Djokovic is ruim favoriet bij de bookmakers. Murray is Nadal voorbij gegaan deze week en staat nu net tweede.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:01 schreef Piperidine het volgende:
Murray denk ik favoriet voor Wimbledon samen met Nadal.
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:05 schreef Norrage het volgende:
Nadal absoluut geen favoriet als je het mij vraagt. Djoko, murray bovenaan. Dan fed. En dan pas Rafa.
Ja, waanzinnig hoe hij het allemaal haalde.quote:
Waarom Federer boven Nadal? Als ze in de finale tegen elkaar moeten zou ik echt mijn geld op Nadal zetten. Nadals vorm is veel beter dan die van Federer. Die heeft nu net voor het eerst in bijna een jaar een toernooi gewonnen terwijl Nadal er in een half jaar al zeven gewonnen en Nadal kan sowieso geweldig op gras spelen; lijkt net alsof veel mensen dat Nadal op gras niet zo heel goed uit de voeten kan.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:05 schreef Norrage het volgende:
Nadal absoluut geen favoriet als je het mij vraagt. Djoko, murray bovenaan. Dan fed. En dan pas Rafa.
Ja, mee eens.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef Angelof9 het volgende:
Omdat Federer minder kans loopt er al in een eerdere ronde af te gaan. [...]
Bij de bookmakers is Nadal een stuk favorieter dan Federer:quote:Op zondag 16 juni 2013 19:05 schreef Norrage het volgende:
Preciesquote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef Angelof9 het volgende:
Omdat Federer minder kans loopt er al in een eerdere ronde af te gaan. Als ze tegen elkaar moeten spelen, denk ik ook dat Nadal wint.
twitter:BenRothenberg twitterde op zondag 16-06-2013 om 17:49:18Federer does *not* think Nadal should be moved up from No. 5 in Wimbledon seedings. Said Ferrer has earned it by being "rock solid." #Halle reageer retweet
2e week van Wimbledon kan je het geen grasbaan meer noemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom Federer boven Nadal? Als ze in de finale tegen elkaar moeten zou ik echt mijn geld op Nadal zetten. Nadals vorm is veel beter dan die van Federer. Die heeft nu net voor het eerst in bijna een jaar een toernooi gewonnen terwijl Nadal er in een half jaar al zeven gewonnen en Nadal kan sowieso geweldig op gras spelen; lijkt net alsof veel mensen dat Nadal op gras niet zo heel goed uit de voeten kan.
Ja, het gaat er vor hem dus eigenlijk om om door die eerste week heen te komen (voor de andere drie ook, maar bij hen kun je ze schriftelijk afdoen en bij Nadal niet.)quote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
2e week van Wimbledon kan je het geen grasbaan meer noemen.
En de grasbanen op Wimbledon zijn lang niet meer zo snel als 10 jaar terug.
Dat ligt Nadal wel lijkt mij.
Van mij ook. Met graag weer tennis zoals dit:quote:Van mij mogen ze de banen wel weer wat sneller maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |