Volgens nu.nl was dit al op 17 mei gebeurd, dus het was in ieder geval niet naar aanleiding van enige fraudeheksenjacht... Plus dat Duits volgens mij niet gestolen was...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:28 schreef xminator het volgende:
[..]
of die kinderen hebben gefraudeerd en bij wijze van coulance/omkoping heeft de docent de examens versnipperd (misschien zelfs uit druk van de rector om een slechte naam tegen te gaan / damagecontrol).
Aan de andere kant was het bij InHolland volgens mij zo dat er meer leerlingen bij betrokken waren. Kan natuurlijk nog veranderen als er meer leerlingen hier naar voren komen, maar goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:11 schreef sp3c het volgende:
zijn ook twee niet echt vergelijkbare situaties
probleem bij Inholland werd beperkt tot Inholland en daar is wel degelijk flinke kritiek op geweest om het zachtjes te zeggen
nee, er is in eerdere jaren al sprake geweest van fraude. de twee docenten die hierin meewerkte zijn ontslagen, en de directeur deed het (bij knevel & vd brink) af als incidenten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
'
Dit is de eerste keer. We moeten niet afgaan op geruchten.
In Inholland was de fraude tientallen erger en niemand wou Inholland sluiten maar nu een Islamitische school betreft wilt iedereen de school sluiten.
Zoiets had ik al wel verwacht dat mogelijk was, daarom was er ook niks te zien toen de examens uit de kluis gehaald werden. Zelfs met een keukensealer is dit te bereiken. Heb een aantal jaar tijdschriften bezorgd, en las dan altijd te tijdschriften voordat ik ze bezorgde. Soms zaten ze in folie dus dan sneed ik de folie open om hem later weer dicht te sealen. Tsja, beetje dom dus van de examenclub om naar plastic over te stappen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:14 schreef Boldface het volgende:
Vanavond in het Journaal een reportage over hoe makkelijk je kunt frauderen met gesealde examens: http://nos.nl/video/51839(...)ing-weer-sealen.html
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:39 schreef PSV1990- het volgende:
Alleen omdat het een Islamschool is zoveel ophef
Ach gut daar heb je haar ook weer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:39 schreef PSV1990- het volgende:
Alleen omdat het een Islamschool is zoveel ophef
Idd, dom, zal wel een bezuinigingsactie zijn. Handmatig een papieren envelop dichplakken met sticker kost veel meer tijdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zoiets had ik al wel verwacht dat mogelijk was, daarom was er ook niks te zien toen de examens uit de kluis gehaald werden. Zelfs met een keukensealer is dit te bereiken. Heb een aantal jaar tijdschriften bezorgd, en las dan altijd te tijdschriften voordat ik ze bezorgde. Soms zaten ze in folie dus dan sneed ik de folie open om hem later weer dicht te sealen. Tsja, beetje dom dus van de examenclub om naar plastic over te stappen.
Oh ik dacht dat we alleen Enait hadden, maar die heeft dus gejongd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:04 schreef macca728 het volgende:
De keuze van de advocaat van Kamal El B is ook weer vertrouwenwekkend, dezelfde advocaat die eerder weigerde op te staan voor rechters en weigerde om vrouwen een hand te geven.
Nee hoor het is Enait.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we alleen Enait hadden, maar die heeft dus gejongd.
Met zo'n advocaat sta je al bij voorbaat al met 1-0 achter in de rechtszaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:04 schreef macca728 het volgende:
De keuze van de advocaat van Kamal El B is ook weer vertrouwenwekkend, dezelfde advocaat die eerder weigerde op te staan voor rechters en weigerde om vrouwen een hand te geven.
De impact die de drie papierdieven op de samenleving hebben gehad is enorm en duurt nog altijd voort. Vele leerlingen moeten nu zo ongeveer al hun examens opnieuw maken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:57 schreef Ringo het volgende:
Gaan we deze lullige papierdief nu als een berucht terrorist op weg naar de rechtbank blijven volgen? Wat een hysterisch volksdrama..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |