abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127787498
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:20:11 #2
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_127787605
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:16 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik vraag mij af hoe lang jij wil dat de chaos voortduurt en wat je denkt ermee te bereiken.
Doorgaan totdat Erdogan verdreven wordt. Een dictator geeft nooit de macht uit handen, dus verwacht ook niet dat hij daadwerkelijk een beslissing aan een rechter overlaat. De uitkomst van de rechtbank is allang beklonken en daarom de enige reden om deze toezegging te doen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_127787714
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:20 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Doorgaan totdat Erdogan verdreven wordt. Een dictator geeft nooit de macht uit handen, dus verwacht ook niet dat hij daadwerkelijk een beslissing aan een rechter overlaat. De uitkomst van de rechtbank is allang beklonken en daarom de enige reden om deze toezegging te doen.
Erdogan is geen dictator. En hij gaat waarschijnlijk ook niet weg.
Dat is ook niet wat de meeste mensen in het park willen of demonstranten willen. Ze willen meer zeggenschap, invloed en respect voor hun levensstijl. Ze weten ook dat de AKP voorlopig de grootste partij is en dat velen hem steunen.

Jij bent nog een kleinere minderheid wat dat betreft. En ik begrijp dat jij het waard vindt om door te gaan tot er een Syrië achtige complete chaos ontstaat, waarna het alleen maar erger kan worden?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:25:36 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127787831
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Erdogan is geen dictator.
If it walks like a duck...
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_127787843
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

If it walks like a duck...
There we go again..
pi_127787914
Als Erdogan een dictator is dan zijn de de leiders in Hongarije, Griekenland, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten dat ook.

Ik wil best de definitie oprekken hoor, daar niet van.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:28:40 #7
24533 ACT-F
pi_127787964
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Erdogan is geen dictator. En hij gaat waarschijnlijk ook niet weg.
Dat is ook niet wat de meeste mensen in het park willen of demonstranten willen. Ze willen meer zeggenschap, invloed en respect voor hun levensstijl. Ze weten ook dat de AKP voorlopig de grootste partij is en dat velen hem steunen.

Jij bent nog een kleinere minderheid wat dat betreft. En ik begrijp dat jij het waard vindt om door te gaan tot er een Syrië achtige complete chaos ontstaat, waarna het alleen maar erger kan worden?
Erdogan is absoluut een dictator, de reden juist dat hij niet weg wil. Hoeveel doden wil je nog op je geweten hebben voordat je aftreedt? Dat AKP verder gaat is het probleem niet, het probleem is Erdogan als individu. Hij is met zijn autoritaire trekjes niet geschikt om een democratisch land te leiden. Dat er Syrië-achtige taferelen ontstaan heeft Erdogan geheel aan zichzelf te danken. Hij mist elke vorm van diplomatie, een eigenschap wat hard nodig is om de rust te bewaren.
pi_127787993
Erdogan is nog geen dictator vind ik. Gaat wel die richting op.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:32:47 #9
24533 ACT-F
pi_127788165
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:29 schreef Ambipur het volgende:
Erdogan is nog geen dictator vind ik. Gaat wel die richting op.
Die richting zag ik 10 jaar geleden al. Eigenlijk 20 jaar geleden al, want van een Fazilet/Refah Parti kornuit had je dit natuurlijk kunnen verwachten.
pi_127788202
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:28 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Erdogan is absoluut een dictator, de reden juist dat hij niet weg wil. Hoeveel doden wil je nog op je geweten hebben voordat je aftreedt? Dat AKP verder gaat is het probleem niet, het probleem is Erdogan als individu. Hij is met zijn autoritaire trekjes niet geschikt om een democratisch land te leiden. Dat er Syrië-achtige taferelen ontstaan heeft Erdogan geheel aan zichzelf te danken. Hij mist elke vorm van diplomatie, een eigenschap wat hard nodig is om de rust te bewaren.
Erdoğan is absoluut geen dictator.

Waar was je toen Turkije al die jaren werd ondedrukt door het leger?

"De slang die mij met rust laat, mag 1000 jaar leven"
Dat is ongeveer jouw filosofie.

En heel absurd dat jij het hier om waard vindt om een land in complete chaos te storten.

Turkije is een land dat is aangesloten bij het EVRM en talloze internationale mensenrechtenverdragen. Dat Erdoğan een autoritaire stijl heeft (vooral in woorden) klopt, maar hij is alles behalve een dictator. Onder de AKP is juist die dictatuur uit Turkije verdreven, waardoor dit soort demonstraties überhaupt mogelijk zijn.
Maar goed, lekker overdrijven en olie op het vuur gooien vanwege je ideologische oorlog.
pi_127788277
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:32 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Die richting zag ik 10 jaar geleden al. Eigenlijk 20 jaar geleden al, want van een Fazilet/Refah Parti kornuit had je dit natuurlijk kunnen verwachten.
Dit zegt juist heel veel over je vertroebelde blik. Het zegt veel dat je zoiets pas ziet aankomen bij die partij, terwijl Koerden decennialang hun eigen taal niet eens mochten spreken. Over dictatuur gesproken. Jij moet alleen je biertje een uur vroeger kopen.
pi_127788404
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:32 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Erbakan had ook kritiek op Erdogan..
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:38:41 #13
24533 ACT-F
pi_127788405
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:33 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Erdoğan is absoluut geen dictator.

Waar was je toen Turkije al die jaren werd ondedrukt door het leger?

"De slang die mij met rust laat, mag 1000 jaar leven"
Dat is ongeveer jouw filosofie.

En heel absurd dat jij het hier om waard vindt om een land in complete chaos te storten.

Turkije is een land dat is aangesloten bij het EVRM en talloze internationale mensenrechtenverdragen. Dat Erdoğan een autoritaire stijl heeft (vooral in woorden) klopt, maar hij is alles behalve een dictator. Onder de AKP is juist die dictatuur uit Turkije verdreven, waardoor dit soort demonstraties überhaupt mogelijk zijn.
Maar goed, lekker overdrijven en olie op het vuur gooien vanwege je ideologische oorlog.
Persvrijheid?
Gevangen journalisten?
Twitter geblokkeerd?
3G geblokkeerd?

Moet ik verder gaan?

We hebben tig premiers gehad, maar nooit eerder is er zo luidruchtig en massaal een premier uitgemaakt voor dictator. Hoe zou dat komen?
pi_127788479
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Persvrijheid?
Gevangen journalisten?
Twitter geblokkeerd?
3G geblokkeerd?

Moet ik verder gaan?

We hebben tig premiers gehad, maar nooit eerder is er zo luidruchtig en massaal een premier uitgemaakt voor dictator. Hoe zou dat komen?
Omdat het nu KAN.
Omdat hiervoor het leger die dienst uitmaakte en je verdween als je kritiek had op de staat.
Omdat je de gevangenis in ging als je een Koerdisch liedje zong.

Maar daar merkte jouw omgeving natuurlijk niets van dus geen probleem.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:42:58 #15
24533 ACT-F
pi_127788580
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:35 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dit zegt juist heel veel over je vertroebelde blik. Het zegt veel dat je zoiets pas ziet aankomen bij die partij, terwijl Koerden decennialang hun eigen taal niet eens mochten spreken. Over dictatuur gesproken. Jij moet alleen je biertje een uur vroeger kopen.
Wat bazel je?

Dat Koerden hun eigen taal niet mochten spreken is iets waar ik ook een fel tegenstander van ben geweest. Het onzinnige gedoe om een (toen nog) cassettebandje van een Koerdische zanger onder de toonbank te moeten aanschaffen via een kraampje op de weg.

Er is altijd al illegale drankhandel geweest, letterlijk via kofferbakken op tijdstippen dat winkels al gesloten waren. Dat blijft gewoon doorgaan. Maar willen wij dit hele gedoe dat alles onder de toonbank verdwijnt? Daar was je toch ook tegenstander van toen de Koerden onderdrukt werden?

Doe een ander niet aan waarvan je niet wilt dat het je zelf geschiedt....
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:45:44 #16
24533 ACT-F
pi_127788701
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:40 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Omdat het nu KAN.
Omdat hiervoor het leger die dienst uitmaakte en je verdween als je kritiek had op de staat.

Wat? :D

Waarom bent u gevangen? Nou gewoon, omdat het KAN!

Wat is er met 3G en Twitter gebeurd? Uitgeschakeld, gewoon omdat het KAN!

Hilarisch _O-

Ik heb zo vaak Koerdische liedjes gedraaid in de auto, ik loop nog vrij rond hoor :')
pi_127788804
Ik wil zeker niet dat het onder de toonbank wordt geveegd. Ik vind het goed dat de jongeren van zich laten hebben en horen en duidelijk gemaakt dat niet alles zomaar even doorgedrukt kan worden.

Ik ben het ook niet eens met de stijl van Erdogan en het conservatieve van zijn partij.

Echter, hij is geen dictator. En de politieke realiteit is dat hij voorlopig nog aardig wat steun heeft en dus waarschijnlijk nog blijft.

Het meest verstandige is dat de Gezi beweging zich richt op meer lokale inspraak en minder autoritairisme. De huidige situatie maakt het in ieder geval geenszins legitiem om het land in de afgrond te willen storten of heel hard dictator! aftreden! Te roepen. Alleen maar schadelijk en gevaarlijk.
pi_127788872
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:45 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Wat? :D

Waarom bent u gevangen? Nou gewoon, omdat het KAN!

Wat is er met 3G en Twitter gebeurd? Uitgeschakeld, gewoon omdat het KAN!

Hilarisch _O-

Ik heb zo vaak Koerdische liedjes gedraaid in de auto, ik loop nog vrij rond hoor :')
Twitter en 3G doen het gewoon nog altijd.

En doe nou niet alsof voor de AKP in Oost-Turkije mensen niet zijn gearresteerd of aangeklaagd omdat ze Koerdisch hebben gesproken/gezongen.

Die vrijheden zijn allemaal vrij recent en pril.
pi_127789112
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:40 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Omdat het nu KAN.

Jouw omgeving merkt er dan zeker niets van dat er nu vaker, sneller journalisten worden gevangen gezet of ondervraagd?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:57:36 #20
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127789182
Hoe er met minderheden werd omgegaan voordat Erdogan er was is ongekend. En die regeringen waren ook allemaal 'vrijdenkenden'.

De meeste die hier nu anders beweren en juist Erdogan als onderdrukker zien, voeren gewoon een strijd tegen de Islam, aangezien ze de feiten negeren.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:58:40 #21
24533 ACT-F
pi_127789218
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:48 schreef De_Guidance het volgende:

Ik ben het ook niet eens met de stijl van Erdogan en het conservatieve van zijn partij.

Echter, hij is geen dictator. En de politieke realiteit is dat hij voorlopig nog aardig wat steun heeft en dus waarschijnlijk nog blijft.

Het meest verstandige is dat de Gezi beweging zich richt op meer lokale inspraak en minder autoritairisme. De huidige situatie maakt het in ieder geval geenszins legitiem om het land in de afgrond te willen storten of heel hard dictator! aftreden! Te roepen. Alleen maar schadelijk en gevaarlijk.
Zoals jij het niet eens bent met de stijl van Erdogan was ik het niet eens met de stijl van CHP om de Koerden te onderdrukken of het straffen van mensen die zich tegen Atatürk keerden, zie hier de overeenkomsten.

Echter vind ik Erdogan volstrekt ongeschikt om een land te leiden. Turgut Özal was ook conservatief, maar ik vond hem verreweg één van de beste premiers tot nu toe omdat hij gematigd was in zijn opvattingen.

Er is maar één iemand die Turkije naar de afgrond helpt, en dat is de weerbarstigheid van Erdogan.
pi_127789230
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:55 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Jouw omgeving merkt er dan zeker niets van dat er nu vaker, sneller journalisten worden gevangen gezet of ondervraagd?
Zoals een journalist van Hurriyet (niet echt pro Erdogan) vorige week op Al Jazeera aangaf. Vroeger 'verdwenen' journalisten door geweldadige eenheden en niemand hoorde er ooit nog meer iets van.
'We came from a very dark place'. "It is not good now, but better than before this party came to rule. "
pi_127789256
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:57 schreef Che_ het volgende:

De meeste die hier nu anders beweren en juist Erdogan als onderdrukker zien, voeren gewoon een strijd tegen de Islam, aangezien ze de feiten negeren.
Hoe kom je hier eigenlijk bij?
Als dit in mijn ogen iets niet is, dan is het wel een strijd tegen de islam.
pi_127789271
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:59 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zoals een journalist van Hurriyet (niet echt pro Erdogan) vorige week op Al Jazeera aangaf. Vroeger 'verdwenen' journalisten door geweldadige eenheden en niemand hoorde er ooit nog meer iets van.
'We came from a very dark place'. "It is not good now, but better than before this party came to rule. "
Gaan we weer op die tour...
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:00:31 #25
24533 ACT-F
pi_127789283
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:49 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Twitter en 3G doen het gewoon nog altijd.
Wanneer het uitkomt werken ze wel ja. Tijdens het begin van de protesten waren ze geblokkeerd, terwijl de grondwet dat toch echt verbiedt. EVRM?

quote:
En doe nou niet alsof voor de AKP in Oost-Turkije mensen niet zijn gearresteerd of aangeklaagd omdat ze Koerdisch hebben gesproken/gezongen.

Die vrijheden zijn allemaal vrij recent en pril.
Waar beweer ik dat? Citeer eens?
pi_127789288
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Gaan we weer op die tour...
Welke tour? Het is toch gewoon waar?
pi_127789313
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:00 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Welke tour? Het is toch gewoon waar?
De vroeger was alles slecht, nu is het iets minder slecht tour.
Dat rechtvaardigt Erdogans gedragingen niet. Die man is gevaarlijk.
pi_127789344
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:01 schreef Ambipur het volgende:

[..]

De vroeger was alles slecht, nu is het iets minder slecht tour.
Dat rechtvaardigt Erdogans gedragingen niet. Die man is gevaarlijk.
Zie het als een transitie. Veranderingen gebeuren niet van de een op de andere dag.

Waarom is hij gevaarlijk?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:03:57 #29
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127789394
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:02 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zie het als een transitie. Veranderingen gebeuren niet van de een op de andere dag.

Want hij vernoemt een brug naar de 'vijand' van de Alevieten!!!.
pi_127789409
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:02 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Hij liegt.

quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef Che_ het volgende:

[..]

:) Moet je een klap.
pi_127789435
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:00 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Wanneer het uitkomt werken ze wel ja. Tijdens het begin van de protesten waren ze geblokkeerd, terwijl de grondwet dat toch echt verbiedt. EVRM?

3G was waarschijnlijk overbelast. Dat gebeurt hier in de stad ook als er veel mensen samen zijn.

Tevens biedt het EVRM mogelijkheden om demonstraties te beperken (wel proportioneel en subsidair) als dat noodzakelijk is voor het bewaken van de openbare orde en noodzakelijk in een democratische samenleving.

quote:
Waar beweer ik dat? Citeer eens?
Ik zeg dat voor Erdogan mensen werden gearresteerd en aangeklaagd omdat ze Koerdisch spreken en jij komt ermee dat je nu Koerdische liedjes in je auto aanzet. Is toch niet echt relevant dan?
pi_127789461
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef Che_ het volgende:

[..]

Tja, dat is inderdaad precies een va de fouten die hij maakt. Je kunt het ook gewoon vernoemen naar een Ottomaanse wetenschappers/kunstenaar. Of naar Mevlana/Rumi.

Waarom de mensen zo op scherp zetten?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:09:22 #33
24533 ACT-F
pi_127789589
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

3G was waarschijnlijk overbelast. Dat gebeurt hier in de stad ook als er veel mensen samen zijn.

Tevens biedt het EVRM mogelijkheden om demonstraties te beperken (wel proportioneel en subsidair) als dat noodzakelijk is voor het bewaken van de openbare orde en noodzakelijk in een democratische samenleving.

[..]

Ik zeg dat voor Erdogan mensen werden gearresteerd en aangeklaagd omdat ze Koerdisch spreken en jij komt ermee dat je nu Koerdische liedjes in je auto aanzet. Is toch niet echt relevant dan?
Heerlijk om te zien hoe selectief jij kan zijn :D

Waarschijnlijk overbelast. Je was er niet bij dus. Als het 3G-logo verdwijnt heb je geen 3G. Als het overbelast is heb je het 3G-logo wel. En Twitter negeer je maar even, want dat komt je slecht uit in deze discussie. Die was namelijk glashard geblokkeerd.

Met je Koerdendiscussie maak je nu wel hele rare sprongen. Wie probeer je in de maling te nemen?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:09:44 #34
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127789595
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:05 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Tja, dat is inderdaad precies een va de fouten die hij maakt. Je kunt het ook gewoon vernoemen naar een Ottomaanse wetenschappers/kunstenaar. Of naar Mevlana/Rumi.

Waarom de mensen zo op scherp zetten?
Wat nou fout :'). Ontken je de historische waarde van hem in de Turkse/Islamitische geschiedenis. Hoeveel gebouwen, schepen, standbeelden zijn er naar personen vernoemd die ook strijd hebben gevoerd met bepaalde volkeren. Doen we daar wel moeilijk over? Niet zo hypocriet doen.
pi_127789624
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat nou fout :'). Ontken je de historische waarde van hem in de Turkse/Islamitische geschiedenis. Hoeveel gebouwen, schepen, standbeelden zijn er naar personen vernoemd die ook strijd hebben gevoerd met bepaalde volkeren. Doen we daar wel moeilijk over? Niet zo hypocriet doen.
Ja man. Laten we een brug in DL naar Hitler noemen. Boeien dat hij miljoenen heeft vermoord, ik bedoel, hij is wel van belang geweest voor de Duitse geschiedenis.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:10:42 #36
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127789627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hij liegt.

[..]

:) Moet je een klap.
Ok, flauw :P. Maar zit er niet een kern van waarheid in?
pi_127789643
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:10 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ok, flauw :P. Maar zit er niet een kern van waarheid in?
Ik maak mij daar het minst druk om :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:11:19 #38
24533 ACT-F
pi_127789651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:10 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja man. Laten we een brug in DL naar Hitler noemen. Boeien dat hij miljoenen heeft vermoord, ik bedoel, hij is wel van belang geweest voor de Duitse geschiedenis.
_O-
pi_127789686
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hij liegt.
Aard van het beestje politici.
pi_127789698
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Waarschijnlijk overbelast. Je was er niet bij dus. Als het 3G-logo verdwijnt heb je geen 3G.
Ik was er inderdaad niet bij. In ieder geval, werken 3G en Twitter nu wel of niet?

quote:
Als het overbelast is heb je het 3G-logo wel. En Twitter negeer je maar even, want dat komt je slecht uit in deze discussie. Die was namelijk glashard geblokkeerd.
Over Twitter durf ik geen uitspraken te doen want ik er was inderdaad niet bij en je hoort er vrij tegenstrijdige verhalen over. De blokkades hebben in ieder geval niet langer dan een dag geduurd als ik het heb begrepen. Het was een verkeerde stap als het was geblokkeerd.
Het maakt Erdogan echter geen dictator.

quote:
Met je Koerdendiscussie maak je nu wel hele rare sprongen. Wie probeer je in de maling te nemen?
Ik kon inderdaad niet op tegen je geweldige argument dat jij NU Koerdische liedjes in je auto af kunt spelen. Terwijl er vroeger Koerdische mensen gearresteerd zijn omdat ze liedjes zongen. Net als het feit dat je niet reageert op het verdwijnen van journalisten.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:12:57 #41
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127789706
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:10 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Als jij die vergelijking maakt... tja. Heb ik een hele waslijst met zulke personen waar nu bruggen en beelden zijn vernoemd.
pi_127789777
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef Che_ het volgende:

[..]

Als jij die vergelijking maakt... tja. Heb ik een hele waslijst met zulke personen waar nu bruggen en beelden zijn vernoemd.
Dat is waar. Echter je kunt daar gewoon nog steeds rekening mee houden als verstandig man.

Veel Spaanse, Roemeense en Bulgaarse helden naar wie alles naar vernoemt hebben bijvoorbeeld veel Arabieren/Turken/Joden over de kling gejaagd.
pi_127789799
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Aard van het beestje politici.
Ik ken ze niet, die zo liegen. Ik ken wel een Pvda die in zijn partijprogramma opneemt tegen JSF te zijn en er nu toch voor gaat. Dat is politici stijl liegen.
Wat Erdogan doet is om zijn kiezers op te fokken. Camide liepen ze met schoenen, ze dronken bier. Iftira is dat gewoon.

quote:
1s.gif Op
vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jij maakt zo'n vergelijking. Niet ik.
pi_127789821
Maar goed, ik woon niet in Turkije ACT-F en je moet het allemaal zelf weten.

Uiteindelijk denk ik dat jij veel meer last zult hebben van een escalatie dan de huidige situatie en sowieso meer last van de hele situatie dan ik. Dus.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:16:40 #45
pi_127789851
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef De_Guidance het volgende:

Over Twitter durf ik geen uitspraken te doen want ik er was inderdaad niet bij en je hoort er vrij tegenstrijdige verhalen over. De blokkades hebben in ieder geval niet langer dan een dag geduurd als ik het heb begrepen. Het was een verkeerde stap als het was geblokkeerd.

[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:17:12 #46
24533 ACT-F
pi_127789867
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef De_Guidance het volgende:
Ik was er inderdaad niet bij. In ieder geval, werken 3G en Twitter nu wel of niet?
Voorlopig wel, maar zodra het uitkomt kunnen ze zomaar weer uitgeschakeld worden.

quote:
Iemand die dergelijke kunstgrepen uithaalt is in elk geval geen democraat.
quote:
Ik kon inderdaad niet op tegen je geweldige argument dat jij NU Koerdische liedjes in je auto af kunt spelen. Terwijl er vroeger Koerdische mensen gearresteerd zijn omdat ze liedjes zongen. Net als het feit dat je niet reageert op het verdwijnen van journalisten.
Lees even terug. Je maakt nu rare sprongen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:21:51 #47
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127790043
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:14 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat is waar. Echter je kunt daar gewoon nog steeds rekening mee houden als verstandig man.

Veel Spaanse, Roemeense en Bulgaarse helden naar wie alles naar vernoemt hebben bijvoorbeeld veel Arabieren/Turken/Joden over de kling gejaagd.
Hoeveel koningen/kruisvaarders die tegen moslims vochtem worden er wel niet geëerd in West-Europese landen tegenwoordig. Zelden iemand over gehoord. Nu ben je zoals gewoonlijk weer politiek correct aan het doen, maar je spreekt jezelf vaak tegen na een aantal posts.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:23:11 #48
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127790083
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik ken ze niet, die zo liegen. Ik ken wel een Pvda die in zijn partijprogramma opneemt tegen JSF te zijn en er nu toch voor gaat. Dat is politici stijl liegen.
Wat Erdogan doet is om zijn kiezers op te fokken. Camide liepen ze met schoenen, ze dronken bier. Iftira is dat gewoon.

[..]

Jij maakt zo'n vergelijking. Niet ik.
Huh, jij vergelijkt hem met Hitler toch _O-?
pi_127790093
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:21 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hoeveel koningen/kruisvaarders die tegen moslims vochtem worden er wel niet geëerd in West-Europese landen tegenwoordig. Zelden iemand over gehoord. Nu ben je zoals gewoonlijk weer politiek correct aan het doen, maar je spreekt jezelf vaak tegen na een aantal posts.
Je herhaalt wat ik zeg.

Waarom is Europa het ultieme voorbeeld? Als Europa iets doet is het meteen goed?

Ik zeg dat een verstandig leider sowieso rekening mag houden met de gevoelens van een minderheid. Het zou hem gewoon sieren als hij er rekening mee had gehouden.
pi_127790110
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:17 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Voorlopig wel, maar zodra het uitkomt kunnen ze zomaar weer uitgeschakeld worden.

[..]

Iemand die dergelijke kunstgrepen uithaalt is in elk geval geen democraat.

[..]

Lees even terug. Je maakt nu rare sprongen.
Wat vind je van de uitspraken van deze man?

http://www.radikal.com.tr(...)rasi_istiyor-1137567
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:26:25 #51
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127790193
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:23 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Je herhaalt wat ik zeg.

Waarom is Europa het ultieme voorbeeld? Als Europa iets doet is het meteen goed?

Ik zeg dat een verstandig leider sowieso rekening mag houden met de gevoelens van een minderheid. Het zou hem gewoon sieren als hij er rekening mee had gehouden.
Nee, het is zeker niet het ultieme voorbeeld alleen jij meet met twee maten. Je vergroot alles wat daar gebeurt terwijl je dergelijke dingen hier voor lief neemt.
pi_127790239
quote:
Oğlum bak git.
pi_127790259
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:26 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nee, het is zeker niet het ultieme voorbeeld alleen jij meet met twee maten. Je vergroot alles wat daar gebeurt terwijl je dergelijke dingen hier voor lief neemt.
Onzin dit natuurlijk. Of weet je het te onderbouwen dat ik dergelijke dingen hier voor lief neem?
pi_127790288
quote:
7s.gif Op
vrijdag 14 juni 2013 14:27
schreef zarGon het volgende:

[..]

Oğlum bak git.
:P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:29:31 #55
pi_127790306
Wat is dit?

YourAnonNews twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 14:09:30 #Breaking: #Turkey trying to suspend licences of Doctors working to treat #occupygezi police victims http://t.co/n1DoX1DMLP" reageer retweet

http://haber.sol.org.tr/d(...)benzemez-halkini-sat
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:31:33 #56
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127790382
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:28 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Onzin dit natuurlijk. Of weet je het te onderbouwen dat ik dergelijke dingen hier voor lief neem?
Blijkbaar, want je legt de link niet. Anders zou je dat op zijn minst relativeren.

En zeg eerlijk, heb jij hier wel eens geprotesteerd tegen een naam van gebouw/brug?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:32:33 #57
pi_127790416
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oğlum bak git.
Que? :?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:33:38 #58
24533 ACT-F
pi_127790447
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:24 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Wat vind je van de uitspraken van deze man?

http://www.radikal.com.tr(...)rasi_istiyor-1137567
Een man naar mijn hart. Als hij de plaats van Erdogan zou overnemen dan zou ik zowaar AKP stemmen.
pi_127790449
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:31 schreef Che_ het volgende:

[..]

Blijkbaar, want je legt de link niet. Anders zou je dat op zijn minst relativeren.
Ten eerste heb ik die link wel gelegd, ten tweede vind je het normaal om iemand zijn gedachten in te vullen zonder ook maar enig bewijs?

quote:
En zeg eerlijk, heb jij hier wel eens geprotesteerd tegen een naam van gebouw/brug?
Dat heb ik ook niet in Turkije gedaan. Als een brug hier om de hoek naar Vlad Tepes genoemd zou worden, zou ik wel minstens een paar posts hebben neergezet op Fok.
pi_127790454
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:23 schreef Che_ het volgende:

[..]

Huh, jij vergelijkt hem met Hitler toch _O-?
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hier reageer ik op. Hitler heeft mensen vermoord, die Yavuz heeft ook mensen vermoord. Same shit.
pi_127790465
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Que? :?
Niet uit te leggen in het Nederlands :D
pi_127790478
Churchill heeft ook mensen vermoord. :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:34:54 #63
24533 ACT-F
pi_127790486
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oğlum bak git.
Zeg mod, Nederlands graag.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:36:28 #64
pi_127790537
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:34 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Niet uit te leggen in het Nederlands :D
Probeer het toch maar. :P Ik eis transparantie. (8>
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:38:21 #66
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127790606
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

[..]

Hier reageer ik op. Hitler heeft mensen vermoord, die Yavuz heeft ook mensen vermoord. Same shit.
Oh, dus jouw gedachtegang is: als je iemand vermoordt ben je net als Hitler?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:39:59 #67
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127790663
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Probeer het toch maar. :P Ik eis transparantie. (8>
"jongen, (kijk) ga weg"

dat zou zo ongeveer de Nederlandse versie zijn.
pi_127790704
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:38 schreef Che_ het volgende:

[..]

Oh, dus jouw gedachtegang is: als je iemand vermoordt ben je net als Hitler?
Nee. JIj zegt hij is van onschatbare waarde geweest. Ik zeg Hitler ook, moeten we nu een brug benoemen naar Hitler?
  Redactie Frontpage vrijdag 14 juni 2013 @ 14:41:17 #69
145738 superworm
is erbij
pi_127790711
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat is dit?

YourAnonNews twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 14:09:30 #Breaking: #Turkey trying to suspend licences of Doctors working to treat #occupygezi police victims http://t.co/n1DoX1DMLP" reageer retweet
[ afbeelding ]

Is dat echt waar? Dan sluiten doktoren morgen aan bij de advocaten gok ik?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:41:51 #70
24533 ACT-F
pi_127790732
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:39 schreef Che_ het volgende:

[..]

"jongen, (kijk) ga weg"

Ik zou de komma iets naar rechts verplaatsen :P

"jongen (kijk), ga weg"
pi_127790735
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:39 schreef Che_ het volgende:

[..]

"jongen, (kijk) ga weg"

_O-
Nog een voorbeeld van dat Turks niet te vertalen is. :P
pi_127790768
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat is dit?

[ afbeelding ]

Is this shit for real?!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:43:04 #73
24533 ACT-F
pi_127790778
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:41 schreef superworm het volgende:

[..]

Is dat echt waar? Dan sluiten doktoren morgen aan bij de advocaten gok ik?
Een linkse krant, dus ik zou het niet gelijk voor waar aannemen.
pi_127790814
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Een linkse krant, dus ik zou het niet gelijk voor waar aannemen.
http://www.hurriyet.com.tr/saglik/23504263.asp
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:44:30 #75
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127790831
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

_O-
Nog een voorbeeld van dat Turks niet te vertalen is. :P
Zelfde geldt voor veel talen. Heeft o.a. te maken met emoties en temperament.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:45:47 #76
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127790865
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:41 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee. JIj zegt hij is van onschatbare waarde geweest. Ik zeg Hitler ook, moeten we nu een brug benoemen naar Hitler?
Jij geeft Hitler zelfde status als hem?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:47:33 #77
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127790926
In het Arabisch en Koerdisch bijvoorbeeld zou die uitspraak perfect te vertalen zijn. :P
pi_127790932
pi_127790939
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:45 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jij geeft Hitler zelfde status als hem?
Nee, dat doe jij met je quote.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:48:59 #80
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127790994
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee, dat doe jij met je quote.
_O- ;( _O-

laat maar
pi_127791123
In Brazilië hebben ze tijdens een protest 'Het is hier Turkije' geroepen. :P
pi_127791160
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:47 schreef Che_ het volgende:
In het Arabisch en Koerdisch bijvoorbeeld zou die uitspraak perfect te vertalen zijn. :P
Yup. :P
pi_127791182
Heb je die Arabieren en Koerden weer.
pi_127791298
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:53 schreef De_Guidance het volgende:
Heb je die Arabieren en Koerden weer.
Kuzzulkurt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:58:18 #85
24533 ACT-F
pi_127791381
quote:
Waar het op neerkomt is dat ze namen willen hebben van de patiënten die ze behandeld hebben. Dat willen ze doen door alles door te lichten en in geval van bureaucratische fouten hun ambt ter discussie te stellen. Oftewel, de overheid veegt haar reet af met het beroepsgeheim, dat past niet in een controlestaat.
pi_127791418
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Kuzzulkurt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betekent dat?
pi_127791514
Al gevonden. "Zikkimin koku" is het enige goede antwoord volgens mijn bron.
pi_127791515
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Waarschijnlijk overbelast. Je was er niet bij dus. Als het 3G-logo verdwijnt heb je geen 3G. Als het overbelast is heb je het 3G-logo wel. En Twitter negeer je maar even, want dat komt je slecht uit in deze discussie. Die was namelijk glashard geblokkeerd.

Wanneer heeft 3G en Twitter er precies uitgelegen? Ik was namelijk in Turkije rond die periode.
pi_127791577
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:01 schreef De_Guidance het volgende:
Al gevonden. "Zikkimin koku" is het enige goede antwoord volgens mijn bron.
Zo iets. Ik weet de precieze vertaling niet, maar m'n oma zegt het altijd als ze boos is. :@
Koerden gebruiken het ook. :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:04:45 #90
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127791624
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Kuzzulkurt.
SPOILER
_O- :D
pi_127791762
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:01 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wanneer heeft 3G en Twitter er precies uitgelegen? Ik was namelijk in Turkije rond die periode.
Toen jij weer terug was.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:10:50 #92
24533 ACT-F
pi_127791813
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:01 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Zie deel 1 van deze reeks en zoek op 3G. In elk geval in Taksim. Overige wijken niet. Om die reden gingen er lijsten rond met wifi-wachtwoorden. En Twitter heb ik zelf kunnen vaststellen:

NWS / Politie maakt einde aan protest in park Istanbul #2

Daarna met proxy geprobeerd en dat lukte prima, dus van overbelasting was geen sprake.
pi_127793824
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:21 schreef Che_ het volgende:

[..]

Niet zo veel hoor; de kruistochten staan in een tamelijk kwade reuk in de Europese geschiedenis omdat die kruisvaarders nogal veel mede-christenen hebben vermoord.
pi_127793867
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:10 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Zie deel 1 van deze reeks en zoek op 3G. In elk geval in Taksim. Overige wijken niet. Om die reden gingen er lijsten rond met wifi-wachtwoorden. En Twitter heb ik zelf kunnen vaststellen:

NWS / Politie maakt einde aan protest in park Istanbul #2

Daarna met proxy geprobeerd en dat lukte prima, dus van overbelasting was geen sprake.
Twitter weet ik niet, maar ik heb eerste hands info dat 3G niet werkte. (bij mij thuis, in Taksim).
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:56:36 #95
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_127795563
'De rust keert terug.' Doet me denken aan de Max Havelaar en Nederlands-Indie: 'De rust was weer erg rustig dit jaar.'
En Erdogan doet me denken aan Mussolini. Dezelfde macho gebaartjes, dezelfde soort teksten, dezelfde hoogmoed.
Met een ventje als Erdogan is Turkije niet klaar voor de EU.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_127795891
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef JerryWesterby het volgende:
'De rust keert terug.' Doet me denken aan de Max Havelaar en Nederlands-Indie: 'De rust was weer erg rustig dit jaar.'
En Erdogan doet me denken aan Mussolini. Dezelfde macho gebaartjes, dezelfde soort teksten, dezelfde hoogmoed.
Met een ventje als Erdogan is Turkije niet klaar voor de EU.
Mussolini is wellicht een betere vergelijking dan hitler. Het zal nog wel even duren voor een leider hitler gaat kopieeren.

Soms is het "history repeating" maar hitler is wel de grootste wolkenkrabber als t om de "evil" kant gaat.

Daarom zal er best wel weer eens een vergelijkbare leider opstaan. Vlad Dracula was van t zeifde niveau maar die was ook nog eens persoonlijk een sadist. Hitler liet zn plannen door anderen uitvoeren.
pi_127796769
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Mussolini is wellicht een betere vergelijking dan hitler. Het zal nog wel even duren voor een leider hitler gaat kopieeren.

Soms is het "history repeating" maar hitler is wel de grootste wolkenkrabber als t om de "evil" kant gaat.

Daarom zal er best wel weer eens een vergelijkbare leider opstaan. Vlad Dracula was van t zeifde niveau maar die was ook nog eens persoonlijk een sadist. Hitler liet zn plannen door anderen uitvoeren.
Mao en Stalin hadden anders veel meer doden tot gevolg.
Alleen stalins starving of ukraine resulteerde in 10 miljoen doden bijna anderhalf keer zoveel als "de holocaust"
pi_127796810
Aan wat voor zelfverheerlijking doet Erdogan dan, welke politie rivalen heeft hij geexecuteerd, welke landen is hij binnengevallen en belangrijker nog, wanneer heeft hij een staatsgreep gepleegd.
pi_127796951
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef Triggershot het volgende:
Aan wat voor zelfverheerlijking doet Erdogan dan, welke politie rivalen heeft hij geexecuteerd, welke landen is hij binnengevallen en belangrijker nog, wanneer heeft hij een staatsgreep gepleegd.
Hij heeft wel de top van het leger afgezet cq in de gevangenis gezet beetje netzoals de nacht van de lange messen van hitler?
pi_127797097
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:39 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Hij heeft wel de top van het leger afgezet cq in de gevangenis gezet beetje netzoals de nacht van de lange messen van hitler?
Het Turkse leger heeft een rijke traditie van zich te bemoeien met zaken wat hen geen reet aan gaat, waarom is het afzetten van een legertop in Turkije noemenswaardig, terwijl wanneer generalen in het Westen zich bemoeien met het politek vervangen worden normaalste zaak van de wereld is?

Het Turkse leger is nooit een steun voor democratie in Turkije geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')