Thanks!quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:32 schreef oh-oh het volgende:
http://www.simplyrecipes.com/recipes/banana_bread/
Die maak ik altijd.
Ik laat er de bananen speciaal lekker een week voor liggen
Oke, tof! Ik print hem zo ff uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh en je kan er bij mikken wat je wil, rozijnen, noten , cocos, kaneel, whatever!
Ja hier ook regen, nu lekker droog. Met zon is het awesome, maar zonder ben ik al blij dat ik lekker met vest of zomerjas kan lopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Hier regende het vanmorgen maar nu scheen de zon, tis prima weer
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Mijn winterdekbed was er al af voor de laatste sneeuw kwam
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
Kannone, 3 grote bananen in een shake, hoeveel calorieën heb ik nu verwerkt? Met suiker ook nog.
Ik zal ff een balletje opgooien!quote:
Ja gewoon prakken met een vorkje!quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oh bananabread is zonder machine maken? Dat is idd dan echt een quicky
Ik heb hem net op je FB aangekliktquote:
quote:
En ik had nog wel verwacht dat de overstromingen het me lastig zouden maken.quote:Aan de vooravond van de zomerzonnewende kan het maandag in het zuiden van Duitsland lokaal 35 graden worden: dinsdag zijn in Zuid- en Oost-Duitsland maxima tot 36-38 graden mogelijk.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:53 schreef Barbaaf het volgende:
Dat gaat nog interessant worden...
[..]
En ik had nog wel verwacht dat de overstromingen het me lastig zouden maken.
Even lezen zo!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:28 schreef Bos81 het volgende:
Boek: Edwin Winkels - Welkom Thuis
Een echte aanrader
Woensdag, dinsdag kom ik aan. Veel water drinken dusquote:
Ik zou ieg niet zo bierenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Woensdag, dinsdag kom ik aan. Veel water drinken dus
Dan kan ze maar beter opdagen dit keerquote:
quote:Ook het treinverkeer is ernstig ontregeld (spoorbrug bij Schönhausen dicht). De InterCity Berlijn tussen Amsterdam en Berlijn rijdt tot nader order niet verder dan Hannover. Reizigers kunnen in Hannover Hbf overstappen op een ICE-trein naar Berlijn. Houd rekening met een vertraging van 60 tot 120 minuten.
Overal zelfs!quote:
Alleenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Maar ga je alleen of met iemand samen?
Zweden lijkt me wel heel tof! Ik ben die kant op alleen in Finland geweest.
Komt goed!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:20 schreef Bos81 het volgende:
Leuk Miniem.
Dinsdag word ik waarschijnlijk alleen (een deel van) de wijk ingestuurd![]()
![]()
Spannend![]()
![]()
![]()
Tuurlijk. En ik denk dat je ook de wijk het beste leert kennen als je er helemaal alleen door moet.quote:
Niet voor de dames hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zweden gekozen vanwege de mooie 'natuur'?
Miniem, wat tof! Zweden is echt erg leuk!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Niet voor de dames hoor.
Echt de natuur.
quote:
Wat tof van de bijles, Lutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef Lutte het volgende:
Druk weekend voor de boeg! De verjaardagen en examenfeesten schieten als paddestoelen uit de grondWel gezellig!
En vanmiddag bijles gegeven, super leuk om te doen
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Miniem, wat tof! Zweden is echt erg leuk!![]()
En thanks voor de reminder van de kauwgom
Hier geen last vanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Live/hotmail ligt (hier) al uren plat, darn.
Ik kan niks versturen. Zal eens rebooten.quote:
Heb wel vaker wat dingen uitgelegd, maar niet echt als in ik kom dan en dan naar je toe en we gaan dat besprekenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat tof van de bijles, LutDoe je dat vaker?
En feestjes
Ah:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niks versturen. Zal eens rebooten.
Dan laat ik het wel zitten voor nu.quote:14 juni: Storing bij Outlook
Er is vanaf 10:25 een storing bij Outlook. Heb je er ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ik gok met je broer en kinderen?
Kan je met Bumba op de foto
en o zo waarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:35 schreef Strega het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/dog_paradox
Te leuk en lief.
Gefeliciteerd met je paps, Bos! Veel plezier vandaagquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ons pap wordt morgen 65, dus hij trakteert
Whehe. Geweldigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:35 schreef Strega het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/dog_paradox
Te leuk en lief.
Ja!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was die niet verkozen tot meest sexy man of zo?
Welnee, een scene in GTST in de sauna doet het al, Lut!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uniformen vergroten blijkbaar echt de aantrekkingskracht
Oh ja jij zit natuurlijk in hogere Mindy-sferenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, een scene in GTST in de sauna doet het al, Lut!
Overigens heb ik hem nog nooit in dat Toby pak gezien bij Mega Mindy, grappig.
Ghehequote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof ook dat ze bij de 'lekkerste man' ook wel het hele plaatje nemen. Was Ferry Doedens ook niet genomineerd? Die heeft ook zo'n geweldig lijf.
Toby ook
Dit klinkt spannendquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
GheheWe hebben met de vriendengroep een gezamenlijke app, een jongens app en een meiden app. Je kunt wel gokken wat de meerderheid van de inhoud is
Nog geen liefhebber van Mindy hier, ik zap meestal weer door, of het blijft op de achtergrond loeien en pas als Mindy zingt over Toby heb ik het dan doorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh ja jij zit natuurlijk in hogere Mindy-sferen
Hahahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog geen liefhebber van Mindy hier, ik zap meestal weer door, of het blijft op de achtergrond loeien en pas als Mindy zingt over Toby heb ik het dan door
Ik weet ook nu pas hoe hij heet, die naam blijft nooit hangen!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Louis Talpa. Zulke mensen moeten we dus uit België halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |