Bejaarden zijn de grootste criminelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben je een beetje in de war.
Deze lieve oude man heeft vast geen bolletjes in zijn reet.
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bejaarden zijn de grootste criminelen.
Ik heb van alles in huis gedaan toevallig. Scheelt morgen weer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:47 schreef Tem het volgende:
Net of Corrie buiten komt. Vandaag vrij en zit de hele dag in haar yogurtbroek te fokken.
Zuigen onder de dekens?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb van alles in huis gedaan toevallig. Scheelt morgen weer.
Tuurlijk wel, gewoon de rits openmaken, gaat makkelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
Ze zei spijkerbroek, geloof ik niks van.
Gaat je hand niet makkelijk in.
Goeien tip.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Mooi programma op NED3 nu, ik was het bijna vergeten:
VBL / [TV-TIP] NED. 3 - 21:45 uur Evenblij in Rio
Laat even weten hoe hij was. Mijn zusje vroeg gister nog of ze hem moest zien of niet.quote:
Wat is deze?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Wat is dit nou weer![]()
You are not authorised to access the web page at http://kat.ph/. You may need to sign in.
Gewoon kijken, al dat vragen wat anderen ervan vinden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Laat even weten hoe hij was. Mijn zusje vroeg gister nog of ze hem moest zien of niet.
Ik heb nu tentamens dus geen tijd voor. Daarom zit ik ook zo weinig op fok.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon kijken, al dat vragen wat anderen ervan vinden.
Heb jij Bronson gezien van dezelfde regisseur?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Laat even weten hoe hij was. Mijn zusje vroeg gister nog of ze hem moest zien of niet.
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb jij Bronson gezien van dezelfde regisseur?
Niet expres in de zin zoals jij bedoelt.quote:
Dat zijn flinke bloemen op dat shirt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:33 schreef OProg het volgende:
Sharon Dijksma op tv.
Ik hoop dat ik nog durf te gaan slapen nu.
Sharon is dan ook enorm.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn flinke bloemen op dat shirt.
Die is twee keer leuk geweest.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef Specularium het volgende:
Ali in de T-Mobile reclame.
Begin het een beetje zat te worden.
Evenblij en Dijksma die een liefdesbaby maken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Evenblij ook. Als je op het formaat doelt.
Lekker mollige baby.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Evenblij en Dijksma die een liefdesbaby maken.
Die zet zijn eerst stapjes richting de snackbar.quote:
Neem Sherlock op.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef OProg het volgende:
Hmmz. Kan Knevel en Vd Brink kijken maar heb eigenlijk ook wel zin om nog een keer die aflevering van Sherlock te kijken op 3.
Keuzes.
Nah. Heb eig wel zin om nu dat te kijken.quote:
Knevel is toch saaaai nu.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Nah. Heb eig wel zin om nu dat te kijken.
Haha, Corrie weer boos.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
Sjesus Speculaasje flikker op met die gif
Gefeli Karina: GC / Dagcijfers #228quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
VInd je dat leuk?
Je wil mij niet ECHT boos zien.
Corrie tochquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]En niet de eerste keer ook dat is nog het erge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |