Wat? Ik vind het tot nu toe een van de beste games die ik deze gen heb gespeeld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat een bagger game is dit zeg. Had er echt zoveel meer van verwacht![]()
Nee deze gaat weer de verkoop in.
hoeveel moet je ervoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
welke? Nergens last van gehad. Idem met laadschermen, vallen ook mee.en ja, ik heb het helemaal uitgespeeldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef DownBusiness het volgende:
Damn die autosave glitch bug... Kan weer opnieuw beginnen..
Godver ik ook !!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef DownBusiness het volgende:
Damn die autosave glitch bug... Kan weer opnieuw beginnen..
¤49,95 (UK import) bij Bol.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef Evi_90 het volgende:
'k Ben heel benieuwd wat de mensen hier van de game vinden. Heb 'm zelf nog niet besteld omdat ik er (nog) geen 60 euro voor wil betalen.
Waren je verwachtingen realistisch? Was het de hype van 'al die tienen'?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben nu alweer waar ik gebleven was gelukkigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:00 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Godver ik ook !!!
http://www.ign.com/articl(...)lague-the-last-of-us
Vandaag was de release, maar bij sommige winkels kon je hem donderdag al halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:07 schreef The_Substitute het volgende:
Volgens mij heb ik, door 'm te bestellen, dezelfde fout gemaakt als bij Uncharted 3. Die had ook al zo'n duidelijke lancering. Hoe lang ligt ie al in de winkel? Sinds vorige week al o.i.d.?
Nee, op de FrontPage las ik net, maar een paar dagen geleden ook al, dat mensen hem begin deze week al uitgespeeld hadden. Dus het lijkt me dat zij de game dan al vorige week vrijdag/zaterdag op hebben kunnen halen. Dat gebeurde namelijk ook met Uncharted 3, die ook een week voor de officiele release al te koop was. Vandaar mijn vraag...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Shygirl18 het volgende:
Vandaag was de release, maar bij sommige winkels kon je hem donderdag al halen.
De game was voor de release al gelekt dus dat zal waarschijnlijk wel de reden zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, op de FrontPage las ik net, maar een paar dagen geleden ook al, dat mensen hem begin deze week al uitgespeeld hadden. Dus het lijkt me dat zij de game dan al vorige week vrijdag/zaterdag op hebben kunnen halen. Dat gebeurde namelijk ook met Uncharted 3, die ook een week voor de officiele release al te koop was. Vandaar mijn vraag...
Spel is zeker niet kort.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:24 schreef DeParo het volgende:
Jammer dat je die topspellen al zo snel kan uitspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
Spel is zeker niet kort.
Niet lezen als je niet wilt weten hoe lang het spel ongeveer duurt.Dat vind ik dus vrij kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
is gewoon de debugversie die twee weken geleden al geven was aan pers. De game is niet gelekt en al zou dat zijn, hoe wil je het gaan spelen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:53 schreef eight het volgende:
[..]
De game was voor de release al gelekt dus dat zal waarschijnlijk wel de reden zijn.
Vandaar al die bugs? Heb je het trouwens over de Media Kit editie/reviewdisc waarvan er maar 2505 stuks van zijn of een andere versie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
is gewoon de debugversie die twee weken geleden al geven was aan pers. De game is niet gelekt en al zou dat zijn, hoe wil je het gaan spelen?
Probleem is al gefixed. http://www.psx-sense.nl/1(...)mpje-met-de-servers/quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:09 schreef HeatWave het volgende:
Fuck die shit zeg.
Gisteren gekocht, meteen paar uur gespeeld, wil je vandaag verder, weg savegame, welkom in de prologue.
Of je ff 4 uur overnieuw wil doen, welke debiel test dit soort spellen?.
Klopt, het staat nu blijkbaar op 'niet (meer) leverbaar'.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef Evi_90 het volgende:
Niet kunnen vinden voor die prijs, helaas.
Und?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Klopt, het staat nu blijkbaar op 'niet (meer) leverbaar'.
ik ga maar even checken of mijn order er nog staat
mediakitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:43 schreef rakotto het volgende:
[..]
Vandaar al die bugs? Heb je het trouwens over de Media Kit editie/reviewdisc waarvan er maar 2505 stuks van zijn of een andere versie?
Nee, retailversie. Omgebouwde ps3 kan dit gewoon spelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
is gewoon de debugversie die twee weken geleden al geven was aan pers. De game is niet gelekt en al zou dat zijn, hoe wil je het gaan spelen?
Doe ik ook altijd. Telkens ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:22 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Probleem is al gefixed. http://www.psx-sense.nl/1(...)mpje-met-de-servers/
Verder sla ik altijd zelf op als ik stop. Gewoonte. Gelukkig was het probleem al verholpen, want ik speelde 's avonds pas.
Dus de Mediakit is een andere code dan de final/retail code?quote:
De mediakit heeft wat prullaria erbij. Ik heb er twee, een voor een debug (dat is misschien net andere code, in ieder geval geen cloudsaves) en een voor de retail. Casettebandje met de soundtrack, dat soort dingen. En de survivalDLC, maar die heb ik niet gebruikt. Kan ook niet, want ik kan de DLC code voor debug niet invoeren. Iets met niet online mogen met het apparaat, vandaar ook geen cloudsavesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:24 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dus de Mediakit is een andere code dan de final/retail code?! Weet je toevallig wat de verschillen zijn?
De inhoud van de mediakit ken ik wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mediakit heeft wat prullaria erbij. Ik heb er twee, een voor een debug (dat is misschien net andere code, in ieder geval geen cloudsaves) en een voor de retail. Casettebandje met de soundtrack, dat soort dingen. En de survivalDLC, maar die heb ik niet gebruikt. Kan ook niet, want ik kan de DLC code voor debug niet invoeren. Iets met niet online mogen met het apparaat, vandaar ook geen cloudsaves
Waaaat baggergame ? dit is een meesterwerkje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Soms is het echt doodeng dit spel, ik doe het af en toe bijna in mijn broek echt een meesterwerkje ditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:23 schreef DownBusiness het volgende:
Godskelere zeg. Echt waanzinnig dit.
Online op zich ook te pruimen. Paar keer als laatste over gebleven en mijn hartslag ging omhoog zeg.
Gaat alleen via Gaikai dan he.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:10 schreef Xa1pt het volgende:
Ik ben in staat om voor deze game een PS3 aan te schaffen. Godverdomme wat baal ik er van dat het een exclusive is.Als de PS4 uit is maar eens goedkoop op de kop tikken.
quote:Op zondag 16 juni 2013 10:35 schreef Twiitch het volgende:
Zit nu in het laatste deel (spring).
Dat winter-chapter bestond wel even uit de meest spannende speluren die ik sinds jaren heb beleefd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vannacht het spel uitgespeeld. Dit is wel mijn favoriete ps3 spel (met als 2e plek Heavy Rain). De gameplay vond ik eerlijk gezegd niet zo tof als Uncharted maar je mag die 2 eigenlijk ook niet vergelijken omdat het een andere genre is. Maar het verhaal, de sfeer, de voice acting en de personages zelf maken dit een unieke game ervaring.Het geeft je echt het gevoel dat je in een TWD wereld zit. Hopelijk wordt deel 2 op grafisch gebied minstens zo mooi als de cutscenes die je nu ziet.
Meest heftige scene vond ik trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
Blijven schieten en cover zoeken.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe versla je die bloater in de school?
Nog geen bericht van ze dat ze hem niet kunnen leveren. Dus ik zal nog even geduld moeten hebben.quote:
Haha ja en als ze dan op je af rennen als je nog maar 3 kogels hebtquote:Op maandag 17 juni 2013 00:17 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme
Zit constant met kippenvel te gamen, schijt in m'n broek als ik om een hoekje moet kijken als ik die kut clickers hoor
Misschien dat ik dit even ga proberen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
Uitgespeeld op hard, heerlijk spel. Zeker 1 van de beste games deze generatie imo.
Ik raad iedereen aan om op hard te spelen trouwens, AI is een stuk slimmer dan.
Gewoon zorgen dat je voldoende shivs hebt, is er niets aan de hand.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:17 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme
Zit constant met kippenvel te gamen, schijt in m'n broek als ik om een hoekje moet kijken als ik die kut clickers hoor
Vertel me wat, ik hield mijn hoofd schuin en het werd opeens een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:02 schreef Ivo1986 het volgende:
Dat op de kop hangen is nog verdomd lastig
als je de university bedoelt, ik pleurde gewoon zon ding de andere kant op en ramde toen de deur open.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef Asskicker14 het volgende:
met die spike bombs zijn ze goed te verslaanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef Asskicker14 het volgende:
ja idd, wtf. De mooiste ps3 spel vind hij grafisch niet super. Natuurlijk een mening, maar toch. Misschien vind hij duke nukem forever wel mooi.quote:
idd, ik zag ding komen, gooi 2 van die spike bombs en hij was doodquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:29 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
met die spike bombs zijn ze goed te verslaan
Mooiste PS3 spel? Ik ben het wel met hem eens, zo goed vind ik het er niet uit zien. Veel low-res textures. Wel een van de mooiere spelen, maar absoluut niet de mooiste. Ik vind Uncharted 2/3 er mooier uitzien. Daarnaast vind ik het ook jammer dat hij niet fixed op 30FPS loopt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
ja idd, wtf. De mooiste ps3 spel vind hij grafisch niet super. Natuurlijk een mening, maar toch. Misschien vind hij duke nukem forever wel mooi.
Weet je, nu je het zegt heb je wel gelijk. Uncharted 2 was idd mooier. Het stukje met de vaticaan stond ik even om mij heen te kijken hoe prachtig alles gemaakt was. Dat heb ik nog niet echt met tlou meegemaakt. Maar ik vind de personages en belichting in het spel wel erg goed gedaan,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:52 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Mooiste PS3 spel? Ik ben het wel met hem eens, zo goed vind ik het er niet uit zien. Veel low-res textures. Wel een van de mooiere spelen, maar absoluut niet de mooiste. Ik vind Uncharted 2/3 er mooier uitzien. Daarnaast vind ik het ook jammer dat hij niet fixed op 30FPS loopt.
Ja dat ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Weet je, nu je het zegt heb je wel gelijk. Uncharted 2 was idd mooier. Het stukje met de vaticaan stond ik even om mij heen te kijken hoe prachtig alles gemaakt was. Dat heb ik nog niet echt met tlou meegemaakt. Maar ik vind de personages en belichting in het spel wel erg goed gedaan,
Die zijn omgekocht of fanboyquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom is het spel wel/niet goed? Ik vertrouw al die 10/10en niet van de reviewers.
- Intens en spannend(soms heb je van die momenten waarna je tegen jezelf zegt ''holy poep'')quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom is het spel wel/niet goed? Ik vertrouw al die 10/10en niet van de reviewers.
Ja, zeker doen. Ik speel nu UC3 na The Last of Us. Controlls zijn irritant omdat ik die van The Last of Us gewend ben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef Evi_90 het volgende:
Uncharted 1 en 2 wel gespeeld, 3 nog niet. Eerst die doen voordat ik The Last of Us in huis haal?
OK, thanks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:56 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja, zeker doen. Ik speel nu UC3 na The Last of Us. Controlls zijn irritant omdat ik die van The Last of Us gewend ben.
UC3 is trouwens gratis voor PS+ gebruikers
AI goed??? Ziet er behoorlijk blind uit.......quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
- Intens en spannend(soms heb je van die momenten waarna je tegen jezelf zegt ''holy poep'')
- Goede AI van de vijand. De menselijke vijanden bijvoorbeeld zijn slim en proberen je echt uit de cover te halen. Ze flanken, wachten totdat jij uit de cover komt, of gooien een molotov tegen je harses in plaats van iedere 5 seconden met hun kop tevoorschijn te komen om te schieten.
- Fantastisch verhaal en voice acting
- Als je in de problemen zit helpen handlangers zoals Ellie echt in plaats van een beetje iedereen mis te schieten
- Geweldige graphics en belichting
- Lang voor dit soort spellen
- Kogels en materialen zijn schaars tenzij je er echt voor zoekt. Soms zit je in een kamer met een hoop infected en heb je nog maar 3 kogels en een baksteen. Dan moet je echt nadenken over wat je gaat doen
- Goede moeilijkheidsgraad. Je zult best vaak dood gaan, en altijd is het jouw schuld
- Schieten en geschoten worden voelt echt goed aan. Je voelt de impact van de kogels. Het is niet dat als je geschoten wordt dat er gewoon een rood vlekje op het scherm komt, nee je valt echt om en daarvan maken bandits weer gebruik
- Sneaken werkt goed
- Er zijn soms momenten tussen de actie door dat je een groot gebied vrij kunt verkennen om op adem te komen
Dit is echt de enige keer dat ik heb meegemaakt dat een spel écht zo goed is als de 10/10 reviewers zeggen. Zeker beter dan Uncharted 2. Ik heb bijna mijn 2de playthrough klaar, en daarna ga ik op Survivor spelen.
open einde mischien 2e game?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Het einde van The Last Of Us. Over anti-climax gesproken. Het komt niet vaak voor dat ik mij zo met een game vermaak om vervolgens het einde te haten.
Maar dat is deze game toch ook? Of had je meer puzzels verwacht?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef static het volgende:
Vind het wat tegenvallen. Waarschijnlijk omdat ik had gehoopt op een soort Uncharted.
Items in de buurt en health komt er volgens mij ook weer bij als je wel op hetzelfde punt respawned.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef z0rz0r het volgende:
heh wat. vanmiddag ging ik dood en toen kwam ik verder in het spel weer tot leven
Ik hoop hetquote:
Bij dit spel vind ik het prima kunnen. Bij open-world games moet je vaak grote afstanden afleggen voordat het weer boeiend wordt. En vaak wordt je dan ook weer afgeleid door dingen die je onderweg tegen komt.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Toen ik de trailer zag was ik echt onder de indruk, maar na wat gameplay video's te hebben gezien heb ik toch maar besloten om het spel niet te kopen.
Ik blijf toch meer houden van open-world games en dit lijkt me toch net teveel 'gescript'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TLoU maakt tot zo ver de beloftes waar, goeie lichteffecten, leveldesign (met veel oog voor detail), karakters, verhaal en toffe gameplay...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
ja, ik was vaak toch opeens de lulquote:Op maandag 24 juni 2013 12:45 schreef z0rz0r het volgende:
ik probeer trouwens het meeste te sluipen, want met een totaal van 29 kogels is het knap lastig om 8 vijanden af te maken, maar meestal gaat het mis en beland ik alsnog in een vuurgevecht![]()
hebben jullie hier ook last van?
om heel eerlijk te zijn heb ik die hele hype gemist ik heb pas een week of 2 een ps3 dusquote:Op maandag 24 juni 2013 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Vond het wel een goed spel, hype is misschien wel wat overdreven, maar het is wel een boeiend verhaal.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef static het volgende:
Vind het wat tegenvallen. Waarschijnlijk omdat ik had gehoopt op een soort Uncharted.
Ik heb het eerste stuk tot aan de ontmoeting met Ellie, gered op moeilijk zonder een kogel af te vuren en niet 1 keer dood gaan..quote:Op maandag 24 juni 2013 12:45 schreef z0rz0r het volgende:
ik probeer trouwens het meeste te sluipen, want met een totaal van 29 kogels is het knap lastig om 8 vijanden af te maken, maar meestal gaat het mis en beland ik alsnog in een vuurgevecht![]()
hebben jullie hier ook last van?
Dit dusquote:Op maandag 24 juni 2013 13:26 schreef theguyver het volgende:
[..]blasphemy!!!
controls werkten super, gameplay, sfeer, zelfs, op easy is het af en toe behoorlijk pittig.
heb in tijden niet een game gehad, waar ik echt ingesleurd ben in het verhaal en de sfeer.
En voor het eerst sinds FF7 had ik zowaar een emotioneel momentje.. al na een paar minuten in de game
ik zat de eerste keer toen ik de personage zag van... is dat niet die miep van inception...quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:36 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die dat dacht!
Af en toe wel, maar meestal stappen ze over het lijk heen alsof er niks ligt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:04 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb toch al eens meegemaakt dat een militair mijn gewurgde militair vond, hij sloeg wel degelijk alarm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Past ook wel bij dit soort games..quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:23 schreef static het volgende:
Je krijgt niet echt een riante voorraad munitie hè.
Wel mooi dat soort details. Zaten wel meer Uncharted verwijzingen in. Ook een bordspel als ze in die speelkamer zijn met al dat speelgoed.quote:
Ja ook weer voor het eerst na FF7quote:Op maandag 24 juni 2013 13:26 schreef theguyver het volgende:
[..]blasphemy!!!
controls werkten super, gameplay, sfeer, zelfs, op easy is het af en toe behoorlijk pittig.
heb in tijden niet een game gehad, waar ik echt ingesleurd ben in het verhaal en de sfeer.
En voor het eerst sinds FF7 had ik zowaar een emotioneel momentje.. al na een paar minuten in de game
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:19 schreef DustPuppy het volgende:
Jezus, dat einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mp paar dingen en voor de sp alleen die sexlijnen eruitquote:Op zondag 30 juni 2013 16:01 schreef static het volgende:
Was een update beschikbaar, wat is er veranderd?
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:02 schreef waspoedertje het volgende:
[..]echt he,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er staat nog een vraag voor u open!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik 'm bijna uitgespeeld?
Echt een verslavend spel.
Ik speel op hard trouwens
[ Bericht 17% gewijzigd door SunTzu op 01-07-2013 16:32:57 ]
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:26 schreef SunTzu het volgende:
Zaterdag het spel gekocht was om 7 uur 's avonds thuis, meteen doorgespeeld tot 3 uur 's nachts en zondag ook bijna van 11 's ochtends tot 12 's avonds.Jepp. Bijna uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel op hard trouwens
[ Bericht 9% gewijzigd door Pheno op 01-07-2013 16:39:34 ]
Zaterdag het spel gekocht was om 7 uur 's avonds thuis, meteen doorgespeeld tot 3 uur 's nachts en zondag ook bijna van 11 's ochtends tot 12 's avonds.volgende stap is survivor dan word je pas gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel op hard trouwens
[ Bericht 8% gewijzigd door Pheno op 01-07-2013 16:39:28 ]
Ja misschien, jammer dat je het niet meteen kon kiezen. Speel elk spel altijd op hard voor de uitdaging. Ik speel 'm vast wel op survivor, het is echt een meesterwerk.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
volgende stap is survivor dan word je pas gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Zaterdag het spel gekocht was om 7 uur 's avonds thuis, meteen doorgespeeld tot 3 uur 's nachts en zondag ook bijna van 11 's ochtends tot 12 's avonds.Bedankt voor de spoiler tags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel op hard trouwens
[ Bericht 9% gewijzigd door Gezicht op 01-07-2013 16:33:53 ]Flesje bier
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef The_Substitute het volgende:
Hou een beetje rekening met spoilers.
Ellie...SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zet het nu wel in spoilers voor de mensen die nog niet gekeken hebben.
Bedankt, jammer alleen dat je 2x gequotet bent.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef SunTzu het volgende:
Sorryik zet het nu wel in spoilers voor de mensen die nog niet gekeken hebben.
Gelukkig kunnen sommige mensen dat nog verhelpen. *zwaait met toverstaf et voila.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bedankt, jammer alleen dat je 2x gequotet bent.
Jezus, dat einde
Helaas vanmiddag ook uitgespeeld. Weet ook niet echt wat ik er van moet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet wat ik had verwacht in elk geval! Gaaf spel, van mij mag een vervolgverhaal ooit nog wel komen.
Too much is never enough!
Jezus, dat einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM
Omdat er wat domeinen zijn geclaimd (wat standaard is overigens)quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Karloklp het volgende:
Nieuwe deel komt zeker. Maar dan zonder Ellie & Joel
In deze setting kun je tientallen geniale verhalen van overlevenden verzinnen. Lijkt me bijv. ook vet om als militair tijdens de uitbraak v.h. virus te spelenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Karloklp het volgende:
Nieuwe deel komt zeker. Maar dan zonder Ellie & Joel
als je zeg maar load/save game doet en niet meteen een save aan klikt zie je stats van die save zoals % completed, time played en artifacts collectedquote:
Inmiddels gelukt brahquote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef Gezicht het volgende:
Toch maar kijken of ik hem ergens voor een vriendenprijsje op de kop kan tikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:30 schreef nattermann het volgende:
Nog niet uitgespeeld trouwens.Das ook een spannend stuk jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ben je nu?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dinsdag gekocht, en heb 'm volgens mij al bijna uit.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:30 schreef nattermann het volgende:
Nog niet uitgespeeld trouwens.Dan zit je volgens mij nog niet eens op de helftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN id: NL_SToRM
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]dan ben je er niet ver af neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of een DLCquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heb hem toch gekocht en uitgespeeld in 3 dagen. Was zeker een mooi spel. Hoop dat er een vervolg komt.
Dat deze niet op de 360 uitgebracht is doet pijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heb hem toch gekocht en uitgespeeld in 3 dagen. Was zeker een mooi spel. Hoop dat er een vervolg komt.
Contact opnemen met de leverancier gewoon.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:45 schreef Gezicht het volgende:
Mijn vouchercode die ik bij de game heb gekregen werkt niet. Iemand enig idee wat ik nu moet doen? Ga natuurlijk liever niet een pas kopen.
Mijne werkte ook niet omdat er een Aziatische regio lock op zit. Gamehubsquote:Op maandag 8 juli 2013 17:45 schreef Gezicht het volgende:
Mijn vouchercode die ik bij de game heb gekregen werkt niet. Iemand enig idee wat ik nu moet doen? Ga natuurlijk liever niet een pas kopen.
precies, ik heb bijde gespeeld. Lijkt er erg veel op!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
lijkt me vet, ziet er wel erg uit als the walking dead als videogame, maar daar is an sich niets mis mee
beide?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef OnzinFreaks het volgende:
[..]
precies, ik heb bijde gespeeld. Lijkt er erg veel op!
Ik vond het wel de moeite waard om meteen te kopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:48 schreef De_Fietser het volgende:
Is deze game de moeite waard om meteen te halen, of kan ik net zo goed wachten tot de game voor de helft verkrijgbaar is.
Dan ben je op ongeveer een kwart van het spelquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik ben net bij Bill en na de "why don't we fix one of these cars?"-scene, op hoeveel procent van het verhaal zit ik zo ongeveer?
Ben namelijk begonnen en 3 uur en 45 minuten achter elkaar gespeeld
Weet niet of ik al op de helft zit (zou op zich wel jammer zijn) of pas op een kwart ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef static het volgende:
Het spel duurt langer dan ik dacht iig.Winter is echt mijn favoriete stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nicequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben je op ongeveer een kwart van het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:44 schreef DutchSL het volgende:
Alle mensen die willen weten hoe ver ze zijn, als je naar load game gaat en niet gelijk je spel laad dan komt in beeld op hoeveel procent je zit
Vannacht uitgespeeld op hard, beste spel dat ik gespeeld heb de laatste 3/4 jaar en zeker in mijn top 3 van deze generatie![]()
Minpuntje is wel de AI die soms wat dom is, hierboven al diverse issues genoemd en ook dat als ik heel voorzichtig loop te sluipen en een NPC dan gewoon pal voor de neus van soldaten langs loopt (en ze haar nog niet zien/horen)
En verder had ik een irritante bug aan het eindeHet feit dat je niet gespot kan worden door het licht van je flashlight is ook wel een beetje achterlijk. Spel zou bij mij nog niet in de top 10 games van dit jaar komen door de belabberde gameplay zonde want er zat veel meer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had ik ook met Uncharted, ik wilde het zo graag spelen alsof het een echt verhaal was, tenminste dat het serieuze gevaarlijke tegenstanders, zo komt het ook over in de cutscenes maar eenmaal spelende lijken het wel een stel idioten(los van het feit dat het natuurlijk totaal onmogelijk is om in je eentje een totaal leger kapot te knallen).quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is de AI van human enemy's toch belachelijk slecht het is best lachwekkend. Voice acting en het verhaal zijn erg goed maar de gameplay laat dit spel toch wel heel hard in de steek en dat is toch een beetje jammer
Als alle vijanden uit heel het spel allemaal tegelijk op je afkomen, wel ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef Woods het volgende:
Dit had ik ook met Uncharted, ik wilde het zo graag spelen alsof het een echt verhaal was, tenminste dat het serieuze gevaarlijke tegenstanders, zo komt het ook over in de cutscenes maar eenmaal spelende lijken het wel een stel idioten(los van het feit dat het natuurlijk totaal onmogelijk is om in je eentje een totaal leger kapot te knallen).
Je hebt cheatcodes om levels te skippenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:28 schreef Gezicht het volgende:
Ik wil hem nu niet meer spelen omdat ik hem dan waarschijnlijk binnen een uur of 2 uit heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus niet zeiken, uitspelen die handel.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu trouwens ook weer zin om Uncharted te doen.
[ Bericht 16% gewijzigd door Gezicht op 15-07-2013 18:42:43 ]Flesje bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Is de AI dan ook slimmer ten opzichte van andere AI? Waar ik mij aan kon storen was dat mijn allies gewoon liepen te breakdancen tussen de hunters en de zombies en dat er niks gebeurde. Difficulty zal wel alleen invloed hebben op hoe ze zich gedragen als je hun vrienden afschiet, of niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
Uitgespeeld op hard, heerlijk spel. Zeker 1 van de beste games deze generatie imo.
Ik raad iedereen aan om op hard te spelen trouwens, AI is een stuk slimmer dan.
Dit is precies waar ik mij aan ergerde.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:13 schreef NutKees het volgende:
Nou, daar komt ie nog een keer dan:
[ afbeelding ]
Dit is toch een kwestie van de moeilijkheidsgraad aanpassen? Op survivor heb je heel wat minder supplies en geen 'listen-mode'.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo vond ik dat er teveel supplies en kogels waren voor een echt survival gevoel en was dat luisteren te sterk. Ik had liever gezien dat je een indicatie kreeg van waar de vijanden waren, in plaats van dat je hun exacte locatie krijgt.
Survivor heb ik nog niet geprobeerd. Misschien dat ik dat doe als ik de singleplayer ooit nog eens doorspeel, op dit moment heb ik daar niet zo'n interesse in. Ik vind het vaak ook jammer als je een moeilijkheidsgraad moet vrijspelen, want ik speel een singplayer zelden twee keer achter elkaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:16 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Dit is toch een kwestie van de moeilijkheidsgraad aanpassen? Op survivor heb je heel wat minder supplies en geen 'listen-mode'.
Volgens mij weet de game heel goed waar een NPC moet lopen om niet op te vallen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:32 schreef The_Substitute het volgende:
Jullie denken volgens mij veel te makkelijk over 'AI'.
dat zeg ik niet maar toch is het grappig wat je ze af en toe ziet doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:32 schreef The_Substitute het volgende:
Jullie denken volgens mij veel te makkelijk over 'AI'.
Datgene waardoor ik doorkreeg dat Ellie e.d. niet gezien werden, was een combinatie van een scripted event en leveldesign: dat gedeelte in...quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef BaasBanaan het volgende:
Volgens mij weet de game heel goed waar een NPC moet lopen om niet op te vallen.
Of althans, dat kan het. Helaas lijkt het erop dat ze bij The Last of Us ervoor gekozen hebben om alle NPCs onzichtbaar voor elkaar te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Concluderend, idd.quote:
Het is echt beter dan elke keer weer de lul te zijn omdat ze krampachtig probeert echt te doen, maar je dus verlinkt omdat jij daar stondquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Concluderend, idd.![]()
Dat het je even uit de illusie haalt, jammer, maar daar kijk ik maar doorheen.
De game weet beter dan de speler waar een NPC wel en niet kan lopen om niet gezien te worden. Volgens mij moet het best haalbaar zijn om een karakter uit het zicht te houden op het moment dat de speler sluipt en pas te laten rennen of schieten wanneer de speler dit doet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is echt beter dan elke keer weer de lul te zijn omdat ze krampachtig probeert echt te doen, maar je dus verlinkt omdat jij daar stond.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Datgene waardoor ik doorkreeg dat Ellie e.d. niet gezien werden, was een combinatie van een scripted event en leveldesign: dat gedeelte in...Ik kon die twee die de trap naar beneden namen gewoon vastgrijpen en wurgen, die voorste merkte niet eens iets toen ik de achterste pakte en het maakt toch geluid, ik maakte er misbruik van maar het zou eigenlijk niet moeten kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het probleem veelal is dat ze te veel infected en survivors in een te kleine speelruimte hebben gestopt. Als ze beter zouden reageren zou je volgens mij dubbel zo lang over het spel hebben moeten doen om echt te observeren in welk patroon je vijanden lopen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ik vind de eerste 3 uur geweldig, daarna krijgt het verhaal m.i. een korte inzinking om daarna weer goed verder te gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:25 schreef CoExist het volgende:
Ben nu een paar uur aan 't spelen maar ik ben nog niet overdonderd ofzo...
Nou ja, ik heb het een paar keer gehad dat ik ergens achter moest duiken waar Ellie al zat, en toen moest ze toch echt opbokkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
De game weet beter dan de speler waar een NPC wel en niet kan lopen om niet gezien te worden. Volgens mij moet het best haalbaar zijn om een karakter uit het zicht te houden op het moment dat de speler sluipt en pas te laten rennen of schieten wanneer de speler dit doet.
Maar nu ben ik ook de superieure rekenkracht van een PC gewend natuurlijk.
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:32 schreef Gezicht het volgende:
Net uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door SToRM81 op 18-07-2013 12:18:04 ]PSN id: NL_SToRM
Dat soort momenten vond ik dan wat minder erg. Dat ze zo'n beetje in mij kroop of dat ze wel achter iets zat maar dat ze daar niet heel goed verstopt was. Dat bedoel je toch? Ik vond vooral de echte extremen irritant, dat ze een pirouette doet voor de neus van een zombie. Of nog vervelender, dat ze gewoon midden tussen een groep hunters teleport.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het een paar keer gehad dat ik ergens achter moest duiken waar Ellie al zat, en toen moest ze toch echt opbokken.
Ze had natuurlijk gezien moeten worden, maar ja, in het echt zou je haar ook niet ff hebben weggerot natuurlijk.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ze zouden dit spel gewoon coop moeten maken, dan is het nog eens 10 keer beter
Het feit dat je dan samen kogels en dergelijke moet delen kan dan ook erg interessant worden.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ze zouden dit spel gewoon coop moeten maken, dan is het nog eens 10 keer beter
Het feit dat je dan samen kogels en dergelijke moet delen kan dan ook erg interessant worden.
[..]Coop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
dat was wel jammer ja maar de gameplay/story was gewoon super sterkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:49 schreef CoExist het volgende:
En uitgespeeld, credits met mooie muziek rollen over mijn scherm... Redelijk goede game die behoorlijk leentjebuur speelt met Uncharted en diverse film scripts.
Vond trouwens dat er opvallend weinig verschillende "infected" monsters in de game zaten.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er een vervolg komt, kan die beter met andere personages gedaan worden en in een ander gebied (Europa?) of andere periode (net na de outbreak of juist véél later).
Voeg maar toe; Cheatsfun.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand zin om samen multiplayer te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef Slayage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Netjes gedaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bijna alles gehaald wat er te halen valt in de multiplayer, alleen die skullmask nog.
Staat in de wachtrij, als ik thuis kon vanavond de PS3 maar even afstoffenquote:
Ik heb precies hetzelfde, schaf nooit DLC aan. Maak nu graag een uitzonderingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:25 schreef Dutchguy het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om DLC's in de ban te doen omdat ik eigenlijk vind dat je te veel betaald voor wat je krijgt, maar TLOU is natuurlijk een uitzondering. Die kan ik niet laten liggen. Goddelijke game.
Same herequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, schaf nooit DLC aan. Maak nu graag een uitzondering
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Slayage het volgende:
ik wil ook graag de dlc kopen, alleen heb ik de game verkocht, niet wetende dat er een single player dlc zo komen
Hetzelfde hier..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Slayage het volgende:
ik wil ook graag de dlc kopen, alleen heb ik de game verkocht, niet wetende dat er een single player dlc zo komen
¤14,99 manquote:
Update is voor de gewone game hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef CoExist het volgende:
Renkerdekenker!
40 minuten voor de download!
10 minuten voor het installeren!
Krijg ik opnieuw een update download voor de game van 131MB. Geeft dat ding een error aan...
idemquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga er van het weekend even mee bezig.
Wel dom dat het niet in het DLC menu staatquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PS store, en dan staat hij op het hoofdscherm.
Ik las het ja. 2.5 uur speeltijd en dat voor 15 euroquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:45 schreef Friday12 het volgende:
Wel beetje karig voor 15 piek![]()
![]()
![]()
Ik wil meer van The Last of US![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Ben nu bezig met de review idd en dat is toch echt wel een minpunt. Al is er wel veel aandacht aan de content besteed, dat zie je wel terug. Door de prijs wordt het een twijfel voor veel mensen denk ik, als je weet dat het echt in twee uur te doen is, en dan ben ik nog rond gaan zoeken, dus niet als een haas gaan racen naar het eind.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:31 schreef eight het volgende:
[..]
Ik las het ja. 2.5 uur speeltijd en dat voor 15 euro![]()
![]()
Niet zo vreemd dat de dlc's een steeds slechter imago krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je puur de actie zoekt dan is ie erg saai ja. Ik vind zelf de verdieping van het verhaal erg tof. krijg nu spontaan zin nog een run te doen van het hele spel. Wel op de lastigste moeilijkheidsgraad natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 13:34 schreef PicoMMP het volgende:
WTF.. uitgespeeld. Net toen het leuk werd...![]()
Bagger DLC
Ik vond dat gedeelte met Riley en Ellie met dequote:Op zondag 16 februari 2014 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je puur de actie zoekt dan is ie erg saai ja. Ik vind zelf de verdieping van het verhaal erg tof. krijg nu spontaan zin nog een run te doen van het hele spel. Wel op de lastigste moeilijkheidsgraad natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt te langdradig.
Daarbij had het nog wel iets langer door mogen lopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Last of Us zelf had ik maandag pas gehaald en donderdag uitgespeeld, dus voorlopig geen TLOU meer. Was wel erg tof![]()
Ik hoop dat er een vervolg komt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Pheno het volgende:
De ene kant zou een vervolg erg tof zijn, aan de andere kant: waarover moet het nog gaan om ons te verrassen? Laat het ze aub niet uitmelken, nog een persoon die immuun is of weet ik het wat, want dan wordt het een herhaling van zetten.
Dus al zou het eindigen heb ik er vrede mee, tof verhaal, uitstekende gameplay, vermaak zoals het hoort.
Verwacht inderdaad geen Call of Duty. Ik overdrijf echt niet als ik schrijf dat de echt actievolle momenten op een hand te tellen zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 13:56 schreef static het volgende:
Geen aanrader dus als je van actie houdt.
Goed bezig!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:05 schreef _Dido_ het volgende:
Heb gisteren de DLC ook uitgespeeld. Vond het maar snel voorbij, maar wel leuk. Veel speelser dan het hoofdspel.
Heb trouwens speciaal voor dit spel een ps3 gekocht, in een combinatieverpakking samen met Beyond: Two soulsGeen verkeerde beslissing geweest
Die heb ik al gespeeldquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:37 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
En er zijn nog meer mooie games die niet zo veel meer kosten (Uncharted, Heavy Rain enz)!
AC II en AC B hadden echt een zeer goede DLC hoor, die van III was dan weer echtquote:Op zondag 16 februari 2014 14:35 schreef CoExist het volgende:
De credits rollen nu net over m'n scherm...
Ik vind ¤15,- echt belachelijk veel pegels voor wat je er voor terug krijgt.
Zelfs de Assassin's Creed serie heeft betere DLC.
Ah thanks. Dan weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef DrDentz het volgende:
Als je de goede plaats hebt gevonden verschijnt er een driehoekje in beeld en dan drukken
75% actie?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:24 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel actie zit er nou in de game want ik heb filmpjes bekeken op YT en ik zie ze eigenlijk alleen maar rondlopen
Best veel. Alleen is het vaak handiger om combat stealth op te lossen dan om full Rambo erin te gaan. Er zitten veel cutscènes in en om wapens of skills te upgraden of munitie te vinden moet je veel hoekjes doorzoeken. Als je dit niet wil doen kan dat ook gewoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:24 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel actie zit er nou in de game want ik heb filmpjes bekeken op YT en ik zie ze eigenlijk alleen maar rondlopen
Dit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef Cikx het volgende:
Maar actie is niet echt het goede woord imo. De game draait meer om het verhaal en de combat is erg intens. Het voelt dan ook als een verademing als je eindelijk weer in een veilig gebied komt.
zodra ik munitie vind is het mij al duidelijk dat er in de volgende kamer clickers en runners te wachten staanquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Dit.
Maar voor je het weet zie je weer ergens van die stofdeeltjes rond zweven en weet je dat je weer op moet passen...
Hmmm, kan me niet herinneren. Al ff geleden dat ik 't gespeeld heb. Had wel in een andere game waar ook van die stofdeeltjes dwarrelden dat ik dacht van hier kunnen geen clickers zitten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:16 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
zodra ik munitie vind is het mij al duidelijk dat er in de volgende kamer clickers en runners te wachten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |