Wat? Ik vind het tot nu toe een van de beste games die ik deze gen heb gespeeld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat een bagger game is dit zeg. Had er echt zoveel meer van verwacht![]()
Nee deze gaat weer de verkoop in.
hoeveel moet je ervoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
welke? Nergens last van gehad. Idem met laadschermen, vallen ook mee.en ja, ik heb het helemaal uitgespeeldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef DownBusiness het volgende:
Damn die autosave glitch bug... Kan weer opnieuw beginnen..
Godver ik ook !!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef DownBusiness het volgende:
Damn die autosave glitch bug... Kan weer opnieuw beginnen..
¤49,95 (UK import) bij Bol.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef Evi_90 het volgende:
'k Ben heel benieuwd wat de mensen hier van de game vinden. Heb 'm zelf nog niet besteld omdat ik er (nog) geen 60 euro voor wil betalen.
Waren je verwachtingen realistisch? Was het de hype van 'al die tienen'?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben nu alweer waar ik gebleven was gelukkigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:00 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Godver ik ook !!!
http://www.ign.com/articl(...)lague-the-last-of-us
Vandaag was de release, maar bij sommige winkels kon je hem donderdag al halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:07 schreef The_Substitute het volgende:
Volgens mij heb ik, door 'm te bestellen, dezelfde fout gemaakt als bij Uncharted 3. Die had ook al zo'n duidelijke lancering. Hoe lang ligt ie al in de winkel? Sinds vorige week al o.i.d.?
Nee, op de FrontPage las ik net, maar een paar dagen geleden ook al, dat mensen hem begin deze week al uitgespeeld hadden. Dus het lijkt me dat zij de game dan al vorige week vrijdag/zaterdag op hebben kunnen halen. Dat gebeurde namelijk ook met Uncharted 3, die ook een week voor de officiele release al te koop was. Vandaar mijn vraag...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Shygirl18 het volgende:
Vandaag was de release, maar bij sommige winkels kon je hem donderdag al halen.
De game was voor de release al gelekt dus dat zal waarschijnlijk wel de reden zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, op de FrontPage las ik net, maar een paar dagen geleden ook al, dat mensen hem begin deze week al uitgespeeld hadden. Dus het lijkt me dat zij de game dan al vorige week vrijdag/zaterdag op hebben kunnen halen. Dat gebeurde namelijk ook met Uncharted 3, die ook een week voor de officiele release al te koop was. Vandaar mijn vraag...
Spel is zeker niet kort.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:24 schreef DeParo het volgende:
Jammer dat je die topspellen al zo snel kan uitspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
Spel is zeker niet kort.
Niet lezen als je niet wilt weten hoe lang het spel ongeveer duurt.Dat vind ik dus vrij kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
is gewoon de debugversie die twee weken geleden al geven was aan pers. De game is niet gelekt en al zou dat zijn, hoe wil je het gaan spelen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:53 schreef eight het volgende:
[..]
De game was voor de release al gelekt dus dat zal waarschijnlijk wel de reden zijn.
Vandaar al die bugs? Heb je het trouwens over de Media Kit editie/reviewdisc waarvan er maar 2505 stuks van zijn of een andere versie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
is gewoon de debugversie die twee weken geleden al geven was aan pers. De game is niet gelekt en al zou dat zijn, hoe wil je het gaan spelen?
Probleem is al gefixed. http://www.psx-sense.nl/1(...)mpje-met-de-servers/quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:09 schreef HeatWave het volgende:
Fuck die shit zeg.
Gisteren gekocht, meteen paar uur gespeeld, wil je vandaag verder, weg savegame, welkom in de prologue.
Of je ff 4 uur overnieuw wil doen, welke debiel test dit soort spellen?.
Klopt, het staat nu blijkbaar op 'niet (meer) leverbaar'.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef Evi_90 het volgende:
Niet kunnen vinden voor die prijs, helaas.
Und?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Klopt, het staat nu blijkbaar op 'niet (meer) leverbaar'.
ik ga maar even checken of mijn order er nog staat
mediakitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:43 schreef rakotto het volgende:
[..]
Vandaar al die bugs? Heb je het trouwens over de Media Kit editie/reviewdisc waarvan er maar 2505 stuks van zijn of een andere versie?
Nee, retailversie. Omgebouwde ps3 kan dit gewoon spelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
is gewoon de debugversie die twee weken geleden al geven was aan pers. De game is niet gelekt en al zou dat zijn, hoe wil je het gaan spelen?
Doe ik ook altijd. Telkens ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:22 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Probleem is al gefixed. http://www.psx-sense.nl/1(...)mpje-met-de-servers/
Verder sla ik altijd zelf op als ik stop. Gewoonte. Gelukkig was het probleem al verholpen, want ik speelde 's avonds pas.
Dus de Mediakit is een andere code dan de final/retail code?quote:
De mediakit heeft wat prullaria erbij. Ik heb er twee, een voor een debug (dat is misschien net andere code, in ieder geval geen cloudsaves) en een voor de retail. Casettebandje met de soundtrack, dat soort dingen. En de survivalDLC, maar die heb ik niet gebruikt. Kan ook niet, want ik kan de DLC code voor debug niet invoeren. Iets met niet online mogen met het apparaat, vandaar ook geen cloudsavesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:24 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dus de Mediakit is een andere code dan de final/retail code?! Weet je toevallig wat de verschillen zijn?
De inhoud van de mediakit ken ik wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mediakit heeft wat prullaria erbij. Ik heb er twee, een voor een debug (dat is misschien net andere code, in ieder geval geen cloudsaves) en een voor de retail. Casettebandje met de soundtrack, dat soort dingen. En de survivalDLC, maar die heb ik niet gebruikt. Kan ook niet, want ik kan de DLC code voor debug niet invoeren. Iets met niet online mogen met het apparaat, vandaar ook geen cloudsaves
Waaaat baggergame ? dit is een meesterwerkje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Soms is het echt doodeng dit spel, ik doe het af en toe bijna in mijn broek echt een meesterwerkje ditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:23 schreef DownBusiness het volgende:
Godskelere zeg. Echt waanzinnig dit.
Online op zich ook te pruimen. Paar keer als laatste over gebleven en mijn hartslag ging omhoog zeg.
Gaat alleen via Gaikai dan he.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:10 schreef Xa1pt het volgende:
Ik ben in staat om voor deze game een PS3 aan te schaffen. Godverdomme wat baal ik er van dat het een exclusive is.Als de PS4 uit is maar eens goedkoop op de kop tikken.
quote:Op zondag 16 juni 2013 10:35 schreef Twiitch het volgende:
Zit nu in het laatste deel (spring).
Dat winter-chapter bestond wel even uit de meest spannende speluren die ik sinds jaren heb beleefd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vannacht het spel uitgespeeld. Dit is wel mijn favoriete ps3 spel (met als 2e plek Heavy Rain). De gameplay vond ik eerlijk gezegd niet zo tof als Uncharted maar je mag die 2 eigenlijk ook niet vergelijken omdat het een andere genre is. Maar het verhaal, de sfeer, de voice acting en de personages zelf maken dit een unieke game ervaring.Het geeft je echt het gevoel dat je in een TWD wereld zit. Hopelijk wordt deel 2 op grafisch gebied minstens zo mooi als de cutscenes die je nu ziet.
Meest heftige scene vond ik trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |