Zoals ik al vaker heb gezegd is dat DX gebash hier een beetje kinderachtig. Omdat ze een tijd geleden beetje problemen met drukte hebben gehad, zijn veel mensen negatief. Maar het gaat al weer een jaar prima daar. Bestel daar zonder problemen als ze de goedkoopste zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n DX-pakketje binnen, de 3e besteld. Dikkedus voor ze, mag ook wel eens gezegd worden.
Inhoud:
- oordopjes voor telefoon van 'n maat
- extra lange micro-usb kabel (ruim 'n meter)
- accu en oplader met EU-plug voor m'n Galaxy Nexus.
- carabiner clip met vlechttouwtje en ring
Als ze zo snel blijven en ze zijn de goedkoopste voor 'n bepaalde accesoire dan bestel ik nog vaker bij DX.
Hier exact hetzelfde. Ik stoor me ook een beetje aan de kinderachtige "DXquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:02 schreef yorkick het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker heb gezegd is dat DX gebash hier een beetje kinderachtig. Omdat ze een tijd geleden beetje problemen met drukte hebben gehad, zijn veel mensen negatief. Maar het gaat al weer een jaar prima daar. Bestel daar zonder problemen als ze de goedkoopste zijn.
En er zullen wat mensen raar van opkijken, maar mijn ervaring van DX aftersales is beter dan die van BIC.
De laatste 2/3 maanden zijn ze pas weer een beetje fatsoenlijk aan de gang... Niks een jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:02 schreef yorkick het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker heb gezegd is dat DX gebash hier een beetje kinderachtig. Omdat ze een tijd geleden beetje problemen met drukte hebben gehad, zijn veel mensen negatief. Maar het gaat al weer een jaar prima daar. Bestel daar zonder problemen als ze de goedkoopste zijn.
En er zullen wat mensen raar van opkijken, maar mijn ervaring van DX aftersales is beter dan die van BIC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is de status van mijn bestelling ¨Full Shipment¨
Fijn dat jij wel zulke goede ervaringen hebt, maar merendeel heeft dat de afgelopen tijd gewoonweg niet goed onder vonden..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde. Ik stoor me ook een beetje aan de kinderachtige "DX" "Haha, DX is wel 0,02 dollar duurder dan BIC, vééél te duur!" en "DX is de slechtste Chinese webshop ooit" reacties die hier massaal van elkaar worden nagepraat. Nog nooit één probleem gehad met DX, ook niet met aftersales.
Ik sta op de lijst met negatieve uitzonderingen zeker; de laatste 5 orders:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:02 schreef yorkick het volgende:
[..]
Het scheelt vaak genoeg (veel) meer dan 2 centquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde. Ik stoor me ook een beetje aan de kinderachtige "DX" "Haha, DX is wel 0,02 dollar duurder dan BIC, vééél te duur!" en "DX is de slechtste Chinese webshop ooit" reacties die hier massaal van elkaar worden nagepraat. Nog nooit één probleem gehad met DX, ook niet met aftersales.
Dat dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:30 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah, leuk dat je persoonlijk goeie ervaringen hebt met een webshop, maar het zijn persoonlijke ervaringen he?
Tijdlang was het bij DX gewoon zo dat je wat kon bestellen, er wekenlang niets met je order gebeurde, en als je vervolgens een ticket in legde met de vraag wat er aan de hand was, er gewoonweg daar ook niks mee gebeurde. Bij meerdere mensen in dit topic gebeurd - dus dat is dan geen toeval meer. Enige wat dan overblijft is een paypal claim. Beetje lullig.
Er zijn meer shops met betere prijzen en waar daadwerkelijk wat gebeurt na het plaatsen van een order. Waarom meer betalen om vervolgens zo behandeld te worden? Als je als ondernemer besluit van de ene op de andere dag je klanten als schijt te behandelen dan raak je snel je vaste klanten kwijt ja.. Gaat gewoon nergens over. Nog niet ergens anders meegemaakt, en heb inmiddels genoeg Chinezen meegemaakt die het verkloot hebben of gewoon te dom zijn om te poepen hoor.
Nog lulliger: vervolgens kwamen ze met allerlei Youtube filmpjes met mededelingen dat alles verbeterd was, om een paar weken later op de forums allerlei boze forum posts te lezen dat er niks veranderd is. En wederom; bij 1 forumpost denk ik; ach een aansteller. Bij 2 geloof ik het ook wel. Maar bij een stuk of 10 gaat het "Buyer beware" al snel op me dunkt.
Kende het fenomeen niet, maar dat is ook wel vrij stom om zo'n 'lucky bag' te kopen. Het is gewoon gokken, en wie wint er altijd? Dealextreme dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:32 schreef Painore het volgende:
Godsamme die Lucky bag, wat een bagger was dat.. Sindsdien niets meer besteld bij DX.
Als DX de goedkoopste is bestel ik er gewoon, maar dat is nog nooit voorgekomen bij de producten die ik bestel.
Ben jij loligheid op youtube? Verhaal komt erg bekend voor met wat ik zojuist las op yt..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:47 schreef RobertNL het volgende:
Uiteindelijk (bijna) al het geld terug gekregen (via Paypal)![]()
De duurste bag ging gelukkig wat fout (lang onderweg) zodat ik die kon claimen
jij noemt een jaar terug de afgelopen tijd?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
Fijn dat jij wel zulke goede ervaringen hebt, maar merendeel heeft dat de afgelopen tijd gewoonweg niet goed onder vonden..
Heroïneverslaafden verliezen ook elk besef van tijd, Chinashoppers ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij noemt een jaar terug de afgelopen tijd?
ik kan mij wel het "debacle" met de Lucky bags herinneren, zelf heb ik echt nog nooit pech gehad met DX, ook waren de prijzen niet schrikbarend duurder als elders (het ging over het algemeen max over $1 ofzo, ik lig niet direct wakker van ¤0.81
Kabelbreedte? Zolang je een kabel pakt met twee Toslink-connectoren zit je altijd goed. (zie http://chinaprices.us?q=toslink)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:25 schreef relativity het volgende:
Oja, mijn tv en receiver (telfort) hebben een optische output voor geluid. Welke kabelbreedte heb ik nodig voor de toslink kabel?
Ben momenteel niet thuis en op internet kan ik maar weinig vinden...
Het betreft dit model: http://azerty.nl/22-1965-499616/lg-42lm620s-42-3d-tv-met-lc.html
En een Logitech Z5500
Ik begrijp ze niet. Die methode kost alleen maar extra inspanning. Misschien houden ze juist van extra veel dom werk?quote:
enige wat ik kan bedenken is dat het een actieve manier van tijdrekken is zonder dat je staat te niksen..?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:23 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik begrijp ze niet. Die methode kost alleen maar extra inspanning. Misschien houden ze juist van extra veel dom werk?
Anyways, DX, 13e betaald, vandaag verzonden.
Verdomme shiz die wou ik net posten.quote:
Ja ik geloof iedereen hier ook wel, alleen het blijft zo dat als je eigen orders altijd goed gaan, je toch wel vertrouwen kweekt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik sta op de lijst met negatieve uitzonderingen zeker; de laatste 5 orders:
- 44 dagen - na 6 dagen verzonden
- 37 dagen - na 12 dagen verzonden
- 35 dagen - na 4 dagen verzonden
- 18 dagen - binnen een dag verzonden
- 39 dagen - na 10 dagen verzonden
Allemaal ruim langer dan orders van BIC, BangGood en Ebay in de zelfde periode(n).
BIC support is helaas niet meer wat het is geweest maar na de lucky bags heb ik bij DX zo weinig mogelijk besteld. Daarna en daarvoor heb ik nog wel eens een paar niet erg behulpzame dingen gehad/gezien dus ze staan ver in diskrediet.
PDS. Jwt.quote:
waar staat dat ik een jaar geleden voor het laatst problemen met DX heb vernomen dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij noemt een jaar terug de afgelopen tijd?
ik kan mij wel het "debacle" met de Lucky bags herinneren, zelf heb ik echt nog nooit pech gehad met DX, ook waren de prijzen niet schrikbarend duurder als elders (het ging over het algemeen max over $1 ofzo, ik lig niet direct wakker van ¤0.81
hahah eindelijk weer een kwaliteitspostjequote:Op woensdag 19 juni 2013 07:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heroïneverslaafden verliezen ook elk besef van tijd, Chinashoppers ook![]()
[ afbeelding ]
lol.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef JiePieWie het volgende:
Hm. Met deze hitte buiten krijg ik zwembad/vakantie ideeën. Ik ben op zoek naar een 'floating chair' zoals deze. Er is toevallig vandaag een dagaanbieding van maar dit moet toch ook te vinden zijn in China ? Iemand een suggestie waar ik dergelijk drijfstoelen kan vinden voor (natuurlijk) zo weinig mogelijk ?
Joh dat meen je...quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef lokpokken het volgende:
Bijna alle Chinese shops hadden problemen met verzenden rond December / Januari. ...
Maar bij DX was het gewoon een tijdlang structureel mis.quote:Gedurende (Chinese) feestdagen leggen de webshops, maar vooral ook de postdiensten waar zij en wij afhankelijk van zijn, hun werk neer. Dit houdt in dat er vertragingen optreden in het bestel- en verzendproces. Ook nadat de feestdagen af zijn gelopen ebt dit nog een beetje na omdat al het achterstallig werk (bestellingen, stapels post) ingehaald moet worden. Houd hier dus rekening mee!
[..]
In de aanloop naar populaire westerse feestdagen wil er ook nog weleens verhoogde drukte optreden door mensen die allen bijvoorbeeld hun kerstinkopen in China doen. Wie op 1 december een bestelling doet heeft dus goede kans door die verhoogde drukte zijn of haar bestelling(en) voor kerst niet op tijd binnen te hebben. De tip luidt dan ook: wees er vroeg bij wanneer je cadeaushoppen gaat voor de decembermaand.
Bedankt voor de info. Dus...?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef lokpokken het volgende:
Bijna alle Chinese shops hadden problemen met verzenden rond December / Januari. ...
Oke, maar staat verder geen DE bij ofzo, maar gewoon die letters gevolgd door 13 nummers. Ik zit eigenlijk niet op DHL te wachten, want dan komen altijd die inklaringskosten bij. We zullen zien...quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:37 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg mijn Shark watch laatst ook per DHL Duitsland met 'RG123456789DE'.Kan best.
OpeningsPost (OP):quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.Lees de OpeningsPost voor je reageert
quote:Het bespreken van producten waarvan het erg aannemelijk is dat ze nep zijn is in dit topic tevens niet toegestaan.
quote:Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten
Was dat Aldi Süd of Nort?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:16 schreef shiznuts het volgende:
Vaak zijn er wel dezelfde producten in de aanbieding trouwens.
Heel soms tegelijkertijd, soms zit er een delay tussen van een week of wat.
Is wel geinig. Zo had ik laatst voor mezelf een kleine UV vliegen/muggenstekker gekocht, had ik nog nooit gezien. Dus ik dacht, neem er eentje mee voor m'n ouders. Kom ik in Nederland, hebben ze die daar even later ook.
ATB ADVANCED SHITAquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef revpolen het volgende:
Benieuwd wat/of ik krijg... Het is vandaag verzonden
http://www.aliexpress.com/snapshot/240909173.html
What the fuck.... is het met DHL?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef revpolen het volgende:
FF quoten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef davedavy het volgende:
Als je de hele fiets krijgt eet ik mijn Banggood muismat op
quote:
Baas!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef revpolen het volgende:
in idergeval gezeik bij het inklaren Die geloven die 30 euro nooitquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef revpolen het volgende:
Dan vragen ze om een factuur, uitdraai van Paypal en klaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef Bill_E het volgende:
[..]
in idergeval gezeik bij het inklaren Die geloven die 30 euro nooit
Bij mij max 2 dagen tot nu toe, meestal 1 dag. En tot het pakketje er is meestal 8 ~ 10 dagenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef henk3412 het volgende:
iemand ervaring met de verzendtijd bij priceangels?
Is dit een nieuw soort tussenstatus? Het is verzonden met Chinapost btw.quote:Status: NULL en Location: PEK
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:36 schreef bakacakes het volgende:
Één van mijn pakketjes heeft
[..]
Is dit een nieuw soort tussenstatus? Het is verzonden met Chinapost btw.
Gister was ie uiteindelijk vertrokken (Departure from outward office of exchange) en nu dus NULL.
quote:Er kunnen veel problemen ontstaan wat betreft het traceren van je pakket uit China. Waaronder deze 'storing', het is gewoon een fout in hun systeem waar je niks aan kunt doen en het betekend ook niks.
Negeer het dus gewoon en als je pakket weer een update krijgt zal deze NULL melding ook waarschijnlijk blijven staan.
Thanks, ik was op google niets nuttigs tegengekomen. Dacht ook aan een storing, maar vond het opvallend dat alle verschillende trackingsites die 'storing' dan hadden. In principe negeer ik de tracking vaak, maar vond deze wel apart.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:59 schreef Woelwater het volgende:
Er kunnen veel problemen ontstaan wat betreft het traceren van je pakket uit China. Waaronder deze 'storing', het is gewoon een fout in hun systeem waar je niks aan kunt doen en het betekend ook niks.
Negeer het dus gewoon en als je pakket weer een update krijgt zal deze NULL melding ook waarschijnlijk blijven staan.
Oh, was bij mij de 2e hit op google toen ik zocht naar null pekquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:05 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Thanks, ik was op google niets nuttigs tegengekomen. Dacht ook aan een storing, maar vond het opvallend dat alle verschillende trackingsites die 'storing' dan hadden. In principe negeer ik de tracking vaak, maar vond deze wel apart.
Die worden idd nooit vervalstquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef Painore het volgende:
[..]
Dan vragen ze om een factuur, uitdraai van Paypal en klaar.
Toen ik China op vakantie was, heb ik ook een fiets gekocht daar. Was goedkoper dan lenen. ¤22 voor een prima fietsje (dacht ik). Na paar dagen door Beijing fietsen begon steeds meer te rammelen, lekke banden, etc. Maar goed, alsnog goedkoop! Ben benieuwd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef revpolen het volgende:
Zou er na bijna een jaar maar niet meer op rekenen dat die nog aan komtquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:23 schreef hosselaar.woensel het volgende:
me pakketje ligt al sinds 17 juli op schiphol van DX moet ik bang zijn voor douane nuik heb wel onder de 25euro besteld. Maar hoe bekijken ze naar die waarde dan?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zou er na bijna een jaar maar niet meer op rekenen dat die nog aan komt
Grmbl: ik gisteren dus bij de Action en nergens die drijfstoel te vinden. Dat is trouwens wel een type wat ik zoek. Straks nog maar eens langsgaan (misschien heb ik niet goed gekeken).quote:
Waarheen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:51 schreef Kuhly het volgende:
Hoe moet een pakketje eruit zien bij terug zenden? Ik heb een formulier met het ordernummer prijs en problemen in het pakket zitten. Adres erop, moet er nog wat meer op komen?
(Is een retourzending, op eigen kosten wel)
Dat formulier hebben ze gewoon bij postNL?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarheen?
China = CN23 formulier
check ook de actie op samenkopen van de guldenzegels, scheelt je in het verzenden. Ik was 14 euro kwijt om het naar China te sturen wat normaal 24.30 kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |