Thanks!quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:32 schreef oh-oh het volgende:
http://www.simplyrecipes.com/recipes/banana_bread/
Die maak ik altijd.
Ik laat er de bananen speciaal lekker een week voor liggen
Oke, tof! Ik print hem zo ff uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh en je kan er bij mikken wat je wil, rozijnen, noten , cocos, kaneel, whatever!
Ja hier ook regen, nu lekker droog. Met zon is het awesome, maar zonder ben ik al blij dat ik lekker met vest of zomerjas kan lopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Hier regende het vanmorgen maar nu scheen de zon, tis prima weer
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Mijn winterdekbed was er al af voor de laatste sneeuw kwam
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
Kannone, 3 grote bananen in een shake, hoeveel calorieën heb ik nu verwerkt? Met suiker ook nog.
Ik zal ff een balletje opgooien!quote:
Ja gewoon prakken met een vorkje!quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oh bananabread is zonder machine maken? Dat is idd dan echt een quicky
Ik heb hem net op je FB aangekliktquote:
quote:
En ik had nog wel verwacht dat de overstromingen het me lastig zouden maken.quote:Aan de vooravond van de zomerzonnewende kan het maandag in het zuiden van Duitsland lokaal 35 graden worden: dinsdag zijn in Zuid- en Oost-Duitsland maxima tot 36-38 graden mogelijk.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:53 schreef Barbaaf het volgende:
Dat gaat nog interessant worden...
[..]
En ik had nog wel verwacht dat de overstromingen het me lastig zouden maken.
Even lezen zo!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:28 schreef Bos81 het volgende:
Boek: Edwin Winkels - Welkom Thuis
Een echte aanrader
Woensdag, dinsdag kom ik aan. Veel water drinken dusquote:
Ik zou ieg niet zo bierenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Woensdag, dinsdag kom ik aan. Veel water drinken dus
Dan kan ze maar beter opdagen dit keerquote:
quote:Ook het treinverkeer is ernstig ontregeld (spoorbrug bij Schönhausen dicht). De InterCity Berlijn tussen Amsterdam en Berlijn rijdt tot nader order niet verder dan Hannover. Reizigers kunnen in Hannover Hbf overstappen op een ICE-trein naar Berlijn. Houd rekening met een vertraging van 60 tot 120 minuten.
Overal zelfs!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |