Dit is precies waar ik mij aan ergerde.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:13 schreef NutKees het volgende:
Nou, daar komt ie nog een keer dan:
[ afbeelding ]
Dit is toch een kwestie van de moeilijkheidsgraad aanpassen? Op survivor heb je heel wat minder supplies en geen 'listen-mode'.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo vond ik dat er teveel supplies en kogels waren voor een echt survival gevoel en was dat luisteren te sterk. Ik had liever gezien dat je een indicatie kreeg van waar de vijanden waren, in plaats van dat je hun exacte locatie krijgt.
Survivor heb ik nog niet geprobeerd. Misschien dat ik dat doe als ik de singleplayer ooit nog eens doorspeel, op dit moment heb ik daar niet zo'n interesse in. Ik vind het vaak ook jammer als je een moeilijkheidsgraad moet vrijspelen, want ik speel een singplayer zelden twee keer achter elkaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:16 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Dit is toch een kwestie van de moeilijkheidsgraad aanpassen? Op survivor heb je heel wat minder supplies en geen 'listen-mode'.
Volgens mij weet de game heel goed waar een NPC moet lopen om niet op te vallen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:32 schreef The_Substitute het volgende:
Jullie denken volgens mij veel te makkelijk over 'AI'.
dat zeg ik niet maar toch is het grappig wat je ze af en toe ziet doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:32 schreef The_Substitute het volgende:
Jullie denken volgens mij veel te makkelijk over 'AI'.
Datgene waardoor ik doorkreeg dat Ellie e.d. niet gezien werden, was een combinatie van een scripted event en leveldesign: dat gedeelte in...quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef BaasBanaan het volgende:
Volgens mij weet de game heel goed waar een NPC moet lopen om niet op te vallen.
Of althans, dat kan het. Helaas lijkt het erop dat ze bij The Last of Us ervoor gekozen hebben om alle NPCs onzichtbaar voor elkaar te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Concluderend, idd.quote:
Het is echt beter dan elke keer weer de lul te zijn omdat ze krampachtig probeert echt te doen, maar je dus verlinkt omdat jij daar stondquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Concluderend, idd.![]()
Dat het je even uit de illusie haalt, jammer, maar daar kijk ik maar doorheen.
De game weet beter dan de speler waar een NPC wel en niet kan lopen om niet gezien te worden. Volgens mij moet het best haalbaar zijn om een karakter uit het zicht te houden op het moment dat de speler sluipt en pas te laten rennen of schieten wanneer de speler dit doet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is echt beter dan elke keer weer de lul te zijn omdat ze krampachtig probeert echt te doen, maar je dus verlinkt omdat jij daar stond.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Datgene waardoor ik doorkreeg dat Ellie e.d. niet gezien werden, was een combinatie van een scripted event en leveldesign: dat gedeelte in...Ik kon die twee die de trap naar beneden namen gewoon vastgrijpen en wurgen, die voorste merkte niet eens iets toen ik de achterste pakte en het maakt toch geluid, ik maakte er misbruik van maar het zou eigenlijk niet moeten kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het probleem veelal is dat ze te veel infected en survivors in een te kleine speelruimte hebben gestopt. Als ze beter zouden reageren zou je volgens mij dubbel zo lang over het spel hebben moeten doen om echt te observeren in welk patroon je vijanden lopen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ik vind de eerste 3 uur geweldig, daarna krijgt het verhaal m.i. een korte inzinking om daarna weer goed verder te gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:25 schreef CoExist het volgende:
Ben nu een paar uur aan 't spelen maar ik ben nog niet overdonderd ofzo...
Nou ja, ik heb het een paar keer gehad dat ik ergens achter moest duiken waar Ellie al zat, en toen moest ze toch echt opbokkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
De game weet beter dan de speler waar een NPC wel en niet kan lopen om niet gezien te worden. Volgens mij moet het best haalbaar zijn om een karakter uit het zicht te houden op het moment dat de speler sluipt en pas te laten rennen of schieten wanneer de speler dit doet.
Maar nu ben ik ook de superieure rekenkracht van een PC gewend natuurlijk.
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:32 schreef Gezicht het volgende:
Net uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door SToRM81 op 18-07-2013 12:18:04 ]PSN id: NL_SToRM
Dat soort momenten vond ik dan wat minder erg. Dat ze zo'n beetje in mij kroop of dat ze wel achter iets zat maar dat ze daar niet heel goed verstopt was. Dat bedoel je toch? Ik vond vooral de echte extremen irritant, dat ze een pirouette doet voor de neus van een zombie. Of nog vervelender, dat ze gewoon midden tussen een groep hunters teleport.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het een paar keer gehad dat ik ergens achter moest duiken waar Ellie al zat, en toen moest ze toch echt opbokken.
Ze had natuurlijk gezien moeten worden, maar ja, in het echt zou je haar ook niet ff hebben weggerot natuurlijk.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ze zouden dit spel gewoon coop moeten maken, dan is het nog eens 10 keer beter
Het feit dat je dan samen kogels en dergelijke moet delen kan dan ook erg interessant worden.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ze zouden dit spel gewoon coop moeten maken, dan is het nog eens 10 keer beter
Het feit dat je dan samen kogels en dergelijke moet delen kan dan ook erg interessant worden.
[..]Coop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
dat was wel jammer ja maar de gameplay/story was gewoon super sterkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:49 schreef CoExist het volgende:
En uitgespeeld, credits met mooie muziek rollen over mijn scherm... Redelijk goede game die behoorlijk leentjebuur speelt met Uncharted en diverse film scripts.
Vond trouwens dat er opvallend weinig verschillende "infected" monsters in de game zaten.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er een vervolg komt, kan die beter met andere personages gedaan worden en in een ander gebied (Europa?) of andere periode (net na de outbreak of juist véél later).
Voeg maar toe; Cheatsfun.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand zin om samen multiplayer te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef Slayage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Netjes gedaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bijna alles gehaald wat er te halen valt in de multiplayer, alleen die skullmask nog.
Staat in de wachtrij, als ik thuis kon vanavond de PS3 maar even afstoffenquote:
Ik heb precies hetzelfde, schaf nooit DLC aan. Maak nu graag een uitzonderingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:25 schreef Dutchguy het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om DLC's in de ban te doen omdat ik eigenlijk vind dat je te veel betaald voor wat je krijgt, maar TLOU is natuurlijk een uitzondering. Die kan ik niet laten liggen. Goddelijke game.
Same herequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, schaf nooit DLC aan. Maak nu graag een uitzondering
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Slayage het volgende:
ik wil ook graag de dlc kopen, alleen heb ik de game verkocht, niet wetende dat er een single player dlc zo komen
Hetzelfde hier..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Slayage het volgende:
ik wil ook graag de dlc kopen, alleen heb ik de game verkocht, niet wetende dat er een single player dlc zo komen
¤14,99 manquote:
Update is voor de gewone game hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef CoExist het volgende:
Renkerdekenker!
40 minuten voor de download!
10 minuten voor het installeren!
Krijg ik opnieuw een update download voor de game van 131MB. Geeft dat ding een error aan...
idemquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga er van het weekend even mee bezig.
Wel dom dat het niet in het DLC menu staatquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PS store, en dan staat hij op het hoofdscherm.
Ik las het ja. 2.5 uur speeltijd en dat voor 15 euroquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:45 schreef Friday12 het volgende:
Wel beetje karig voor 15 piek![]()
![]()
![]()
Ik wil meer van The Last of US![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Ben nu bezig met de review idd en dat is toch echt wel een minpunt. Al is er wel veel aandacht aan de content besteed, dat zie je wel terug. Door de prijs wordt het een twijfel voor veel mensen denk ik, als je weet dat het echt in twee uur te doen is, en dan ben ik nog rond gaan zoeken, dus niet als een haas gaan racen naar het eind.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:31 schreef eight het volgende:
[..]
Ik las het ja. 2.5 uur speeltijd en dat voor 15 euro![]()
![]()
Niet zo vreemd dat de dlc's een steeds slechter imago krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je puur de actie zoekt dan is ie erg saai ja. Ik vind zelf de verdieping van het verhaal erg tof. krijg nu spontaan zin nog een run te doen van het hele spel. Wel op de lastigste moeilijkheidsgraad natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 13:34 schreef PicoMMP het volgende:
WTF.. uitgespeeld. Net toen het leuk werd...![]()
Bagger DLC
Ik vond dat gedeelte met Riley en Ellie met dequote:Op zondag 16 februari 2014 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je puur de actie zoekt dan is ie erg saai ja. Ik vind zelf de verdieping van het verhaal erg tof. krijg nu spontaan zin nog een run te doen van het hele spel. Wel op de lastigste moeilijkheidsgraad natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt te langdradig.
Daarbij had het nog wel iets langer door mogen lopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Last of Us zelf had ik maandag pas gehaald en donderdag uitgespeeld, dus voorlopig geen TLOU meer. Was wel erg tof![]()
Ik hoop dat er een vervolg komt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Pheno het volgende:
De ene kant zou een vervolg erg tof zijn, aan de andere kant: waarover moet het nog gaan om ons te verrassen? Laat het ze aub niet uitmelken, nog een persoon die immuun is of weet ik het wat, want dan wordt het een herhaling van zetten.
Dus al zou het eindigen heb ik er vrede mee, tof verhaal, uitstekende gameplay, vermaak zoals het hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwacht inderdaad geen Call of Duty. Ik overdrijf echt niet als ik schrijf dat de echt actievolle momenten op een hand te tellen zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 13:56 schreef static het volgende:
Geen aanrader dus als je van actie houdt.
Goed bezig!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:05 schreef _Dido_ het volgende:
Heb gisteren de DLC ook uitgespeeld. Vond het maar snel voorbij, maar wel leuk. Veel speelser dan het hoofdspel.
Heb trouwens speciaal voor dit spel een ps3 gekocht, in een combinatieverpakking samen met Beyond: Two soulsGeen verkeerde beslissing geweest
Die heb ik al gespeeldquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:37 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
En er zijn nog meer mooie games die niet zo veel meer kosten (Uncharted, Heavy Rain enz)!
AC II en AC B hadden echt een zeer goede DLC hoor, die van III was dan weer echtquote:Op zondag 16 februari 2014 14:35 schreef CoExist het volgende:
De credits rollen nu net over m'n scherm...
Ik vind ¤15,- echt belachelijk veel pegels voor wat je er voor terug krijgt.
Zelfs de Assassin's Creed serie heeft betere DLC.
Ah thanks. Dan weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef DrDentz het volgende:
Als je de goede plaats hebt gevonden verschijnt er een driehoekje in beeld en dan drukken
75% actie?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:24 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel actie zit er nou in de game want ik heb filmpjes bekeken op YT en ik zie ze eigenlijk alleen maar rondlopen
Best veel. Alleen is het vaak handiger om combat stealth op te lossen dan om full Rambo erin te gaan. Er zitten veel cutscènes in en om wapens of skills te upgraden of munitie te vinden moet je veel hoekjes doorzoeken. Als je dit niet wil doen kan dat ook gewoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:24 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel actie zit er nou in de game want ik heb filmpjes bekeken op YT en ik zie ze eigenlijk alleen maar rondlopen
Dit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef Cikx het volgende:
Maar actie is niet echt het goede woord imo. De game draait meer om het verhaal en de combat is erg intens. Het voelt dan ook als een verademing als je eindelijk weer in een veilig gebied komt.
zodra ik munitie vind is het mij al duidelijk dat er in de volgende kamer clickers en runners te wachten staanquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Dit.
Maar voor je het weet zie je weer ergens van die stofdeeltjes rond zweven en weet je dat je weer op moet passen...
Hmmm, kan me niet herinneren. Al ff geleden dat ik 't gespeeld heb. Had wel in een andere game waar ook van die stofdeeltjes dwarrelden dat ik dacht van hier kunnen geen clickers zitten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:16 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
zodra ik munitie vind is het mij al duidelijk dat er in de volgende kamer clickers en runners te wachten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |