwamen we ook lang niet op de beloofde waarde die erin zou moeten zitten, sterker nog, dat je meer betaalde dan je kreeg. Dat kan gewoon niet.

En daarna heb ik ze gewoon vermeden en terecht want verzendtijden, prijzen en customer service zijn elders toch beter te vinden. Een Banggood bijvoorbeeld is echt top. Maar BIC, Tinydeal en al die andere die in de OP staan, met recentelijk ook erg overtuigend: FastTech en Tmart, zijn dan in vergelijk met DX zoveel fijner.

En het is zonde dat men altijd alleen DX kent, terwijl andere shops veel meer waardering verdienen. Maar goed aan hun populariteit hadden ze dan ook te lijden, want ze konden het bij DX tijdenlang gewoon niet behapstukken. De laatste tijd hoor je inderdaad wel weer aardige berichten qua verzendtijden, dus dat geeft goede moed, maar ik bestel liever bij een andere shop, tenzij ze iets nergens anders hebben of het zowaar significant genoeg goedkoper is bij ze dan elders, maar ik denk dat ik dit jaar nog niks bij ze heb besteld, dus schijnbaar kom je sowieso beter uit met andere shops.

Om een lang verhaal kort te maken: als je eenmaal bepaalde ervaringen met een shop hebt, blijft dat bij je. En velen hebben DX van een nare kant meegemaakt en dan kies je in het vervolg voor de shops waar je overwegend positieve ervaringen mee hebt. Maar bij het maken van de nieuwe OpeningsPost heb ik nog altijd DX een plekje gegeven, want een pure scamshop met contactdetails in Nigeria is het nu ook weer niet. Maar als je dan toch aanbevelingen doet, dan qua mogelijkheden eerst eens kijken of het niet elders kan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127972855
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

Fijn dat jij wel zulke goede ervaringen hebt, maar merendeel heeft dat de afgelopen tijd gewoonweg niet goed onder vonden..
jij noemt een jaar terug de afgelopen tijd?

ik kan mij wel het "debacle" met de Lucky bags herinneren, zelf heb ik echt nog nooit pech gehad met DX, ook waren de prijzen niet schrikbarend duurder als elders (het ging over het algemeen max over $1 ofzo, ik lig niet direct wakker van ¤0.81
  woensdag 19 juni 2013 @ 07:50:38 #244
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_127974880
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef mschol het volgende:

[..]

ik kan mij wel het "debacle" met de Lucky bags herinneren, zelf heb ik echt nog nooit pech gehad met DX, ook waren de prijzen niet schrikbarend duurder als elders (het ging over het algemeen max over $1 ofzo, ik lig niet direct wakker van ¤0.81
Heroïneverslaafden verliezen ook elk besef van tijd, Chinashoppers ook _O-

woensdag 19 juni 2013 @ 08:11:19 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127975101
! *proest*
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:00:35 #246
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127975857
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:20:54 #247
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_127976385
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:25 schreef relativity het volgende:
Oja, mijn tv en receiver (telfort) hebben een optische output voor geluid. Welke kabelbreedte heb ik nodig voor de toslink kabel?

Ben momenteel niet thuis en op internet kan ik maar weinig vinden...
Het betreft dit model: http://azerty.nl/22-1965-499616/lg-42lm620s-42-3d-tv-met-lc.html
En een Logitech Z5500
Kabelbreedte? Zolang je een kabel pakt met twee Toslink-connectoren zit je altijd goed. (zie http://chinaprices.us?q=toslink)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_127976447
quote:
Ik begrijp ze niet. Die methode kost alleen maar extra inspanning. Misschien houden ze juist van extra veel dom werk?

Anyways, DX, 13e betaald, vandaag verzonden.
pi_127976977
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:23 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Ik begrijp ze niet. Die methode kost alleen maar extra inspanning. Misschien houden ze juist van extra veel dom werk?

Anyways, DX, 13e betaald, vandaag verzonden.
enige wat ik kan bedenken is dat het een actieve manier van tijdrekken is zonder dat je staat te niksen..? :P
pi_127977433
quote:
Verdomme shiz die wou ik net posten.
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_127977763
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik sta op de lijst met negatieve uitzonderingen zeker; de laatste 5 orders:
- 44 dagen - na 6 dagen verzonden
- 37 dagen - na 12 dagen verzonden
- 35 dagen - na 4 dagen verzonden
- 18 dagen - binnen een dag verzonden
- 39 dagen - na 10 dagen verzonden

Allemaal ruim langer dan orders van BIC, BangGood en Ebay in de zelfde periode(n).
BIC support is helaas niet meer wat het is geweest maar na de lucky bags heb ik bij DX zo weinig mogelijk besteld. Daarna en daarvoor heb ik nog wel eens een paar niet erg behulpzame dingen gehad/gezien dus ze staan ver in diskrediet.
Ja ik geloof iedereen hier ook wel, alleen het blijft zo dat als je eigen orders altijd goed gaan, je toch wel vertrouwen kweekt.
Daarnaast heb ik nu 3 keer achter elkaar slechte ervaring met de aftersales van BIC. Producten van 8 dollar die niet werken, en dan gaan ze 1$ coins aanbieden. Bij DX 2 keer probleem gehad, meteen een nieuw product verzonden.
pi_127978034
Ach geef mij maar "Banggood" ipv BIC & DX.
Snel & goede service.

DX verkoopt ook net iets teveel "Genuine" producten die dan uiteraard totaal niet genuine zijn. JVC XX oortjes die ze via hun facebook pagina promoten bleken dus ook niet genuine te zijn (Volgens bepaalde mensen die via DX hadden aangekocht toch).
  woensdag 19 juni 2013 @ 10:34:39 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127978506
quote:
16s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Verdomme shiz die wou ik net posten.
PDS. Jwt.
pi_127978690
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef mschol het volgende:

[..]

waar staat dat ik een jaar geleden voor het laatst problemen met DX heb vernomen dan?
een maand of 3 geleden nog geouwehoer meegemaakt, bij mijn neefje.. die 1 van de vele is die denk dat DX de beste chinese shop is.. en er geen benul van heeft dat er tig andere shops zijn :P

Dat doet dx dan welgoed, reclame maken etc. Dit topic is gestart door DX,
ik zelf ben door DX in de chinashopping gerold, en velen anderen ook :P

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 07:50 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heroïneverslaafden verliezen ook elk besef van tijd, Chinashoppers ook _O-

[ afbeelding ]
hahah eindelijk weer een kwaliteitspostje _O-
Wel mijn nieuwste foto, met mijn nieuwste Shark horloge!
Hoe jij toch altijd aan die foto's komt is mij een raadsel :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 19-06-2013 10:45:29 ]
pi_127985056
Bijna alle Chinese shops hadden problemen met verzenden rond December / Januari. ...
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:22:36 #256
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127985071
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef JiePieWie het volgende:
Hm. Met deze hitte buiten krijg ik zwembad/vakantie ideeën. Ik ben op zoek naar een 'floating chair' zoals deze. Er is toevallig vandaag een dagaanbieding van maar dit moet toch ook te vinden zijn in China ? Iemand een suggestie waar ik dergelijk drijfstoelen kan vinden voor (natuurlijk) zo weinig mogelijk ?
lol.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef lokpokken het volgende:
Bijna alle Chinese shops hadden problemen met verzenden rond December / Januari. ...
Joh dat meen je... 8)7
quote:
Gedurende (Chinese) feestdagen leggen de webshops, maar vooral ook de postdiensten waar zij en wij afhankelijk van zijn, hun werk neer. Dit houdt in dat er vertragingen optreden in het bestel- en verzendproces. Ook nadat de feestdagen af zijn gelopen ebt dit nog een beetje na omdat al het achterstallig werk (bestellingen, stapels post) ingehaald moet worden. Houd hier dus rekening mee!

[..]

In de aanloop naar populaire westerse feestdagen wil er ook nog weleens verhoogde drukte optreden door mensen die allen bijvoorbeeld hun kerstinkopen in China doen. Wie op 1 december een bestelling doet heeft dus goede kans door die verhoogde drukte zijn of haar bestelling(en) voor kerst niet op tijd binnen te hebben. De tip luidt dan ook: wees er vroeg bij wanneer je cadeaushoppen gaat voor de decembermaand.
Maar bij DX was het gewoon een tijdlang structureel mis.
Maar goed. ;( Mensen rapporteren dat DX weer uit het dal is, dus als je daar zin in hebt lekker doen!

[ Bericht 22% gewijzigd door shiz op 19-06-2013 13:35:44 ]
pi_127988517
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef lokpokken het volgende:
Bedankt voor de info. Dus...?
pi_127992664
Ff een vraagje: mijn bestelling bij geekbuying is inmiddels verzonden met als trackingnummer: TLVSxxxxxxxxxxxxxxxx. Als ik dit invul op de website staat er origin Germany, dit klopt toch niet?
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:37:43 #259
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127993137
Kreeg mijn Shark watch laatst ook per DHL Duitsland met 'RG123456789DE'. :) Kan best.
pi_127993611
quote:
16s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

lol.
[ afbeelding ]

Aber dass haben Wir nicht hier in Holland.
  woensdag 19 juni 2013 @ 17:16:06 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127994531
Vaak zijn er wel dezelfde producten in de aanbieding trouwens.
Heel soms tegelijkertijd, soms zit er een delay tussen van een week of wat.
Is wel geinig. Zo had ik laatst voor mezelf een kleine UV vliegen/muggenstekker gekocht, had ik nog nooit gezien. Dus ik dacht, neem er eentje mee voor m'n ouders. Kom ik in Nederland, hebben ze die daar even later ook. :P
pi_127995713
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:37 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg mijn Shark watch laatst ook per DHL Duitsland met 'RG123456789DE'. :) Kan best.
Oke, maar staat verder geen DE bij ofzo, maar gewoon die letters gevolgd door 13 nummers. Ik zit eigenlijk niet op DHL te wachten, want dan komen altijd die inklaringskosten bij. We zullen zien...
  woensdag 19 juni 2013 @ 18:04:25 #263
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127996184
Als Duitsland daadwerkelijk het bronland is niet. Iets met EU-landen. ;)

Dat horloge was volgens DHL Oostenrijk in Duitsland met DHL Duitsland op de post gedaan, maar daar ze niet dezelfde firma zijn is het toch bezorgd (tenminste... ;( :P ) met de normale nationale postdienst.
pi_127996606
p

[ Bericht 99% gewijzigd door henk3412 op 19-06-2013 19:20:17 ]
-Real power isn't given, it must be taken-
  woensdag 19 juni 2013 @ 18:22:16 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127996788
*ughm* edit je post weer ff leeg?

Topicpointer:
quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. }:| Lees de OpeningsPost voor je reageert
OpeningsPost (OP):
quote:
Het bespreken van producten waarvan het erg aannemelijk is dat ze nep zijn is in dit topic tevens niet toegestaan.
quote:
Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten
pi_127998184
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:16 schreef shiznuts het volgende:
Vaak zijn er wel dezelfde producten in de aanbieding trouwens.
Heel soms tegelijkertijd, soms zit er een delay tussen van een week of wat.
Is wel geinig. Zo had ik laatst voor mezelf een kleine UV vliegen/muggenstekker gekocht, had ik nog nooit gezien. Dus ik dacht, neem er eentje mee voor m'n ouders. Kom ik in Nederland, hebben ze die daar even later ook. :P
Was dat Aldi Süd of Nort? :P Bij noord moet ik de folders in de gaten houden.
  woensdag 19 juni 2013 @ 18:58:16 #267
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127998235
Allebei niet. :P http://www.hofer.at
Kofferweegschaal al gehad? http://www.hofer.at/at/html/offers/58_37714.htm

Hadden we het hier laatst ook al over.
pi_128002361
Ah ja! In Oostenrijk is dat Hofer, maar aan het logo te zien zelfde tak als Adi Sud :p
  woensdag 19 juni 2013 @ 20:35:48 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128002519
Anscheinend.
pi_128003421
10-6 deze zaklamp besteld bij BIC, vandaag binnen.
Had hem besteld omdat ik gelezen had dat hij bang for buck is. (O+)

http://www.buyincoins.com(...)-3w-product-920.html

Echt een awesome lampje, handpalm formaat (8cm x1,5cm), lekker licht, 1x aaa, erg fel.
Enige nadeel is dat je hem aan moet draaien om hem aan te zetten. dus geen drukknop.

Pics:

Vergeleken met mijn saik- sa-15.

[ Bericht 17% gewijzigd door Miniem op 19-06-2013 23:33:31 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:28:39 #271
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_128005810
Benieuwd wat/of ik krijg... Het is vandaag verzonden :D

http://www.aliexpress.com/snapshot/240909173.html
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_128006441
5zKXz.gif
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:48:15 #273
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128007160
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef revpolen het volgende:

ATB ADVANCED SHITA

Je krijgt in ieder geval geavanceerde shit _O-
pi_128007341
Als je de hele fiets krijgt eet ik mijn Banggood muismat op :')
pi_128007476
quote:

What the fuck.... is het met DHL?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_128007652
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef davedavy het volgende:
Als je de hele fiets krijgt eet ik mijn Banggood muismat op :')
FF quoten.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:09:40 #277
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_128008689
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

What the fuck.... is het met DHL?
:O ben opgelicht! Hij is per hk post verzonden....

Ach voor die 30,- hou ik wel van gokken...
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_128010047
Hij is uitverkocht :o
  Moderator woensdag 19 juni 2013 @ 22:34:48 #279
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_128010369
quote:

Baas! :D
Helaas niet meer beschikbaar anders had ik m ook wel besteld :D
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:50:48 #280
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_128011525
quote:

in idergeval gezeik bij het inklaren Die geloven die 30 euro nooit :P
pi_128012923
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef Bill_E het volgende:

[..]

in idergeval gezeik bij het inklaren Die geloven die 30 euro nooit :P
Dan vragen ze om een factuur, uitdraai van Paypal en klaar.
pi_128013328
iemand ervaring met de verzendtijd bij priceangels?
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:31:59 #283
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128014635
Normaal gesproken zoals elke webshop, binnen 72hr. Zoals ook de keer dat ik daar wat besteld had (3 dgn).
Daarna ligt het aan de postdienst hoe lang het vanaf dan nog duurt uiteraard, niet aan de webshop.
pi_128016710
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef henk3412 het volgende:
iemand ervaring met de verzendtijd bij priceangels?
Bij mij max 2 dagen tot nu toe, meestal 1 dag. En tot het pakketje er is meestal 8 ~ 10 dagen
  donderdag 20 juni 2013 @ 01:04:58 #285
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_128019546
Na 7 dagen is mijn pakketje verzonden! Gaat snel :)
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_128020433
Één van mijn pakketjes heeft
quote:
Status: NULL en Location: PEK
Is dit een nieuw soort tussenstatus? Het is verzonden met Chinapost btw.

Gister was ie uiteindelijk vertrokken (Departure from outward office of exchange) en nu dus NULL.
  donderdag 20 juni 2013 @ 01:59:22 #287
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128020957
quote:
16s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:36 schreef bakacakes het volgende:
Één van mijn pakketjes heeft

[..]

Is dit een nieuw soort tussenstatus? Het is verzonden met Chinapost btw.

Gister was ie uiteindelijk vertrokken (Departure from outward office of exchange) en nu dus NULL.
quote:
Er kunnen veel problemen ontstaan wat betreft het traceren van je pakket uit China. Waaronder deze 'storing', het is gewoon een fout in hun systeem waar je niks aan kunt doen en het betekend ook niks.

Negeer het dus gewoon en als je pakket weer een update krijgt zal deze NULL melding ook waarschijnlijk blijven staan.
pi_128021025
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:59 schreef Woelwater het volgende:
Er kunnen veel problemen ontstaan wat betreft het traceren van je pakket uit China. Waaronder deze 'storing', het is gewoon een fout in hun systeem waar je niks aan kunt doen en het betekend ook niks.

Negeer het dus gewoon en als je pakket weer een update krijgt zal deze NULL melding ook waarschijnlijk blijven staan.
Thanks, ik was op google niets nuttigs tegengekomen. Dacht ook aan een storing, maar vond het opvallend dat alle verschillende trackingsites die 'storing' dan hadden. In principe negeer ik de tracking vaak, maar vond deze wel apart.
  donderdag 20 juni 2013 @ 02:08:58 #289
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128021061
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 02:05 schreef bakacakes het volgende:

[..]

Thanks, ik was op google niets nuttigs tegengekomen. Dacht ook aan een storing, maar vond het opvallend dat alle verschillende trackingsites die 'storing' dan hadden. In principe negeer ik de tracking vaak, maar vond deze wel apart.
Oh, was bij mij de 2e hit op google toen ik zocht naar null pek

http://www.import-forum.n(...)na-post-status-null/
pi_128021262
Ik heb na 2 maanden mijn e-cigarette binnen, heb voor de goedkoopste combo gezocht. Was iets van $7 voor de smoker en $1 voor de olie (7ml).

Ben geen roker maar s avonds achter de pc zitten met zoiets is heerlijk. Morgen videoreview!
GGGG
  donderdag 20 juni 2013 @ 06:18:51 #291
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_128021885
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef Painore het volgende:

[..]

Dan vragen ze om een factuur, uitdraai van Paypal en klaar.
Die worden idd nooit vervalst :') |:( .
Ik heb al meerdere keren gezeik gehad omdat ze de facturen niet geloofde..
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:06:24 #292
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128026211
Iemand tips voor een Bluetooth receivertje die ik via 3.5mm kan aansluiten op een speakersetje? Liefst met een stroomkabel, dus geen accu oid.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_128026406
quote:

Toen ik China op vakantie was, heb ik ook een fiets gekocht daar. Was goedkoper dan lenen. ¤22 voor een prima fietsje (dacht ik). Na paar dagen door Beijing fietsen begon steeds meer te rammelen, lekke banden, etc. Maar goed, alsnog goedkoop! Ben benieuwd.
pi_128026824
me pakketje ligt al sinds 17 juli op schiphol van DX moet ik bang zijn voor douane nu :P ik heb wel onder de 25euro besteld. Maar hoe bekijken ze naar die waarde dan?
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:28:20 #295
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128027044
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:23 schreef hosselaar.woensel het volgende:
me pakketje ligt al sinds 17 juli op schiphol van DX moet ik bang zijn voor douane nu :P ik heb wel onder de 25euro besteld. Maar hoe bekijken ze naar die waarde dan?
Zou er na bijna een jaar maar niet meer op rekenen dat die nog aan komt :9
pi_128027164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Zou er na bijna een jaar maar niet meer op rekenen dat die nog aan komt :9
:P bedoelde 17 juni natuurlijk.
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:47:01 #297
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_128027713
quote:
16s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

lol.
[afbeelding ]
Grmbl: ik gisteren dus bij de Action en nergens die drijfstoel te vinden. Dat is trouwens wel een type wat ik zoek. Straks nog maar eens langsgaan (misschien heb ik niet goed gekeken).
pi_128030243
Hoe moet een pakketje eruit zien bij terug zenden? Ik heb een formulier met het ordernummer prijs en problemen in het pakket zitten. Adres erop, moet er nog wat meer op komen?

(Is een retourzending, op eigen kosten wel)
Ajax Amsterdam
pi_128030539
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:51 schreef Kuhly het volgende:
Hoe moet een pakketje eruit zien bij terug zenden? Ik heb een formulier met het ordernummer prijs en problemen in het pakket zitten. Adres erop, moet er nog wat meer op komen?

(Is een retourzending, op eigen kosten wel)
Waarheen?
China = CN23 formulier

check ook de actie op samenkopen van de guldenzegels, scheelt je in het verzenden. Ik was 14 euro kwijt om het naar China te sturen wat normaal 24.30 kost.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_128030913
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarheen?
China = CN23 formulier

check ook de actie op samenkopen van de guldenzegels, scheelt je in het verzenden. Ik was 14 euro kwijt om het naar China te sturen wat normaal 24.30 kost.
Dat formulier hebben ze gewoon bij postNL?
Bedankt voor de tip, ik zal eens even kijken.
Ajax Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')