abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127789288
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Gaan we weer op die tour...
Welke tour? Het is toch gewoon waar?
pi_127789313
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:00 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Welke tour? Het is toch gewoon waar?
De vroeger was alles slecht, nu is het iets minder slecht tour.
Dat rechtvaardigt Erdogans gedragingen niet. Die man is gevaarlijk.
pi_127789344
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:01 schreef Ambipur het volgende:

[..]

De vroeger was alles slecht, nu is het iets minder slecht tour.
Dat rechtvaardigt Erdogans gedragingen niet. Die man is gevaarlijk.
Zie het als een transitie. Veranderingen gebeuren niet van de een op de andere dag.

Waarom is hij gevaarlijk?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:03:57 #29
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127789394
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:02 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zie het als een transitie. Veranderingen gebeuren niet van de een op de andere dag.

Want hij vernoemt een brug naar de 'vijand' van de Alevieten!!!.
pi_127789409
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:02 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Hij liegt.

quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef Che_ het volgende:

[..]

:) Moet je een klap.
pi_127789435
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:00 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Wanneer het uitkomt werken ze wel ja. Tijdens het begin van de protesten waren ze geblokkeerd, terwijl de grondwet dat toch echt verbiedt. EVRM?

3G was waarschijnlijk overbelast. Dat gebeurt hier in de stad ook als er veel mensen samen zijn.

Tevens biedt het EVRM mogelijkheden om demonstraties te beperken (wel proportioneel en subsidair) als dat noodzakelijk is voor het bewaken van de openbare orde en noodzakelijk in een democratische samenleving.

quote:
Waar beweer ik dat? Citeer eens?
Ik zeg dat voor Erdogan mensen werden gearresteerd en aangeklaagd omdat ze Koerdisch spreken en jij komt ermee dat je nu Koerdische liedjes in je auto aanzet. Is toch niet echt relevant dan?
pi_127789461
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef Che_ het volgende:

[..]

Tja, dat is inderdaad precies een va de fouten die hij maakt. Je kunt het ook gewoon vernoemen naar een Ottomaanse wetenschappers/kunstenaar. Of naar Mevlana/Rumi.

Waarom de mensen zo op scherp zetten?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:09:22 #33
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_127789589
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

3G was waarschijnlijk overbelast. Dat gebeurt hier in de stad ook als er veel mensen samen zijn.

Tevens biedt het EVRM mogelijkheden om demonstraties te beperken (wel proportioneel en subsidair) als dat noodzakelijk is voor het bewaken van de openbare orde en noodzakelijk in een democratische samenleving.

[..]

Ik zeg dat voor Erdogan mensen werden gearresteerd en aangeklaagd omdat ze Koerdisch spreken en jij komt ermee dat je nu Koerdische liedjes in je auto aanzet. Is toch niet echt relevant dan?
Heerlijk om te zien hoe selectief jij kan zijn :D

Waarschijnlijk overbelast. Je was er niet bij dus. Als het 3G-logo verdwijnt heb je geen 3G. Als het overbelast is heb je het 3G-logo wel. En Twitter negeer je maar even, want dat komt je slecht uit in deze discussie. Die was namelijk glashard geblokkeerd.

Met je Koerdendiscussie maak je nu wel hele rare sprongen. Wie probeer je in de maling te nemen?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:09:44 #34
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127789595
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:05 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Tja, dat is inderdaad precies een va de fouten die hij maakt. Je kunt het ook gewoon vernoemen naar een Ottomaanse wetenschappers/kunstenaar. Of naar Mevlana/Rumi.

Waarom de mensen zo op scherp zetten?
Wat nou fout :'). Ontken je de historische waarde van hem in de Turkse/Islamitische geschiedenis. Hoeveel gebouwen, schepen, standbeelden zijn er naar personen vernoemd die ook strijd hebben gevoerd met bepaalde volkeren. Doen we daar wel moeilijk over? Niet zo hypocriet doen.
pi_127789624
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat nou fout :'). Ontken je de historische waarde van hem in de Turkse/Islamitische geschiedenis. Hoeveel gebouwen, schepen, standbeelden zijn er naar personen vernoemd die ook strijd hebben gevoerd met bepaalde volkeren. Doen we daar wel moeilijk over? Niet zo hypocriet doen.
Ja man. Laten we een brug in DL naar Hitler noemen. Boeien dat hij miljoenen heeft vermoord, ik bedoel, hij is wel van belang geweest voor de Duitse geschiedenis.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:10:42 #36
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127789627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hij liegt.

[..]

:) Moet je een klap.
Ok, flauw :P. Maar zit er niet een kern van waarheid in?
pi_127789643
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:10 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ok, flauw :P. Maar zit er niet een kern van waarheid in?
Ik maak mij daar het minst druk om :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:11:19 #38
24533 ACT-F
pi_127789651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:10 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja man. Laten we een brug in DL naar Hitler noemen. Boeien dat hij miljoenen heeft vermoord, ik bedoel, hij is wel van belang geweest voor de Duitse geschiedenis.
_O-
pi_127789686
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hij liegt.
Aard van het beestje politici.
pi_127789698
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Heerlijk om te zien hoe selectief jij kan zijn :D

Waarschijnlijk overbelast. Je was er niet bij dus. Als het 3G-logo verdwijnt heb je geen 3G.
Ik was er inderdaad niet bij. In ieder geval, werken 3G en Twitter nu wel of niet?

quote:
Als het overbelast is heb je het 3G-logo wel. En Twitter negeer je maar even, want dat komt je slecht uit in deze discussie. Die was namelijk glashard geblokkeerd.
Over Twitter durf ik geen uitspraken te doen want ik er was inderdaad niet bij en je hoort er vrij tegenstrijdige verhalen over. De blokkades hebben in ieder geval niet langer dan een dag geduurd als ik het heb begrepen. Het was een verkeerde stap als het was geblokkeerd.
Het maakt Erdogan echter geen dictator.

quote:
Met je Koerdendiscussie maak je nu wel hele rare sprongen. Wie probeer je in de maling te nemen?
Ik kon inderdaad niet op tegen je geweldige argument dat jij NU Koerdische liedjes in je auto af kunt spelen. Terwijl er vroeger Koerdische mensen gearresteerd zijn omdat ze liedjes zongen. Net als het feit dat je niet reageert op het verdwijnen van journalisten.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:12:57 #41
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127789706
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:10 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Als jij die vergelijking maakt... tja. Heb ik een hele waslijst met zulke personen waar nu bruggen en beelden zijn vernoemd.
pi_127789777
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef Che_ het volgende:

[..]

Als jij die vergelijking maakt... tja. Heb ik een hele waslijst met zulke personen waar nu bruggen en beelden zijn vernoemd.
Dat is waar. Echter je kunt daar gewoon nog steeds rekening mee houden als verstandig man.

Veel Spaanse, Roemeense en Bulgaarse helden naar wie alles naar vernoemt hebben bijvoorbeeld veel Arabieren/Turken/Joden over de kling gejaagd.
pi_127789799
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Aard van het beestje politici.
Ik ken ze niet, die zo liegen. Ik ken wel een Pvda die in zijn partijprogramma opneemt tegen JSF te zijn en er nu toch voor gaat. Dat is politici stijl liegen.
Wat Erdogan doet is om zijn kiezers op te fokken. Camide liepen ze met schoenen, ze dronken bier. Iftira is dat gewoon.

quote:
1s.gif Op
vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jij maakt zo'n vergelijking. Niet ik.
pi_127789821
Maar goed, ik woon niet in Turkije ACT-F en je moet het allemaal zelf weten.

Uiteindelijk denk ik dat jij veel meer last zult hebben van een escalatie dan de huidige situatie en sowieso meer last van de hele situatie dan ik. Dus.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:16:40 #45
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127789851
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef De_Guidance het volgende:

Over Twitter durf ik geen uitspraken te doen want ik er was inderdaad niet bij en je hoort er vrij tegenstrijdige verhalen over. De blokkades hebben in ieder geval niet langer dan een dag geduurd als ik het heb begrepen. Het was een verkeerde stap als het was geblokkeerd.

Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:17:12 #46
24533 ACT-F
pi_127789867
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef De_Guidance het volgende:
Ik was er inderdaad niet bij. In ieder geval, werken 3G en Twitter nu wel of niet?
Voorlopig wel, maar zodra het uitkomt kunnen ze zomaar weer uitgeschakeld worden.

quote:
Iemand die dergelijke kunstgrepen uithaalt is in elk geval geen democraat.
quote:
Ik kon inderdaad niet op tegen je geweldige argument dat jij NU Koerdische liedjes in je auto af kunt spelen. Terwijl er vroeger Koerdische mensen gearresteerd zijn omdat ze liedjes zongen. Net als het feit dat je niet reageert op het verdwijnen van journalisten.
Lees even terug. Je maakt nu rare sprongen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:21:51 #47
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127790043
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:14 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat is waar. Echter je kunt daar gewoon nog steeds rekening mee houden als verstandig man.

Veel Spaanse, Roemeense en Bulgaarse helden naar wie alles naar vernoemt hebben bijvoorbeeld veel Arabieren/Turken/Joden over de kling gejaagd.
Hoeveel koningen/kruisvaarders die tegen moslims vochtem worden er wel niet geëerd in West-Europese landen tegenwoordig. Zelden iemand over gehoord. Nu ben je zoals gewoonlijk weer politiek correct aan het doen, maar je spreekt jezelf vaak tegen na een aantal posts.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:23:11 #48
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127790083
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik ken ze niet, die zo liegen. Ik ken wel een Pvda die in zijn partijprogramma opneemt tegen JSF te zijn en er nu toch voor gaat. Dat is politici stijl liegen.
Wat Erdogan doet is om zijn kiezers op te fokken. Camide liepen ze met schoenen, ze dronken bier. Iftira is dat gewoon.

[..]

Jij maakt zo'n vergelijking. Niet ik.
Huh, jij vergelijkt hem met Hitler toch _O-?
pi_127790093
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:21 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hoeveel koningen/kruisvaarders die tegen moslims vochtem worden er wel niet geëerd in West-Europese landen tegenwoordig. Zelden iemand over gehoord. Nu ben je zoals gewoonlijk weer politiek correct aan het doen, maar je spreekt jezelf vaak tegen na een aantal posts.
Je herhaalt wat ik zeg.

Waarom is Europa het ultieme voorbeeld? Als Europa iets doet is het meteen goed?

Ik zeg dat een verstandig leider sowieso rekening mag houden met de gevoelens van een minderheid. Het zou hem gewoon sieren als hij er rekening mee had gehouden.
pi_127790110
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:17 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Voorlopig wel, maar zodra het uitkomt kunnen ze zomaar weer uitgeschakeld worden.

[..]

Iemand die dergelijke kunstgrepen uithaalt is in elk geval geen democraat.

[..]

Lees even terug. Je maakt nu rare sprongen.
Wat vind je van de uitspraken van deze man?

http://www.radikal.com.tr(...)rasi_istiyor-1137567
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')